*

Αποστολέας Θέμα: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 18134 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Μέσα στο Δεκέμβριο το σχέδιο νόμου για το Νέο Λύκειο και Τεχνολογικό Λύκειο

«Η επόμενη συνάντηση θα γίνει πιθανότατα την ερχόμενη Πέμπτη, ώστε μέσα στο Δεκέμβριο να καταθέσουμε το νομοσχέδιο» είπε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου ,αμέσως μετά τη συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής για την Παιδεία υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι «τα συγκεκριμένα θέματα είναι σε διαβούλευση από τον περασμένο Μάρτιο».

πρέπει να τρέξουμε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:32:54 »

Αποσυνδεδεμένος xrysadim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #15 στις: Νοεμβρίου 22, 2011, 08:08:16 pm »
οχι μονο να τρεξουμε αλλα επρεπε ηδη  να ημασταν εκει.να δουμε τι απηχηση θα εχει και η προταση αρβανιτοπουλου.

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #16 στις: Νοεμβρίου 22, 2011, 08:22:12 pm »
ΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ; εκφραστηκε επίσημα; γιατί από τα BLOGS  μόνο φήμες τίποτα το συγκεκριμένο...κι αλήθεια, σήμερα που συνεδρίασε η επιτροπή ποιές ήταν οι θέσεις του Αρβανιτόπουλου και του Σπηλιωτόπουλου; ....ή απλά συναίνεσαν όπως είναι της ...μοδός τώρα τελευταία....

Αποσυνδεδεμένος xrysadim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #17 στις: Νοεμβρίου 22, 2011, 08:59:05 pm »
δυστυχως,βγηκαν ολοι απο την συνεδριαση  σαν παλιοφιλοι και το μονο που σχολιασαν ηταν ο τροπος εισαγωγης στα πανεπιστημια.ολα τ'αλλα λειτουργουν τελεια!λετε να το ειπε ο αρβανιτοπουλος για να ηθικολογησει απλα;θα δουμε!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο φρεσκα νέα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:32:54 »

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο φρεσκα νέα
« Απάντηση #18 στις: Νοεμβρίου 23, 2011, 11:37:37 am »
Σήμερα επικοινώνησα   τηλεφωνικά   με ΠΕΘ για να μου πουν τί θα γίνει με το μάθημα : Κατ΄αρχήν η δήλωση Αρβανιτόπουλου είναι αληθινή κι όχι φήμη. Ο άνθρωπος που μίλησα χαρακτήρησε τον αναπληρωτή υπουργό, ''άνθρωπο της Εκκλησίας''. Μάλιστα η δήλωσή του προκάλεσε επίκριση από κόμμα της ήσσονος αντιπολίτευσης. Την Κυριακή θα ε΄χουν συνάντηση μαζί του Ελπίζουμε να βγάλει κάτι θετικό...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 23, 2011, 02:34:17 pm από KAKTOS »

Αποσυνδεδεμένος Lothlorien

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #19 στις: Νοεμβρίου 23, 2011, 11:40:33 am »
Ευλόγησον...

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #20 στις: Νοεμβρίου 23, 2011, 09:57:41 pm »
δειτε συνάδελφοι θεολόγοι το ΟΙ ΝΕΟΙ,Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ-ΤΕΤΑΡΤΗ

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #21 στις: Δεκεμβρίου 10, 2011, 10:41:55 pm »
Τα Θρησκευτικά ως μάθημα πολιτισμού


Τα Θρησκευτικά θα πρέπει να μετεξελιχθούν σε ένα «πολιτιστικό μάθημα» το οποίο έχοντας περιεχόμενο γνωσιολογικό και επίκεντρο την ορθόδοξη παράδοση, θα απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως θρησκευτικής ή ομολογιακής ταυτότητας, τόνισε ο πρόεδρος του τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, καθηγητής Χρυσόστομος Σταμούλης μιλώντας χθές βράδυ σε εκδήλωση που διοργάνωσε το 14ο Γυμνάσιο Λάρισας στο πατάρι του βιβλιοπωλείου "Παιδεία".



Υποστηρίζοντας ότι η εποχή του ομολογιακού και κατηχητικού χαρακτήρα του μαθήματος παρήλθε ανεπιστρεπτί, ο κ. Σταμούλης χαρακτήρισε ως πρόταση - σταθμό για το θρησκευτικό μάθημα τη μνημειώδη εισήγηση του αειμνήστου καθηγητή του ΑΠΘ Νικ. Ματσούκα στο Α΄ Συνέδριο Θεολόγων

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 07, 2012, 06:34:43 pm »
Εύη Χριστοφιλοπούλου, «Ρυθμίσεις στο Λύκειο με ευρεία συναίνεση»
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ  “η Νέα Δημοκρατία, που συμμετέχει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δια του κ. Αρβανιτόπουλου, θέλει πλέον να βάλει και τη δική της σφραγίδα σε όσα νομοσχέδια πρόκειται να περάσουν στο εξής από τη

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 10, 2012, 09:21:29 pm »
Νέο Λύκειο με υπογραφές Διαμαντοπούλου και Μπαμπινιώτη
Πανελλαδικές και Νέο Λύκειο με υπογραφή Μπαμπινιώτη
Γράφει η Γιούλη Μανούλη

Σε βετεράνο από την «ομάδα» των αντιπάλων της, τον πρώην πρύτανη Γεώργιο Μπαμπινιώτη, έδωσε την μπάλα του εξεταστικού η υπουργός Παιδείας επιδιώκοντας να γίνει η μοναδική υπουργός των κυβερνήσεων Παπανδρέου και Παπαδήμου που θα κάνει το «νταμπλ» της διακομματικής συναίνεσης στην ανώτατη και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο κ. Μπαμπινιώτης επιβεβαίωσε στον «Ε.Τ.» ότι αποδέχθηκε πρόταση της κ. Διαμαντοπούλου να διαμορφώσει και να παραδώσει άμεσα -εντός του προσεχούς δεκαημέρου- σχέδιο του νέου συστήματος πρόσβασης στα ΑΕΙ που έχει προαναγγελθεί ότι θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2014...
Η μεγαλύτερη δυσκολία την οποία καλείται να αντιμετωπίσει ο πρώην πρύτανης είναι ο συγκερασμός του σχεδίου για το νέο Λύκειο που δεν έχει μεν ρυθμιστεί νομοθετικά, αλλά ήδη εφαρμόζεται στην Α’ Λυκείου, με τις απόψεις του για το σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, όπως τις είχε καταθέσει προ διετίας στο πόρισμα του εθνικού διαλόγου και υποστηρίζει μέχρι σήμερα με την αρθρογραφία του στον Τύπο. Ο κ. Μπαμπινιώτης έχει ταχθεί υπέρ της κατάργησης των κατευθύνσεων στο Λύκειο και την καθιέρωση πολλών επιλογών, σε πλήρη αντίθεση με το σχέδιο Διαμαντοπούλου που επαναφέρει τη δομή των Δεσμών και κόβει από τη ρίζα τα μαθήματα επιλογής που προκαλούν «σπατάλη υποδομών και εκπαιδευτικού προσωπικού». Επίσης ο πρώην πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ έχει προτείνει να διενεργούνται οι πανελλαδικές δύο ή και τρεις φορές το χρόνο για να έχουν οι υποψήφιοι τη δυνατότητα να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους επιδιώκοντας παράλληλα την «απομυθοποίηση των εξετάσεων» και τον κατευνασμό του κλίματος υστερίας που τις χαρακτηρίζει.



Η εμπλοκή του κ. Μπαμπινιώτη με το εξεταστικό εκτιμάται ότι μπορεί να επανακαθορίσει την κυβερνητική ατζέντα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο αρχικός προγραμματισμός του επιτελείου της υπουργού Παιδείας πριν από το σχηματισμό της κυβέρνησης Παπαδήμου προέβλεπε την κατάθεση νομοσχεδίου για το Γενικό Λύκειο, το Τεχνολογικό Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης έως το τέλος του 2011. Οι πολιτικές εξελίξεις και η ενεργή ανάμιξη της κ. Διαμαντοπούλου στον πόλεμο διαδοχής που ξέσπασε στο ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν παράλυση στο υπουργείο Παιδείας σβήνοντας όλα τα χρονοδιαγράμματα. Επειδή όμως έχει ήδη ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο να εφαρμόζεται το νέο πρόγραμμα στην Α’ Λυκείου, δεν υπήρχε δρόμος επιστροφής. Το υπουργείο Παιδείας υπό τη νέα του ηγεσία αξιολογώντας το βραχύβιο της κυβέρνησης Παπαδήμου έκλινε υπέρ του σεναρίου να κατατεθεί άμεσα το νομοσχέδιο για τους δύο τύπους Λυκείου και να κληροδοτηθεί το εξεταστικό στην επόμενη κυβέρνηση, ενδεχόμενο που έσπειρε σύγχυση και ανησυχία σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι πίεσαν και πιέζουν να ξεκαθαριστούν άμεσα οι κανόνες του παιγνιδιού.


Στο παρασκήνιο το θέμα συνέχισε να απασχολεί διαβουλεύσεις της υπουργού με στελέχη της Ν.Δ. Η κ. Διαμαντοπούλου έχει τακτική επικοινωνία και «καλή χημεία» με τον υπεύθυνο του τομέα Παιδείας της Ν.Δ. Αρη Σπηλιωτόπουλο. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.» ο χειρισμός του εξεταστικού απασχόλησε προ ημερών συνάντηση της υπουργού Παιδείας με το γραμματέα της Ν.Δ. και πρώην υφυπουργό Παιδείας Ανδρέα Λυκουρέντζο. Οι επαφές των δύο πλευρών κατέληξαν στη «λύση Μπαμπινιώτη».


Στην παρούσα φάση ο κ. Μπαμπινιώτης εμπλέκεται με το εξεταστικό ως πρόσωπο, δεδομένου ότι η θεσμική εμπλοκή του με την ιδιότητα του προέδρου του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΣΥΠ εξαντλήθηκε το 2009 με την παράδοση του σχετικού πορίσματος στην κ. Διαμαντοπούλου δύο μήνες μετά την ανάληψη των υπουργικών καθηκόντων της, τον Νοέμβριο του 2009. Τότε η κ. Διαμαντοπούλου είχε συμπεριφερθεί μάλλον απαξιωτικά στον πρόεδρο του ΣΠΔΕ. Παραλαμβάνοντας το πόρισμα είχε ανακοινώσει την ανασύσταση του Συμβουλίου με τη διαδικασία της «ανοικτής διακυβέρνησης». Χωρίς να κρύψει την πικρία του ο καθηγητής Γλωσσολογίας είχε αντιδράσει με το σχόλιο «είμαι πολύ μεγάλος για να θέσω υποψηφιότητα». Αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα.

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 14, 2012, 02:48:37 pm »
Τριαντάφυλλος Σιούλης, Προβληματισμοί για τα νέα Προγράμματα Σπουδών του ΜτΘ και την πιλοτική τους εφαρμογή στην υποχρεωτική εκπαίδευση
Προβληματισμοί για τα νέα Προγράμματα Σπουδών του ΜτΘ
και την πιλοτική τους εφαρμογή στην υποχρεωτική εκπαίδευση
του Δρ. Τριαντάφυλλου Σιούλη, Σχολικού Συμβούλου Θεολόγων

Με το ΦΕΚ 2335/17-10-2011, τ.β΄ «Προγράμματα Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Πιλοτική τους Εφαρμογή του διδακτικού αντικειμένου Θρησκευτικά», εισάγονται στην υποχρεωτική εκπαίδευση (Δημοτικό και Γυμνάσιο) νέα Προγράμματα Σπουδών, τα οποία δοκιμάζονται πιλοτικά σε Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια σε όλη την Ελλάδα, με σκοπό να γίνουν παρεμβάσεις - βελτιώσεις όπου χρειάζονται και αναπροσαρμογές, ώστε στη συνέχεια να επεκταθεί η εφαρμογή τους στο σύνολο των σχολείων.
Σχετικά με την προσπάθεια αυτή εγείρονται πολλοί προβληματισμοί...


1) Οι θεολόγοι Ηπείρου, Κέρκυρας και Λευκάδας είχαμε καταθέσει ψήφισμα για το ΜτΘ στο Λύκειο σε Ημερίδα (23 Οκτωβρίου 2010) που έγινε στην Ηγουμενίτσα, διαμαρτυρόμενοι για την υποβάθμιση του ΜτΘ στο Λύκειο με την μείωση του ωραρίου στη

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #25 στις: Ιανουαρίου 16, 2012, 08:33:01 pm »
Το μάθημα των Θρησκευτικών εν αναμονή της κατάθεσης του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο
Αδιευκρίνιστη παραμένει μέχρι στιγμής η ημερομηνία κατάθεσης στη

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #26 στις: Ιανουαρίου 21, 2012, 02:27:06 pm »
Γιώργος Καπετανάκης :Μάθημα των θρησκευτικών:Οπισθέλκουσα δύναμη ή πρωτοπορία;









Σε ποιους απευθύνεται το μάθημα των θρησκευτικών σε ένα δημόσιο σχολείο;
Σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες!!
Ποιο είναι το προφίλ των μαθητών μας σήμερα; Εάν είναι όλοι ορθόδοξοι θα έπρεπε κάθε ενορία κάθε Κυριακή να είναι κατάμεστη. Κι όμως, αν αντιστοιχούν 5000 πιστοί σε κάθε μια ενορία των μεγάλων αστικών κέντρων πόσους συναντάμε στην κυριακάτικη λειτουργία; Που είναι οι υπόλοιποι; Μήπως τελικά είναι μύθος για το ορθόδοξο του εκκλησιαστικού μας φρονήματος; Μήπως αν επαναφέραμε την απόφαση της Πενθέκτης Οικουμενικής συνόδου για την αναγκαιότητα συνεχούς εκκλησιασμού θα έπρεπε να διώξουμε τους 4700 ενορίτες που δε συναντάμε συχνά; Και μήπως αυτών τα παιδιά δεν έχουμε στα σημερινά σχολεία; Θα ήταν υπερβολή αν έλεγα πως ο νηπιοβαπτισμός και η κατήχηση όπως έχουν υπάρξει ως τώρα έχουν αποτύχει;
Η σχολική θρησκευτική αγωγή λοιπόν απευθύνεται σε παιδιά με θρησκευτικές προσλαμβάνουσες πολυσύνθετες. Έχουμε μαθητές όλων των επιπέδων σε σχέση με την εκκλησία μας αλλά και με τη θρησκεία γενικότερα. Πώς θα προσεγγίσουμε όλα αυτά τα παιδιά; Μόνο μέσα από τη θεολογία της ετερότητας. Μόνο αποδεχόμενοι την πολυσυλλεκτικότητα του μαθητικού κοινού θα λειτουργήσουμε θετικά προς την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης και πίστης.
Για να καταφέρουμε αυτό το βήμα προς τα πάνω, στη ΖΕΜ του Vygotsky και στην πολυπλοκότητα της μάθησης του Fairclough, χρειαζόμαστε ευέλικτα Αναλυτικά Προγράμματα ΑΠ που θα καθιστούν το ΜτΘ πολυτροπικό ως προς τη διαδικασία και το περιεχόμενο. Τα νέα πιλοτικά προγράμματα, παρ όλες τις ατέλειες τους, εξασφαλίζουν αυτούς τους δυο παράγοντες και εκσυγχρονίζουν το ΜτΘ ώστε να είναι πιο προσιτό σε κάθε μαθητή. Παράλληλα μεταβιβάζουν εξουσίες σχεδιασμού της καθημερινής εκπαιδευτικής πράξης στο θεολόγο που γνωρίζοντας το θρησκευτικό υπόβαθρο του μαθητικού πληθυσμού που έχει, θα προσαρμόζει τη δραστηριότητά του. Καθίσταται ο επαγγελματίας δ/υ θεολόγος δρων υποκείμενο της γνώσης κι όχι απλά εφαρμοστής της άνωθεν σχεδιασμένης διδακτικής πρακτικής. Κι εδώ θα έκρινα ότι υστερούν τα νέα ΑΠ: δεν παραχωρούν αντίστοιχα και στους μαθητές τη δυνατότητα επιλογής περιεχομένου και ύλης. Ο μαθητής που είναι το κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα έπρεπε να χει περισσότερη δυνατότητα αυτενέργειας και να καθορίζει ο ίδιος το περιεχόμενο των δράσεων που τον αφορούν.
Παρά την αδυναμία αυτή, τόσο ο Οδηγός όσο και το ΠΣ προσφέρουν πολλές εναλλακτικές στον καθηγητή και στους μαθητές του τόσο για τον τρόπο διδασκαλίας και χρήσης του θρησκευτικού φαινομένου, που θα ξεφύγουν από τον κλοιό της κλειστής περιχάραξης, όσο και κατά το περιεχόμενο. Η μη ευθύγραμμη κατανομή της ύλης, όπως ίσχυε ως τώρα, λειτουργεί ενθαρρυντικά προς την αυτοπραγμάτωση. Οι μαθητές, μέσα από νέες εκπαιδευτικές τεχνικές, που περιγράφονται αναλυτικά ώστε και οι θεολόγοι να τις μάθουν, θα γίνουν όχι απλά μέτοχοι της θρησκευτικής γνώσης αλλά δημιουργοί και παραγωγοί γνώσης. Το Μοντέλο Διαδικασίας που υιοθετείται βοηθά την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης των μαθητών. Μαθαίνει το μαθητή πως να μαθαίνει. Και είναι το πρώτιστο αυτό στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη πλατφόρμα γνώσης: το ınternet. Κύριο μέλημά μας, νομίζω, είναι να τους δώσουμε τα κριτήρια, τα εργαλεία εκείνα που θα τους βοηθήσουν στη δημιουργία της ταυτότητα τους και στον καθορισμό τους τόσο ως πολίτες της χώρας μας όσο και της ΕΕ αλλά και του κόσμου ολόκληρου τελικά.
Σε αυτή την πορεία πρέπει να προσβλέπει η σύγχρονη ΘΑ και να κοιτά το επερχόμενο μέλλον κι όχι μίζερα όπως συνήθως μέχρι τώρα και στενά. που μας οδήγησε στην περιχαράκωση και στη σμίκρυνση ενώ ταιριάζει στο Χριστιανισμό το άνοιγμα ως την Οικουμενικότητα.




http://gkapetanakis.blogspot.com/2012/01/blog-post_4620.html

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 21, 2012, 10:05:37 pm »
Κρίσιμη συνεδρίαση την Τρίτη για το Νέο Λύκειο (και τα Θρησκευτικά σε αυτό)
Συνέρχεται την Τρίτη 24 Ιανουαρίου η Διακομματική Επιτροπή για την παιδεία με αντικείμενο μελέτης το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο και το Τεχνολογικό Λύκειο. Εάν στη συνεδρίαση της Επιτροπής υπάρξει συμφωνία των κομμάτων το νομοσχέδιο άμεσα θα έρθει προς ψήφιση στη

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182521
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.