*

Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής  (Αναγνώστηκε 211744 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #56 στις: Μάιος 17, 2011, 11:14:18 μμ »
Για όσους δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν αφορά τις ενέργειες για παράταση της μεταβατικής. Αυτοί που δεν το αντιλαμβάνονται(σκοπίμως;) δεν το κάνουν παρά για να αποπροσανατολίσουν την κουβέντα. Κάποια πρόταση μήπως για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #57 στις: Μάιος 17, 2011, 11:18:07 μμ »
Συγγνώμη Green. η πραγματική σου προυπηρεσία από τα σχολεία είναι 30 μήνες ή μαζι με τα μόρια του ΑΣΕΠ εχεις 30 μόρια?  και αν επιτρέπεται πόσες επιτυχίες έχεις??
 

Πάνω από 30 μήνες καθαρή προϋπηρεσία και επιπλέον τα μόρια του ΑΣΕΠ. Μία επιτυχία έχω και αν και μπαίνω στους νέους πίνακες με αυτή, θα πάω να ξαναδώσω. Όπως βλέπεις και εμένα θα με συνέφερε ένα σύστημα 40% γιατί μοιραία κάποια στιγμή θα έφτανα στις πρώτες θέσεις. Αλλά πως να το κάνουμε ρε παιδιά, δεν θα προσαρμόσουμε την αλήθεια στο δικό μας συμφέρον. Το 40% ήταν τρύπιο, βολεύτηκε κόσμος και κοσμάκης με πλασματικές προϋπηρεσίες (ειδικά σχολεία, Σιβιτανίδιος, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, ΣΔΕ, εκκλησιαστικά λύκεια κλπ). Σε κάθε περίπτωση εγώ, και πάρα πολλοί άλλοι, δεν πρόκειται να κάτσω να δουλεύω και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία μου σε κλειστούς πίνακες, για περισσότερο από την προβλεπόμενη διετία. Αν χρειαστεί και εμείς να πιέσουμε, θα το κάνουμε.

Πολύ συγκινητική η ιστορία σου και τεράστια η μεγαλοψυχία σου.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 17, 2011, 11:18:46 μμ »
Για να τελειώνω, επειδή δεν μου αρέσουν οι άσκοπες αντεγκλήσεις, διεκδικήστε να γίνουν οι εκκρεμούντες διορισμοί στο διάστημα που προβλέπει ο ίδιος νόμος, δηλαδή εντός της διετίας. Αυτό θα έπρεπε να ήταν το ζητούμενο σας. Με το να διεκδικείτε παράταση της μεταβατικής, καταλάβετε ότι χαντακώνετε χιλιάδες άλλους. Δεν λέω να μην διοριστούν αυτοί που προβλέπεται να διοριστούν, αλλά δεν μπορούμε και οι υπόλοιποι να το αποδεχθούμε με το όποιο κόστος για εμάς, ειδικά όταν για να γίνει προϋποθέτει και παράκαμψη του, κακώς ή καλώς, ισχύοντος νόμου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2011, 11:28:00 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 17, 2011, 11:21:42 μμ »
Συγγνώμη Green. η πραγματική σου προυπηρεσία από τα σχολεία είναι 30 μήνες ή μαζι με τα μόρια του ΑΣΕΠ εχεις 30 μόρια?  και αν επιτρέπεται πόσες επιτυχίες έχεις??
 

Πάνω από 30 μήνες καθαρή προϋπηρεσία και επιπλέον τα μόρια του ΑΣΕΠ. Μία επιτυχία έχω και αν και μπαίνω στους νέους πίνακες με αυτή, θα πάω να ξαναδώσω. Όπως βλέπεις και εμένα θα με συνέφερε ένα σύστημα 40% γιατί μοιραία κάποια στιγμή θα έφτανα στις πρώτες θέσεις. Αλλά πως να το κάνουμε ρε παιδιά, δεν θα προσαρμόσουμε την αλήθεια στο δικό μας συμφέρον. Το 40% ήταν τρύπιο, βολεύτηκε κόσμος και κοσμάκης με πλασματικές προϋπηρεσίες (ειδικά σχολεία, Σιβιτανίδιος, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, ΣΔΕ, εκκλησιαστικά λύκεια κλπ). Σε κάθε περίπτωση εγώ, και πάρα πολλοί άλλοι, δεν πρόκειται να κάτσω να δουλεύω και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία μου σε κλειστούς πίνακες, για περισσότερο από την προβλεπόμενη διετία. Αν χρειαστεί και εμείς να πιέσουμε, θα το κάνουμε.

Πολύ συγκινητική η ιστορία σου και τεράστια η μεγαλοψυχία σου.
Σε ευχαριστώ που το αναγνωρίζεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 17, 2011, 11:23:06 μμ »
Είμαι υπέρ της παράτασης της μεταβατικής........ (εως ότου καταργηθεί ο νέος νόμος) ;D
Νομίζω οι ενέργειες πρέπει να είναι πολιτικές, γιατί ο υπάρχων νόμος είναι πια δεμένος.
Δεν λέω, θα είναι βρώμικα αν μπουν και κόμματα στην προσπάθεια, αλλά νομίζω αυτό είναι και το επίπεδο στο οποίο ανταποκρίνεται το υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 17, 2011, 11:28:26 μμ »
Είμαι υπέρ της παράτασης της μεταβατικής........ (εως ότου καταργηθεί ο νέος νόμος) ;D
Νομίζω οι ενέργειες πρέπει να είναι πολιτικές, γιατί ο υπάρχων νόμος είναι πια δεμένος.
Δεν λέω, θα είναι βρώμικα αν μπουν και κόμματα στην προσπάθεια, αλλά νομίζω αυτό είναι και το επίπεδο στο οποίο ανταποκρίνεται το υπουργείο.


 ;)μην αποκλειεις τιποτα, it ain't over till it's over. αντε να ξυπνησουμε και να μαζευτουμε σιγα-σιγα.
η εμπλοκη μας με τα κομματα ειναι αναποφευκτη, δυστυχως.

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 17, 2011, 11:32:08 μμ »
Συγγνώμη Green. η πραγματική σου προυπηρεσία από τα σχολεία είναι 30 μήνες ή μαζι με τα μόρια του ΑΣΕΠ εχεις 30 μόρια?  και αν επιτρέπεται πόσες επιτυχίες έχεις??
 

Πάνω από 30 μήνες καθαρή προϋπηρεσία και επιπλέον τα μόρια του ΑΣΕΠ. Μία επιτυχία έχω και αν και μπαίνω στους νέους πίνακες με αυτή, θα πάω να ξαναδώσω. Όπως βλέπεις και εμένα θα με συνέφερε ένα σύστημα 40% γιατί μοιραία κάποια στιγμή θα έφτανα στις πρώτες θέσεις. Αλλά πως να το κάνουμε ρε παιδιά, δεν θα προσαρμόσουμε την αλήθεια στο δικό μας συμφέρον. Το 40% ήταν τρύπιο, βολεύτηκε κόσμος και κοσμάκης με πλασματικές προϋπηρεσίες (ειδικά σχολεία, Σιβιτανίδιος, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, ΣΔΕ, εκκλησιαστικά λύκεια κλπ). Σε κάθε περίπτωση εγώ, και πάρα πολλοί άλλοι, δεν πρόκειται να κάτσω να δουλεύω και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία μου σε κλειστούς πίνακες, για περισσότερο από την προβλεπόμενη διετία. Αν χρειαστεί και εμείς να πιέσουμε, θα το κάνουμε.

Πολύ συγκινητική η ιστορία σου και τεράστια η μεγαλοψυχία σου.
Σε ευχαριστώ που το αναγνωρίζεις...

Επίσης, στο site που μπαίνεις και γράφεις τις απόψεις σου πάντα με βάση το νόμο θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η πλειοψηφία στην ψηφοφορία http://www.pde.gr/index.php?topic=19873.105 στηρίζει συστήματα διορισμού διαφορετικά απο αυτά που εσύ έχεις κατα νού. Και θα πρεπε να ξέρεις οτι η αρχή της δημοκρατίας είναι η πλειοψηφία και όχι 5-10 εγκάθετοι που σκοτώνουν την ώρα τους. Όσο για τις συχνές αναφορές σου στο νόμο θα έπρεπε περισσότερο να προβληματίζεσαι που σε κυβερνά το 30% με τον πλέον αυταρχικό τρόπο και όχι να κόπτεσαι για την εφαρμογή του κάθε 3848. Αντε παραπέρα επομένως.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 17, 2011, 11:33:04 μμ »
και ενα παλιοτερο κειμενο που ειχαμε γραψει στο pde. περισσοτερο επικαιρο απο ποτε.



Η αξιοκρατία των πινάκων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και η παραπληροφόρηση.


Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών και μετά τις εξαγγελίες της υπουργού κ. Άννας Διαμαντοπούλου, οι εκπαιδευτικοί και ακόμη περισσότερο οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν γίνει στόχοι μιας συνεχούς επίθεσης σε πρακτικό, ηθικό και δεοντολογικό επίπεδο, από το ίδιο το υπουργείο, από ευτυχώς περιορισμένους δημοσιογραφικούς κύκλους αλλά το τραγικότερο από αδιόριστους συναδέλφους.
Σχετικά με αυτά πρέπει να γίνει λόγος όχι μόνο για την νομιμότητα της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών αλλά και για το ηθικό σκέλος αυτής. Έτσι απαξάπαντες οι αναπληρωτές:
 έχουν προσληφθεί βάσει νόμων υφισταμένων εδώ και πολλά χρόνια, νόμων αναγνωρισμένων και από σύσσωμη την επίσημη εκπαιδευτική κοινότητα (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κλπ).
Οι νόμοι είναι συνθετικοί, όχι απόλυτοι και εμπεριέχουν ήδη την αξιολόγηση και την αξιοκρατία, ήτοι
α) Ήδη προσμετράται ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και μάλιστα με συντριπτική διαφορά όπως ορίζει ο νόμος αλλά και τεχνηέντως αποκρύπτεται (καλύπτει έτσι κατά προτεραιότητα και ουσία εκπαιδευτικούς που με την αξία τους πέτυχαν σε αντικειμενικό διαγωνισμό ασχέτως ηλικίας)
β)Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών τοποθετημένων επί έτη σε όλη την επικράτεια με αναμφισβήτητη και αντικειμενική έτσι εμπειρία (ο νόμος καλύπτει και αξιοποιεί τα με πτυχίο παλαιότερα και εμπειρότερα στελέχη με παλαιότερη επιτυχία στον ΑΣΕΠ) 
γ) Αναγνωρίζει την επιπλέον επιστημονική επάρκεια που προσδίδουν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τους δίνει προτεραιότητα σε ευαίσθητα αντικείμενα όπως αυτό της Ειδικής Αγωγής (καλύπτει όσους εκπαιδευτικούς έχουν αντικειμενικά  περισσότερα πανεπιστημιακά προσόντα από άλλους)
δ) Αναγνωρίζει σε μικρό ποσοστό κοινωνικά κριτήρια και εμπεριέχει κοινωνική ευαισθησία (καλύπτοντας εκπαιδευτικούς με Ειδικές Ανάγκες και άλλους).
Ουδέποτε και εις ουδεμία περίπτωση υπήρξε έστω και κάποια μορφή συνέντευξης, ουδέποτε κλειστός διαγωνισμός και ουδέποτε έστω και μια σύμβαση διαφορετική από τις άλλες. Αντίθετα, ανέκαθεν υπήρχε  δημόσια ανάρτηση των πινάκων με ακριβώς οριοθετημένα μόρια από αντικειμενικό διαγωνισμό, εμπειρία και πτυχία. Ο νόμος αναγνώριζε τα προσόντα  και τις ανάγκες όλων των υποομάδων και χρησιμοποίησε κριτήρια όπως σε όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την άλλη πλευρά οι ίδιοι οι αναπληρωτές πάντοτε ήταν ενάντια σε αδιαφανείς διαδικασίες (Πρόσθετη Διδακτική) και πλάγια μέσα (ΟΑΕΔ). Αντίθετα, προς ενημέρωση γονέων μαθητών και κοινής γνώμης, οι μόνοι διαφωνούντες απέναντι στο παρόν σύστημα μαζί με την υπουργό είναι κάποιοι, λίγοι ευτυχώς, συμμετέχοντες του ΑΣΕΠ, που είτε απέτυχαν, είτε έγραψαν απλά πάνω από μια βάση ,έχουν μηδαμινή διδακτική εμπειρία και λοιπά μεταπτυχιακά προσόντα, ενώ γνώριζαν το νόμο και την πρόταξη των προσοντούχων συναδέλφων και τώρα αιτούνται την απόλυση των συναδέλφων τους και τη δική τους πρόσληψη.
Κατά συνέπεια η υπονοούμενη ή άμεση διαπλοκή των κατηγοριών ενάντια στους αναπληρωτές με τα προβλήματα των αποσπάσεων, των stage και γενικότερα της διαφθοράς στις προσλήψεις αποτελεί τεκμηριωμένα συκοφαντική δυσφήμιση στην πλέον αξιοκρατούμενη ομάδας εργαζομένων επιστημόνων.
Άμεσοι στόχοι λοιπόν από πλευράς αναπληρωτών τίθενται α)η χρήση των ανωτέρω επιχειρημάτων με νομικά και πολιτικά μέσα β)η ενημέρωση των μαθητών, γονέων και της κοινής γνώμης για την αξιοκρατία στον κλάδο γ) Η ποινικοποίηση δυσφημιστικών δηλώσεων από επίσημους φορείς και συκοφάντες συναδέλφους. Ειδικότερα, σε ενδεχόμενη συμπαρουσίαση και διαπλοκή επιχειρημάτων προφορική ή γραπτή του θεσμού των αναπληρωτών με άλλα προβλήματα της εκπαίδευσης ή του δημοσίου, παντελώς άσχετα των τελευταίων αποτελεί στο εξής σαφή προσπάθεια δυσφήμισης και θα αντιμετωπιστεί με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.
Η κατάργηση των ανωτέρω κριτηρίων δημιουργεί ασύγκριτη κοινωνική αδικία, ισοπέδωση ολοκληρωτικού καθεστώτος και όσον αφορά στην ίδια την παιδεία δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Η δημοκρατική σύνθεση της αξιοκρατίας, της εμπειρίας, των επιπλέον προσόντων και του κοινωνικού προσώπου αυτή τη στιγμή κινδυνεύουν από ολοκληρωτικές παρεμβάσεις και νόμους που απειλούν με διάλυση το σύστημα. Η ορθότητά του υπάρχοντος συστήματος αποδεικνύεται από τη μηδαμινή αντίδραση εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών έως τώρα σε αυτό με μόνη ένσταση τον αριθμό μονιμοποιήσεων. Αντίθετα, αν ισχύσει το ένα και ισοπεδωτικό κριτήριο τότε πρακτικά:
Α)Ποιος, αν και επιτυχών, θα μεταβεί ωρομίσθιος σε σχολείο της επαρχίας  εφόσον δεν θα μετρήσει ή θα μετρήσει ελάχιστα η προϋπηρεσία και εφόσον θα συνεχιστεί ο θεσμός της ωρομισθίας;
Β) Πως θα αξιοποιηθούν οι επιτυχόντες, μη διοριστέοι, άτομα δηλαδή ήδη αξιολογημένα και επιτυχημένα;
Γ)Πόσες φορές ξανά θα αξιολογηθούν οι επιτυχόντες που δεν διορίζονται μόνιμοι αλλά αναπληρωτές και πως θα εστιάζουν στους μαθητές και την Παιδεία αντί για τον επόμενο ΑΣΕΠ;
Δ)Πως θα αξιοποιηθεί ένας εκπαιδευτικός με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο όταν έχει ρίξει το βάρος στην πανεπιστημιακή του μετεκπαίδευση έναντι κάποιου με απλό πτυχίο που ρίχνει το βάρος αποκλειστικά στην φροντιστηριακή προετοιμασία για τον ΑΣΕΠ; 
Ε)Πως θα προσληφθεί διοριστέος  μεν του ΑΣΕΠ χωρίς μεταπτυχιακά προσόντα και ειδίκευση δε σε σχολεία με παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Διαπολιτισμικά;
ΣΤ)Πως θα λειτουργήσει εύρυθμα μια σχολική μονάδα αποκλειστικά και μόνο με νεοδιόριστους ενός νέου ΑΣΕΠ, χωρίς την ενδιάμεση ομάδα των ήδη εχόντων προϋπηρεσία και χωρίς οι μόνιμοι- έμπειροι να εκπαιδεύουν καθ’ όλη τη χρονιά τους νεοδιόριστους;
Από τα ανωτέρα επιχειρήματα διαφαίνεται η κακή εκτίμηση της υπουργού, η οποία κινούμενη κατ’ αυτήν σε μια προσπάθεια διαφάνειας, οδηγεί την παιδεία στην καταστροφή. Πρακτικά είναι βέβαιο ότι αυτό θα δημιουργήσει κύμα φυγής και αποστροφής των επιστημόνων από την επιμόρφωση (ποιος θα προχωρήσει μεταπτυχιακά ενώ οι άλλοι θα πηγαίνουν φροντιστήριο ΑΣΕΠ;), απόρριψη της αξίας της εμπειρίας (ποιος θα ζητήσει να προσληφθεί επαρχία με 350€ χωρίς μόρια και ενώ οι συνάδελφοί του πάλι θα προετοιμάζονται σε φροντιστήρια αστικών κέντρων; ), ανισορροπία στο σύστημα (η μια υποομάδα εκπαιδευτικών θα στρέφεται εναντίον της άλλης, όπως ήδη άρχισε να ισχύει). Το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων, γιατί είναι εξόφθαλμο ότι αυτό θα συμβεί,  θα είναι η στροφή στα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ και η υποβάθμιση της ουσιαστικής πανεπιστημιακής επιμόρφωσης και προσόντων,  όπως ισχύει στο εξωτερικό, όπως η επιτροπή υπό τον κ. Μπαμπινιώτη προτείνει, όπως η κοινότητα και το υπουργείο επιθυμεί. 
Για τους ανωτέρω λόγους, ενώ οι εκπαιδευτικοί είναι πάντα ανοικτοί σε προτάσεις που θα βελτιώσουν την παιδεία, οι ίδιοι και κυρίως οι αναπληρωτές υιοθετούν την πάγια θέση όλων των φορέων ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κλπ ότι οι παρόντες νόμοι σχετικά με τους πίνακες είναι αδιαπραγμάτευτοι. Δημιουργείται για ακόμη μια φορά το παράδοξο φαινόμενο στην Ελλάδα οι εργαζόμενοι, οι επιστήμονες και οι πολίτες να αιτούνται αυτοί να ισχύουν οι νόμοι αντί αυτό να κάνουν οι κυβερνώντες, ενώ όσοι υπακούν σε αυτούς διώκονται. Πράγματι ο Πλάτωνας θα γέλαγε πολύ…

Αποσυνδεδεμένος manosmc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #64 στις: Μάιος 17, 2011, 11:34:57 μμ »
Eγω είμαι υπέρ το 60-40 γιατί νιώθω οτι είναι το πιο δίκαιο!! Και αν είναι 10 διορισμοί ας είναι 6 με το 60% και 4 με το 40% Επίσης παρατήρησα σε άλλο θέμα που έχει γίνει ψηφοφορία "ποιο συστημα προσλήψεων επιλέγετε" το 60-40 βλέπω οτι έχει πάρει και τα περισσότερα ποσοστά.
Τώρα για την μεταβατική περίοδο θα προτιμούσα να παρει επιπλεον προθεσμία αλλά θα προτιμούσα περισσότερο να ξεκλειδωνανε οι πίνακες μέχρι να γινει ο ΑΣΕΠ γιατί αυτό ήταν ξαφνικός θανατος...
Αυτοί που δεν δουλεύουν καθόλου φέτος και μπορεί να έχουν και 30 μηνες τι σοι μεταβατική περίοδος λέγεται αυτό???

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #65 στις: Μάιος 17, 2011, 11:38:29 μμ »
Συγγνώμη Green. η πραγματική σου προυπηρεσία από τα σχολεία είναι 30 μήνες ή μαζι με τα μόρια του ΑΣΕΠ εχεις 30 μόρια?  και αν επιτρέπεται πόσες επιτυχίες έχεις??
 

Πάνω από 30 μήνες καθαρή προϋπηρεσία και επιπλέον τα μόρια του ΑΣΕΠ. Μία επιτυχία έχω και αν και μπαίνω στους νέους πίνακες με αυτή, θα πάω να ξαναδώσω. Όπως βλέπεις και εμένα θα με συνέφερε ένα σύστημα 40% γιατί μοιραία κάποια στιγμή θα έφτανα στις πρώτες θέσεις. Αλλά πως να το κάνουμε ρε παιδιά, δεν θα προσαρμόσουμε την αλήθεια στο δικό μας συμφέρον. Το 40% ήταν τρύπιο, βολεύτηκε κόσμος και κοσμάκης με πλασματικές προϋπηρεσίες (ειδικά σχολεία, Σιβιτανίδιος, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, ΣΔΕ, εκκλησιαστικά λύκεια κλπ). Σε κάθε περίπτωση εγώ, και πάρα πολλοί άλλοι, δεν πρόκειται να κάτσω να δουλεύω και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία μου σε κλειστούς πίνακες, για περισσότερο από την προβλεπόμενη διετία. Αν χρειαστεί και εμείς να πιέσουμε, θα το κάνουμε.

Πολύ συγκινητική η ιστορία σου και τεράστια η μεγαλοψυχία σου.
Σε ευχαριστώ που το αναγνωρίζεις...

Επίσης, στο site που μπαίνεις και γράφεις τις απόψεις σου πάντα με βάση το νόμο θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η πλειοψηφία στην ψηφοφορία http://www.pde.gr/index.php?topic=19873.105 στηρίζει συστήματα διορισμού διαφορετικά απο αυτά που εσύ έχεις κατα νού. Και θα πρεπε να ξέρεις οτι η αρχή της δημοκρατίας είναι η πλειοψηφία και όχι 5-10 εγκάθετοι που σκοτώνουν την ώρα τους. Όσο για τις συχνές αναφορές σου στο νόμο θα έπρεπε περισσότερο να προβληματίζεσαι που σε κυβερνά το 30% με τον πλέον αυταρχικό τρόπο και όχι να κόπτεσαι για την εφαρμογή του κάθε 3848. Αντε παραπέρα επομένως.
Καταρχάς θα μιλάς καλύτερα. Κατά δεύτερον δεν με ενδιαφέρουν τα γκάλοπ και οι στατιστικές. Η γνώμη μου είναι συγκεκριμένη και αλίμονο αν ήταν κάθε φορά προσαρμοσμένη στο τι πιστεύουν οι υπόλοιποι. Εσένα το πρόβλημα σου δεν είναι γενικά η συγκεκριμένη άποψη, αλλά ότι τυγχάνει να είναι η δική, όπως έχεις αποδείξει επανειλημμένα με τα εμπαθή και ειρωνικά σου σχόλια. Οπότε, άντε κάνε εσύ παραπέρα...

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #66 στις: Μάιος 17, 2011, 11:42:58 μμ »
Green ,είναι αργά .Είναι ώρα να πας για ύπνο ...και άσε εμάς να κάνουμε αυτό που νομίζουμε ότι είναι σωστό .Άντε νανάκια τώρα . ;D

Αποσυνδεδεμένος mk75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #67 στις: Μάιος 17, 2011, 11:46:30 μμ »
Green ,είναι αργά .Είναι ώρα να πας για ύπνο ...και άσε εμάς να κάνουμε αυτό που νομίζουμε ότι είναι σωστό .Άντε νανάκια τώρα . ;D

Όχι εσύ εγώ όχι αυτός ο άλλος..
Μάλλον βλέποντας κάτι τέτοια ο υπουργός είπε άντε όλοι στον Ασεπ και να τελειώνουμε...

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #68 στις: Μάιος 17, 2011, 11:50:01 μμ »
Αυτή η περίφημη μεταβατική είχε ένα σαφέστατο νόημα: να μην αφήσει ξεκάρφωτους όσους ήταν πολύ κοντά να διοριστούν. Κύρια όσοι ήταν αναπληρωτές, αλλά και ωρομίσθιοι που κόντευαν να συγκεντρώσουν το όριο να διοριστούν με το 40% ή το 24μηνο.
Μάλιστα, η μοριοδότηση , εξασφάλιζε σημαντικές πιθανότητες για να μπουν με το καινούργιο σύστημα όσοι είχαν προσεγγίσει σχετικά κοντά. Επίσης έδινε και δυνατότητα στους νέους να γράψουν καλά και να δρομολογηθούν προς διορισμό ή αναπλήρωση που με την σειρά της θα μοριοδοτούνταν  κλπ…
Όλα αυτά βέβαια με μια προϋπόθεση ότι θα γινόταν οι συνηθισμένοι τουλάχιστον διορισμοί, όχι να διορίσουν ελάχιστους ή κανένα…
Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα η εφαρμογή του νέου συστήματος φαντάζει απάτη.
Και για να πω την αμαρτία μου; εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι τόσο σαδιστές στο υπουργείο.
Γνωρίζουν τι συμβαίνει.
Εσένα δεν μπορώ να κατανοήσω.  Αναρωτιέμαι πως αντιλαμβάνεσαι την μεταβατική περίοδο;  Ως μια ευκαιρία για ξεκαθάρισμα με τα βύσματα;
Κάπως σαν να αναβιώνουμε το πνεύμα του Ροβεσπιέρου συστήνοντας επαναστατικά δικαστήρια;
Αρχίζουμε να λιντσάρουμε,  όσους γενικά  στο μπάχαλο του Ελληνικού κράτους αυθαιρετούσαν, παρέκαμπταν, υποσκέλιζαν, υπονόμευαν και ότι άλλο υπερβατικό  επινοήθηκε απ’ τον ΕΛΛΗΝΑΡΑ...
Αλλά για σκέψου ότι με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά…
Για σκέψου πόσοι μπήκαν με καθαρές διαδικασίες σ’ αυτή την ιστορία;
Ότι συνέβαλαν στην συγκέντρωση προϋπηρεσίας πολλαπλές επιτυχίες στον ασεπ και σίγουρα με υψηλές βαθμολογίες. Ότι αυτοί οι άνθρωποι άλλαξαν επαγγελματική πορεία, ξεσπιτώθηκαν φεύγοντας απ’ το μέρος που ζούσαν και εργαζόταν με ότι αυτό συνεπάγεται…
Σκέψου την αδικία που θα υποστούν αυτοί. Θύματα από κάθε άποψη.
Πρώτον, γιατί μπήκαν κόντρα στους βυσματίες καταβάλλονταν περισσότεροι προσπάθεια για να βρεθούν σε αυτή την «πλεονεκτική» θέση.
Δεύτερο, εκτοπίζονται με την λογική της τιμωρίας , γιατί άλλοι παρανόμησαν…
Τρίτο  ενώ είναι άξιοι, χρήσιμοι στην εκπαίδευση, θα υποστούν ξανά και ξανά την επαλήθευση του προφανούς.
Τέταρτο γιατί πρέπει να αναλύουν σε κάθε αυθαίρετη άποψη τα εντελώς στοιχειώδη και να υποχρεώνονται να τα αποδεικνύουν.
Η αδικία δεν διορθώνεται με αδικία.
Ας πέσουν οι τόνοι και να λέει ο καθένας την άποψή του. Η ευκαιρία να σταματήσουμε τα βύσματα πέρασε δυστυχώς. Που είσαστε συνάδελφοι όταν με τις τροπολογίες την μία πίσω από την άλλη, βολεύτηκαν όσοι με αδιαφανείς τρόπους απέκτησαν προϋπηρεσίες εκτός ΥΠΕΠΘ; Τώρα αυτοί βρίσκονται ανάμεσά μας στον πίνακα..

Συμφωνώ με joap. Τι νόημα έχει να συζητάμε για ΑΣΕΠ αν δεν δοθούν θέσεις; Ποιος πιστεύει ότι θα προκηρυχτεί ΑΣΕΠ από το υπουργείο αν το ίδιο έχει στο πρόγραμμα την μείωση των προσλήψεων στο ελάχιστο;

Η δική μου θέση είναι η εξής. Εφόσον το υπουργείο προτίθεται να προσλάβει για την επόμενη περίοδο όσους προσέλαβε και πέρυσι ή περισσότερους είμαι κατά της πρότασή σας. Αν όμως προτίθεται να προσλάβει λιγότερους είμαι υπέρ της αναβολής του ΑΣΕΠ για μία ακόμη περίοδο. Θα ήθελα να ζητήσουμε δηλαδή κάτι εφικτό και λογικό.

Ακόμη πιο λογικό βέβαια είναι να μαζευτούμε όλοι στην Αθήνα και να απαιτήσουμε περισσότερους διορισμούς.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #69 στις: Μάιος 17, 2011, 11:54:09 μμ »
Αυτή η περίφημη μεταβατική είχε ένα σαφέστατο νόημα: να μην αφήσει ξεκάρφωτους όσους ήταν πολύ κοντά να διοριστούν. Κύρια όσοι ήταν αναπληρωτές, αλλά και ωρομίσθιοι που κόντευαν να συγκεντρώσουν το όριο να διοριστούν με το 40% ή το 24μηνο.
Μάλιστα, η μοριοδότηση , εξασφάλιζε σημαντικές πιθανότητες για να μπουν με το καινούργιο σύστημα όσοι είχαν προσεγγίσει σχετικά κοντά. Επίσης έδινε και δυνατότητα στους νέους να γράψουν καλά και να δρομολογηθούν προς διορισμό ή αναπλήρωση που με την σειρά της θα μοριοδοτούνταν  κλπ…
Όλα αυτά βέβαια με μια προϋπόθεση ότι θα γινόταν οι συνηθισμένοι τουλάχιστον διορισμοί, όχι να διορίσουν ελάχιστους ή κανένα…
Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα η εφαρμογή του νέου συστήματος φαντάζει απάτη.
Και για να πω την αμαρτία μου; εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι τόσο σαδιστές στο υπουργείο.
Γνωρίζουν τι συμβαίνει.
Εσένα δεν μπορώ να κατανοήσω.  Αναρωτιέμαι πως αντιλαμβάνεσαι την μεταβατική περίοδο;  Ως μια ευκαιρία για ξεκαθάρισμα με τα βύσματα;
Κάπως σαν να αναβιώνουμε το πνεύμα του Ροβεσπιέρου συστήνοντας επαναστατικά δικαστήρια;
Αρχίζουμε να λιντσάρουμε,  όσους γενικά  στο μπάχαλο του Ελληνικού κράτους αυθαιρετούσαν, παρέκαμπταν, υποσκέλιζαν, υπονόμευαν και ότι άλλο υπερβατικό  επινοήθηκε απ’ τον ΕΛΛΗΝΑΡΑ...
Αλλά για σκέψου ότι με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά…
Για σκέψου πόσοι μπήκαν με καθαρές διαδικασίες σ’ αυτή την ιστορία;
Ότι συνέβαλαν στην συγκέντρωση προϋπηρεσίας πολλαπλές επιτυχίες στον ασεπ και σίγουρα με υψηλές βαθμολογίες. Ότι αυτοί οι άνθρωποι άλλαξαν επαγγελματική πορεία, ξεσπιτώθηκαν φεύγοντας απ’ το μέρος που ζούσαν και εργαζόταν με ότι αυτό συνεπάγεται…
Σκέψου την αδικία που θα υποστούν αυτοί. Θύματα από κάθε άποψη.
Πρώτον, γιατί μπήκαν κόντρα στους βυσματίες καταβάλλονταν περισσότεροι προσπάθεια για να βρεθούν σε αυτή την «πλεονεκτική» θέση.
Δεύτερο, εκτοπίζονται με την λογική της τιμωρίας , γιατί άλλοι παρανόμησαν…
Τρίτο  ενώ είναι άξιοι, χρήσιμοι στην εκπαίδευση, θα υποστούν ξανά και ξανά την επαλήθευση του προφανούς.
Τέταρτο γιατί πρέπει να αναλύουν σε κάθε αυθαίρετη άποψη τα εντελώς στοιχειώδη και να υποχρεώνονται να τα αποδεικνύουν.
Η αδικία δεν διορθώνεται με αδικία.
Ας πέσουν οι τόνοι και να λέει ο καθένας την άποψή του. Η ευκαιρία να σταματήσουμε τα βύσματα πέρασε δυστυχώς. Που είσαστε συνάδελφοι όταν με τις τροπολογίες την μία πίσω από την άλλη, βολεύτηκαν όσοι με αδιαφανείς τρόπους απέκτησαν προϋπηρεσίες εκτός ΥΠΕΠΘ; Τώρα αυτοί βρίσκονται ανάμεσά μας στον πίνακα..

Συμφωνώ με joap. Τι νόημα έχει να συζητάμε για ΑΣΕΠ αν δεν δοθούν θέσεις; Ποιος πιστεύει ότι θα προκηρυχτεί ΑΣΕΠ από το υπουργείο αν το ίδιο έχει στο πρόγραμμα την μείωση των προσλήψεων στο ελάχιστο;

Η δική μου θέση είναι η εξής. Εφόσον το υπουργείο προτίθεται να προσλάβει για την επόμενη περίοδο όσους προσέλαβε και πέρυσι ή περισσότερους είμαι κατά της πρότασή σας. Αν όμως προτίθεται να προσλάβει λιγότερους είμαι υπέρ της αναβολής του ΑΣΕΠ για μία ακόμη περίοδο. Θα ήθελα να ζητήσουμε δηλαδή κάτι εφικτό και λογικό.

Ακόμη πιο λογικό βέβαια είναι να μαζευτούμε όλοι στην Αθήνα και να απαιτήσουμε περισσότερους διορισμούς.
Σε περίπτωση που δεν γίνει ΑΣΕΠ και θέλουν κάποιοι παράταση της μεταβατικής, ας ανοίξουν οι πίνακες. Όσο δουλέψει ο καθένας να προστίθεται στην προυπηρεσία του. Φαντάζομαι δεν θα έχεις απαίτηση να παραμείνουν κλειστοί οι πίνακες και να μπαίνουν στο ντουλάπι προυπηρεσίες για 4-5 χρόνια;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 378
Σύνολο: 386

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.