*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Ωρομισθίου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2011-2012  (Αναγνώστηκε 199108 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Radius

  • Επισκέπτης
Ο εκπαιδευτικός κρίνεται και αξιολογείται μόνο από την δουλειά τους στην τάξη. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει να έχει διοριστεί, πρέπει να υπάρχει ένα πρώτο μετρήσιμο και αντικειμενικό κριτήριο για να δούμε ποιός θα μπει στην τάξη να διδάξει. Ο ΑΣΕΠ προφανώς δεν διασφαλίζει ότι είναι κάποιος ικανός για εκπαιδευτικός, αλλά από τον συγκυριακό παράγοντα του να διοριστεί κάποιος γιατί ήταν η σειρά του σε έναν πίνακα (ακόμα και μηδενικής κάποιες φορές) προυπηρεσίας, προτιμώ μια γραπτή εξέταση με κοινά θέματα για όλους.  Εγώ πάντως και δούλευα όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ και δεν πήγα σε κανένα φροντισρήριο και μια χαρά έγραψα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@alexlion
Είπα ότι η συγκεκριμένη φιλόλογος εργάστηκε βυσματικά 2 χρόνια στα τότε ΕΠΑΛ του ΟΑΕΔ (γνωστός της ο διευθυντής), κατόπιν δούλεψε άλλα 7-8 ενδεχομένως όχι πια βυσματικά αλλά με τα μόρια των δύο πρώτων ετών συν αυτά που αποκτούσε κάθε χρόνο, και όταν πια τα ΕΠΑΛ έγιναν ΕΠΑΣ και απέκτησαν οι καθηγητές γενικών μαθημάτων το δικαίωμα να μπουν στους πίνακες του Υπουργείου Παιδείας, αυτή μπήκε με μεγάλη προυπηρεσία και διορίστηκε με το 30μηνο σε γυμνάσιο. Άρα οι βυσματικές της προσλήψεις για τα δύο πρώτα χρόνια αφενός της εξασφάλισαν δουλειά για τα επόμενα 8 χρόνια στον ΟΑΕΔ και αφετέρου την διόρισαν τελικά σε σχολείο πρόπερσι. Δεν υπήρξαν τέτοιες περιπτώσεις;
Άρα λές οτι συνολικά δουλεψε 10 χρόνια στις επας οαεδ επειδή την πήρε την πρώτη χρονιά βυσματικά ο Διευθυντής και μετά την αναγνώριση μονιμοποιήθηκε στο υπουργείο παιδείας?Τα 7-8 που αναφέρεις οτι δεν δούλεψε βυσματικά που δούλεψε?δεν αναφέρεις?Πάντως στο υπουργείο παιδείας(παλιά,εννοόντας πριν 8 χρόνια  ) δεν την πήραν επειδη δουλευε στον οαεδ ,δεν έπιανε η προυπηρεσία .Γινόταν το αντίθετο.Στις επας του οαεδ επιανε η προυπηρεσία από δευτεροβάθμια υπουργείου παιδείας
Νομίζω ότι είναι προφανές ότι είπα ότι και τα επόμενα 8 στον ΟΑΕΔ δούλεψε. Το ότι ενδεχομένως να μην δούλεψε τα επόμενα χρόνια βυσματικά το λέω εγώ γιατί πλέον θα είχε μαζέψει πια μια προυπηρεσία, μπορεί όμως πάλι με μέσο τον διευθυντή να την καλούσαν. Και πληροφορικό ξέρω που τον καλούσαν λόγω γνωριμίας με τον διευθυντή.
κοίτα κι εγώ ξέρω άτομο προερχόμενο πάλι από από άλλη χώρα το πτυχίο του (δεν είχε γίνει καν αναγνώριση από το δοαταπ αλλά από βύσμα πολιτικού προσώπου,μπήκε παράνομα στην ασπάιτε πάλι με το ίδιο πολιτικό πρόσωπο ) και αυτήν την στιγμή βρίσκεται στους πίνακες του υπουργείου παιδείας ,απόκτησε εμπειρία λόγω ασπάιτε και είναι έτοιμος να διοριστεί αφού κατάφερε και τα έκανε όλα παρανομα !!!να μην ανοίξουμε καλύτερα αυτήν την συζήτηση γιατί δεν τελειώνει πουθενά.θα μου πείς ο βλάκας ήμουν εγώ που δεν το πήγα το θέμα στον εισαγγελέα!!!

Radius

  • Επισκέπτης
Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι άλλη πικρή ιστορία, άλλο προπύργιο της διαπλοκής.

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο εκπαιδευτικός κρίνεται και αξιολογείται μόνο από την δουλειά τους στην τάξη. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει να έχει διοριστεί, πρέπει να υπάρχει ένα πρώτο μετρήσιμο και αντικειμενικό κριτήριο για να δούμε ποιός θα μπει στην τάξη να διδάξει. Ο ΑΣΕΠ προφανώς δεν διασφαλίζει ότι είναι κάποιος ικανός για εκπαιδευτικός, αλλά από τον συγκυριακό παράγοντα του να διοριστεί κάποιος γιατί ήταν η σειρά του σε έναν πίνακα (ακόμα και μηδενικής κάποιες φορές) προυπηρεσίας, προτιμώ μια γραπτή εξέταση με κοινά θέματα για όλους.  Εγώ πάντως και δούλευα όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ και δεν πήγα σε κανένα φροντισρήριο και μια χαρά έγραψα.
Και μπράβο σου που τα καταφερες .Ποιός όμως λέει οτι ο ασεπ είναι το αντικειμενικό κριτήριο?εσύ που πέρασες ,δεν θα το πεί αυτός με την προυπηρεσία,γι'αυτόν αντικειμενικό κριτήριο είναι η εμπειρία-προυπηρεσία.Οπότε κάτι που για σένα είναι αντικειμενικό δεν είναι και για τον άλλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Radius

  • Επισκέπτης
Ο εκπαιδευτικός κρίνεται και αξιολογείται μόνο από την δουλειά τους στην τάξη. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει να έχει διοριστεί, πρέπει να υπάρχει ένα πρώτο μετρήσιμο και αντικειμενικό κριτήριο για να δούμε ποιός θα μπει στην τάξη να διδάξει. Ο ΑΣΕΠ προφανώς δεν διασφαλίζει ότι είναι κάποιος ικανός για εκπαιδευτικός, αλλά από τον συγκυριακό παράγοντα του να διοριστεί κάποιος γιατί ήταν η σειρά του σε έναν πίνακα (ακόμα και μηδενικής κάποιες φορές) προυπηρεσίας, προτιμώ μια γραπτή εξέταση με κοινά θέματα για όλους.  Εγώ πάντως και δούλευα όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ και δεν πήγα σε κανένα φροντισρήριο και μια χαρά έγραψα.
Και μπράβο σου που τα καταφερες .Ποιός όμως λέει οτι ο ασεπ είναι το αντικειμενικό κριτήριο?εσύ που πέρασες ,δεν θα το πεί αυτός με την προυπηρεσία,γι'αυτόν αντικειμενικό κριτήριο είναι η εμπειρία-προυπηρεσία.Οπότε κάτι που για σένα είναι αντικειμενικό δεν είναι και για τον άλλο
Ο επιτυχών στον ΑΣΕΠ έγραψε εξετάσεις σε κοινά θέματα με τους άλλους και έπιασε μια συγκεκριμένη βαθμολογία.
Αυτόν που έχει μόνο προυπηρεσία πως τον πρωτοκάλεσαν για να την αποκτήσει;

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο εκπαιδευτικός κρίνεται και αξιολογείται μόνο από την δουλειά τους στην τάξη. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει να έχει διοριστεί, πρέπει να υπάρχει ένα πρώτο μετρήσιμο και αντικειμενικό κριτήριο για να δούμε ποιός θα μπει στην τάξη να διδάξει. Ο ΑΣΕΠ προφανώς δεν διασφαλίζει ότι είναι κάποιος ικανός για εκπαιδευτικός, αλλά από τον συγκυριακό παράγοντα του να διοριστεί κάποιος γιατί ήταν η σειρά του σε έναν πίνακα (ακόμα και μηδενικής κάποιες φορές) προυπηρεσίας, προτιμώ μια γραπτή εξέταση με κοινά θέματα για όλους.  Εγώ πάντως και δούλευα όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ και δεν πήγα σε κανένα φροντισρήριο και μια χαρά έγραψα.
Και μπράβο σου που τα καταφερες .Ποιός όμως λέει οτι ο ασεπ είναι το αντικειμενικό κριτήριο?εσύ που πέρασες ,δεν θα το πεί αυτός με την προυπηρεσία,γι'αυτόν αντικειμενικό κριτήριο είναι η εμπειρία-προυπηρεσία.Οπότε κάτι που για σένα είναι αντικειμενικό δεν είναι και για τον άλλο
Ο επιτυχών στον ΑΣΕΠ έγραψε εξετάσεις σε κοινά θέματα με τους άλλους και έπιασε μια συγκεκριμένη βαθμολογία.
Αυτόν που έχει μόνο προυπηρεσία πως τον πρωτοκάλεσαν για να την αποκτήσει;
Τον πρωτοκάλεσαν επειδή άδειασε η θέση ,ήρθε η σειρά του , είχε παραπάνω μόρια από τους άλλους (ανάλογα με τι προσόντα ζητούσαν στην προκήρυξη) κι έτσι ξεκίνησε (μιλάω πάντα για διαφανείς προσλήψεις για να διαχωρίζω την θέση μου)

Radius

  • Επισκέπτης
Ο εκπαιδευτικός κρίνεται και αξιολογείται μόνο από την δουλειά τους στην τάξη. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει να έχει διοριστεί, πρέπει να υπάρχει ένα πρώτο μετρήσιμο και αντικειμενικό κριτήριο για να δούμε ποιός θα μπει στην τάξη να διδάξει. Ο ΑΣΕΠ προφανώς δεν διασφαλίζει ότι είναι κάποιος ικανός για εκπαιδευτικός, αλλά από τον συγκυριακό παράγοντα του να διοριστεί κάποιος γιατί ήταν η σειρά του σε έναν πίνακα (ακόμα και μηδενικής κάποιες φορές) προυπηρεσίας, προτιμώ μια γραπτή εξέταση με κοινά θέματα για όλους.  Εγώ πάντως και δούλευα όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ και δεν πήγα σε κανένα φροντισρήριο και μια χαρά έγραψα.
Και μπράβο σου που τα καταφερες .Ποιός όμως λέει οτι ο ασεπ είναι το αντικειμενικό κριτήριο?εσύ που πέρασες ,δεν θα το πεί αυτός με την προυπηρεσία,γι'αυτόν αντικειμενικό κριτήριο είναι η εμπειρία-προυπηρεσία.Οπότε κάτι που για σένα είναι αντικειμενικό δεν είναι και για τον άλλο
Ο επιτυχών στον ΑΣΕΠ έγραψε εξετάσεις σε κοινά θέματα με τους άλλους και έπιασε μια συγκεκριμένη βαθμολογία.
Αυτόν που έχει μόνο προυπηρεσία πως τον πρωτοκάλεσαν για να την αποκτήσει;
Τον πρωτοκάλεσαν επειδή άδειασε η θέση ,ήρθε η σειρά του , είχε παραπάνω μόρια από τους άλλους (ανάλογα με τι προσόντα ζητούσαν στην προκήρυξη) κι έτσι ξεκίνησε (μιλάω πάντα για διαφανείς προσλήψεις για να διαχωρίζω την θέση μου)
Αυτή είναι η νόμιμη οδός, το θέμα είναι τι γίνεται με τις άλλες οδούς... Και επειδή τώρα δεν μπορεί να αποδειχθεί ποια οδό ακολούθησε ο καθένας, πλανάτε ένα σύννεφο καχυποψίας πάνω από όλους όσους έχουν μόνο προυπηρεσία, προφανώς αδικώντας κάποιους. Αντίθετα οι επιτυχώντες του ΑΣΕΠ έχουν συγκεκριμένη απόδειξη για το από που πήραν τα μόρια τους ή πως ξεκίνησαν να τους καλούν αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ένα σύννεφο καχυποψίας επίσης πλανάται και από μένα για τον ασεπ.Πόσες φορές αποδείχθηκε οτι δεν είναι αδιάβλητος?Έτσι ότι σύννεφο καχυποψίας πλαναται από σενα για τους έχοντας προυπηρεσία το αντίστοιχο σύννεφο πλανάται και από μένα για τους ασεπίτες....Έχουμε αντίθετες απόψεις αλλά δεν γενικεύω την αποψή μου .θα μπορούσαμε να την πάμε την συζήτηση μέχρι το βράδυ έτσι αλλά δεν θα το κάνω όχι γιατί δεν το θέλω αλλά γιατί πρέπει να φύγω τώρα...Τα ξαναλέμε!

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 745
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Ο εκπαιδευτικός κρίνεται και αξιολογείται μόνο από την δουλειά τους στην τάξη. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει να έχει διοριστεί, πρέπει να υπάρχει ένα πρώτο μετρήσιμο και αντικειμενικό κριτήριο για να δούμε ποιός θα μπει στην τάξη να διδάξει. Ο ΑΣΕΠ προφανώς δεν διασφαλίζει ότι είναι κάποιος ικανός για εκπαιδευτικός, αλλά από τον συγκυριακό παράγοντα του να διοριστεί κάποιος γιατί ήταν η σειρά του σε έναν πίνακα (ακόμα και μηδενικής κάποιες φορές) προυπηρεσίας, προτιμώ μια γραπτή εξέταση με κοινά θέματα για όλους.  Εγώ πάντως και δούλευα όταν διάβαζα για ΑΣΕΠ και δεν πήγα σε κανένα φροντισρήριο και μια χαρά έγραψα.
Και μπράβο σου που τα καταφερες .Ποιός όμως λέει οτι ο ασεπ είναι το αντικειμενικό κριτήριο?εσύ που πέρασες ,δεν θα το πεί αυτός με την προυπηρεσία,γι'αυτόν αντικειμενικό κριτήριο είναι η εμπειρία-προυπηρεσία.Οπότε κάτι που για σένα είναι αντικειμενικό δεν είναι και για τον άλλο
Ο επιτυχών στον ΑΣΕΠ έγραψε εξετάσεις σε κοινά θέματα με τους άλλους και έπιασε μια συγκεκριμένη βαθμολογία.
Αυτόν που έχει μόνο προυπηρεσία πως τον πρωτοκάλεσαν για να την αποκτήσει;
Τον πρωτοκάλεσαν επειδή άδειασε η θέση ,ήρθε η σειρά του , είχε παραπάνω μόρια από τους άλλους (ανάλογα με τι προσόντα ζητούσαν στην προκήρυξη) κι έτσι ξεκίνησε (μιλάω πάντα για διαφανείς προσλήψεις για να διαχωρίζω την θέση μου)

π.χ  στην δικια μου ειδικοτητα πριν 10-12 χρονια οταν ηταν ΤΕΕ και οχι ΕΠΑΛ που απο την 1η λυκειου ειχε μαθηματα ειδικοτητας καναμε με μηδενικη προυπηρεσια αιτηση , δηλωναμε ωρομισθιοι την παραμεθοριο(π.χ Λημνος ή Λερο)και μας επαιρναν για δουλεια.Ετσι τουλαχιστον ξεκινησα εγω πριν απο 10 χρονια να δουλευω ............και ακομα το παλευω.Και ασπαιτε μπηκα μετα απο 8 χρονια με προσοντα και μοριοδοτηση και οχι με 30 μηνο.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 745
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Και εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??????????????Τοτε τι ειναι αυτο??????????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε  δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα??????????
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Radius

  • Επισκέπτης
Και εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??????????????Τοτε τι ειναι αυτο??????????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε  δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα??????????
Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή,  όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??????????????Τοτε τι ειναι αυτο??????????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε  δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα??????????
Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή,  όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;
Αυτό πάλι είναι δικό σου συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι που δίνουν είναι ελευθεροι επαγγελματίες.Ποιός ελέυθερος επαγγελματίας παλιά (2000) που "μεσουρανούσε " να δώσει ασεπ.Είχε ανάγκη τα 1000ευρώ του εκπαιδευτικού?Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα να μου πείς οτι οι επαγγελματίες μπορεί να περνάνε κρίση και να θέλουν να δώσουν ασεπ αλλά όχι και τότε.Καλύτερα να βρείς άλλα επιχειρήματα.Όσο για την απότυχία δεν ήταν στο σχέδιο μαθήματος και πίστεψε με αυτοί που δώσαν τότε το ήξεραν πολύ καλύτερα από τον καθένα(ίσως να δίδαξαν και πολλούς από μας στο forum που βρισκόμαστε) αλλά στις γνώσεις ειδικότητας.Και πάλι όμως μπήκα στον πειρασμό της αντιπαράθεσης μαζί σου..Είναι πολλά πράγματα που δεν ξέρεις και το δικαιολογώ

Radius

  • Επισκέπτης
Και εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??????????????Τοτε τι ειναι αυτο??????????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε  δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα??????????
Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή,  όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;
Αυτό πάλι είναι δικό σου συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι που δίνουν είναι ελευθεροι επαγγελματίες.Ποιός ελέυθερος επαγγελματίας παλιά (2000) που "μεσουρανούσε " να δώσει ασεπ.Είχε ανάγκη τα 1000ευρώ του εκπαιδευτικού?Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα να μου πείς οτι οι επαγγελματίες μπορεί να περνάνε κρίση και να θέλουν να δώσουν ασεπ αλλά όχι και τότε.Καλύτερα να βρείς άλλα επιχειρήματα.Όσο για την απότυχία δεν ήταν στο σχέδιο μαθήματος και πίστεψε με αυτοί που δώσαν τότε το ήξεραν πολύ καλύτερα από τον καθένα(ίσως να δίδαξαν και πολλούς από μας στο forum που βρισκόμαστε) αλλά στις γνώσεις ειδικότητας.Και πάλι όμως μπήκα στον πειρασμό της αντιπαράθεσης μαζί σου..Είναι πολλά πράγματα που δεν ξέρεις και το δικαιολογώ
Υποτίθεται ότι εσύ θα έφευγες... Αυτές οι χιλιάδες υποψηφίων που δίνουν ΑΣΕΠ στις τεχνικές ειδικότητες έχουν εκπαιδευτική εμπειρία; Τα 2500 άτομα που έδωσαν στον ΑΣΕΠ του 2000 (ήταν όντως τόσα αυτά που τελικά έδωσαν ή τόσα είχαν δηλώσει συμμετοχή?) στην ειδικότητα της συναδέλφου δίδασκαν σε σχολεία; Μια μειοψηφία αυτών είναι στον χώρο της εκπαίδευσης, οι περισσότεροι δεν έχουν περάσει ούτε έξω από τάξη αλλά πάνε (εντελώς απροετοιμαστοι συνήθως) να δοκιμάσουν την τύχη τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2011, 03:38:30 pm από Radius »

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??????????????Τοτε τι ειναι αυτο??????????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε  δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα??????????
Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή,  όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;
Αυτό πάλι είναι δικό σου συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι που δίνουν είναι ελευθεροι επαγγελματίες.Ποιός ελέυθερος επαγγελματίας παλιά (2000) που "μεσουρανούσε " να δώσει ασεπ.Είχε ανάγκη τα 1000ευρώ του εκπαιδευτικού?Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα να μου πείς οτι οι επαγγελματίες μπορεί να περνάνε κρίση και να θέλουν να δώσουν ασεπ αλλά όχι και τότε.Καλύτερα να βρείς άλλα επιχειρήματα.Όσο για την απότυχία δεν ήταν στο σχέδιο μαθήματος και πίστεψε με αυτοί που δώσαν τότε το ήξεραν πολύ καλύτερα από τον καθένα(ίσως να δίδαξαν και πολλούς από μας στο forum που βρισκόμαστε) αλλά στις γνώσεις ειδικότητας.Και πάλι όμως μπήκα στον πειρασμό της αντιπαράθεσης μαζί σου..Είναι πολλά πράγματα που δεν ξέρεις και το δικαιολογώ
Υποτίθεται ότι εσύ θα έφευγες... Αυτές οι χιλιάδες υποψηφίων που δίνουν ΑΣΕΠ στις τεχνικές ειδικότητες έχουν εκπαιδευτική εμπειρία; Τα 2500 άτομα που έδωσαν στον ΑΣΕΠ του 2000 (ήταν όντως τόσα αυτά που τελικά έδωσαν ή τόσα είχαν δηλώσει συμμετοχή?) στην ειδικότητα της συναδέλφου δίδασκαν σε σχολεία; Μια μειοψηφία αυτών είναι στον χώρο της εκπαίδευσης, οι περισσότεροι δεν έχουν περάσει ούτε έξω από τάξη αλλά πάνε (εντελώς απροετοιμαστοι συνήθως) να δοκιμάσουν την τύχη τους.
Έφυγα,ξαναήρθα και θα φύγω πάλι!Θές πάντα όμως να λές την τελευταία λέξη έτσι?Σε διαβεβαιώ οτι στην ειδικότητα
της συναδέλφου είχαν εκπαιδευτική εμπειρία ,έχουν περάσει και έξω και μέσα από την τάξη (οταν εσύ μπορεί να μην ήξερες καν πως είναι η τάξη ) και προετοιμασμένοι πάνε ,μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα χωρίς να ξέρεις τι γινόταν και τι γίνεται για ανθρώπους που δεν ξέρεις.Δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλά όταν δεν έχεις επιχειρήματα μην απαντάς απλά για να έχεις τον τελευταίο λόγο.Δεν τα ξέρεις όλα όπως κι εγώ δεν τα ξέρω....

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 642
Σύνολο: 650

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.