0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:24:57 pmΠαράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Παράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Ο ασεπ δηλαδή ξεκαθαρίζει ποιοί είναι οι άξιοι?Ξεκαθαρίζει ποιός είναι κατάλληλος για να διδάξει? επειδή γράψανε σε κάποια θέματα και περάσανε?ετσι για σένα κρίνεται ο εκπαιδευτικός?επειδή είσαι επιτυχών και το υποστηρίζεις δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό αυτό για τους άλλους .Όπως ανέφερες τον μαθηματικό δέσμης της επετηρίδας που δεν ήξερε την τύφλα του έτσι κι εγώ μπορώ να σου αναφέρω παραδείγματα από ασεπίτες που δεν ήξεραν πραγματικά που πάνε όταν μπήκαν στην τάξη.Όσον αφορά για τα σύννεφα ασε να το κρίνουμε κι εμείς αν είναι πολλά η λίγα για τον διαγωνισμό του ασεπ.Για μένα η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο για την εκπαιδευση.Τί να τον κάνω τον εκπαιδευτικό που μόλις πήρε πτυχίο και πέρασε στον διαγωνισμό του ασεπ όταν έχω τον έμπειρο τον εκπαιδευτικό που κρίνεται κάθε μέρα από τους ίδιους τους μάθητες ?Να έχεις υπόψη σου από τους μαθητές κρίνεσαι και από την δουλειά που κάνεις ...
Παράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:24:57 pmΠαράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.Γι'αυτό και πιστεύω πως οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ και μέσω προϋπηρεσίας που ίσχυαν ήταν η καλύτερη λύση. Και αυτός που μόλις είχε πάρει το πτυχίο του και ήτανε καλά διαβασμένος θα μπορούσε να περάσει στον ΑΣΕΠ αλλά και αυτοί που χρόνια δούλευαν σε σχολεία ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι και πιθανότατα δεν είχαν τον χρόνο και το κουράγιο, αν θέλεις, να διαβάσουν (ακόμα ακόμα δεν μπορεί κάποιος που έχει πάρει πριν πολλά χρόνια πτυχίο να συγκριθεί σε γνώσεις, ειδικά σε ειδικότητες που εξελίσονται καθημερινά, με κάποιον φρέσκο πτυχιούχο) θα μπορούσαν να διοριστούν.
Παράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:35:05 pmΠαράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:24:57 pmΠαράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.
... για να καταφέρω να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ (άσχετα που δεν το χρειάζομαι πια γιατί μέσω του διαγωνισμού κρίθηκε ότι είμαι επαρκής παιδαγωγικά).
Κατά την ίδια λογική και στο διορισμό με βάση την προυπηρεσία υπάρχει μία βάση. Είναι άξιος να διοριστεί π.χ. αυτός που είχε 30 μήνες προυπηρεσία και όχι αυτός που είχε 29 γιατί ΕΤΥΧΕ μία προηγούμενη χρονιά να τον καλέσουν αναπληρωτή ένα μήνα αργότερα;
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Παράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:42:38 pmΠαράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:35:05 pmΠαράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:24:57 pmΠαράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Παράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:05:46 pmΟ ασεπ δηλαδή ξεκαθαρίζει ποιοί είναι οι άξιοι?Ξεκαθαρίζει ποιός είναι κατάλληλος για να διδάξει? επειδή γράψανε σε κάποια θέματα και περάσανε?ετσι για σένα κρίνεται ο εκπαιδευτικός?επειδή είσαι επιτυχών και το υποστηρίζεις δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό αυτό για τους άλλους .Όπως ανέφερες τον μαθηματικό δέσμης της επετηρίδας που δεν ήξερε την τύφλα του έτσι κι εγώ μπορώ να σου αναφέρω παραδείγματα από ασεπίτες που δεν ήξεραν πραγματικά που πάνε όταν μπήκαν στην τάξη.Όσον αφορά για τα σύννεφα ασε να το κρίνουμε κι εμείς αν είναι πολλά η λίγα για τον διαγωνισμό του ασεπ.Για μένα η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο για την εκπαιδευση.Τί να τον κάνω τον εκπαιδευτικό που μόλις πήρε πτυχίο και πέρασε στον διαγωνισμό του ασεπ όταν έχω τον έμπειρο τον εκπαιδευτικό που κρίνεται κάθε μέρα από τους ίδιους τους μάθητες ?Να έχεις υπόψη σου από τους μαθητές κρίνεσαι και από την δουλειά που κάνεις ...Στα μαθηματικά μάθαμε ότι όλες οι συναρτήσεις δεν είναι αντίστροφες. Είπα ότι όσοι διορίζονται είναι άξιοι. Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι δε διορίζονται για λίγο είναι ανάξιοι. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι κατάλληλοι να διδάξουν στους αποτυχόντες, αλλά τουλάχιστον εξασφαλίζεται ότι κουμπούρες που δεν μπορούν να διδάξουν δε θα διδάσκουν. Τόσα χρόνια δεν είχαμε αξιολόγηση στην εκπαίδευση, αλλά τουλάχιστον τώρα έχουμε στην είσοδο. Όποιος είναι μαθηματικός ή χημικός δε σημαίνει ότι είναι κατάλληλος να διδάξει. Έχω φίλους και ξαδέρφια μου που δεν έμαθαν ποτέ μαθηματικά επειδή ο καθηγητής τους αδιαφορούσε ή δεν είχε μεταδοτικότητα. Ένας χημικός μπορεί να είναι λαμπρός επιστήμων, αλλά μπορεί να μην το έχει το να διδάσκει...υπάρχουν και άλλα να κάνει στη ζωή του από το να υποκρίνεται ότι διδάσκει. Να σημειωθεί ότι δεν έχω τίποτα με τους συναδέλφους μαθηματικούς και χημικούς, μάλιστα μου αρέσουν πολύ τα αντικείμενά τους.Παραπάνω είπα ξεκάθαρα ότι θεωρώ σημαντική την διδακτική εμπειρία. Σαφώς δεν την έχουν όλοι οι ασεπίτες και για αυτό είναι φυσικολογικό όταν πρωτομπαίνουν στην τάξη κάποιοι να μην ξέρουν την τύφλα τους. Μήπως οι όσοι σήμερα έχουν προϋπηρεσία την πρώτη μέρα που μπήκαν να διδάξουν ήξεραν; ΟΧΙ. Έτσι, όμως, απέκτησαν την πρώτη τους προϋπηρεσία και τη δυνατότητα να τους κρίνουν οι μαθητές τους. Το θέμα είναι με πιο κριτήριο μπήκαν αυτοί οι άπειροι να διδάξουν; Αν θεωρείς πιο λογικό να μπαίνει κάποιος πρώτη φορά σε τάξη χωρίς κανένα κριτήριο, αλλά όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε ή όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη τότε προφανώς θα αναγνωρίσεις το δικαίωμα του ασεπίτη να αποκτήσει την πρώτη του εμπειρία στην τάξη επειδή αυτός έχει τουλάχιστον ένα επίσημο διαβατήριο...Είναι διοριστέος του διαγωνισμού, διόλου ευκατοφρόνητο εγχείρημα!Ο ΑΣΕΠ δε λέει αυτός είναι ΘΕΟΣ, είναι ΑΞΙΟΣ να διδάσκει και μετά όλοι πρέπει να τον κρίνουν σαν έμπειρο.Ο ΑΣΕΠ λέει ότι αυτός ο άνθρωπος έχει τις απαιτούμενες γνώσεις και το δικαίωμα να αποκτήσει την πρώτη του προϋπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση. Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με εκείνον που δεν έχει διδακτική εμπειρία και να βλέπουν οι συνάδελφοί του ότι έχει τις ιδιότητες και τα εφόδια να είναι πραγματικά εκπαιδευτικός.
η αλήθεια πρέπει να είναι κάπου στη μέση. ίσως τελικά το περίφημο "60-40" να ήταν ρεαλιστική ποσόστωση.Lasid, είπες κάτι πολύ ενδιαφέρονΠαράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 09:43:29 pm... για να καταφέρω να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ (άσχετα που δεν το χρειάζομαι πια γιατί μέσω του διαγωνισμού κρίθηκε ότι είμαι επαρκής παιδαγωγικά).γιατί να μην ισχύσει και επίσημα η αναγνώριση παιδαγωγικής επάρκειας σε περιπτώσεις επιτυχίας στα παιδαγωγικά/διδακτική του ΑΣΕΠ; έστω με όρους, συγκεκριμένης προϋπηρεσίας, ελάχιστων ωρών σχετικών επιμορφώσεων κτλ
Παράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:47:51 pmΠαράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:42:38 pmΠαράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:35:05 pmΠαράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:24:57 pmΠαράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσία κάτι δεν έχουν κάνει καλά για να μην έχουν διοριστεί ακόμα... Τώρα αυτό είναι λογική κουβέντα;
Παράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:57:31 pmΠαράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:47:51 pmΠαράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:42:38 pmΠαράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:35:05 pmΠαράθεση από: Lasid στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:24:57 pmΠαράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσία κάτι δεν έχουν κάνει καλά για να μην έχουν διοριστεί ακόμα... Τώρα αυτό είναι λογική κουβέντα;Και όμως τα έχουν κάνει όλα πολύ καλά πίστεψε με .Εδώ σου λέω υπάρχουν άτομα με 15 χρόνια σύμβαση σαν ωρομίσθιοι,κάποιοι με 21 ώρες όλα τα χρόνια πόσους μήνες συμπληρώνει?Αλλά και πάλι ο ασεπ θα του αναγνωρίσει 5 χρόνια τα υπόλοιπα αν μονιμοποιηθεί και μετά.Είναι λογικό αυτό?
Παράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:47:51 pmεπειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?Η Ελλάδα πρέπει να πάει κάποια στιγμή μπροστά. Επειδή οι περισσότεροι στο δημόσιο μπήκαν χωρίς ΑΣΕΠ πρέπει να συνεχίσουμε να διορίζουμε με τον ίδιο τρόπο; Κι επειδή η προηγούμενη γενιά έμαθε να κάνει όλες τις δουλειές της με ρουσφέτια πρέπει να διαιωνίζουμε την ίδια κατάπτυστη συμπεριφορά; Κάποτε πρέπει να γίνει μια νέα αρχή και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας... Είναι καιρός να αλλάξουμε λίγο μυαλά, γιατί το ρουσφέτι είναι τουρκική νοοτροπία... Δε θέλουμε να αποκτήσουμε ποτέ ευρωπαϊκή νοοτροπία;