0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και εμείς οι παλιοί επιτυχόντες ΑΣΕΠ και χρόνια τώρα αναπληρωτές παρακαλάμε να πάμε στις βραχονησίδες. Γιατί θέλεις να μας κάψεις ή να μας προσπεράσεις. Δεν είμαστε βύσματα. όσο μάλλον δεν είσαι και εσύ. Εκτός αν αρχίσεις να πιστεύεις την ΑΔ, που προφανώς πιστεύει ότι είσαι και εσύ βύσμα και θέλει από τώρα να σου ρίξει το φταίξιμο και να σε κάνει να πληρώσεις για τα προηγούμενα βύσματα τα οποία δεν τα πειράζει (αλλά τα διορίζει)green φίλε μου γαιτί είσαι τόσο σκληρός με τον εαυτό σου.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:48:31 pmΠαράθεσηGreen δεν μπορώ να σε πείσω. Δεν θες διάλογο. Έχεις κολλήσει στην συνθηματολογία.Συνθηματολογία το ότι έχει γίνει της κακομοίρας και στο χώρο της εκπαίδευσης από διευκολύνσεις και ρουσφέτια; Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δεν τα κατεγγέλουν τόσα χρόνια; Ξεχνάς για παράδειγμα ποιά είναι η γενική αντίληψη που επικρατεί στον κλάδο για το ποιός θα καταφέρει να πάρει τελικά απόσπαση ή μετάθεση; Ο έχων την κατάλληλη γνωριμία για να "σπρώξει" το θέμα. Κάνω λάθος;ΠαράθεσηΕδώ η χώρα χρεοκόπησε με τις πρακτικές που εφαρμόστηκαν. Θα ήταν η εκπαίδευση έξω απ’ την υπόλοιπη παθογένεια;Που διαφωνούμε επομένως;ΠαράθεσηΌμως γιατί εγώ πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατά βάση εξαίρεση; Ίσως γιατί είναι φορέας μιας άλλης αντίληψης και πολιτισμένης θεώρησης.Μπήκα στην εκπαίδευση με αυτή ακριβώς την άποψη. Από αυτά όμως που είδα σε σχολεία και σε συλλόγους καθηγητών διαπίστωσα ότι ο εκπαιδευτικός δεν ξεφεύγει καθόλου από όλη την παθογένεια της νοοτροπίας του νεοελληναρά. Έχουμε λοιπόν διαφορετική αντίληψη της πραγματικότητας. Μην προσπερνάτε τα επιχειρήματα με συνθήματα. Έτσι λειτουργεί ένας απόφοιτος δημοτικού που δεν μπορεί να αναλύσει πολλά πράγματα και έτσι του απευθύνονται οι επικοινωνιολόγοι των κομμάτων…Ακόμα και η παθογένεια του ρουσφετιού έχει μια βάση στην ανυπαρξία επαγγελματικών διεξόδων για όλους σχεδόν τους πτυχιούχους σε μια οικονομία που δεν εμφάνιζε πραγματική ανάπτυξη. Δεν θέλω να αγνοήσω την αντιδημοκρατική και αντικοινωνική φύση του ρουσφετιού ούτε την προσωπική ευθύνη που έχει ο κάθε εμπλεκόμενος. Είναι όμως ένα σύμπτωμα που χρήζει βαθύτερης ανάλυσης, όπως και ο επαγγελματικός χαβαλές που εκδηλώνεται... μήπως έχει ακούσει ποτέ κανείς για επαγγελματική ηθική;
ΠαράθεσηGreen δεν μπορώ να σε πείσω. Δεν θες διάλογο. Έχεις κολλήσει στην συνθηματολογία.Συνθηματολογία το ότι έχει γίνει της κακομοίρας και στο χώρο της εκπαίδευσης από διευκολύνσεις και ρουσφέτια; Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δεν τα κατεγγέλουν τόσα χρόνια; Ξεχνάς για παράδειγμα ποιά είναι η γενική αντίληψη που επικρατεί στον κλάδο για το ποιός θα καταφέρει να πάρει τελικά απόσπαση ή μετάθεση; Ο έχων την κατάλληλη γνωριμία για να "σπρώξει" το θέμα. Κάνω λάθος;ΠαράθεσηΕδώ η χώρα χρεοκόπησε με τις πρακτικές που εφαρμόστηκαν. Θα ήταν η εκπαίδευση έξω απ’ την υπόλοιπη παθογένεια;Που διαφωνούμε επομένως;ΠαράθεσηΌμως γιατί εγώ πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατά βάση εξαίρεση; Ίσως γιατί είναι φορέας μιας άλλης αντίληψης και πολιτισμένης θεώρησης.Μπήκα στην εκπαίδευση με αυτή ακριβώς την άποψη. Από αυτά όμως που είδα σε σχολεία και σε συλλόγους καθηγητών διαπίστωσα ότι ο εκπαιδευτικός δεν ξεφεύγει καθόλου από όλη την παθογένεια της νοοτροπίας του νεοελληναρά. Έχουμε λοιπόν διαφορετική αντίληψη της πραγματικότητας.
Green δεν μπορώ να σε πείσω. Δεν θες διάλογο. Έχεις κολλήσει στην συνθηματολογία.
Εδώ η χώρα χρεοκόπησε με τις πρακτικές που εφαρμόστηκαν. Θα ήταν η εκπαίδευση έξω απ’ την υπόλοιπη παθογένεια;
Όμως γιατί εγώ πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατά βάση εξαίρεση; Ίσως γιατί είναι φορέας μιας άλλης αντίληψης και πολιτισμένης θεώρησης.
Αγαπητε,green,καθε χρονο τα ιδια μας λες,μετα την εγκύκλιο διορισμών και θα ηρεμήσεις μετά τη φάση των αναπληρωτών.και εμείς καμένοι είμαστε και πολύ περισσότερο από εσένα αλλά δεν δαγκώνουμε όπως να΄ναι τους συναδέλφους..
Είπα τι ζητάω. Όλοι ξέρουμε (έχουμε ακούσει) τους δρόμους της διαπλοκής. Ζητούσα και ζητάω να αλλάξουν μόνο αυτοί. Τα υπόλοιπα όχι. Απλά.
μείωση των εισακτέων στους απολύτως απαραίτητους ώστε να πάψει η υπερ-παραγωγή αδιόριστων καθηγητών.
Συνάδελφε επειδή το έψαξα πολύ αναλυτικά είχα καταλήξει σε ένα συμπέρασμα ότι το νέο σύστημα ,αν δεν αφορά ικανό αριθμό θέσεων, τους πρώτους που βγάζει εκτός είναι όσους δεν έχουν καθόλου προϋπηρεσία. Είχα υπολογίσει με ακρίβεια ότι στους φυσικούς αν προσλάβει συνολικά500 άτομα ( μαζί και αναπληρωτές) -πράγμα που είναι αδύνατο με το επικυρωμένο μνημόνιο- ένας νέος έχει πιθανότητα 3.3% να πετύχει και μάλιστα να βάλουν πολύ εύκολα θέματα.Στην περίπτωση που βάλουν τα νορμάλ που μπαίνουν συνήθως η πιθανότητά του είναι σχεδόν μηδενική…Αν μάλιστα οι διορισμοί είναι μειωμένοι τότε μιλάμε για εξαπάτηση…Θα παρακαλούσα τους νεώτερους να ρίξουν μια ματιά στους παρακάτω υπολογισμούς που έχω αναφέρει παλιότερα:http://www.pde.gr/index.php?topic=22757.msg462584#msg462584Θα ανεβάσω σε αρχείο το πλήρες σενάριο ,στις διάφορες εκδοχές του, για να μπορέσουμε να δούμε που πάει το πράγμα…Οι νέοι δίκαιο έχουν να αγωνιούν για το μέλλον τους αλλά να μας εμπιστευτούν εμάς τους λίγο παλιότερους σε ένα πράγμα: δεν θέλουμε να τους φάμε τις θέσεις που τους αναλογούν αγωνιούμε να υπάρξει δικαιοσύνη και όχι αυτός ο εμπαιγμός προς όλους μας. Και το κυριότερο να μπορέσουμε να ενωθούμε γιατί ο καθένας μόνος του υφίσταται την κακοποίηση στα σιωπηλά…