*

Αποστολέας Θέμα: Η Αννούλα ''στα άκρα''...  (Αναγνώστηκε 20164 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος charm_quark

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 28, 2011, 02:08:00 πμ »
Τι κρίμα πουι η digea δεν εκπέμπει ΝΕΤ! ;D ;D ;D
Εχασα τέτοια εκπομπή; Για πείτε και άλλα...

Μου ανέφεραν ότι είπε κάτι κορυφαίο, για παρουσίαση των πρότζεκτ στα αγγλικά, αληθεύει;  :o :o :o
Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας, ά-θεε μου!
Τα πάντα όλα... και τα κοάλα τίποτα;;


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:07 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 28, 2011, 02:12:31 πμ »
Α ναι χαχαχαχαχα!!! Είπε ότι τα projects θα απαιτούν έρευνα και στο τέλος θα παρουσιάζονται και στα αγγλικά. Διότι είναι ανεπίτρεπτο να τελειώνει κάποιος το Λύκειο και να μη μιλάει άπταιστα αγγλικά ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 28, 2011, 02:15:20 πμ »
Και μιας και της τέθηκε η "ερώτηση" (βλέπε πάσα): "Για τι θα θέλατε να μείνετε στην ιστορία όταν φυγουμε από το μάταιο τούτο κόσμο" αναδημοσιεύω κάτι πετυχημένο που αλίευσα και είναι παλιότερα γραμμένο:

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…………. ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ :

Διότι είσαι η μόνη υπουργός που βγήκε την επόμενη των εκλογών να μαλώσεις και να διασύρεις τους εκπ/κους, λες και αυτοί που σε ψήφισαν ήταν μόνο από τα άλλα κόμματα!

Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις στα μάτια της κοινής γνώμης την όποια εικόνα και ποιότητα είχε ο καθηγητής, παρουσιάζοντας όλους σαν βυσματίες, κονέ και τεμπέληδες !

Διότι βρήκες επιτέλους την λύση για λιγότερους διορισμούς και ποιότητα στην εκπ/ση, βάζοντας επίσημα 30 μαθητές να στοιβάζονται στην τάξη και να λες σε όλους : « πρώτα ο μαθητής! ».

Διότι κατόρθωσες και έστειλες την Ελληνική ομογένεια 100 χρόνια πίσω, γυρίζοντας από τα σχολεία του εξωτερικού χιλιάδες εκπ/κους και καταστρέφοντας ότι είχε καταφέρει να δημιουργηθεί για τη διάσωση και συνέχεια της Ελληνικής εκπ/σης και υπόστασης στην ομογένεια, καταργώντας ουσιαστικά την συνέχεια της γλώσσας και της παρουσίας μας στο εξωτερικό για το μέλλον!

Διότι μόνο εσύ συνέλλαβες και υλοποίησες την φαεινή ιδέα να «ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ» οι ονομαστικά διοριστέοι εκπ/κοι του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ και να σβήσει το υπαρξιακό τους μέλλον σε μια νύχτα.

Διότι κατάφερες να μιλάς για «Πράσινα σχολεία του μέλλοντος» και να μεταμορφώνεις σε μαύρα κι άραχνα τα ‘ηδη υπάρχοντα, καταργώντα τα ΚΠΕ και την Περιβαλλοντική Εκπ/ση.

Διότι επι παρουσία σου στο υπουργείο κατάφερες το ακατόρθωτο : Να γράφεις το όνομά σου στις Πανελλαδικές εξετάσεις και να περνάς στο Πανεπιστήμιο !!

Διότι κατήργησες τον θεσμό του ωρομίσθιοι και κατάφερες να τον μετατρέψεις σε ΔΟΥΛΟ εκπ/κο των 5 – 15 ωρών με 300 Ε τον μήνα, δίνοντας την ψεύτικη καραμέλα για πλήρη εργασιακά δικαιώματα, για να το ακούει ο «έξω κόσμος» και να νομίσει ότι κάτι ουσιαστικό άλλαξες!

Διότι εφάρμοσες την παγκόσμια πρωτοτυπία της «χειρουργικής τοποθέτησης» των εκπ/κων σε σχολεία όπου χρειάζονται : πχ. η Δ/θμια Δ/νση Χίου ζήτησε 15 φιλόλογους και έδωσε 20 υπεράριθμους γυμναστές………και εσύ διόρισες άλλους 15 γυμναστές εκεί και κανέναν φιλόλογο !!!!

Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις την προοπτική χιλιάδων ωρομισθίων που μάζευαν προϋπηρεσία σε όλη την Ελλάδα για μελλοντικό διορισμό, καταργώντας την προϋπηρεσία, τα χρόνια, την ταλαιπωρία και τις θυσίες μιας ζωής. Σε ένα δρόμο που οι νόμοι της ίδια της πολιτείας τους έδειξε υποχρεωτικά να ακολουθήσουν στο παρελθόν, τους έσκαψες τον λάκκο άνανδρα και ύπουλα, αδιαφορώντας για την οικογένεια και τα παιδιά τους !!

Διότι είπες το μεγαλύτερο ψέμα σε αυτούς που καταδίκασες στην ανεργία : της μεταβατικής περιόδου αποκατάστασης των θιγμένων από τα νέα μέτρα !

Διότι είπες το καλύτερο σύνθημα - ανέκδοτο στο χώρο της παιδείας στην προοπτική της σύγχρονης Ελλάδας : «Πρώτα ο μαθητής», λένε πλέον γονείς, μαθητές και εκπ/κοι και σκάνε στα γέλια !!

Διότι κατόρθωσες σε ένα μόλις χρόνο να είσαι το πλέον αχώνευτο πρόσωπο σε καθηγητές, δάσκαλους, μαθητές, Πανεπιστημιακούς, ξεπερνώντας ακόμη και δεινόσαυρους της παιδείας στο παρελθόν και σπάζοντας όλα τα ρεκόρ αντιπαθητικότητας !!

Τέλος, διότι κατάφερες έχοντας μαζί σου και εξουσιάζοντας το σύνολο των ΜΜΕ, να βρίσκεσαι στις τελευταίες θέσεις σε δημοτικότητα και αποδοχή, βάζοντας σε σκέψεις όλους να αναλογιστούν που θα ήσουν ήδη, εάν ο πολύς κόσμος γνώριζε βαθύτερα τι έχεις πράξει.

ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!

Κ. Κ.

Καθηγητής ΦΑ

Διορισμένος στην Δ΄/θμια Εκπ/ση

Ξαναδιαβάζοντας για τον ΑΣΕΠ προς διορισμό (….από φόβο μην πάρω μετάταξη !! )
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 28, 2011, 03:29:32 πμ »
Ειδα κατι λιγα απο την συνεντευξη της , οταν μιλουσε για τα πανεπιστημιακαι τα ΤΕΙ.....δεν ξερω εσεις πως την ειδατε , παντως εμενα μου φανηκε αποτυχημενη και αλλοπροσαλλη η επιχειρηματολογια της......μηπως ηταν πολυ αγχωμενη??  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:07 »

Αποσυνδεδεμένος giannis10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 28, 2011, 04:01:56 πμ »
Για τον Marco
Υπάρχουν δύο τρόποι για να ανασκευάσουμε ένα επιχείρημα:
Α) πρέπει να δούμε αν το επιχείρημα είναι σωστά δομημένο και
Β) αν πράγματι το συμπέρασμα εξάγεται από τις προκείμενες
Μερικά παραδείγματα:
Για το επιχείρημα : opws ameriki
Στα επιχειρήματα δια μέσου αναλογίας  αυτό που κάνουμε είναι να συμπεραίνουμε κάτι για μια ειδική περίπτωση (εδώ ελληνικά πανεπιστήμια) από μια άλλη ειδική περίπτωση (π.χ. τι συμβαίνει στα αμερικανικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια) όταν οι περιπτώσεις αυτές έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Ατυχές το επιχείρημα, μη έγκυρο τα χαρακτηριστικά προφανώς και δεν είναι ίδια.
Για το επιχείρημα : με 8 ώρες μαθηματικά στο σχολείο και study4exams θα είσαι … χαζός αν κάνεις φροντιστήριο
Στα επιχειρήματα που χρησιμοποιείται αίτιο (8 ώρες μαθηματικά στο σχολείο και study4exams) και αποτέλεσμα (θα είσαι … χαζός αν κάνεις φροντιστήριο) δεν αρκεί αυτά να συσχετίζονται με κάποιο τρόπο μεταξύ τους αλλά θα πρέπει το αίτιο να προκαλεί το αποτέλεσμα. Εδώ το αποτέλεσμα (η ανάγκη για φροντιστήριο) δεν προκαλείται από τις λίγες(;) ώρες που διδάσκονται οι μαθητές Μαθηματικά στο σχολείο αλλά προφανώς από πολλές άλλες αιτίες. Η κυριότερη για μένα η απουσία θέσεων εργασίας, που οδηγεί τους περισσότερους νέους στην αναγκαστική  «συλλογή» προσόντων και επομένως στην αναγκαστική εισαγωγή σε ΑΕΙ - ΤΕΙ.
Θα μπορούσα να συνεχίσω και με αντιπαραδείγματα επί επαγωγικών επιχειρημάτων που ακούστηκαν.
Για να μην μιλήσουμε για επιχειρήματα – πεποιθήσεις που παρουσιάστηκαν και υποστηρίχθηκαν χρησιμοποιώντας προσωπικές εμπειρίες (μια κυρία με έπιασε από το μπράτσο, πέρασα από 150 καταστήματα στην τάδε περιοχή κ.ά.) γιατί αυτές οι προτάσεις γενικά δεν πρέπει να θεωρούνται πάντοτε αληθείς. 
Ισχυρίστηκε ότι για 30 χρόνια οι κυβερνήσεις ίδρυαν κάθε χρόνο 15 με 20 τμήματα ΑΕΙ – ΤΕΙ, ακολουθώντας μία λάθος τακτική. Δηλαδή παραδέχθηκε ότι όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ,  σε αυτό το θέμα τουλάχιστον, έκαναν λάθος. Μήπως σε λίγα χρόνια παραδεχθεί ότι αυτά που λέει και κάνει σήμερα το Υπουργείο, είναι λάθος; "Εμείς δημιουργήσαμε το πρόβλημα εξυπηρετώντας σκοπιμότητες, πιστέψτε μας όμως τώρα πράττουμε τα σωστά;"

Αλήθεια, οι καλύτεροι δάσκαλοι – καθηγητές (κατά την νυν υπουργό), οι άριστοι (κατά τον τέως υπουργό Αρσένη) που θα πρέπει να μπαίνουν στο δημόσιο, δεν θα πρέπει να αμείβονται και καλύτερα, για να μπορούν να ζουν με αξιοπρέπεια από το μισθό τους; Φαντάζομαι αυτό θα λυθεί με το νέο μισθολόγιο.(αστείο) 
Κουράστηκα πάντως με όλους αυτούς τους «τσάρους» που ανά διετία, τετραετία, δεκαετία περνάν από όλα τα υπουργεία και μας φέρνουν τα πάνω κάτω στη ζωή μας. Σε όποιο υπουργείο και να πάνε, τα ξέρουν τα σφάζουν τα μαχαιρώνουν όλα. Είναι δυνατόν;
Συγγνώμη, πέρασε η ώρα και γράφω διάφορα.
Εγώ αυτή τη δημοσιογράφο τη συμπαθούσα αλλά, σήμερα με απογοήτευσε. Νομίζω πως η συνέντευξη ήταν στημένη. Οι κακοί πανεπιστημιακοί, οι κακοί καθηγητές, οι κακοί μαθητές, οι κακοί φοιτητές…..  Τι θα τους κάνετε υπουργέ μου;
Καμιά δύσκολη ερώτηση: Για αναπληρωτές, ωρομίσθιους, διορισμούς, αποσπάσεις, μετατάξεις, πανελλαδικές ΑΜΕΑ, υποχρηματοδότηση σχολείων (πώς θα βγουν τα πετρέλαια για την θέρμανση των σχολείων τον επόμενο χειμώνα;) Ίσως απαντήθηκαν πριν τις 10:50. Από τότε άρχισα να παρακολουθώ την συζήτηση.
Για τη Physicalit
Ναι τα παιδιά μου ευχαρίστως θα τα έγραφα στα σχολεία που είμαι φέτος (είμαι σε δύο σχολεία, πέρυσι ήμουν σε άλλο, αλλά και εκεί θα τα έγραφα). Σχεδόν όλοι οι συνάδελφοι είναι αξιόλογοι έως άριστοι στη δουλειά τους και πραγματικά προσπαθούν και κουράζονται (ναι κουράζονται) για όλα τα παιδιά. Επίσης είμαι ευχαριστημένος και το δημόσιο δημοτικό στο οποίο είναι τώρα η κόρη μου. Πραγματικά η δουλειά της δασκάλας της με έχει εντυπωσιάσει. ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΛΗ. Αυτή είναι η γνώμη μου όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο.


Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 28, 2011, 09:44:12 πμ »
Το χθεσινό "παραλήρημα" της κ. υπουργού πέραν άλλων είχε και άλλη μια (σοβαρή) ανακρίβεια : ισχυρίστηκε ,με τη "σύμφωνη" διαπίστωση της κατά τα άλλα συμπαθέστατης δημοσιογράφου - ότι στις καθηγητικές σχολές και ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, όπως αναφέρθηκε στα τμήματα μαθηματικών "δε διδάσκονται παιδαγωγικά μαθήματα και οι φοιτητές δεν κάνουν πρακτική εξάσκηση στα σχολεία..."

Ας απαντήσει κάποιος στην κ.Υπουργό ότι ΟΛΑ τα τμήματα μαθηματικών έχουν ενσωματωμένα μαθήματα παιδαγωγικής και προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών πρακτική σε σχολεία. Αν υπάρχουν διαφοροποιήσεις από τμήμα σε τμήμα αυτό είναι προς συζήτηση αλλά μη λέμε "επικοινωνιακού τύπου¨ανακρίβειες.

Κάθε λοιπόν μαθηματικός έχει διδαχθεί στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ παιδαγωγικά και διδακτική και δε τα πρωτοδιαβάζει για τον ΑΣΕΠ (όπως επίσης διατυπώθηκε). Ας μπούνε επιτέλους στα πανεπιστήμια να δούνε τι συμβαίνει και ας μην κάνουν πολιτική του "καναπέ"....


Αποσυνδεδεμένος Aritina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 28, 2011, 10:14:20 πμ »
Εμένα μου έμεινε η φράση: ''Στα πλαίσια της κρίσης και των αναγκαστικών περικοπών, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ  ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!!!!''

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 28, 2011, 10:23:07 πμ »
εμένα μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι συσχέτισε την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με το νέο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, το οποίο θα παρουσιάζεται στο τέλος στα πλαίσια του δήμου, ο οποίος και θα έχει λόγο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου!!!!! και όλη αυτή η απάντηση συσχετίστηκε με το πώς θα αντιμετωπίσει τα ιδιαίτερα των διορισμένων εκπαιδευτικών... ( αυτό τι συλλογισμός είναι;; )

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 28, 2011, 10:58:25 πμ »
O  μεγαλος  μου  γιος  ειναι  μαθητης  στο  σχολειο  που  διδασκω  και  ειναι  ικανοποιημενος  απο  ολους  τους  συναδελφους  μου  ,θεωρει  οτι  ειναι "ορεξατοι", πολυ "εξυπνοι" και  "ευγενικοι". Γινεται  καλη  δουλεια  στα  σχολεια και  ετσι  οπως  ακουσα  τη Διαμαντοπουλου  χθες - και  παλιοτερα - πρεπει  να  βαζει καποιους  να  της γραφουν  μια  περιληψη  απο  αυτο  το forum  που  η  απαξιωση  ειναι  η  συνηθεστερη  λεκτικη  πραξη  . Μηπως  θα  ηταν  καλυτερα  να  αναφερομασταν  και  καπου- καπου  στη  δουλεια  που  κανουμε ή  που  βλεπουμε  να  κανουν  οι  δασκαλοι  των  παιδιων  μας ; Μετα  ξαναπιανουμε  τη γκρινια...

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 28, 2011, 11:05:55 πμ »
εμένα μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι συσχέτισε την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με το νέο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, το οποίο θα παρουσιάζεται στο τέλος στα πλαίσια του δήμου, ο οποίος και θα έχει λόγο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου!!!!! και όλη αυτή η απάντηση συσχετίστηκε με το πώς θα αντιμετωπίσει τα ιδιαίτερα των διορισμένων εκπαιδευτικών... ( αυτό τι συλλογισμός είναι;; )

...Καταλαβαίνετε εννοείται τι σημαίνει αυτό... παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα...

Αnyway, για να φρεσκάρω και τα αγγλικά μου - γιατί αν χρειαστεί ο δάσκαλος (βλ. γενικά εκπαιδευτικός) να κάνει γυμναστική, αγγλικά, θρησκευτικά, μαθηματικά... ΘΑ ΚΑΝΕΙ και θα σκάσει... θυμάμαι στο γυμνάσιο τον φυσικό που μας έκανε φυσική, χημεία και μαθηματικά! (ο οποίος ήταν τέλειος και στα 3 μαθήματα!!!) και τη φιλόλογο που μας έκανε και θρησκευτικά για πάνω από μισό χρόνο και ήταν άσχετη και στα θρησκευτικά και στα φιλολογικά...

Όσο για το αν θα έστελνα τα παιδιά μου σε δημόσιο σχολείο (αν και λογικά δεν θα έπρεπε να σχολιάσω τα αυτονόητα) η απάντηση είναι και βέβαια ναι! Και όχι λόγω οικονομικής κρίσης, αλλά επειδή δουλεύουν... η κόρη μου πηγαίνει νηπιαγωγείο ολοήμερο και στο σχολείο τους δουλεύουν καλύτερα από τα πολυδιαφημιζόμενα ιδιωτικά: δραστηριότητες, αφιέρωμα κάθε βδομάδα σε διαφορετικό θέμα βλέποντας το από όλες τις πλευρές, μαγειρεύουν, κάνουν επισκέψεις και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει να βγάλεις τα νήπια βόλτα!!! και άλλα πολλά...  Αλλά και στη δευτεροβάθμια, τα τελευταία 5 χρόνια εργάστηκα σε 7 σχολεία σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και θα τα πήγαινα και στα 7! τυχαίο? δεν νομίζω...

καλημέρα σε όλους.
Together we stand!!! Divided we fall...

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 28, 2011, 11:30:40 πμ »
O  μεγαλος  μου  γιος  ειναι  μαθητης  στο  σχολειο  που  διδασκω  και  ειναι  ικανοποιημενος  απο  ολους  τους  συναδελφους  μου  ,θεωρει  οτι  ειναι "ορεξατοι", πολυ "εξυπνοι" και  "ευγενικοι". Γινεται  καλη  δουλεια  στα  σχολεια και  ετσι  οπως  ακουσα  τη Διαμαντοπουλου  χθες - και  παλιοτερα - πρεπει  να  βαζει καποιους  να  της γραφουν  μια  περιληψη  απο  αυτο  το forum  που  η  απαξιωση  ειναι  η  συνηθεστερη  λεκτικη  πραξη  . Μηπως  θα  ηταν  καλυτερα  να  αναφερομασταν  και  καπου- καπου  στη  δουλεια  που  κανουμε ή  που  βλεπουμε  να  κανουν  οι  δασκαλοι  των  παιδιων  μας ; Μετα  ξαναπιανουμε  τη γκρινια...

Έτσι μπράβο!
Εχω και εγώ κουραστεί να βλέπω συναδέλφους  να απαξιώνουν την δουλειά μας...
Συμπλεγματικοί "συνάδελφοι" βγάζουν διαρκώς κάποιο "άχτι" και σ' αυτό το Forum. Και δεν μιλώ για την κριτική που συνοδεύεται με προτάσεις βελτίωσης των  εκπαιδευτικών θεμάτων. Μιλάω για απωθημένα ή φθόνο που έχουν εκπαιδευτικοί για άλλους συναδέλφους τους.

Θα το ξαναπω: Ο κλάδος των εκπαιδευτικών, συγκριτιτικά με τον υπόλοιπο μορφωμένο πληθυσμό, έχει κατ' εμέ πολλή ποιότητα και αρκετή καλλιέργεια.

 Επικεντρωνόμαστε συνεχώς στις λίγες εξαιρέσεις και μεγιστοποιούμε προβλήματα που υπάρχουν λόγω της ύπαρξης ενός άθλιου πλαίσιου, όπου καλούμαστε να λειτουργήσουμε, όπως: η οικονομική δυσχέρεια με το δέλεαρ των ιδιαιτέρων, η υποχρηματοδότηση των υποδομών και οι πανελλήνιες εξετάσεις (στις οποίες κανένα σχολείο στο κόσμο με το υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει...), που ακυρώνουν τις 3 τελευταίες τάξεις του Λυκείου...


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2011, 11:33:27 πμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 28, 2011, 11:31:38 πμ »
''δε γινεται να τελει το σχολειο υπο καταληψη κ οι καθηγητες να πληρωνονται κανονικα!''
Τι ειπε ρε παιδια;;Δηλαδη αν κανουμε καταληψη στο υπουργειο παιδειας θα γινει περικοπη του μισθου της Αννουλας;;;

Εμένα αυτό μου φάνηκε "καθίστε όλοι καλά μην σας βρούνε κι άλλα", πράγμα που ταιριάζει με την όλη  τρομοκρατική πρακτική της κυβέρνησης. Όλα δένουνε "γλυκά" από τον Καλλικράτη, στις συγχωνεύσεις σχολείων, στις μεταθέσεις, στις υπεραριθμίες...
Αλλά αν δεν την κάλυπταν κάποιοι τις ΟΛΜΕ και κάποιοι ΔΕΠ από πανεπιστήμιακό χώρο, θα έτρωγε ήδη ξύλο μ αυτά που λέει πόσο μάλλον με αυτά που κάνει. Γιατί δεν βρήκαν καθηγητές που διδάσκουν στις Παιδαγωγικές σχολές ή στα τμήματα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής να πούνε ότι "το να έχεις 30 μαθητές μέσα στην τάξη, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό". Μόνο μια παρέμβαση είδα στο alfavita, από καθηγητή των Ιωαννίνων νομίζω. Αλλά καθίστε και εσείς καλά, μην σας κόψουμε τα μεταπτυχιακά κτλ.
Κατά τα άλλα μου φάνηκε η κυρία "τρικυμία εν κρανίω"!
Και όταν της πετάξανε ωρομίσθιοι κάτι αυγά, δεν θυμάμαι να είχε τόσο ωραίο μαλλί...

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 28, 2011, 12:15:31 μμ »
Ενα απο τα σημαντικοτερα που ειπε ομορφα και κομψα, ειναι το επομενο σχεδιο του υπουργειου,η ενταξη των σχολειων στους Δημους και οτι αυτο συνεπαγεται.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Η Αννούλα ''στα άκρα''...
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 28, 2011, 12:42:01 μμ »
Α ναι χαχαχαχαχα!!! Είπε ότι τα projects θα απαιτούν έρευνα και στο τέλος θα παρουσιάζονται και στα αγγλικά. Διότι είναι ανεπίτρεπτο να τελειώνει κάποιος το Λύκειο και να μη μιλάει άπταιστα αγγλικά ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Σοβαρά;;;; Χαχαχαχαχα.. αν και είναι περισσότερο να θλίβεται κανείς, παρά να γελάει.
Έχει επαφή με την πραγματικότητα; Επειδή το βλαστάρι της πηγαίνει σε ιδιωτικό με πρόγραμμα ΙΒ (όπου τα περισσότερα μαθήματα γίνονται στα αγγλικά), νομίζει ότι αυτό μπορεί να γίνει παντού; Έχει περάσει ποτέ από σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών της Αθήνας (δεν μιλάω καν για επαρχία) να δει τι πρόβλημα υπάρχει ακόμα και με την ελληνική γλώσσα;
Μήπως οι ερευνητικές εργασίες να γράφονται σε greeklish για να είναι 2 σε 1;
Τελικά, ενώ η πολιτική του υπ. παιδείας καθορίζεται κατά κύριο λόγο κεντρικά, κάτι τέτοιοι "επαγγελματίες της πολιτικής" που δεν έχουν δουλέψει ποτέ εκτός του κόμματός τους και τα είχαν όλα έτοιμα, κάνουν ακόμα μεγαλύτερη ζημιά με τις προσωπικές τους εμμονές.
Τι να πει κανείς.. παραίτηση και ψυχοθεραπεία. Δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.