*

Αποστολέας Θέμα: Mεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής (Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Αγγλίας)  (Αναγνώστηκε 53871 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος margarita111

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
sotos, λέγεται LI.....δεν είναι δύσκολο να ψάξεις όλα τα κολλέγια που συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια!Κ κατάλογο να αναρτήσουμε το θέμα της ισοτιμίας εκκρεμεί!
Ο καθένας έχει τη πορεία του, εγώ έχω προσπαθήσει πολύ για τη γενική παιδεία ,οπότε δεν μπορώ να αφήσω τόσο κόπο κ να στραφώ εξ ολοκλήρου στην ειδική αγωγή. Γιατί φοβάμαι πως θα διαχωριστούν κπ στιγμή οι δύο κλάδοι κ δε θα ξέρω σε ποιον να προσανατολιστώ, διοτι αγαπώ εξίσου κ τις δύο ειδικότητες.
Όμως, επιτέλους πρέπει να διαχωρίσουν την ειδική αγωγή που απαιτεί αφοσίωση κ πραγματική αγάπη. Χωρίς να κατηγορώ κανέναν μας αλλά ας μη κρυβόμαστε, ζούμε σε εποχή ισχνών αγελάδων κ φυσικά δελεαζόμαστε από μόρια-χρήματα. Όσο δεν αποσχίζεται η ειδική από τη γενική, η νοοτροπία θα καλλιεργείται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος margarita111

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
emmaki , επειδή έχω παρακολουθήσει τη προθυμία σου και τις εύστοχες απαντήσεις σου σε συζητήσεις , μη συγχύζεσαι. Ο sotos δε σε ξέρει κ σε παρεξήγησε. 
sotos, εδώ διασταυρώνουμε πληροφορίες κ ανταλλάσσουμε συμβουλές, δεν χρειάζεται να σπαταλάς τόση ενέργεια. Την άποψή σου τη διαβάσαμε πολλάκις κ τεκμηριωμένα μάλιστα κ έγινες κατανοητός, βοήθησες πολύ. Άσε τους συναδέλφους να βγάλουν τα συμπεράσματά τους κ είναι καλό να μη κρίνεις κίνητρα των άλλων ειδικά αν δε ξέρεις το προφίλ τους. Ηρεμία παιδιά, είμαστε εδώ για να βοηθουθούμε, είστε αμέσω έτοιμοι να  ξιφουλκήσετε!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Στο Ελλαδιστάν της μίζας, της αρπαχτής και της παντελούς έλλειψης ελέγχου είναι δυνατόν να μην υπάρχουν και Κολλέγια, δηλαδή κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, που να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες για να μαζέψουν "πελάτες", ειδικά αυτή τη δύσκολη εποχή; Συμφωνώ και εγώ, μεγάλη προσοχή στο που δίνετε τα λεφτά σας. Εδώ υπήρξαν Κολλέγια που δούλευαν τόσα χρόνια παράτυπα όπως αποδείχθηκε και είχαν φλομώσει τους σπουδαστές τους στο ψέμα για το αν αναγνωρίζονται τα πτυχία τους.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Την έχω ξανακάνει αυτή την κουβέντα αλλά αφού δεν κουράζεστε να τα λέτε εσείς δεν θα κουραστώ να τα λέω και εγώ.

Εκφράσεις όπως "Άσε που είμαι της άποψης ότι στην ειδική αγωγή πρέπει μόνο συνειδητοποιημένα άτομα να δουλεύουν, και όχι όσοι θέλουν απλά να βρουν κάποιο χώρο εργασίας και μετά να περάσουν στη γενική αγωγή....."

ή "Όμως, επιτέλους πρέπει να διαχωρίσουν την ειδική αγωγή που απαιτεί αφοσίωση κ πραγματική αγάπη. "


είναι ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Θα διαφωνήσω μαζί σου για τον εξής πολύ απλό λόγο: Η ειδική αγωγή θέλει μεράκι. Κάποιος που την βλέπει ως σκαλοπάτι για να περάσει στη γενική, τις περισσότερες φορέ, δεν θα κάνει σωστή δουελιά, αλλά απλά θα π[εριμένει "να περάσει ο καιρός", " να μαζέψει μόρια" και να φύγει!
Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις, οι οποίες δυστυχώς ε'ιναι λίγες!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 18, 2012, 11:23:56 am από para5 »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Διευκρινιστικά, ποιες είναι οι θέσεις στη γενική αγωγή που δε 'θέλουν μεράκι';

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Η ειδική αγωγή εκτός από μεράκι θέλει και ανθρώπους με ουσιαστική κατάρτιση στη διαχείριση παιδιών με ιδιαιτερότητες. Ωραία τα όλοι έχουμε «καλές προθέσεις», αλλά οι καλές προθέσεις δεν φτάνουν, θέλει συγκεκριμένη και αποδεδειγμένη γνώση διαχείρισης δύσκολων περιπτώσεων και καταστάσεων. Αντίθετα, όπως έχω ξαναπεί, στα ειδικά σχολεία μαζεύτηκαν άνθρωποι χωρίς κατάρτιση (αυτό δεν είναι δική τους ευθύνη, αλλά του Υπουργείου που με ένα χαρτί σεμιναρίου τους επέτρεψε να μπουν εκεί), οι οποίοι συχνά όμως είναι πεπεισμένοι ότι είναι κάτι λιγότερο από  «γκουρού» της ειδικής αγωγής (και αυτό είναι απολύτως δική τους ευθύνη), κάτι που τους καθιστά ως και επικίνδυνους.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Θα διαφωνήσω μαζί σου για τον εξής πολύ απλό λόγο: Η ειδική αγωγή θέλει μεράκι. Κάποιος που την βλέπει ως σκαλοπάτι για να περάσει στη γενική, τις περισσότερες φορέ, δεν θα κάνει σωστή δουελιά, αλλά απλά θα π[εριμένει "να περάσει ο καιρός", " να μαζέψει μόρια" και να φύγει!
Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις, οι οποίες δυστυχώς ε'ιναι λίγες!

Emmaki μου ο απλός λόγος που επικαλείσαι για να διαφωνήσεις μαζί μου δεν ισχύει ή να το πω καλύτερα έτσι όπως τον θέτεις είναι σαν να λες ότι η γενική αγωγή δεν θέλει μεράκι ή θέλει λιγότερο μεράκι κάτι που δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό. Γενικά η εκπαίδευση θέλει μεράκι. Αν ο εκπαιδευτικός δεν τον έχει είτε είναι στην γενική είτε στην ειδική είτε και στα 2 δεν έχει σημασία.
Το σκεπτικό σου είναι βασισμένο στο ότι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί επεκτείνουν τα προσόντα τους για να μπορούν να δουλέψουν και στην ειδική αγωγή ώστε 1ο) να έχουν ψωμί να φάνε 2ο) ίσως κάποτε να διοριστούν. Αυτά και τα 2 είναι επαγγελματικά κίνητρα που είναι ΚΑΛΟ να υπάρχουν. Αυτά όμως δεν σημαίνει ότι είναι και τα μόνα κίνητρα ή ακόμα και αν είναι δεν σημαίνει ότι μπορεί να έρθουν και άλλα.
Ας δεχτούμε λοιπόν ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών για να θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση "αγαπάνε" τα παιδιά και την εκπαίδευση "γενικότερα". Αν δεν ισχύει η παραπάνω παραδοχή δεν έχει νόημα να εξειδικεύουμε για την ειδική αγωγή. Οπότε ας το δεχτούμε. Ο άνεργος εκπαιδευτικός λοιπόν που θέλει να προσφέρει και να δουλέψει στην δημόσια εκπαίδευση για να βγάλει το μεροκάματο έχει εδώ και χρόνια την επιλογή να εξειδικευτεί στην ειδική αγωγή και να δουλέψει ως αναπληρωτής εκεί. Μεσοπρόθεσμος στόχος του να γίνει αναπληρωτής, μακροπρόθεσμος να μονιμοποιηθεί και να μην είναι νομάδας.
Διορισμοί ως γνωστό στην δημόσια εκπαίδευση γίνονται μέχρι και σήμερα μόνο από τον πίνακα του ΑΣΕΠ (γενικής) και τον Ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Οπότε ακόμα και όταν διοριστεί ΘΕΛΕΙ δεν ΘΕΛΕΙ θα πάει στην γενική. ΟΛΟΙ λοιπόν βλέπουν την δουλειά ως αναπληρωτές στην ειδική σκαλοπάτι να διοριστούν.
Ακόμα όμως όταν διοριστεί είναι δύσκολο μετά να πάρει θέση στην ειδική όσα προσόντα και αν έχει αφού 1ο) οι θέσεις για μετάθεση είναι λίγες 2ο) οι θέσεις για απόσπαση είναι λίγες 3ο) ακόμα και για διάθεση στην ειδική θα πρέπει να έχει πρόσβαση και να πείσει το υπηρεσιακό γιατί να πάει εκεί και να μην καλύψει ένα γενικό σχολείο που τους είναι πρώτη προτεραιότητα.
Το να λέμε λοιπόν ότι θέλει να μεταπηδήσει στην γενική είναι λάθος, θέλει να διοριστεί και διορίζεται μόνο στην γενική. Το να πάει μετά στην ειδική έχει εμπόδια ακόμα και αν θέλει. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΡΑΚΙ. Κάποιος που δεν θα έχει μεράκι σε κάποιο τύπο σχολείου δεν θα έχει το ποιο πιθανό σε κανένα σχολείο.
Επειδή όμως έχεις χρόνια να μπεις σε σχολείο (λόγο σπουδών σου), επειδή είσαι νηπιαγωγός και δεν έχεις στο νηπιαγωγείο σου πολλούς συναδέλφους, ενώ στο ΚΕΔΔΥ δεν είχες προσωπική εμπειρία για να δεις αν "δουλεύουν" οι αναπληρωτές ειδικής, δεν μπορώ να δεχτώ ότι το ποσοτικό δείγμα είναι σημαντικό για να γενικεύεις.
Προσωπικά επειδή δεν μπορώ να γενικεύω θα σου πω ότι από την θητεία μου στην ειδική τα τελευταία 8 χρόνια γνώρισα συνολικά 10-11 αναπληρωτές/ωρομίσθιοι (κάποιοι έγιναν και μόνιμοι) που ΟΛΟΙ είχαν μεράκι! και ΟΛΟΙ ήθελαν και θέλουν να διοριστούν και ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ο καθένας στο βαθμό των δυνατοτήτων του. Κάποιοι διορίστηκαν οι περισσότεροι συνεχίζουν να δουλεύουν στην ειδική, μια φέτος πήρε οργανική σε γυμνάσιο και μάλλον θα σταματήσει το Τ.Ε. για να είναι κοντά στο παιδί της που πηγαίνει Γυμνάσιο. Μια άλλη ενώ είχε ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ στην ειδική όταν διορίστηκε δεν ξαναδούλεψε στην ειδική παρά μόνο με κάποια ιδιαίτερα. ΑΛΛΑ ξαναλέω ΟΛΟΙ είναι πολλοί καλοί ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ και παιδαγωγοί με μεράκι, είτε δουλεύουν φέτος στην ειδική είτε στην γενική και τούμπαλιν. 
Οπότε emmaki να με συμπαθάς αλλά δεν μπορώ να τους αφορίσω τους συναδέλφους ΔΕΝ είναι οι εξαιρέσεις που λες. Πιστεύω ότι θα υπάρχουν και άτομα που απλά βαριούνται το σχολείο, αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εκπαιδευτικοί στην ψυχή είτε δουλεύουν γενική είτε ειδική, αυτοί είναι οι εξαίρεση emmaki, προσωπικά δεν τους έχω γνωρίσει ακόμα. Μην γενικεύουμε λοιπόν. Γιατί φαίνεται ότι αντί να θέλουμε να θεραπεύσουμε το δάκτυλο πάμε να κόψουμε όλο χέρι.
 
Αν κάπου επαναλαμβάνομε είναι γιατί έγινα μπαμπάς πριν λίγες εβδομάδες και τρέχω στο μπέμπη κάθε τόσο.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Είναι από τις λίγες φορές που είμαι κάθετη σε αυτό που λέω.
Πρέπει να γίνει διαχωρισμός της ειδικής από τη γενική.
Η ειδική θέλει εξειδίκευση, θέλει γνώσεις, θέλει θέληση να είσαι στο χώρο. Αν το βλέπεις ως σκαλοπάτι για να πας στη γενική, τότε μόνο κακό μπορείς να κάνεις στα παιδιά (και καλί πιαθνόν μόνο σε σένα).
Έχω γνωρίσει πολλούς εκπαιδευτικούς ειδικής. Ήμουν σε πλαίσια ειδικής 5 χρόνια και 1 χρόνο σε ΚΕΔΔΥ (τα υπόλοιπα είμαι σε άδεια). Έχοντας περάσει από παντού, λοιπόν, και από διάφορ αμέρη της χώρας καθώς έκανα και εγώ την περιοδεία μου, έχω έρθει σε επαφή με πολλούς εκπαιδευτικούς και πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας (εξαιτίας εκείνης της παλιοδιάταξης, για να μην πω άλλη κακιά λέξη, στον κανονισμό των πρώην ΚΔΑΥ ότι εκπαιδυετικός οποιασδήποτε βαθμίδας ασχολείται με παιδιά οποιασδήποτε βαθμίδας). Όσοι ήταν συνειδητοποιημένοι ότι θα μείνουν στην ΕΑ έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά και ενδιαφερόταν πολύ περισσότερο για τα παιδιά από όσους κοιτούσαν να μαζέψουν μόρια και να επιτύχουν τον πολυπόθητο διορισμό τους.
Δεν είναι κακό ασφαλώς και να θέλει κάποιος να διοριστεί ή να θέλει να δουλέψει, αλλά για μένα προκύπτουν ζητήματα ηθικής φύσης.
Επίσης, η ειδιική αγωγή θέλει πολύ επιμονή, υπομονή, φαντασία και ψυχικές αντοχές που δεν τις έχουν όλοι οι εκπαιδυετικοί και που δεν απαιτούνται σε τέτοιο βαθμό στη γενική! Θέλει μια "τρέλλα" που δεν θέλει η υπόλοιπη εκπαίδευση.....
Όσο για τον αν κάποιος θέλει αφού διοριστεί να δουλέψει στην ειδική....γίνεται και παραγίνεται! Απόδειξη οι φίλοι μου (ω ναι, εγώ και η παρέα μου έχουμε "κατακλύσει" την ειδική αγωγή) που όλοι δουλέυουμε από την πρώτη μέρα διορισμού στην ΕΑ...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 18, 2012, 11:24:23 am από para5 »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Η ειδική αγωγή εκτός από μεράκι θέλει και ανθρώπους με ουσιαστική κατάρτιση στη διαχείριση παιδιών με ιδιαιτερότητες. Ωραία τα όλοι έχουμε «καλές προθέσεις», αλλά οι καλές προθέσεις δεν φτάνουν, θέλει συγκεκριμένη και αποδεδειγμένη γνώση διαχείρισης δύσκολων περιπτώσεων και καταστάσεων. Αντίθετα, όπως έχω ξαναπεί, στα ειδικά σχολεία μαζεύτηκαν άνθρωποι χωρίς κατάρτιση (αυτό δεν είναι δική τους ευθύνη, αλλά του Υπουργείου που με ένα χαρτί σεμιναρίου τους επέτρεψε να μπουν εκεί), οι οποίοι συχνά όμως είναι πεπεισμένοι ότι είναι κάτι λιγότερο από  «γκουρού» της ειδικής αγωγής (και αυτό είναι απολύτως δική τους ευθύνη), κάτι που τους καθιστά ως και επικίνδυνους.
Να συμπληρώσω οτι μαζεύτηκαν και πολλοί βαρεμένοι! Κρίμα! Πάντως από την μια είναι και λογικό, γεωπόνοι κτλ τι να κάνουν? Τους έκατσε και μια χαρά, που αλλού θα έβρισκαν 1400 ευρώ περίπου!

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
για να μην ανατρέξουμε έτη, όχι πολλά, πίσω όταν δεν υπήρχαν ούτε καν τα σεμινάρια.... ;D




Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Η ειδική αγωγή εκτός από μεράκι θέλει και ανθρώπους με ουσιαστική κατάρτιση στη διαχείριση παιδιών με ιδιαιτερότητες. Ωραία τα όλοι έχουμε «καλές προθέσεις», αλλά οι καλές προθέσεις δεν φτάνουν, θέλει συγκεκριμένη και αποδεδειγμένη γνώση διαχείρισης δύσκολων περιπτώσεων και καταστάσεων. Αντίθετα, όπως έχω ξαναπεί, στα ειδικά σχολεία μαζεύτηκαν άνθρωποι χωρίς κατάρτιση (αυτό δεν είναι δική τους ευθύνη, αλλά του Υπουργείου που με ένα χαρτί σεμιναρίου τους επέτρεψε να μπουν εκεί), οι οποίοι συχνά όμως είναι πεπεισμένοι ότι είναι κάτι λιγότερο από  «γκουρού» της ειδικής αγωγής (και αυτό είναι απολύτως δική τους ευθύνη), κάτι που τους καθιστά ως και επικίνδυνους.
Να συμπληρώσω οτι μαζεύτηκαν και πολλοί βαρεμένοι! Κρίμα! Πάντως από την μια είναι και λογικό, γεωπόνοι κτλ τι να κάνουν? Τους έκατσε και μια χαρά, που αλλού θα έβρισκαν 1400 ευρώ περίπου!
Το θέμα δεν είναι η ειδικότητα, τεχνικές ειδικότητες ούτως ή άλλως θα διδάξουν στα εργαστήρια των ΕΕΕΕΚ και ίσως είναι πιο χρήσιμο τα παιδιά αυτά να μαθαίνουν μία τέχνη ή μία πρακτική δραστηριότητα από το να κάνουν π.χ. μαθηματικά. Το θέμα είναι πως διασφαλίζεται η κατάρτιση του όποιου θα απασχολείται σε ΣΜΕΑΕ.

Αποσυνδεδεμένος sotos81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Ο Σότος λέει ένα βασικό πράγμα, μην πιστεύετε τι σας λένε, πάρτε γραπτά την απάντηση.
Συμφωνώ με την φιλοσοφία περί μάστερ 1000%.

Επίσης Σότο λες ότι είναι κρυφό? βγάλε άνθρωπε μου το έγγραφο. Αφού έσβησες τα ονόματα βάλτο εδώ
http://tinypic.com/ και δώσε το λινκ.
Άντε περιμένουμε

Δεν μπορώ να προσθέσω εικόνα. Το έγγραφο το έχωσε μορφή εικόνας GIF αποθηκευμένο στον υπολογισή, αν ξέρει κάποιος ας μου πει ακριβώς

Αποσυνδεδεμένος sotos81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
sotos, λέγεται LI.....δεν είναι δύσκολο να ψάξεις όλα τα κολλέγια που συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια!Κ κατάλογο να αναρτήσουμε το θέμα της ισοτιμίας εκκρεμεί!
Ο καθένας έχει τη πορεία του, εγώ έχω προσπαθήσει πολύ για τη γενική παιδεία ,οπότε δεν μπορώ να αφήσω τόσο κόπο κ να στραφώ εξ ολοκλήρου στην ειδική αγωγή. Γιατί φοβάμαι πως θα διαχωριστούν κπ στιγμή οι δύο κλάδοι κ δε θα ξέρω σε ποιον να προσανατολιστώ, διοτι αγαπώ εξίσου κ τις δύο ειδικότητες.
Όμως, επιτέλους πρέπει να διαχωρίσουν την ειδική αγωγή που απαιτεί αφοσίωση κ πραγματική αγάπη. Χωρίς να κατηγορώ κανέναν μας αλλά ας μη κρυβόμαστε, ζούμε σε εποχή ισχνών αγελάδων κ φυσικά δελεαζόμαστε από μόρια-χρήματα. Όσο δεν αποσχίζεται η ειδική από τη γενική, η νοοτροπία θα καλλιεργείται.

Αυτό λέω και εγώ, είναι αναγνωρισμένο 100%. Το θέμα είναιότι στην Ελλάδα παλεύεις να μπεις σςε ένα master, δεν το τελει΄βνεις στην ώρα του διότι δεν σε αφήνουν να το τελειώσεις. Και υπάρχει και ο φόβος στις τεχνικές ειδικότητες που απασχολούνται σε δομές ειδικής αγωγής τις θέσιες να τις πάρουν δάσκαλοι (αν και το θεωρώ λίγο δύσκολο) ή να μετατεθούν υπεράριθμου από ΕΠΑΛ σε δομές ΤΕΕ ειδικής αγωγής, ΕΕΕΕΚ χωρίς καν master ή σεμινάρια, και στο τέλος να μείνεις με ένα master στο χέρι χωρίς νόημα. Αυτό πολύ το φοβάμαι και το Υπουργείο δεν λέει τι θα κάνει με την ειδική ςαγωγή, Είπαν αθα αλλάξουν τη νομοθεσία, την άλλαξαν, πότε θα γ'ινει αυτό;;

Διαφωνώ κάθετα και οριστικά με το ότι ένας κλάδος εκπαιδευσης θέλει μεράκι και άλλος όχι. Προφανώς κάποιοι έδω μέσα καβάλησαν το καλάμι και νομίζουν ότι σώζουν ζωές ή ότι είναι γιατροί.

Έχετε πάει μωρέ μια μέρα σε νοσοκομεία της αθήνας που εφημερεύουν να δείτε ειδικευόμενους γιατρούς έτοιμοι να λυποθυμησουν, να βρωμάνε από αίματα και ιδρώτα και να γίνεται το σώσε από βρισίδια που τους ρίχνουν ασθενείς;; Και φαναταστείτε έχουν σπουδάσει και 10 χρόνια.

Λοιπόν ο κάθε τομέας έχει δυσκολίες. Άλλες δυσκολίες έχεις όταν έχεις τμήματα 25-27 ατόμων και άλλες όταν έχεις τμήματα 4-5. Ξέρω φίλους μου που πήγαν ειδική αγωγή από γενική και δεν θέλουν αν ξαναπατήσουν στην γενική. Απορούσαν πως την πάλευαν με τόσα απιδιά και τώρα βρήκαν την υγειά τους.

Ποιος λέει ότι η γενική δεν θέλει μεράκι, ταλέντο διδασκαλίας, υπομονή θα έλεγα 100% και ότι άλλο συνεπάγεται;; Kαι οι δύο κλάδοι είναι ισότιμοι για εμένα, κάποιος μπορεί να έχει τόσες δυσκολίες σε ένα γενικό γυμνάσιο λύκειο και πολύ λιγότερες σε ειδικά σχολεί, όπως και το αντίθετο. όποιος τα λέει αυτά ας κάνει μια εσωτερική αναζήτηση να δει πρώτα τον εαυτό του και μετά τους άλλους

Και ας προσγειωθούμε λίγο, κανείς δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΤΣΙ.

Αμα θέλει κάποιος να προσφέρει ας πάει στην Ουγγάντα σε ιεραποστολές, εθελοντικά ή στους γιατρούς χωρίς σύνορα μέσα σε εμπόλεμες ζώνες ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ.  Η προσφορά για εμένα συνδέεται με εθελοντισμό, μεγαλείο ψυχής και σε καμία περίπτωση με επάγγελμα στο οποίο πληρώνεσαι για να προσφέρεις. 

Από την στιγμή που πληρώνονται όλοι, δάσκαλοι κανονικοί και ειδικής αγωγής ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ. Τα λέω γιατί βλέπω μία τάση κάποιοι να νομίζουν ότι είναι δεν ξέρω και εγώ τι.
Επιστήμονες μέγιστοι που μόνο αυτοί έχουν εξειδικευμένοι λες και όλοι οι άλλοι δεν πρέπει να είναι εξίσου μην πω και στο διπλάσιο εξειδικευμένοι και σε αντιμετώπιση καταστάσεων στη τάξη και στις γνώσεις τους. Υπάρχουν καθηγητές που τυους τάπωναν μαθητές Λυκείου από τις γνώσεις που είχαν!!!!!
ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΟΛΑ ΙΣΑ, ΙΣΟΤΙΜΑ. Αμα θες να δουλέψεις πραγματικά και να ωφελήσεις την κοινωνία παντού θα συναντήσεις δυσκολίες και θα θες υπομονή, κότσια και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

Ξέρετε πολλοί άνθρωποι που πρόσφεραν τεράστιο κοινωνικό έργο ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ. Και η αγάπη δεν κερδίζεται ούτε master ούτε me phd ειδικής, ούτε με κανένα πτυχίο που άλλωστε αφθονούν στις ημέρες μας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 14, 2011, 11:40:46 pm από sotos81 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182684
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 626
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.