*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 244681 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #714 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 12:20:35 am »
Στο σχολείο που υπηρετώ έχει οργανική βιολόγος και για να συμπληρώσει ωράριο πήρε 6 ώρες χημείας και εγώ ο χημικός υπηρετώ σε τρία σχολεία για να συμπληρώσω ωράριο.
Συμπέρασμα: όσο υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο.
ΠΕ 04(1,2,3,4,5) όλοι κάνουν τα μαθήματα όλων. Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.
Δεν κατάλαβα! Το θεωρείς κακό να συμπληρώνει κάποιος λίγες  ώρες με β ανάθεση? Η ακόμα πιστεύεις ότι εγώ το θεωρώ κακό ? ( έλεος με τις προκταλήψεις). Για ξαναδιάβασε την υπογραφή μου να καταλάβεις πόση β ανάθεση παίρνουν οι υπόλοιποι!
Πάμε πάλι. Διευθύνσεις έχουν πλεόνασμα δεκάδες από φυσικούς (λιγότερο χημικούς) και παίρνουν 5-6 αναπληρωτές. Εχουν έλλειμμα δεκάδες από βιολόγους, κάποιες και γεωλόγους και παίρνουν 2 βιολόγους και κανένα γεωλόγο!
Προφανώς ΜΟΝΟ κάποιοι τα κάνουν όλα, ενώ κάποιοι άλλοι δεν φτάνουν ούτε για τα δικά τους. Δεν βγαίνουν τα νούμερα, και δεν βγαίνουν ούτε με το πρόγραμμα του 2008!
Θέλετε κύριοι να ενοποιήσετε τους ΠΕ04? να μην υπάρχουν όρια στις β αναθέσεις? Πείτε το, και πείτε και γιατί!!! Εγώ δεν θέλω, το κρίμα στο λαιμό σας.
Θέλετε να μειωθεί ένα μάθημα που σας ενοχλεί? (Εμείς δεν θέλουμε να μειωθούν τα δικά σας) Μην λέτε ότι θα το κάνουν τάχα μου αναπάντεχα μελλοντικοί ανυποψίαστοι υπουργοί!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:24:40 »

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #715 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 12:51:13 am »
Animanim στην κριτική των άλλων είσαι πολύ καυστικός και καλά κάνεις,  αλλά πες μας και εσύ όμως τις θέσεις σου πάνω στα θέματα που συζητάμε.

Μια βασική διαπίστωση πέραν των άλλων είναι ότι πολλά νέα μέλη του φόρουμ δυστυχώς είναι 'αδιάβαστα' (δεν εννοώ τον /την animanim) και κρίνουν κυρίως οπαδικά αντί παιδαγωγικά!

Και μια παρατήρηση: Όταν διδάσκει κάποιος ένα μάθημα διεκπεραιωτικά (κακώς βέβαια) θα το κάνει είτε είναι

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #716 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 01:10:30 am »
Ειναι παντελώς αστήρικτο το επιχειρημα ότι οι νέοι βιολόγοι προτιμούν να κάνουν περισσότερη βιολογία από ότι οι φυσικοί να κάνουν περισσότερη φυσική.
Καταλαβαίνω όμως πόσο βολεύει να επαναλαμβάνεται ένα τόσο βολικό ψέμα. Επιπλέον, αρκετοί φυσικοί μετά από έντονες κατηγορίες δικές μου ότι προτιμούν να παίρνουν κενά βιολογίας και να αφήνουν κενά φυσικής ακάλυπτα, έχουν αντιδράσει εντονα δηλώνοντας σε αυτό το φόρουμ, ότι προτιμούν να κάνουν το μάθημά τους και όχι για πέη και αιδοία, αλλά αναγκάζονται επειδή όντως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ τους.
Θέλεις να πουμε ότι αυτά είναι απλώς αντικρουόμενες περιπτώσεις? Άλλα ζω εγώ , άλλα ζεις εσύ? Να το πούμε, να το δεχτώ!
Διάβασε πάλι την υπογραφή μου και ξαναπές ότι φταίνε οι νέοι βιολόγοι που είναι άνεργοι!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #717 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 01:27:50 pm »
Μία απάντηση στο ερώτημά σου αγαπητέ gvasili, είναι ενδεχομένως ότι θα αναγκαστούν να προσλάβουν και 25χρονους βιολόγους που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει να διδάσκεις Φυσική ή Χημεία (γιατί τη
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 31, 2014, 02:06:14 pm από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:24:40 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #718 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 03:47:51 pm »
Ξεκινώντας από το τέλος
ΜΑ δεν κατηγορήσαμε τις άλλες ειδικότητες για τα πάντα! Ετσι λέτε, αρκετοί εδώ μέσα, ότι λέμε εμείς. Ετσι θέλετε να καταλάβετε ότι λέμε, για να μας βγάλετε παράλογους.
Εγώ, ας πουμε, κατηγορώ τους συναδέλφους που αντί να πάνε να καλύψουν ένα κενό της ειδικότητάς τους σε ένα σχολείο στα 100 μέτρα ή και στα 10 χιλιόμετρα, προτιμούν και διαλέγουν να καλύψουν ένα κενό άλλης ειδικότητας σε άλλο σχολείο. Αυτό το βλέπουμε αρκετά συχνά. και επειδή οι φυσικοί είναι πενταπλάσιοι απο τους γεωλόγους και οι χημικοί τριπλάσιοι, είναι πιο συχνό, με τις πιθανότητες, να συμβαίνει κυριως στις δύο πρώτες ειδικότητες ειδικότητες. ΝΑ μια συγκεκριμένη κατηγορία που επαναλαμβάνω λοιπόν. Εχει και άλλα!
Εχει επίσης ήδη αναγνωριστεί η περσινή παρέμβαση στις προσλήψεις αναπληρωτών υπέρ των φυσικών σε άλλα κενά από το ίδιο το υπουργείο, όπως και οι λάθος αποσπάσεις. να που δεν ήταν συνωμοσία!
Επίσης φέτος βλέπουμε τον αποκλισμό των γεωλόγων από τα συγκεκριμένα κενά. Ειπώθηκε πολλές φορές το ψέμα οτι αυτό έγινε γιατί δίνεται προτεραιότητα στα κενά των λυκείων. Δείτε αν τοποθετούν τους ΠΕ04 στα λύκεια ή στα γυμνάσια. Εγώ θα τα μετρήσω! Περιμένετε!
Αλλη μια θεωρία συνωμοσίας ήταν που σας λέω ότι οι φυσικοί θέλουν την ενοποίηση των ΠΕ04, και σας λέω γιατί (διαβάστε την υπογραφή μου). Ρωτήστε την ΕΕΦ αν έχω δίκαιο και τι έχει κάνει προς αυτή την κατεύθυνση.
Σε αυτό το forum επαναλαμβάνεται συνεχώς ότι μπορεί στο μέλλον να μειωθεί η βιολογία! Δεν βλέπω να ειπώθηκε ότι υπάρχει η πιθανότητα να μειωθει η φυσική! Δεν είναι ίδια η πιθανότητα? Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τάση? Κάτι που δεν ξέρω? Μηπως είναι μια θεωρία συνωμοσίας που κυκλοφορεί όχι από μένα και με συγκεκριμένες πηγές?

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #719 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 10:37:58 pm »

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #720 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 10:46:50 pm »
Ειναι παντελώς αστήρικτο το επιχειρημα ότι οι νέοι βιολόγοι προτιμούν να κάνουν περισσότερη βιολογία από ότι οι φυσικοί να κάνουν περισσότερη φυσική. Καταλαβαίνω όμως πόσο βολεύει να επαναλαμβάνεται ένα τόσο βολικό ψέμα.

Μην διαστρεφεις. Το επιχείρημα είναι ότι οι βιολόγοι προτιμούν 2 και 3 σχολεία αρκεί να μη διδάξουν ποτέ β ανάθεση, ενώ οι φχ (φαντάζομαι δεν είναι το καλύτερο τους αλλά) προτιμούν σε ένα σχολείο κι ας διδάξουν και β ανάθεση τα πάντα. Το 2ο δεν είναι τιμητικό αλλά είναι κατανοητό, το 1ο (δεν είναι τιμητικό) το θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο. Είναι ο κλάδος 0404 πιο ηθικός; πιο τεμπέλης; πιο ανίκανος; Προσωπικά πιστεύω το 3ο και το 2ο. Οι φχ απαξιώνουν τη βιολογία διδάσκοντας τη όπως όπως, οι βιολόγοι απαξιώνουν να διδάξουν (καν) φχ. Σα να λέμε έχουνε πάρει διαζύγιο. Η κατάσταση αυτή δεν τιμά ούτε τους μεν ούτε τους δε.


Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #721 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 12:38:42 am »
Μην διαστρεφεις. Το επιχείρημα είναι ότι οι βιολόγοι προτιμούν 2 και 3 σχολεία αρκεί να μη διδάξουν ποτέ β ανάθεση, ενώ οι φχ (φαντάζομαι δεν είναι το καλύτερο τους αλλά) προτιμούν σε ένα σχολείο κι ας διδάξουν και β ανάθεση τα πάντα. Το 2ο δεν είναι τιμητικό αλλά είναι κατανοητό, το 1ο (δεν είναι τιμητικό) το θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο. Είναι ο κλάδος 0404 πιο ηθικός; πιο τεμπέλης; πιο ανίκανος; Προσωπικά πιστεύω το 3ο και το 2ο. Οι φχ απαξιώνουν τη βιολογία διδάσκοντας τη όπως όπως, οι βιολόγοι απαξιώνουν να διδάξουν (καν) φχ. Σα να λέμε έχουνε πάρει διαζύγιο. Η κατάσταση αυτή δεν τιμά ούτε τους μεν ούτε τους δε.
Δες λίγο πάλι τα νούμερα. Η πιό λογική εξήγηση που οι βιολόγοι δεν κάνουν πολλή ΦΧ είναι επειδή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πολλή κενή ΦΧ για να κάνουν. Αντίθετα υπάρχουν ώρες βιολογίας για άλλους τόσους βιολόγους. Εμένα δεν με έχουν ρωτήσει αν θέλω να πηγαίνω σε τρία σχολεία. Με στελνουν ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #722 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 01:07:32 am »
Biov, αν η κάθε ειδικότητα περιοριζόταν στο μάθημά της, το πιθανότερο θα ήταν ή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ήταν ωρομίσθιοι ή να τρέχουν σε δύο ή και τρία σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου. Σε μεγάλα αστικά κέντρα ίσως αυτό να μην αποτελούσε ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά για μικρά σχολεία στην επαρχία μπορείς να αντιληφθείς τι θα γινόταν; Θεωρείς ότι κάποια από αυτές τις προοπτικές σε καλύπτει;
Η επιμονή στο γεγονός ότι οι διορισμοί φυσικών-χημικών στερούν αντίστοιχους διορισμούς βιολόγων καλά κρατεί. Αλήθεια, μου προκαλεί μεγάλη περιέργεια πώς αυτή η επιμονή δεν εκφράστηκε και εναντίον των συναδέλφων της οικιακής οικονομίας όταν πρόπερσι διορίστηκαν με το "τσουβάλι" στα γυμνάσια καλύπτοντας κενά όλου του ΠΕ04; Εκεί δεν έπρεπε να βροντοφωνάξετε ότι είναι αδικία; Μήπως διακρίνω μία εμπάθεια;
Από την άλλη, gvasili το μεγαλύτερο πλήθος των φυσικών δε σημαίνει και περισσότερες συνταξιοδοτήσεις; Με περίπου 250 για φέτος, πως το εξηγείς ότι μόνο 80 επιπλέον αναπληρωτές διορίστηκαν σε σχέση με πέρυσι; Υπάρχουν τόσοι υπεράριθμοι φυσικοί; Αν ναι, τότε μάλλον θα συμπληρώνουν ωράριο με β΄ανάθεση. Συμφωνείς; Αν είναι έτσι όμως, τότε δε θα πρέπει να δίνονται κενά στις άλλες ειδικότητες που καλύπτουν. Παρόλα αυτά, τα κενά των βιολόγων διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι. Άρα μάλλον το σύστημα ισορροπεί.
Όσο για την πιθανότητα, όπως λες, να μειωθούν οι ώρες της Φυσικής, αυτό ήδη έχει συμβεί στα ΕΠΑΛ!  Αν δεν είχαν μειωθεί αυτές οι ώρες τότε θα έβλεπες που θα ήταν τα κενά των φυσικών. Στα είχα αναλύσει παλαιότερα αυτά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών "κρατήσαν" τα κενά των φυσικών γιατί απλούστατα είναι πολύ περισσότεροι και σε ορισμένες περιπτώσεις ναι, δημιούργησε και υπεραριθμίες. Η κατάσταση αυτή όμως δε θα συνεχιστεί γιατί οι συνταξιοδοτήσεις αναμένονται πάλι να είναι πολλές. Στα λέω προκαταβολικά για να μην πεις του χρόνου ότι λειτούργησε πάλι η συντεχνία των φυσικών (ή των χημικών, αφού και εκεί πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν) εις βάρος των βιολόγων...
Τέλος, δε θεωρώ ότι το παράδειγμα με το μαθηματικό και τη Χημεία είναι το πλέον δόκιμο. Ένας φυσικός που έχει εξεταστεί με ΑΣΕΠ στη
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #723 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 05:16:20 pm »
Παιδιά, οι μαθηματικοί δεν έχουν ως β' ανάθεση τη Χημεία.
Κostas90, αυτό με το βιολόγο και τις ασκήσεις Φ-Χ το έγραψες κι άλλη φορά. Εμένα με προβληματίζει περισσότερο που ένα τεράστιο ποσοστό μαθητών ΜΙΣΕΙ αυτά τα δύο μαθήματα, ακριβώς εξαιτίας της στείρας ασκησεολογίας.

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #724 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 05:55:29 pm »
Το γνωρίζω ότι οι μαθηματικοί δεν έχουν β ανάθεση Χημεία. Απλά, επειδή το ανέφερε ο gvasilis, το χρησιμοποίησα για να δώσω το παράδειγμα με τους νέους βιολόγους και τη σχέση τους με Φυσική-Χημεία.
Θα μου επιτρέψεις, όμως, να διαφωνήσω μαζί σου για το ότι τα παιδιά νιώθουν μίσος απέναντι σε αυτά τα μαθήματα (Φυσική-Χημεία) εξαιτίας των ασκήσεων. Εγώ θα έλεγα ότι τα παιδιά απλά ούτε έχουν μάθει (και σε αυτό έχουμε μερίδιο ευθύνης όλοι όσοι διδάσκουμε αυτά τα μαθήματα) τον τρόπο και τον κόπο που απαιτείται για να λυθεί μία άσκηση. Αυτό οδηγεί σε αισθήματα αποτυχίας και γίνεται φαύλος κύκλος. Προσπαθούν να λύσουν μία άσκηση Φυσικής θεωρώντας ότι αυτό θα γίνει με απλή χρήση ενός τύπου, δηλαδή μένουν σε μία απλοϊκή προσέγγιση επιπέδου Γυμνασίου. Εκεί γίνεται η "ζημιά" που τους ακολουθεί και στο Λύκειο. Γι΄ αυτό και προσπαθούν να αποφύγουν όσο μπορούν τη Φυσική ή τη Χημεία αφού τους προσφέρονται εναλλακτικές λύσεις (εννοώ άλλα μαθήματα) που δεν απαιτούν τόσο μεγάλη προσπάθεια σε επίπεδο ασκήσεων. Παρόλα αυτά, ακόμη και "αδύναμα" παιδιά σε θεωρητικό επίπεδο ή σε επίπεδο εργαστηρίου επιδεικνύουν, αρκετές φορές, τρομερό ενδιαφέρον και διατυπώνουν αξιοπρόσεκτες παρατηρήσεις.
Κάτι που επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω, δοθείσης της ευκαιρίας, είναι η επιρροή των γονέων στα παιδιά τους όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα Φυσικής. Έχω γίνει μάρτυρας πολλών περιπτώσεων όπου οι γονείς οι ίδιοι "περνούν" στα παιδιά τους (αναφέρομαι σε μαθητές Γυμνασίου) είτε μία αρνητική στάση απέναντι στο μάθημα λόγω δικής τους αδυναμίας να ασχοληθούν είτε την αντιμετώπιση των ασκήσεων με τον τρόπο: πάρε τον τύπο και λύσε. Αυτό δημιουργεί τεράστια ζημιά αφού μαθαίνει το παιδί να αντιμετωπίζει τη Φυσική ή και τη Χημεία σα Μαθηματικά που έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία.
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #725 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 07:48:01 pm »
αν η κάθε ειδικότητα περιοριζόταν στο μάθημά της, το πιθανότερο θα ήταν ή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ήταν ωρομίσθιοι ή να τρέχουν σε δύο ή και τρία σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.

Αυτη ειναι η προσωπικη σου αποψη συναδελφε, οχι η πραγματικοτητα!

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #726 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 08:52:13 pm »
Biov, βλέπω δυστυχώς ότι χρησιμοποιείς τα λόγια μου κατά το δοκούν... Υπογραμμίζεις λέξεις όταν δίπλα ακριβώς γράφω αυτά που λες και εσύ... Τέλος πάντων...
Ανέφερα τα τρία σχολεία γιατί μπορεί κάποιος να πάει σε σχολεία που ήδη υπάρχει βιολόγος και μένουν λίγες ώρες. Απλά, για να καλύψω την περίπτωση το έγραψα!
Για τους συναδέλφους της οικιακής οικονομίας αγαπητή Biov το ανέφερα για να σας δείξω ότι η αδικία είναι αδικία ότι μορφή και να έχει και δε γίνονται διακρίσεις! Όχι επιλεκτικά είτε στον τρόπο είτε στο χρόνο! Και όπως είχα πει και παλιότερα στο gvasili και οι φυσικοί έχουν βιώσει "αδικίες" από βιολόγους. Ξέρω, αν μετρήσουμε τις αδικίες εσείς είστε πιο πολύ ριγμένοι.
Αυτό το "αν κανετε αυτο το λαθος, του χρονου μπορει να πουμε: θελουμε 1 σχολειο κι ας τα κανουμε ολα!!!" το αναφέρεις σαν απειλή; Γιατί τώρα δεν τα κάνετε όλα αν υπάρχει ανάγκη; Ρώτα μερικούς αναπληρωτές να σου πουν και ήδη έχω αναφέρει περιπτώσεις αλλά μάλλον θεωρείς ότι είναι εξαιρέσεις...
Όσο για τους νέους βιολόγους εγώ ανέφερα ότι έχουν να λύσουν ασκήσεις από τότε που ήταν μαθητές στο σχολείο. Αν θεωρείς αδικία που διδάσκουμε οι φυσικο-χημικοί
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #727 στις: Νοεμβρίου 01, 2014, 09:33:25 pm »
Τα ιδιαίτερα είναι ιδιωτική αγορά και οι γονείς επιλέγουν, έχουν ευθύνη των λαθών τους. Στο σχολείο δεν επιλέγουν, ούτε που ξέρουν την ειδικότητα. Είναι υποχρέωση της διοίκησης να παρέχει τις κατάλληλες υπηρεσίες ποιότητας στους πολίτες, άρα ευθύνη της διοίκησης.
Είναι όντως δύσκολο να βάλω και εγώ σε ποσοτική και ποιότική κλίμακα το βάρος των αδικιών από όλες τις πλευρές. Μια ιδέα είναι να πούμε, "και με αυτά λοιπόν πατσίσαμε" και να κάνουμε μια καινούργια αρχή όπου ο καθένας καλύπτει τα κενά με βάση την α ανάθεση (>12 ώρες). Να ξεμπερδεύουμε! και για να γίνει αυτό καλά ,πρέπει και τα υπόλοιπα ΠΥΣΔΕ που έβγαλαν φέτος ψεύτικα κενά, να ακολουθήσουν το παράδειγμα των άλλων ΠΥΣΔΕ που έβγαλαν τα κενά με τις πραγματικές ώρες! Να υπάρχει έλεγχος από τους ενδιαφερόμενους, που δεν είναι μονο οι καθηγητές. Πόσες φορές έχουμε ακούσει ότι μετακόμισαν παιδιά από επαρχιακά σχολεία στην πόλη γιατί δεν υπήρχε βιολόγος και άρα δεν γινόταν θετική κατεύθυνση. Τώρα αυτό θα γίνει χειρότερα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 615

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.