0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν είμαι βιολόγος αλλά γνωρίζω ότι οι ώρες διδασκαλίας σας είναι λιγότερες από τους φυσικοχημικούς!Μακάρι να κάνατε ατόφιες τις ώρες σας για το καλό των μαθητών αλλά δυστυχώς γνωρίζω ότι διδάσκετε κατά κόρον φυσική και χημεία γιατί δεν συμπληρώνετε ωράριο!Τα παραδοσιακά κύρια μαθήματα είναι φιλολογικά,μαθηματικά και φυσικοχημεία.Δε λέω ότι δεν είστε χρήσιμοι στα σχολεία αλλά τα κύρια μαθήματα είναι αυτά που παρέθεσα.
Ζητούν να κάνουν μόνο αυτοί Βιολογία αλλά δε λένε και ότι αν δίδασκαν μόνο το μάθημά τους θα πήγαιναν σε 3 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο.
Δεν είναι μόνο οι φυσικοί που δε θέλουν να τρέχουν σε 2 ή περισσότερα σχολεία.
Ανέκδοτο (αντίστοιχο με αυτό των τελευταίων ετών "κάτσε καλά γιατί... θα σου γράψω το σπίτι!")φχ σε βιολόγο: κάτσε καλά γιατί θα σε διορίσουμε μόνιμο σε 1 μόνο σχολείο και θα διδάσκεις φχ! Ζόρι μεγάλο τραβάνε οι νέοι (και όχι μόνο) βιολόγοι μη τυχόν και τους δώσουν να διδάξουν οτιδήποτε εκτός βιολογίας.... στην πράξη ο κλάδος είναι ενιαίος οπότε αυτά τα μαλλιοτραβήγματα μόνο βατράχους του βάλτου και κοράκια μπορούν να τραβήξουν. Υπάρχουν ειδικότητες που ευχαρίστως θα δίδασκαν και τσιφτετέλι προκειμένου να εξασφαλίσουν μια σταθερή καρέκλα (έτσι προέκυψε μάλλον το "καρεκλοκένταυρος"). Οι βιολόγοι όμως, μόνο την επιστήμη "τους" και μην τους ενοχλείτε! Έχω μια απορία: τι φταίει; κουραστήκατε με τους απανωτούς ασεπ και τα στοχευμένα (στο διορισμό) μεταπτυχιακά και σιχαθήκατε το διάβασμα; Αν είναι έτσι, να σας δίνουν να διδάσκετε αυστηρά την εξειδίκευσή σας πχ ένας κάνει μόνο θετική γ' λυκείου (απόφοιτος του βιολογικού Θράκης) άλλος κάνει μόνο περιβάλλον, άλλος τη βιοχημεία της β' λυκείου (απόφοιτος τμήματος βιοχημείας βόλου), σε λίγο θα σκάσουνε κάποιοι και θα απαιτούν ούτε λίγο ούτε πολύ αυτό ακριβώς. Σιγά, και τι είναι να πηγαίνεις σε διαφορετικό σχολείο κάθε μέρα; 5 σχολεία την εβδομάδα, piece of cake Η πρόταση μου στους πανεπιστημιακούς είναι να ιδρύσουν ένα βιολογικό που ασχολείται αποκλειστικά με το βάτραχο, άλλο να μελετάει τη δροσόφιλα κοκ στα πλαίσια της ... καινοτομίας Έτσι θα βγάζουμε ημι-σφαιρικά μορφωμένους επιστήμονες που θα είναι ικανοί να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να κυκλώσουν και το τετράγωνο! Φιλικά τώρα, το χετε παρα-ξηλώσει
Μια ερωτηση προς συναδελφους βιολογους. Φετος συμφωνειτε με την αποψη οτι οι ωρες της Βιολογιας αυξηθηκαν κατα 4876 (μια για καθε τμημα της Β Γυμνασιου που απεκτησε μια ωρα βιολογιας) και κατα 3662 (μια για καθε τμημα της Β λυκειου που απο μονοωρο εγινε δυωρο). Δηλαδη κατα 8.538 ωρες αυξηθηκαν οι αναγκες σε βιολογια!!!!! Που αντιστοιχουν σε τουλαχιστον 371 αναπληρωτες 23 ωρων!!! Τα ιδια ειχαν γινει και περσι και προπερσι. Οποτε το να τα μετρησουμε ολα φετος που ειστε στα πανω σας απο τις διαδοχικες αυξησεις δεν το θεωρω τοσο ηθικο... Αν ισχυε το περσινο προγραμμα θα ειχατε τουλαχιστον 371 θεσεις λιγοτερες... Μην κρινεται μονο απο τη μερια σας. Μπορει σε 5 χρονια να ξαναγινει μονοωρο το μαθημα και σε καποιες ταξεις να κοπει, ή να το διδασκει αλλη ειδικοτητα που πλεοναζει. Και επειδη παντα ειμαι δικαιος , ναι του χρονου θα μειωθουν κατα περιπου 4728 οι ωρες της βιολογιας. Στη Γ Λυκειου κανεις δεν μπορει να εκτιμησει τι θα συμβει. Τα στοιχεια που εχω βαλει ειναι απο πινακες που ειχατε δημοσιευσει εσεις σχετικα με τον αριθμο των τμηματων ανα ταξη και θεωρω οτι ισχυουν. Θελω απαντηση στο αρχικο ερωτημα του μηνυματος. Θελω να πιστευω πως συμφωνειτε με τους αριθμους που παρεθεσα.