*

Αποστολέας Θέμα: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ  (Αναγνώστηκε 8731 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #28 στις: Ιουλίου 18, 2011, 06:10:20 pm »
Ορίστε τα θετικά:
- Σταματούν οι διορισμοί, οπότε και η φαγωμάρα περί βυσμάτων
- Γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι κι εκτιμούμε τον διπλανό μας, δεν τον βλέπουμε ανταγωνιστικά
- Σε συζητήσεις με βύσματα πλέον δε βρίζουμε τον άλλο αλλά συζητούμε πολιτισμένα για το νέο σύστημα και τις δίκαιες λύσεις που δεν βλάπτουν κανένα
- Κλείνει το ιδεκε, τα δημ. ιεκ, και η αυτομόρφωση πλέον θα είναι προσωπική υπόθεση του καθένα! Τέρμα οι γκρίνιες για τη χαμηλή παρεχόμενη ποιότητα της μόρφωσης από το κράτος!

Νομίζω είναι πολλά τα θετικά, εξαρτάται από ποια πλευρά βλέπει κανείς κάτι! Από την πλευρά αυτού που του συμβαίνει κάτι ή από την πλευρά αυτού που το κοιτάζει απ' έξω!;
Κοιτώντας κανείς απέξω σαν απλός παρατηρητής μπορεί να βρει καλά σημεία πιστεύω  ;D Οι καθηγητές είμαστε απεχθείς ομάδα στον κόσμο, άρα τα τεκταινόμενα σε ββάθμια + γβάθμια μπορεί να εκλαμβάνονται ως δίκαιη τιμωρία για τα δεινά που προξενήσαμε στην εκπάιδευση. Μάλιστα, και κάποιοι εκπαιδευτικοί μπορεί να το βιώνουν έτσι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:04 »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 18, 2011, 06:21:56 pm »
Kάτι θετικό είναι το ότι οι βολευτές μας θα απομείνουν μόλις 200 και υπόλοιποι 100 θα πίνουν το καφεδάκι τους στη βουλή και θα καμαρώνουν για τους εναπομείναντες! Ποιος τη χάρη τους... ;D
http://www.info-guardian.eu/2011/07/%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85/

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 18, 2011, 07:41:57 pm »
Επειδή δεν βρίσκω ιδιαίτερα θετικά στις αλλαγές (πέρα από κάποιες μικροδιορθώσεις χρόνιων στρεβλώσεων, σταγόνα στον ωκεανό δηλαδή).. βρήκα ένα λάθος στον τίτλο του θέματος!
Αν δεν κάνω λάθος είναι ΥΠΔ
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 18, 2011, 07:59:21 pm »
2. Γιατί υποτιμάτε τόσο πολύ τις 2 σωστές απαντήσεις στον ΑΣΕΠ; Είναι 2 σωστές απαντήσεις επιπλέον του 70+% των σωστών απαντήσεων που έχεις ήδη απαντήσει, για να έχει νόημα η επίδοσή σου στον νέο ΑΣΕΠ. Δεν είναι καθόλου εύκολο λοιπόν... Ευκολότερο είναι να έχεις δουλειά 1 χρόνο και να παίρνεις και μπόνους τις 2 σωστές απαντήσεις... (που το μπόνους τελικά είναι πάνω από 3 σωστές απαντήσεις).

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ότι "είναι ευκολότερο να έχεις δουλειά 1 χρόνο και να παίρνεις και μπόνους τις 2 σωστές απαντήσεις" σε λίγο θα μας πείτε ότι μας κάνουν και χάρη να μοριοδοτούν την προυπηρεσία :P

Ευκολότερο (το να δουλεύεις και να καραβοτσακίζεσαι μακρυά από το σπίτι σου για τρεις κι εξήντα δίνοντας τα λεφτά που βγάζεις στα ενοίκια ή/και τις βενζίνες και να μην μπορείς να προγραμματίσεις στη ζωή σου τίποτα) από το να κάθεσαι στο σπιτάκι σου και να δουλεύεις μια κυριλε δουλίτσα ή να ζεις από το μισθούλη του άντρα σου και να διαβάζεις για τον ασεπ δεν υπάρχει! Δεν ξεσπιτώνεσαι, δεν άγχεσαι και δεν ξοδεύεσαι ιδιαίτερα (άλλο αν κάποιοι προτιμούν να τα δίνουν στο Μπόνια).

Επιπλέον, ο όρος ευκολότερο είναι υποτιμητικός γιατί υπαινίσσεται ότι το να διδάσκεις είναι "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν" και απείρως ευκολότερο από το να παπαγαλίζεις κομμάτια ύλης τον ελεύθερο χρόνο που σου μένει από την δουλίτσα που κάνεις η οποία συνήθως είναι πραγματικά εύκολη δηλ. χωρίς απαιτήσεις. Υπάρχουν τέτοιες δουλειές... η εκπάιδευση δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές.
Συμφωνώ  με  τη  sec. Με  3  επιτυχίες  στον  ΑΣΕΠ  και  4  χρόνια  προϋπηρεσία (τον  πρώτο  ωρομίσθιος-στο  κανονικό  πρόγραμμα , όχι  σε  ΠΔΣ , γιατί  ξέρω  ότι  μερικοί  είναι  καχύποπτοι)  πιστεύω  ότι  έχω  αρκετή  εμπειρία  κι  από  τα  δύο  για  να  έχω  ολοκληρωμένη  άποψη  ότι  μια  χρονιά  αναπλήρωσης  είναι  πολύ  δυσκολότερη  από  2  ερωτήσεις  στον  ΑΣΕΠ (η  μία  ήταν  ο  μπετονίτης! ;D ;D ;D)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:04 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #32 στις: Ιουλίου 18, 2011, 08:05:05 pm »
Το ότι θα απαιτείται πλέον από όλους πιστοποιημένη επάρκεια στα παιδαγωγικά και τη διδακτική και θα σταματήσουν σχολές που δεν την παρείχαν ουσιαστικά να θεωρούνται εξορισμού "καθηγητικές", είναι μία θετική εξέλιξη. Όπως και το ότι στις μη "καθηγητές" σχολές θα υπάρχουν πλέον και ξεχωριτές κατευθύνσεις για όσους φοιτητές επιθυμούν να ασχοληθούν κατόπιν με την εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #33 στις: Ιουλίου 18, 2011, 08:34:18 pm »
2. Γιατί υποτιμάτε τόσο πολύ τις 2 σωστές απαντήσεις στον ΑΣΕΠ; Είναι 2 σωστές απαντήσεις επιπλέον του 70+% των σωστών απαντήσεων που έχεις ήδη απαντήσει, για να έχει νόημα η επίδοσή σου στον νέο ΑΣΕΠ. Δεν είναι καθόλου εύκολο λοιπόν... Ευκολότερο είναι να έχεις δουλειά 1 χρόνο και να παίρνεις και μπόνους τις 2 σωστές απαντήσεις... (που το μπόνους τελικά είναι πάνω από 3 σωστές απαντήσεις).

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ότι "είναι ευκολότερο να έχεις δουλειά 1 χρόνο και να παίρνεις και μπόνους τις 2 σωστές απαντήσεις" σε λίγο θα μας πείτε ότι μας κάνουν και χάρη να μοριοδοτούν την προυπηρεσία :P

Ευκολότερο (το να δουλεύεις και να καραβοτσακίζεσαι μακρυά από το σπίτι σου για τρεις κι εξήντα δίνοντας τα λεφτά που βγάζεις στα ενοίκια ή/και τις βενζίνες και να μην μπορείς να προγραμματίσεις στη ζωή σου τίποτα) από το να κάθεσαι στο σπιτάκι σου και να δουλεύεις μια κυριλε δουλίτσα ή να ζεις από το μισθούλη του άντρα σου και να διαβάζεις για τον ασεπ δεν υπάρχει! Δεν ξεσπιτώνεσαι, δεν άγχεσαι και δεν ξοδεύεσαι ιδιαίτερα (άλλο αν κάποιοι προτιμούν να τα δίνουν στο Μπόνια).

Επιπλέον, ο όρος ευκολότερο είναι υποτιμητικός γιατί υπαινίσσεται ότι το να διδάσκεις είναι "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν" και απείρως ευκολότερο από το να παπαγαλίζεις κομμάτια ύλης τον ελεύθερο χρόνο που σου μένει από την δουλίτσα που κάνεις η οποία συνήθως είναι πραγματικά εύκολη δηλ. χωρίς απαιτήσεις. Υπάρχουν τέτοιες δουλειές... η εκπάιδευση δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές.
Συμφωνώ  με  τη  sec. Με  3  επιτυχίες  στον  ΑΣΕΠ  και  4  χρόνια  προϋπηρεσία (τον  πρώτο  ωρομίσθιος-στο  κανονικό  πρόγραμμα , όχι  σε  ΠΔΣ , γιατί  ξέρω  ότι  μερικοί  είναι  καχύποπτοι)  πιστεύω  ότι  έχω  αρκετή  εμπειρία  κι  από  τα  δύο  για  να  έχω  ολοκληρωμένη  άποψη  ότι  μια  χρονιά  αναπλήρωσης  είναι  πολύ  δυσκολότερη  από  2  ερωτήσεις  στον  ΑΣΕΠ (η  μία  ήταν  ο  μπετονίτης! ;D ;D ;D)

Εγώ πάλι σε καμια περίπτωση δε μπορώ να συμφωνήσω με κάποιον που θεωρεί ότι όσοι επιτυγχάνουν στον ΑΣΕΠ είναι άτομα που δουλεύουν μια κυριλε δουλίτσα ή ζουν από το μισθούλη του άντρα τους, δεν άγχονται, παπαγαλίζουν κομμάτια ύλης τον ελεύθερο χρόνο που τους μένει από την δουλίτσα που κάνουν η οποία συνήθως είναι πραγματικά εύκολη δηλ. χωρίς απαιτήσεις!!!

Είναι υποτιμητικό το "ευκολότερο" και δεν είναι υποτιμητικά τα παραπάνω; Αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω για την αστειότητα των παραπάνω, μιλάνε από μόνα τους!

Και για να απαντήσω στο ερώτημα του φυσικού, το θετικό για μένα είναι ότι όλοι απο δω και πέρα θα χρειάζεται να περνάνε από ΑΣΕΠ, σαν αυτούς με τις εύκολες κυριλέ δουλίτσες!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2011, 08:47:29 pm από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #34 στις: Ιουλίου 18, 2011, 09:40:49 pm »
Επειδή δεν βρίσκω ιδιαίτερα θετικά στις αλλαγές (πέρα από κάποιες μικροδιορθώσεις χρόνιων στρεβλώσεων, σταγόνα στον ωκεανό δηλαδή).. βρήκα ένα λάθος στον τίτλο του θέματος!
Αν δεν κάνω λάθος είναι ΥΠΔ

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #35 στις: Ιουλίου 18, 2011, 09:42:55 pm »
Το ότι θα απαιτείται πλέον από όλους πιστοποιημένη επάρκεια στα παιδαγωγικά και τη διδακτική και θα σταματήσουν σχολές που δεν την παρείχαν ουσιαστικά να θεωρούνται εξορισμού "καθηγητικές", είναι μία θετική εξέλιξη. Όπως και το ότι στις μη "καθηγητές" σχολές θα υπάρχουν πλέον και ξεχωριτές κατευθύνσεις για όσους φοιτητές επιθυμούν να ασχοληθούν κατόπιν με την εκπαίδευση.
+++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #36 στις: Ιουλίου 18, 2011, 09:50:32 pm »
Το ότι θα απαιτείται πλέον από όλους πιστοποιημένη επάρκεια στα παιδαγωγικά και τη διδακτική και θα σταματήσουν σχολές που δεν την παρείχαν ουσιαστικά να θεωρούνται εξορισμού "καθηγητικές", είναι μία θετική εξέλιξη. Όπως και το ότι στις μη "καθηγητές" σχολές θα υπάρχουν πλέον και ξεχωριτές κατευθύνσεις για όσους φοιτητές επιθυμούν να ασχοληθούν κατόπιν με την εκπαίδευση.

Ας δούμε πρώτα την πιστοποιημένη επάρκεια το τι ακριβώς θα αφορά κι ύστερα αξιολογούμε το αν πρόκειται για θετική αλλαγή..
Το να με υποχρεώσει η Δ. να δώσω στο χ Πανεπιστήμιο 2500 ευρώ για να πάρω ένα χαρτί δε σημαίνει αυτόματα ότι το εν λόγω πρόγραμμα θα αξίζει τον κόπο :-\

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #37 στις: Ιουλίου 18, 2011, 10:00:39 pm »
2. Γιατί υποτιμάτε τόσο πολύ τις 2 σωστές απαντήσεις στον ΑΣΕΠ; Είναι 2 σωστές απαντήσεις επιπλέον του 70+% των σωστών απαντήσεων που έχεις ήδη απαντήσει, για να έχει νόημα η επίδοσή σου στον νέο ΑΣΕΠ. Δεν είναι καθόλου εύκολο λοιπόν... Ευκολότερο είναι να έχεις δουλειά 1 χρόνο και να παίρνεις και μπόνους τις 2 σωστές απαντήσεις... (που το μπόνους τελικά είναι πάνω από 3 σωστές απαντήσεις).

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ότι "είναι ευκολότερο να έχεις δουλειά 1 χρόνο και να παίρνεις και μπόνους τις 2 σωστές απαντήσεις" σε λίγο θα μας πείτε ότι μας κάνουν και χάρη να μοριοδοτούν την προυπηρεσία :P

Ευκολότερο (το να δουλεύεις και να καραβοτσακίζεσαι μακρυά από το σπίτι σου για τρεις κι εξήντα δίνοντας τα λεφτά που βγάζεις στα ενοίκια ή/και τις βενζίνες και να μην μπορείς να προγραμματίσεις στη ζωή σου τίποτα) από το να κάθεσαι στο σπιτάκι σου και να δουλεύεις μια κυριλε δουλίτσα ή να ζεις από το μισθούλη του άντρα σου και να διαβάζεις για τον ασεπ δεν υπάρχει! Δεν ξεσπιτώνεσαι, δεν άγχεσαι και δεν ξοδεύεσαι ιδιαίτερα (άλλο αν κάποιοι προτιμούν να τα δίνουν στο Μπόνια).

Επιπλέον, ο όρος ευκολότερο είναι υποτιμητικός γιατί υπαινίσσεται ότι το να διδάσκεις είναι "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν" και απείρως ευκολότερο από το να παπαγαλίζεις κομμάτια ύλης τον ελεύθερο χρόνο που σου μένει από την δουλίτσα που κάνεις η οποία συνήθως είναι πραγματικά εύκολη δηλ. χωρίς απαιτήσεις. Υπάρχουν τέτοιες δουλειές... η εκπάιδευση δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές.
Συμφωνώ  με  τη  sec. Με  3  επιτυχίες  στον  ΑΣΕΠ  και  4  χρόνια  προϋπηρεσία (τον  πρώτο  ωρομίσθιος-στο  κανονικό  πρόγραμμα , όχι  σε  ΠΔΣ , γιατί  ξέρω  ότι  μερικοί  είναι  καχύποπτοι)  πιστεύω  ότι  έχω  αρκετή  εμπειρία  κι  από  τα  δύο  για  να  έχω  ολοκληρωμένη  άποψη  ότι  μια  χρονιά  αναπλήρωσης  είναι  πολύ  δυσκολότερη  από  2  ερωτήσεις  στον  ΑΣΕΠ (η  μία  ήταν  ο  μπετονίτης! ;D ;D ;D)

Επειδή εγώ έχω κάνει πδσ και δεν ντρέπομαι καθόλου γι' αυτό ;D ούτε και το κρύβω (έχω βοηθήσει παιδιά να περάσουν σε σχολές γράφοντας 19άρια και μου στέλνουν ακόμα μηνύματα στο κινητό μου) θα επισημάνω και κάτι ακόμη. Οι καθηγητές που τη βγάζουν "πέρα βρέχει" στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς ως μόνιμοι ή αναπληρωτές σίγουρα θεωρούν την πδσ "piece of cake". Ας είχαν τις μισές από τις δικές μου επιτυχίες για να τους έβλεπα αν θα τους εμπιστευόταν ποτέ κανείς τμήμα ή αν θα το διαλύανε σε χρόνο dt ;)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #38 στις: Ιουλίου 18, 2011, 10:07:37 pm »

Επειδή εγώ έχω κάνει πδσ και δεν ντρέπομαι καθόλου γι' αυτό ;D ούτε και το κρύβω (έχω βοηθήσει παιδιά να περάσουν σε σχολές γράφοντας 19άρια και μου στέλνουν ακόμα μηνύματα στο κινητό μου) θα επισημάνω και κάτι ακόμη. Οι καθηγητές που τη βγάζουν "πέρα βρέχει" στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς ως μόνιμοι ή αναπληρωτές σίγουρα θεωρούν την πδσ "piece of cake". Ας είχαν τις μισές από τις δικές μου επιτυχίες για να τους έβλεπα αν θα τους εμπιστευόταν ποτέ κανείς τμήμα ή αν θα το διαλύανε σε χρόνο dt ;)

Αυτο που λεει ο/η συναδελφος/ισσα το εχω ακουσει και απο τα ιδια τα παιδια. 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #39 στις: Ιουλίου 18, 2011, 10:20:46 pm »
Σε ένα μοντέλο για στατιστική επεξεργασία που είχα προτείνει παλιότερα προέκυπτε κάτι ενδιαφέρον:
Αν ένας έχει αρκετά μεγάλη προϋπηρεσία (μοριοδότηση)  τότε διεκδικεί με αυξημένη πιθανότητα την πρόσληψή μέσου του διαγωνισμού σε σχέση με ένα που δεν έχει επιπλέον προσαυξήσεις.
Για να υποβάλλω αυτό το μοντέλο σε ένα stress test :P που να δίνει στην μοριοδότηση όσο το δυνατό λιγότερη βαρύτητα σε σχέση με τον βαθμό στην γραπτή διαδικασία του διαγωνισμού καθώς και για μειωμένο αριθμό προσλήψεων είχα επιλέξει το παράδειγμα:
http://www.pde.gr/index.php?topic=22585.msg419134#msg419134
Έτσι σε αυτή την περίπτωση για να προσληφθεί κάποιος πολύτεκνος (+10 μονάδες προσαύξηση) είχε πιθανότητα περίπου 40% να το πετύχει.
Αντιθέτως ένας χωρίς επιπλέον μόρια είχε μόλις 7% πιθανότητα...
Με βάση αυτή την ανάλυση ( που την θεωρώ  αρκετά ρεαλιστική )  για να υπάρχει ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα πρέπει  απαραιτήτως να γίνουν ικανές προσλήψεις σε αριθμό.
Ειδάλλως λειτουργεί σαν μια παγίδα για πάρα πολύ κόσμο, που βλέπει ότι έχει τις πιθανότητες να μπει και το επιδιώκει αγωνιωδώς , αλλά σκοντάφτει όχι μόνο στο προφανές (των ανύπαρκτων προσλήψεων)  αλλά όσον αφορά τον επαγγελματικό εκτροχιασμό του σε μια τόσο εφιαλτική περίοδο…
Κατά τα άλλα το νέο σύστημα είναι πραγματικά μια σοβαρή λύση.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #40 στις: Ιουλίου 18, 2011, 11:20:31 pm »
Μάλλον δεν καταλάβατε τι έγραψα.

Εγώ, με την εμπειρία μου  από τους 2 τελευταίους ΑΣΕΠ, όπου προετοιμάστηκα σκληρά (στους 2 προηγούμενους πήγα ανεπιτυχώς χωρίς προετοιμασία μόνο να «τζογάρω», όπως πολλοί λένε όταν αναφέρονται στον διαγωνισμό) συντηρώντας ταυτόχρονα την οικογένειά μου με επίσης σκληρή  δουλειά σαν εκπαιδευτικός και μετά από 1 χρόνο ωρομισθίας ΠΔΣ και 2 χρόνια αναπλήρωσης  ( την 1 χρονιά μακριά από την οικογένειά μου ) διαπιστώνω πως ο αγώνας για κάθε μόριο πάνω από την βάση στον διαγωνισμό είναι  πολύ πιο σκληρός.
Αν ίσχυε το 100% ΑΣΕΠ θα ήμουν διοριστέος και τις 2 τελευταίες φορές…

Σε όλο το Forum εξ’ άλλου  είναι διάχυτος ο φόβος – τρόμος που νοιώθουν πολλοί όταν σκέφτονται πως μπορεί να χρειαστεί  να δώσουν ξανά ΑΣΕΠ. Δεν είδα κανέναν να φοβάται να πάει αναπληρωτής…

Πιστεύω και εγώ -αφού έχει και μάρτυρα τον Μάρκο- να είναι  η sec  εκπαιδευτικός με επιτυχίες από την διδασκαλία της. Εγώ πάλι, μπορεί να έχω και περισσότερες  :) και άλλοι όχι τόσες πολλές...  ::) Ωραία...

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #41 στις: Ιουλίου 18, 2011, 11:24:36 pm »
Μια και είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα εδώ  ;D
τι αφορά αυτό; http://www.info-guardian.eu/2011/07/h-%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%ce%b3%ce%bd%ce%bf%ce%b5%ce%af-%cf%84%ce%b1-blogs/
Ξέρει κανείς;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182649
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 662
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.