*

Αποστολέας Θέμα: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ  (Αναγνώστηκε 8710 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ;
« Απάντηση #56 στις: Ιουλίου 19, 2011, 03:40:43 pm »
Και η τζάμπα λύση τότε ποια είναι;

Δεν υπάρχουν τσάμπα λύσεις! Αυτό το καταλαβαίνει κανείς μεγαλώνοντας..  ;D
Αυτό που σε σένα φαντάζει πανεύκολο για κάποιον άλλο είναι βουνό και αντίστροφα.

Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο, αλλά δεν είμαι και τόσο μικρή.

Το βουνό που περιγράφεις το περνάμε όλοι αναγκαστικά, πριν ή μετά το διορισμό. Δεν ξέρω κανένα να έχει υπηρετήσει μόνο ή εξαρχής στο σπίτι του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:18:27 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #57 στις: Ιουλίου 19, 2011, 03:44:39 pm »
Ψέματα, ξέρω. Τα χοντρά βύσματα που βρίσκονταν ψηλά στην ιεραρχία

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #58 στις: Ιουλίου 19, 2011, 03:55:56 pm »
Σε ένα μοντέλο για στατιστική επεξεργασία που είχα προτείνει παλιότερα έκανα μια προσπάθεια πρόγνωσης για το  νέο σύστημα.
Αυτό που διαπίστωσα και είναι προφανές άλλωστε, είναι ότι σε κάθε διαγωνισμό οι βαθμολογίες που επιτυγχάνονται ακολουθούν την κανονική κατανομή.
Έτσι ένας που κατέχει λίγο στατιστική, ιδίως οι συνάδελφοι μαθηματικοί, μπορεί να βγάλει μερικά χρήσιμα συμπεράσματα και να κάνει μια έγκυρη πρόβλεψη.Αν ένας έχει αρκετά μεγάλη προϋπηρεσία (μοριοδότηση)  τότε διεκδικεί με αυξημένη πιθανότητα την πρόσληψή μέσου του διαγωνισμού σε σχέση με ένα που δεν έχει επιπλέον προσαυξήσεις.
Για να υποβάλλω αυτό το μοντέλο σε ένα stress test  που να δίνει στην μοριοδότηση όσο το δυνατό λιγότερη βαρύτητα σε σχέση με τον βαθμό στην γραπτή διαδικασία του διαγωνισμού καθώς και για μειωμένο αριθμό προσλήψεων είχα επιλέξει το παράδειγμα:
 Τους νηπιαγωγούς που γράψανε το 2009. Είχαν πολύ μεγάλα ποσοστά συμμετοχής 91,3% (7493 άτομα εκ’ των οποίων πέρασαν την βάση 5826 άτομα).
Αυτοί που διορίζονταν ήταν 600 άτομα.  Έγραψαν πάνω από 80 γραπτά  544  (7,26% στους συμμετέχοντες).
Αυτό το ποσοστό αποτελεί την σχετική συχνότητα της κλάσης «βαθμολογία>80».
Αν αριθμήσουμε τις ακόλουθες κλάσεις κατά φθίνουσα σειρά και με πλάτος 1 απ’ την βαθμολογία πχ 80 και κάτω , δηλαδή 1η κλάση [79,80), 2η κλάση [78,79), 3η [77,78) κοκ , έχουμε τον παρακάτω πίνακα συχνοτήτων και αθροιστικών συχνοτήτων επίσης:
f0  F0=7,26> 80  -    f1= 1,88    F1=1,88 [79,80) -  f2= 2,57 F2=4,45 [78,79)  -  f3=2,69 F3=7,14  [77,78) -   f4=3,24 F4=10,38  [76,77)  -  f5=4,02  F5=14,4 [75,76) -   f6= 3,67 F6= 18,07 [74,75)  - f7=4,44  F7=22,51   [73,74) -  f8=4,43  F8=26,94  [72,73)  -  f9 =4,63 F9=31.57  [71,72)  -  f10=4,96 F10 [70,71)= 36,53.
Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία αυτά;
Αν κάνουμε μια υπόθεση: ότι μπαίνουν εύκολα θέματα στον διαγωνισμό, τότε θα έχουμε μια παρόμοια εικόνα για έναν οποιοδήποτε άλλο κλάδο. (Οι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτου κλάδου ανταποκρίνονται σε ένα διαγωνισμό με τους ίδιους όρους , την ίδια δομή, την ίδια χρονική στιγμή, παρόλο που διαφέρουν τα αντικείμενα επιτυγχάνονται οι ίδιες κατανομές αν τα επίπεδα δυσκολίας και τα ποσοστά συμμετοχής είναι παρόμοια.)
Πχ για τους φυσικούς. Αν στον επόμενο διαγωνισμό βάλουν εξαιρετικά εύκολα θέματα, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, θα έχουμε την κατανομή συχνοτήτων του παραπάνω πίνακα.
Μπορούμε να δούμε όποια υποκατηγορία θέλουμε , σε ποιο ποσοστό θα γράψει πάνω από ένα επίπεδο, ας πούμε πάνω από το 80.
Την φετινή χρονιά πήραν 350 περίπου φυσικούς αναπληρωτές.
Του χρόνου απ’ αυτούς θα διορισθούν τουλάχιστον οι 50. Επίσης περίπου 50 είναι αυτοί που μετά το πέρας της μεταβατικής θα έχουν πάνω από 80 μόρια από βαθμό και προϋπηρεσία.  Έτσι μένουν 250. Υπολόγισα μέσα σε αυτούς τους 250 ότι είναι 12 τρίτεκνοι και 12 με μεταπτυχιακά που δεν θα προλάβουν να διοριστούν στην μεταβατική.
Έτσι έχουμε 230 απ’ τους φετινούς αναπληρωτές. Αυτοί, το καλοκαίρι που μας πέρασε, είχαν κατά μέσο όρο14 μήνες προϋπηρεσία και μετά το πέρας της μεταβατικής θα έχουν 34 δηλαδή 7 μόρια. Και αυτό θα είναι περίπου ο μέσος όρος προσαυξήσεων. Επίσης αφού η μεγαλύτερη προϋπηρεσία είναι το 23.5(+9,5+10=43=32+11=32+8+3=6+2,8+1,2=10) αντιστοιχεί σε μέγιστο 10 μόρια μετά την μεταβατική.
Με τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι οι 230 αναπληρωτές θα έχουν x= μόρια από [4,10]
Απ’ τον τύπο [ (F4 +F10)/2]%x230=[ (10,38 +36,53) /2]%x230= 54 άτομα  αυτοί θα είναι οι αναπληρωτές που θα πιάσουν την «βάση 80».
Απ’ τους 12 τρίτεκνους που έχουν πάνω από 5+ προϋπηρεσία μόρια λογικά οι 8 θα περάσουν. Καθώς και οι 12 μεταπτυχιακοί που θα έχουν 2+προϋπηρεσία ας πούμε οι 8. Άρα σύνολο 16 εμπειρικά.
Οι άλλοι 120 περίπου τρίτεκνοι θα έχουν από [5,10] μόρια και επομένως[ (F5 +F10)/2]%x120=[ (14,4 +36,53) /2]%x120= 30  τρίτεκνοι θα ξεπεράσουν την βάση.
Οι 270 μεταπτυχιακοί θα έχουν μεταξύ [2 , 6] και προκύπτουν 30 άτομα.
Τέλος περίπου 1000 διαθέτουν ήδη προϋπηρεσία (0,4] που αντιστοιχεί σχετική συχνότητα 5% , δηλαδή 50 άτομα να πιάσουν την βάση.
Σε όλα τα παραπάνω εξετάσαμε το ποσοστό βάση των σχετικών συχνοτήτων των κλάσεων που ευνοούνται από την μοριοδότηση.
Το ποσοστό  7,26% που αντιστοιχεί για απευθείας γραπτό πάνω από 80 μονάδες δίνει 218 άτομα, στους 3000 συμμετέχοντες φυσικούς. (ανάμεσά τους 17 αναπληρωτές,9 τρίτεκνοι, 4 πολύτεκνοι κλπ, 20 μεταπτυχιακοί, και κάπου 70 άτομα με χαμηλή προϋπηρεσία. Δηλαδή περίπου 100 θέσει αντιστοιχούν σε όσους τώρα έχουν μηδενικές προσαυξήσεις…)
Έτσι: 218+50+54+16+30+30+50=448 άτομα.  Και σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε μέρος του 24μηνου αν δεν απορροφηθεί όλο στην μεταβατική. Χοντρικά πες 500 άτομα που θα έχουν καθαρή βαθμολογία χωρίς αγγλικά και πτυχίο πάνω από 80. Ή συνολικά πάνω από 83 τελική βαθμολογία κατάταξης ( στους τελικούς πίνακες )μετά τον νέο ασεπ, αν διεξαχθεί φέτος…


Στους φυσικούς, που έκανα την πρόβλεψη, προέκυψε ότι διορισμοί και αναπληρωτές πρέπει να είναι γύρω στους 500 ώστε η βάση στους τελικούς πίνακες να είναι 83 και με την λογική: τον πρώτο χρόνο να διορίσει 100 και να πάρει 300 αναπληρωτές και τον δεύτερο χρόνο να διορίσει πάλι 100 και να πάρει πάλι 300 αναπληρωτές. Δηλαδή οι 100 απ’ τους 500 δεν θα δουλέψουν τον πρώτο χρόνο…
Με αυτή την προϋπόθεση (ότι θα προωθηθούν 500  τα δύο χρόνια, μετά τον νέο ασεπ, στους φυσικούς ) τα ποσοστά ήταν 43% ένας πολύτεκνος, ας πούμε(με +10 μόρια) ,να δουλέψει ενώ αντιθέτως ένας «νέος» μόλις 3,3% πιθανότητα χωρίς καθόλου προσαυξήσεις…
Και προσέξτε ότι θα διοριστούν μόνο 200 άτομα και οι άλλοι 300 θα πάνε αναπληρωτές, βελτιώνοντας την θέση τους στους νέους τελικούς πίνακες τον μεθεπόμενο ασεπ…
Τώρα να έρθουμε στο σενάριο που οι προσλήψεις είναι ακόμη πιο λίγες;

ΥΓ:Με βάση αυτή την ανάλυση ( που την θεωρώ  αρκετά ρεαλιστική )  για να υπάρχει ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα πρέπει  απαραιτήτως να γίνουν ικανές προσλήψεις σε αριθμό.
Ειδάλλως λειτουργεί σαν μια παγίδα για πάρα πολύ κόσμο, που βλέπει ότι έχει τις πιθανότητες να μπει και το επιδιώκει αγωνιωδώς , αλλά σκοντάφτει όχι μόνο στο προφανές (των ανύπαρκτων προσλήψεων)  αλλά όσον αφορά τον επαγγελματικό εκτροχιασμό του σε μια τόσο εφιαλτική περίοδο…
Κατά τα άλλα το νέο σύστημα είναι πραγματικά μια σοβαρή λύση.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 19, 2011, 04:14:58 pm από joap »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #59 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:00:48 pm »
φιλε τυφλα να χει το σεντονι του champions league!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:18:27 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #60 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:18:50 pm »
Σε ένα μοντέλο για στατιστική επεξεργασία που είχα προτείνει παλιότερα έκανα μια προσπάθεια πρόγνωσης για το  νέο σύστημα.
Αυτό που διαπίστωσα και είναι προφανές άλλωστε, είναι ότι σε κάθε διαγωνισμό οι βαθμολογίες που επιτυγχάνονται ακολουθούν την κανονική κατανομή.
Έτσι ένας που κατέχει λίγο στατιστική, ιδίως οι συνάδελφοι μαθηματικοί, μπορεί να βγάλει μερικά χρήσιμα συμπεράσματα και να κάνει μια έγκυρη πρόβλεψη.Αν ένας έχει αρκετά μεγάλη προϋπηρεσία (μοριοδότηση)  τότε διεκδικεί με αυξημένη πιθανότητα την πρόσληψή μέσου του διαγωνισμού σε σχέση με ένα που δεν έχει επιπλέον προσαυξήσεις.
Για να υποβάλλω αυτό το μοντέλο σε ένα stress test  που να δίνει στην μοριοδότηση όσο το δυνατό λιγότερη βαρύτητα σε σχέση με τον βαθμό στην γραπτή διαδικασία του διαγωνισμού καθώς και για μειωμένο αριθμό προσλήψεων είχα επιλέξει το παράδειγμα:
 Τους νηπιαγωγούς που γράψανε το 2009. Είχαν πολύ μεγάλα ποσοστά συμμετοχής 91,3% (7493 άτομα εκ’ των οποίων πέρασαν την βάση 5826 άτομα).
Αυτοί που διορίζονταν ήταν 600 άτομα.  Έγραψαν πάνω από 80 γραπτά  544  (7,26% στους συμμετέχοντες).
Αυτό το ποσοστό αποτελεί την σχετική συχνότητα της κλάσης «βαθμολογία>80».
Αν αριθμήσουμε τις ακόλουθες κλάσεις κατά φθίνουσα σειρά και με πλάτος 1 απ’ την βαθμολογία πχ 80 και κάτω , δηλαδή 1η κλάση [79,80), 2η κλάση [78,79), 3η [77,78) κοκ , έχουμε τον παρακάτω πίνακα συχνοτήτων και αθροιστικών συχνοτήτων επίσης:
f0  F0=7,26> 80  -    f1= 1,88    F1=1,88 [79,80) -  f2= 2,57 F2=4,45 [78,79)  -  f3=2,69 F3=7,14  [77,78) -   f4=3,24 F4=10,38  [76,77)  -  f5=4,02  F5=14,4 [75,76) -   f6= 3,67 F6= 18,07 [74,75)  - f7=4,44  F7=22,51   [73,74) -  f8=4,43  F8=26,94  [72,73)  -  f9 =4,63 F9=31.57  [71,72)  -  f10=4,96 F10 [70,71)= 36,53.
Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία αυτά;
Αν κάνουμε μια υπόθεση: ότι μπαίνουν εύκολα θέματα στον διαγωνισμό, τότε θα έχουμε μια παρόμοια εικόνα για έναν οποιοδήποτε άλλο κλάδο. (Οι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτου κλάδου ανταποκρίνονται σε ένα διαγωνισμό με τους ίδιους όρους , την ίδια δομή, την ίδια χρονική στιγμή, παρόλο που διαφέρουν τα αντικείμενα επιτυγχάνονται οι ίδιες κατανομές αν τα επίπεδα δυσκολίας και τα ποσοστά συμμετοχής είναι παρόμοια.)
Πχ για τους φυσικούς. Αν στον επόμενο διαγωνισμό βάλουν εξαιρετικά εύκολα θέματα, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, θα έχουμε την κατανομή συχνοτήτων του παραπάνω πίνακα.
Μπορούμε να δούμε όποια υποκατηγορία θέλουμε , σε ποιο ποσοστό θα γράψει πάνω από ένα επίπεδο, ας πούμε πάνω από το 80.
Την φετινή χρονιά πήραν 350 περίπου φυσικούς αναπληρωτές.
Του χρόνου απ’ αυτούς θα διορισθούν τουλάχιστον οι 50. Επίσης περίπου 50 είναι αυτοί που μετά το πέρας της μεταβατικής θα έχουν πάνω από 80 μόρια από βαθμό και προϋπηρεσία.  Έτσι μένουν 250. Υπολόγισα μέσα σε αυτούς τους 250 ότι είναι 12 τρίτεκνοι και 12 με μεταπτυχιακά που δεν θα προλάβουν να διοριστούν στην μεταβατική.
Έτσι έχουμε 230 απ’ τους φετινούς αναπληρωτές. Αυτοί, το καλοκαίρι που μας πέρασε, είχαν κατά μέσο όρο14 μήνες προϋπηρεσία και μετά το πέρας της μεταβατικής θα έχουν 34 δηλαδή 7 μόρια. Και αυτό θα είναι περίπου ο μέσος όρος προσαυξήσεων. Επίσης αφού η μεγαλύτερη προϋπηρεσία είναι το 23.5(+9,5+10=43=32+11=32+8+3=6+2,8+1,2=10) αντιστοιχεί σε μέγιστο 10 μόρια μετά την μεταβατική.
Με τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι οι 230 αναπληρωτές θα έχουν x= μόρια από [4,10]
Απ’ τον τύπο [ (F4 +F10)/2]%x230=[ (10,38 +36,53) /2]%x230= 54 άτομα  αυτοί θα είναι οι αναπληρωτές που θα πιάσουν την «βάση 80».
Απ’ τους 12 τρίτεκνους που έχουν πάνω από 5+ προϋπηρεσία μόρια λογικά οι 8 θα περάσουν. Καθώς και οι 12 μεταπτυχιακοί που θα έχουν 2+προϋπηρεσία ας πούμε οι 8. Άρα σύνολο 16 εμπειρικά.
Οι άλλοι 120 περίπου τρίτεκνοι θα έχουν από [5,10] μόρια και επομένως[ (F5 +F10)/2]%x120=[ (14,4 +36,53) /2]%x120= 30  τρίτεκνοι θα ξεπεράσουν την βάση.
Οι 270 μεταπτυχιακοί θα έχουν μεταξύ [2 , 6] και προκύπτουν 30 άτομα.
Τέλος περίπου 1000 διαθέτουν ήδη προϋπηρεσία (0,4] που αντιστοιχεί σχετική συχνότητα 5% , δηλαδή 50 άτομα να πιάσουν την βάση.
Σε όλα τα παραπάνω εξετάσαμε το ποσοστό βάση των σχετικών συχνοτήτων των κλάσεων που ευνοούνται από την μοριοδότηση.
Το ποσοστό  7,26% που αντιστοιχεί για απευθείας γραπτό πάνω από 80 μονάδες δίνει 218 άτομα, στους 3000 συμμετέχοντες φυσικούς. (ανάμεσά τους 17 αναπληρωτές,9 τρίτεκνοι, 4 πολύτεκνοι κλπ, 20 μεταπτυχιακοί, και κάπου 70 άτομα με χαμηλή προϋπηρεσία. Δηλαδή περίπου 100 θέσει αντιστοιχούν σε όσους τώρα έχουν μηδενικές προσαυξήσεις…)
Έτσι: 218+50+54+16+30+30+50=448 άτομα.  Και σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε μέρος του 24μηνου αν δεν απορροφηθεί όλο στην μεταβατική. Χοντρικά πες 500 άτομα που θα έχουν καθαρή βαθμολογία χωρίς αγγλικά και πτυχίο πάνω από 80. Ή συνολικά πάνω από 83 τελική βαθμολογία κατάταξης ( στους τελικούς πίνακες )μετά τον νέο ασεπ, αν διεξαχθεί φέτος…


Στους φυσικούς, που έκανα την πρόβλεψη, προέκυψε ότι διορισμοί και αναπληρωτές πρέπει να είναι γύρω στους 500 ώστε η βάση στους τελικούς πίνακες να είναι 83 και με την λογική: τον πρώτο χρόνο να διορίσει 100 και να πάρει 300 αναπληρωτές και τον δεύτερο χρόνο να διορίσει πάλι 100 και να πάρει πάλι 300 αναπληρωτές. Δηλαδή οι 100 απ’ τους 500 δεν θα δουλέψουν τον πρώτο χρόνο…
Με αυτή την προϋπόθεση (ότι θα προωθηθούν 500  τα δύο χρόνια, μετά τον νέο ασεπ, στους φυσικούς ) τα ποσοστά ήταν 43% ένας πολύτεκνος, ας πούμε(με +10 μόρια) ,να δουλέψει ενώ αντιθέτως ένας «νέος» μόλις 3,3% πιθανότητα χωρίς καθόλου προσαυξήσεις…
Και προσέξτε ότι θα διοριστούν μόνο 200 άτομα και οι άλλοι 300 θα πάνε αναπληρωτές, βελτιώνοντας την θέση τους στους νέους τελικούς πίνακες τον μεθεπόμενο ασεπ…
Τώρα να έρθουμε στο σενάριο που οι προσλήψεις είναι ακόμη πιο λίγες;

ΥΓ:Με βάση αυτή την ανάλυση ( που την θεωρώ  αρκετά ρεαλιστική )  για να υπάρχει ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα πρέπει  απαραιτήτως να γίνουν ικανές προσλήψεις σε αριθμό.
Ειδάλλως λειτουργεί σαν μια παγίδα για πάρα πολύ κόσμο, που βλέπει ότι έχει τις πιθανότητες να μπει και το επιδιώκει αγωνιωδώς , αλλά σκοντάφτει όχι μόνο στο προφανές (των ανύπαρκτων προσλήψεων)  αλλά όσον αφορά τον επαγγελματικό εκτροχιασμό του σε μια τόσο εφιαλτική περίοδο…
Κατά τα άλλα το νέο σύστημα είναι πραγματικά μια σοβαρή λύση.

αν βάλεις τον ασεπ μαθηματικών και κυρίως τον τελευταίο στα στατιστικά μάλλον για ασσύμεττρη την βλέπω την κατανομή!!!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #61 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:23:46 pm »
Σε ένα μοντέλο για στατιστική επεξεργασία που είχα προτείνει παλιότερα έκανα μια προσπάθεια πρόγνωσης για το  νέο σύστημα.
Αυτό που διαπίστωσα και είναι προφανές άλλωστε, είναι ότι σε κάθε διαγωνισμό οι βαθμολογίες που επιτυγχάνονται ακολουθούν την κανονική κατανομή.
Έτσι ένας που κατέχει λίγο στατιστική, ιδίως οι συνάδελφοι μαθηματικοί, μπορεί να βγάλει μερικά χρήσιμα συμπεράσματα και να κάνει μια έγκυρη πρόβλεψη.Αν ένας έχει αρκετά μεγάλη προϋπηρεσία (μοριοδότηση)  τότε διεκδικεί με αυξημένη πιθανότητα την πρόσληψή μέσου του διαγωνισμού σε σχέση με ένα που δεν έχει επιπλέον προσαυξήσεις.
Για να υποβάλλω αυτό το μοντέλο σε ένα stress test  που να δίνει στην μοριοδότηση όσο το δυνατό λιγότερη βαρύτητα σε σχέση με τον βαθμό στην γραπτή διαδικασία του διαγωνισμού καθώς και για μειωμένο αριθμό προσλήψεων είχα επιλέξει το παράδειγμα:
 Τους νηπιαγωγούς που γράψανε το 2009. Είχαν πολύ μεγάλα ποσοστά συμμετοχής 91,3% (7493 άτομα εκ’ των οποίων πέρασαν την βάση 5826 άτομα).
Αυτοί που διορίζονταν ήταν 600 άτομα.  Έγραψαν πάνω από 80 γραπτά  544  (7,26% στους συμμετέχοντες).
Αυτό το ποσοστό αποτελεί την σχετική συχνότητα της κλάσης «βαθμολογία>80».
Αν αριθμήσουμε τις ακόλουθες κλάσεις κατά φθίνουσα σειρά και με πλάτος 1 απ’ την βαθμολογία πχ 80 και κάτω , δηλαδή 1η κλάση [79,80), 2η κλάση [78,79), 3η [77,78) κοκ , έχουμε τον παρακάτω πίνακα συχνοτήτων και αθροιστικών συχνοτήτων επίσης:
f0  F0=7,26> 80  -    f1= 1,88    F1=1,88 [79,80) -  f2= 2,57 F2=4,45 [78,79)  -  f3=2,69 F3=7,14  [77,78) -   f4=3,24 F4=10,38  [76,77)  -  f5=4,02  F5=14,4 [75,76) -   f6= 3,67 F6= 18,07 [74,75)  - f7=4,44  F7=22,51   [73,74) -  f8=4,43  F8=26,94  [72,73)  -  f9 =4,63 F9=31.57  [71,72)  -  f10=4,96 F10 [70,71)= 36,53.
Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία αυτά;
Αν κάνουμε μια υπόθεση: ότι μπαίνουν εύκολα θέματα στον διαγωνισμό, τότε θα έχουμε μια παρόμοια εικόνα για έναν οποιοδήποτε άλλο κλάδο. (Οι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτου κλάδου ανταποκρίνονται σε ένα διαγωνισμό με τους ίδιους όρους , την ίδια δομή, την ίδια χρονική στιγμή, παρόλο που διαφέρουν τα αντικείμενα επιτυγχάνονται οι ίδιες κατανομές αν τα επίπεδα δυσκολίας και τα ποσοστά συμμετοχής είναι παρόμοια.)
Πχ για τους φυσικούς. Αν στον επόμενο διαγωνισμό βάλουν εξαιρετικά εύκολα θέματα, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, θα έχουμε την κατανομή συχνοτήτων του παραπάνω πίνακα.
Μπορούμε να δούμε όποια υποκατηγορία θέλουμε , σε ποιο ποσοστό θα γράψει πάνω από ένα επίπεδο, ας πούμε πάνω από το 80.
Την φετινή χρονιά πήραν 350 περίπου φυσικούς αναπληρωτές.
Του χρόνου απ’ αυτούς θα διορισθούν τουλάχιστον οι 50. Επίσης περίπου 50 είναι αυτοί που μετά το πέρας της μεταβατικής θα έχουν πάνω από 80 μόρια από βαθμό και προϋπηρεσία.  Έτσι μένουν 250. Υπολόγισα μέσα σε αυτούς τους 250 ότι είναι 12 τρίτεκνοι και 12 με μεταπτυχιακά που δεν θα προλάβουν να διοριστούν στην μεταβατική.
Έτσι έχουμε 230 απ’ τους φετινούς αναπληρωτές. Αυτοί, το καλοκαίρι που μας πέρασε, είχαν κατά μέσο όρο14 μήνες προϋπηρεσία και μετά το πέρας της μεταβατικής θα έχουν 34 δηλαδή 7 μόρια. Και αυτό θα είναι περίπου ο μέσος όρος προσαυξήσεων. Επίσης αφού η μεγαλύτερη προϋπηρεσία είναι το 23.5(+9,5+10=43=32+11=32+8+3=6+2,8+1,2=10) αντιστοιχεί σε μέγιστο 10 μόρια μετά την μεταβατική.
Με τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι οι 230 αναπληρωτές θα έχουν x= μόρια από [4,10]
Απ’ τον τύπο [ (F4 +F10)/2]%x230=[ (10,38 +36,53) /2]%x230= 54 άτομα  αυτοί θα είναι οι αναπληρωτές που θα πιάσουν την «βάση 80».
Απ’ τους 12 τρίτεκνους που έχουν πάνω από 5+ προϋπηρεσία μόρια λογικά οι 8 θα περάσουν. Καθώς και οι 12 μεταπτυχιακοί που θα έχουν 2+προϋπηρεσία ας πούμε οι 8. Άρα σύνολο 16 εμπειρικά.
Οι άλλοι 120 περίπου τρίτεκνοι θα έχουν από [5,10] μόρια και επομένως[ (F5 +F10)/2]%x120=[ (14,4 +36,53) /2]%x120= 30  τρίτεκνοι θα ξεπεράσουν την βάση.
Οι 270 μεταπτυχιακοί θα έχουν μεταξύ [2 , 6] και προκύπτουν 30 άτομα.
Τέλος περίπου 1000 διαθέτουν ήδη προϋπηρεσία (0,4] που αντιστοιχεί σχετική συχνότητα 5% , δηλαδή 50 άτομα να πιάσουν την βάση.
Σε όλα τα παραπάνω εξετάσαμε το ποσοστό βάση των σχετικών συχνοτήτων των κλάσεων που ευνοούνται από την μοριοδότηση.
Το ποσοστό  7,26% που αντιστοιχεί για απευθείας γραπτό πάνω από 80 μονάδες δίνει 218 άτομα, στους 3000 συμμετέχοντες φυσικούς. (ανάμεσά τους 17 αναπληρωτές,9 τρίτεκνοι, 4 πολύτεκνοι κλπ, 20 μεταπτυχιακοί, και κάπου 70 άτομα με χαμηλή προϋπηρεσία. Δηλαδή περίπου 100 θέσει αντιστοιχούν σε όσους τώρα έχουν μηδενικές προσαυξήσεις…)
Έτσι: 218+50+54+16+30+30+50=448 άτομα.  Και σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε μέρος του 24μηνου αν δεν απορροφηθεί όλο στην μεταβατική. Χοντρικά πες 500 άτομα που θα έχουν καθαρή βαθμολογία χωρίς αγγλικά και πτυχίο πάνω από 80. Ή συνολικά πάνω από 83 τελική βαθμολογία κατάταξης ( στους τελικούς πίνακες )μετά τον νέο ασεπ, αν διεξαχθεί φέτος…


Στους φυσικούς, που έκανα την πρόβλεψη, προέκυψε ότι διορισμοί και αναπληρωτές πρέπει να είναι γύρω στους 500 ώστε η βάση στους τελικούς πίνακες να είναι 83 και με την λογική: τον πρώτο χρόνο να διορίσει 100 και να πάρει 300 αναπληρωτές και τον δεύτερο χρόνο να διορίσει πάλι 100 και να πάρει πάλι 300 αναπληρωτές. Δηλαδή οι 100 απ’ τους 500 δεν θα δουλέψουν τον πρώτο χρόνο…
Με αυτή την προϋπόθεση (ότι θα προωθηθούν 500  τα δύο χρόνια, μετά τον νέο ασεπ, στους φυσικούς ) τα ποσοστά ήταν 43% ένας πολύτεκνος, ας πούμε(με +10 μόρια) ,να δουλέψει ενώ αντιθέτως ένας «νέος» μόλις 3,3% πιθανότητα χωρίς καθόλου προσαυξήσεις…
Και προσέξτε ότι θα διοριστούν μόνο 200 άτομα και οι άλλοι 300 θα πάνε αναπληρωτές, βελτιώνοντας την θέση τους στους νέους τελικούς πίνακες τον μεθεπόμενο ασεπ…
Τώρα να έρθουμε στο σενάριο που οι προσλήψεις είναι ακόμη πιο λίγες;

ΥΓ:Με βάση αυτή την ανάλυση ( που την θεωρώ  αρκετά ρεαλιστική )  για να υπάρχει ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα πρέπει  απαραιτήτως να γίνουν ικανές προσλήψεις σε αριθμό.
Ειδάλλως λειτουργεί σαν μια παγίδα για πάρα πολύ κόσμο, που βλέπει ότι έχει τις πιθανότητες να μπει και το επιδιώκει αγωνιωδώς , αλλά σκοντάφτει όχι μόνο στο προφανές (των ανύπαρκτων προσλήψεων)  αλλά όσον αφορά τον επαγγελματικό εκτροχιασμό του σε μια τόσο εφιαλτική περίοδο…
Κατά τα άλλα το νέο σύστημα είναι πραγματικά μια σοβαρή λύση.


Joap, κάνε σε παρακαλώ την ίδια μελέτη με τις υποθέσεις πως
α. μπαίνουν μέτρια θέματα στους Φυσικούς
β. μπαίνουν δύσκολα θέματα  στους Φυσικούς.

Κοίτα πως θα αλλάξουν ενδεχομένως οι παράμετροι, πως θα αντιδράσει η κάθε κατηγορία στην δυσκολία των θεμάτων. Εξέτασε, αν για τους νέους  αυξάνεται έτσι και η πιθανότητα για αναπλήρωση...

Θα το έκανα εγώ, αλλά κάπου με τις παραδοχές στην μέση της "μελέτης" τα μπερδεύω. Άσε που μερικές για πολύτεκνους, τρίτεκνος κλπ, μου φαίνονται λίγο αυθαίρετες...

Έμπλεξες μ' αυτό το σεντόνι τώρα...  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #62 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:31:07 pm »
Συνάδελφε sixtir το έκανα και βγαίνει κανονική. Εννοείται για όλους τους συμμετέχοντες και όχι για τους επιτυχόντες…
panos2 θα το προσπαθήσω για τους νέους να δώσω με ακρίβεια την πιθανότητα να έχουν πάνω από 83 τελική βαθμολογία στο σύνολο των συμμετεχόντων αν μπουν ίδιας δυσκολίας με του προηγούμενου ασεπ(μέτρια) και του προπροηγούμενου(δύσκολα).
Κατά τα άλλα οι τιμές είναι μετά από σχολαστική επεξεργασία του πίνακα αναπληρωτών. Απ’ την προϋπηρεσία έχω αφαιρέσει τον διπλασιασμό λόγω δυσπρόσιτου.
ΥΓ: μου πήρε πολύ χρόνο να βρω όλες τις περιπτώσεις, μεταπτυχιακά κλπ….
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 19, 2011, 04:34:40 pm από joap »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #63 στις: Ιουλίου 19, 2011, 04:39:20 pm »
Συνάδελφε sixtir το έκανα και βγαίνει κανονική. Εννοείται για όλους τους συμμετέχοντες και όχι για τους επιτυχόντες…
panos2 θα το προσπαθήσω για τους νέους να δώσω με ακρίβεια την πιθανότητα να έχουν πάνω από 83 τελική βαθμολογία στο σύνολο των συμμετεχόντων.
Κατά τα άλλα οι τιμές είναι μετά από σχολαστική επεξεργασία του πίνακα αναπληρωτών. Απ’ την προϋπηρεσία έχω αφαιρέσει τον διπλασιασμό λόγω δυσπρόσιτου.
ΥΓ: μου πήρε πολύ χρόνο να βρω όλες τις περιπτώσεις, μεταπτυχιακά κλπ….

Με την ευκαιρία, να πω ακόμη πως τα θέματα στους φυσικούς πρέπει να είναι πολύ εύκολα για να βρεθούν 216 γραπτά απευθείας πάνω από 80. Ακόμη το σενάριο 100 + 300 ανά έτος είναι πολύ απαισιόδοξο για τα επόμενα χρόνια, μιας και θα συνταξιοδοτούνται πολλοί φυσικοί αυτά τα χρόνια... Αν αλλάξουν αυτοί αριθμοί αλλάζει κατά πολύ και η εικόνα. Γεγονός είναι όμως, πως με την παράταση της μεταβατικής δημιουργούνται πολλές στρεβλώσεις στο νέο τρόπο πρόσληψης...

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #64 στις: Ιουλίου 19, 2011, 05:14:30 pm »
panos2
μην σε εκπλήξει καθόλου άμα δεις πάρα πολύ εύκολα θέματα στους επόμενους διαγωνισμούς.
Είναι σημαντικό ότι κάποιος μπορεί να κρατήσει την βαθμολογία του αλλά στο υπουργείο περί άλλων τυρβάζουν…
Τους ενδιαφέρει περισσότερο το επικοινωνιακό κομμάτι, όλοι να έχουν ελπίδες.
Η παράταση της μεταβατικής ευνοεί όσους είναι ήδη αναπληρωτές.
Και κατά την γνώμη μου πρέπει να ευνοηθούν περισσότερο αφού ήδη έχουν μπει στις διαδικασίες και έχουν φτάσεις κοντά.
Και μην ξεχνάς ότι το σύστημα αυτό πρέπει να τύχει της συναίνεσης της αντιπολίτευσης που όμως έχει δηλώσει ότι θα το αλλάξει σε πρώτη ευκαιρία…
Η όλη ανάλυση που έκανα ήταν να δούμε ρεαλιστικά το σενάριο της αυριανής μέρας, αν υπάρχει συνέχεια ή πολύς κόσμος πετιέται στο δρόμο.
Θα επανέλθω και στα άλλα δύο σενάρια που μου ζήτησες…

ΥΓ: αν γίνει φέτος ασεπ τι δυσκολία πιστεύεις ότι θα έχουν τα θέματα; πιστεύεις ότι είναι δυνατόν μετά από τόση αμφιταλάντευση να βγουν και να πουν βάζουμε δύσκολα;
όσο για το πλήθος των διορισμών μακάρι να πάρουν περισσότερους που λες αλλά σε αυτή την συγκυρία πόσο είναι εφικτό;


Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #65 στις: Ιουλίου 19, 2011, 05:54:02 pm »

Και μην ξεχνάς ότι το σύστημα αυτό πρέπει να τύχει της συναίνεσης της αντιπολίτευσης που όμως έχει δηλώσει ότι θα το αλλάξει σε πρώτη ευκαιρία…

Αυτή είναι και η ουσία του όλου θέματος. Λόγω του περιορισμού των διορισμών έχουμε επιμήκυνση της μεταβατικής, εκλογές και μετά άλλη κυβέρνηση. Νέες ανατροπές, νέα βολέματα και νέες ταραχές.
Ένα είναι σίγουρο: Σαν αδιόριστος ποτέ δεν βαριέσαι...  ;D ;D


Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #66 στις: Ιουλίου 20, 2011, 09:59:35 am »
Ακόμη το σενάριο 100 + 300 ανά έτος είναι πολύ απαισιόδοξο για τα επόμενα χρόνια, μιας και θα συνταξιοδοτούνται πολλοί φυσικοί αυτά τα χρόνια...

αυτό είναι λάθος. Τα επόμενα χρόνια θα συνταξιοδοτηθούν μόνο όσοι έχουν ήδη κατοχυρώσει δικαίωμα.
Οι υπόλοιποι λόγω αλλαγής του ασφαλιστικού θα αναγκαστούν να παραμείνουν στη θέση τους για αρκετά χρόνια ακόμη. Με άλλα λόγια μαζικές συνταξιοδοτήσεις θα έχουμε φέτος άντε και του χρόνου. Μετά τέλος.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Υπάρχει κάτι θετικό στις αλλαγές του ΥΠΔ
« Απάντηση #67 στις: Ιουλίου 20, 2011, 12:37:37 pm »
Τα επόμενα χρόνια θα συνταξιοδοτηθούν μόνο όσοι έχουν ήδη κατοχυρώσει δικαίωμα.

και αυτοί είναι πάρα πολλοί σύμφωνα με την εικόνα που έχω στην Αθήνα.

Μην ξεχνάς ότι εκεί γύρω στο 81 μπήκε μαζικά κόσμος στη δημόσια εκπαίδευση , οι οποίοι θα βγουν σταδιακά ( έχουν ήδη αρχίσει να βγαίνουν ) μέσα στην επόμενη πενταετία .
Οι ''βασικές'' ειδικότητες  ( ΠΕ2 , ΠΕ3 , ΠΕ4 ) έχουν πάρα πολύ κόσμο με το ένα πόδι στην σύνταξη ... 
θα βάλουν και το δεύτερο πόδι , που θα πάει ....  :)

Υ.Γ.  ας λέμε και τίποτα αισιόδοξο ....   ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 20, 2011, 12:41:27 pm από knkn »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 564

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.