*

Αποστολέας Θέμα: Οργανωση και διοικηση της εκπ/σης  (Αναγνώστηκε 12731 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος soron80

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:34:47 μμ »
και για να απαντήσω συντόμως και στο αρχικό θέμα, που είναι πολύ σημαντικό:

Μέγιστη "πανούκλα" κατά την γνώμη μου είναι το συνεχές και αφανές "μπάλωμα" των τρυπών με το φιλότιμο των ΔΥ. Τόσο σε γραφεία, όσο και σε σχολεία. Και οι πάντα μα πάντα άτολμοι προϊστάμενοι που θα κάνουν τα πάντα προκειμένου να μην εκφράσουν το πρόβλημα της διοικητικής τους μονάδας επισήμως και εγγράφως. Και δεν μιλάω μόνο για προβλήματα που προκύπτουν από τους κατώτερους υπαλλήλους, αλλά κυρίως για αυτά που προκύπτουν από την ανώτερη διοίκηση.

Απλό και γελοίο παράδειγμα: στο γραφείο που δουλεύω φέτος το aircondition είναι χαλασμένο. Το χειμώνα δεν μπήκε, παρά ελάχιστες φορές, πετρέλαιο για να λειτουργήσουν τα καλοριφέρ. "Ευτυχώς" έχω στο σπίτι μου αερόθερμο και το έφερα στο γραφείο για να ζεσταίνομαι (μόνο εγώ, όλοι οι υπόλοιποι που δεν φέρανε εξακολουθούσαν να κρυώνουν). Στα διπλανά γραφεία φέρανε σόμπες αλογόνου. Τα ηλεκτρολογικά υπερφορτώθηκαν και οι ασφάλειες έπεφταν συνέχεια. Όταν πέφτουν οι ασφάλειες, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καούν τα εναπομείναντα χρέπια που έχουμε για υπολογιστές. Κάποιο συνάδελφοι διαμαρτύρονταν για αυτό γιατί δεν θέλαν να χάσουν όλα τα αρχεία της δουλειάς τους και μου ζητούσαν (εμένα και άλλων) να μην λειτουργούμε τα θερμαντικά μας. Εγώ τους έλεγα "χίλιες φορές να καούν μπας και αναγκαστούν να βάλουν πετρέλαιο. Εγώ το αερόθερμο δεν το κλείνω που να χτυπιέστε χάμο" (οκ, όχι έτσι ακριβώς :)). Τώρα το καλοκαίρι, "δυστυχώς" δεν έχω κανά φορητό aircondition ή περισσευούμενο ανεμιστήρα και απλά σκουπίζω τον ιδρώτα μου κάθε φορά που ανεβαίνει η θερμοκρασία.

Γελάσατε; ή ακόμα;

Μια από τα ίδια κι εγώ..
σα να το έγραφα εγώ αν εξαιρέσεις τις ασφάλειες :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:43:17 »

Αποσυνδεδεμένος soron80

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:39:26 μμ »
Τα ιδιαίτερα δεν τα επινόησα εγώ, την απαξίωση του μαθητή δεν την επινόησα εγώ, τα ωραιότατα τριωράκια και μετά την κάνουμε δεν τα επινόησα εγώ, τα δεκαπεντάρια στη συνέντευξη που πήραν όλοι οι αιρετοί / υποψήφιοι διευθυντές δεν τα επινόησα εγώ......Λυπάμαι αν την απαράδεκτη κατάσταση που υπάρχει στα ελληνικά σχολεία θέλετε να μου τη χρεώσετε ορισμένοι.... Αλλά όπως εύστοχα υπογράφεις "Σιγά μη κλάψω".....


Συμφωνώ και επαυξάνω με τα χίλια (υπάρχουν και δεκάδες άλλα που θα μπορούσες να αναφέρεις)
και συγχρόνως κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν μάχομαι αρκετά για όλα αυτά!!

Αποσυνδεδεμένος Λυδία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:47:31 μμ »
Γνώμη μου είναι ότι η καλή λειτουργία ενός σχολείου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον Διευθυντή.Νομίζω ότι είναι το Α και το Ω.Η εμπειρία μου σε σχολεία είναι περιορισμένη,όμως θεωρώ ότι μου έχουν τύχει δύο ακραίες περιπτώσεις Διευθυντών..

Στη μία,ο Διευθυντής,πολύ καλός άνθρωπος αλλά χωρίς εμπειρία στη διοίκηση και χωρίς το τσαγανό που χρειάζεται για τη συγκεκριμένη θέση,είχε αναλάβει μόνος του τον μεγαλύτερο όγκο δουλειάς με ουσιαστική βοήθεια από 1-2 συναδέλφους (η μία ήμουν εγώ),οι υπόλοιποι δεν ασχολούνταν καν πέραν των τυπικών.Έκαναν το μάθημά τους και έφευγαν στο 4ωρο χωρίς ποτέ να ρωτήσουν αν θέλει καμιά βοήθεια.Κανένα ενδιαφέρον.Πήρε μετάθεση τελικά αλλά,φεύγοντας,είχε πικρία μέσα του και έκανε παράπονα για τη συμπεριφορά των συναδέλφων όλη τη χρονιά.

Η άλλη περίπτωση είναι το άλλο άκρο.Διευθυντής που δεν έκανε απολύτως τίποτα.Όλες οι αρμοδιότητες είχαν μοιραστεί στο σύλλογο και ο ίδιος δεν έκανε ουσιαστικά τίποτα πέραν απ'το να βάζει υπογραφές και να κάνει δημόσιες σχέσεις. Διαβιβαστικά,ευχαριστήριες επιστολές,e-mail,ηλεκτρονικοί πίνακες με στοιχεία κτλπ,όλα γινόντουσαν από τους καθηγητές σε κενά και διαλείμματα.Γιατί;Γιατί ο ίδιος δεν ήξερε να χειρίζεται υπολογιστή και να συντάσσει έγγραφα!!Και όλα αυτά με φωνές,προσβολές και κάτω από τρομερή πίεση. Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος έφευγε πάντα νωρίτερα από το σχολείο και πριν φύγει,έμπαινε στην τάξη και μας άφηνε το τηλέφωνο μην τυχόν χτυπήσει και δεν είναι κανείς στο γραφείο να το σηκώσει.Εννοείται πως πάντα έπρεπε να δικαιολογούμε την απουσία του λέγοντας ότι έχει φύγει για εξωτερικές δουλειές. Απίστευτα σκηνικά!!Τι να πρωτοθυμηθώ!Αλλά ήταν τυχερός γιατί στο σχολείο τότε η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών ήταν νεοδιόριστοι και αναπληρωτές οπότε κανείς δεν είχε το θάρρος να μιλήσει.Και όλα αυτά με την ανοχή του Προϊσταμένου ο οποίος ήταν ενήμερος για την κατάσταση αλλά δεν έκανε ποτέ τίποτα γιατί η δουλεία έβγαινε,το σχολείο λειτουργούσε κανονικά και εκείνον τον ενδιέφερε μόνο αυτό.

Πρέπει ο Διευθυντής να είναι αυστηρός,δίκαιος και ως προς τους μαθητές αλλά και ως προς τους καθηγητές και να γνωρίζει από διοίκηση.Άλλωστε γι'αυτό παίρνει και το επίδομα θέσης και έχει μειωμένο ωράριο.Ειδικά,τώρα με το νέο νομοσχέδιο απαλλάσσεται τελείως από το διδακτικό έργο!Όλοι οι συνάδελφοι οφείλουν να έχουν αρμοδιότητες και καθήκοντα δίκαια κατανεμημένα για να μην θεωρούνται κάποιοι αδικημένοι.

Γενικά,εγώ είμαι πολύ απαισιόδοξη.Υπάρχουν πάρα πολλοί βολεμένοι στα ελληνικά σχολεία και αυτό δεν μπορεί εύκολα να αλλάξει.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 01, 2011, 01:05:42 μμ »
...Και όλα αυτά με την ανοχή του Προϊσταμένου ο οποίος ήταν ενήμερος για την κατάσταση αλλά δεν έκανε ποτέ τίποτα γιατί η δουλεία έβγαινε,το σχολείο λειτουργούσε κανονικά και εκείνον τον ενδιέφερε μόνο αυτό...
Αυτό ακριβώς λέω!!!!! Τρύπες που βουλώνονται με το φιλότιμο του κάθε ΔΥ!!!

Να σημειώσω επίσης ότι κάκιστη εντύπωση που έκανε το γεγονός ότι φέτος με την λήξη του διδακτικού έτους, όπου οι διευθυντές πρέπει να παραδώσουν έναν αξιομνημόνευτο αριθμό εγγράφων στο γραφείο με πολλά πολλά στοιχεία, από όλους τους διευθυντές των σχολείων του γραφείου βαριά-βαριά το 1/3 μας έκανε την τιμή να έρθει αυτοπροσώπως από το γραφείο (όπως οφείλει!!!). Οι περισσότεροι στέλνανε εκπαιδευτικούς, γιους, κόρες, συζήγους, ξαδέρφια, μόνο τον σκύλο τους δεν στείλανε, με αποτέλεσμα όταν λείπαν έγγραφα ή δεν ήταν σωστά συμπληρωμένα (πράγμα που συνέβαινε στο 80% των περιπτώσεων σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, αααααλλη μανούρα αυτή) να τους ψάχνουμε στα τηλέφωνα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 01, 2011, 01:10:32 μμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:43:17 »

Αποσυνδεδεμένος Λυδία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 01, 2011, 01:18:21 μμ »
Πραγματικά,είναι για γέλια και για κλάματα η κατάσταση..Και η λύση για όλα αυτά ξέρετε ποια είναι..Οι διαδραστικοί πίνακες,η ψηφιακή τάξη και τα projects..

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 01, 2011, 02:07:41 μμ »
Διευθυντής που δεν έκανε απολύτως τίποτα.Όλες οι αρμοδιότητες είχαν μοιραστεί στο σύλλογο και ο ίδιος δεν έκανε ουσιαστικά τίποτα πέραν απ'το να βάζει υπογραφές και να κάνει δημόσιες σχέσεις. Διαβιβαστικά,ευχαριστήριες επιστολές,e-mail,ηλεκτρονικοί πίνακες με στοιχεία κτλπ,όλα γινόντουσαν από τους καθηγητές σε κενά και διαλείμματα.Γιατί;Γιατί ο ίδιος δεν ήξερε να χειρίζεται υπολογιστή και να συντάσσει έγγραφα!!Και όλα αυτά με φωνές,προσβολές και κάτω από τρομερή πίεση. Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος έφευγε πάντα νωρίτερα από το σχολείο και πριν φύγει,έμπαινε στην τάξη και μας άφηνε το τηλέφωνο μην τυχόν χτυπήσει και δεν είναι κανείς στο γραφείο να το σηκώσει.Εννοείται πως πάντα έπρεπε να δικαιολογούμε την απουσία του λέγοντας ότι έχει φύγει για εξωτερικές δουλειές. Απίστευτα σκηνικά!!Τι να πρωτοθυμηθώ!Αλλά ήταν τυχερός γιατί στο σχολείο τότε η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών ήταν νεοδιόριστοι και αναπληρωτές οπότε κανείς δεν είχε το θάρρος να μιλήσει.Και όλα αυτά με την ανοχή του Προϊσταμένου ο οποίος ήταν ενήμερος για την κατάσταση αλλά δεν έκανε ποτέ τίποτα γιατί η δουλεία έβγαινε,το σχολείο λειτουργούσε κανονικά και εκείνον τον ενδιέφερε μόνο αυτό.

Σιγά μη συμβάινει μόνο στα σχολεία με νεοδιόριστους και αναπληρωτές :P Τα επαρχιακά σχολεία έτσι λειτουργούν, όπως και οι επαρχιακές δ. υπηρεσίες. Πήγαινε σε κάποια υπηρεσία τώρα που μιλάμε να δούμε αν θα βρεις έστω κι 1 υπάλληλο για τα ματια του κόσμου :P Ούτε στα τηλ. δεν απαντάνε! Όταν εμπλέκεται και εξυπηρέτηση κοινού ο μοναδικός συνήθως υπάλληλος αφήνει χαρτάκι (11.30 - 12.30 εξυπηρετούμε) ή τον ειδοποιούν να κατέβει από στόμα σε στόμα για να κάνεις πχ ανάληψη :P Θα αλλάξουν αυτά επειδή η Δ. θα διορίζει μάνατζερ από την Ε.Σ.Δ.Δ. για διευθυντές; Μη λέμε αστεία πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 01, 2011, 03:22:12 μμ »
@bitch + killbill
random info of the day:
τις προάλλες που ήμουν σε άδεια και σκότωνα το πρωινό μου στο σπίτι  :P, με έπιασε να βλέπω ένα reality του γνωστού άγγλου σεφ jamie oliver, το οποίο είχε θέμα μία εκστρατεία για την βελτίωση της ποιότητας του φαγητού που δίνεται στα αγγλικά και αμερικάνικα σχολεία. Συγκεκριμένα έβλεπα τις σεζόν που ήταν στην Αμερική. Εκεί λοιπόν, στο σχολείο που είχε στήσει την εκπομπή του, μεταξύ πολλών άλλων πληροφοριών που προσφέροταν και δεν θέλω να τις αναφέρω όλες, εγώ συγκρατώ το εξής: Κάθε Παρασκευή υπήρχε μία (ή δύο; δεν θυμάμαι) ώρα, ενταγμένη στο σχολικό πρόγραμμα, η οποία είχε την ονομασία "advisory" και ήταν ουσιαστικά μία ώρα όπου όλα τα παιδιά του σχολείου μαζεύοταν σε ένα μεγάλο αμφιθέατρο και εκεί ακούγαν διαλέξεις πάνω στο (κάπως χαλαρά ορισμένο) θέμα της "υγειινής ζωής". Αυτό. Κάθε Παρασκευή.
Απορία: γιατί όταν γίνονται διαλέξεις στα ελληνικά σχολεία (που γίνονται 2-3 φορές τον χρόνο και όχι πάντα για όλο το σχολείο) αυτό είναι "χαμένες ώρες" ενώ στο αμερικάνικο σχολείο είναι "ωρολόγιο πρόγραμμα";;

Γιατί απλούστατα έχουν προβλεφθεί από την αρχή του έτους, χωρίς να επιβαρύνουν κάποιο άλλο μάθημα.
Στην Ελλάδα είναι ότι κάτσει, όποτε κάτσει και αν κάτσει. Τίποτα προγραμματισμένο.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 01, 2011, 10:05:55 μμ »
@killbill
touche
Η αλήθεια έιναι ότι για να έχουμε και εδώ στο Ελλάντα τέτοιες "πολυτέλειες" πρέπει να αυξηθεί η σχολική ημέρα για να χωρέσουν όλα (το οποίο αμέσως-αμέσως συνεπάγεται τεράστιες αλλαγές αφού θα πρέπει πλέον τα παιδιά να τρώνε και να ξεκουράζονται μέσα στο σχολείο , όπως στα ολοήμερα δημοτικά, αλλά όχι με μικρούλια... με γομάρια :D). Μέχρι τότε αναγκαστικά θα "κλέβουν" ώρες από κάποιο άλλο προγραμματισμένο μάθημα. Πάντως αν το κλίμα στο σχολείο είναι καλό (που στο δικό σου δεν είναι) μπορεί με συνεννόηση του συλλόγου και του διευθυντή αυτό το "κλέψιμο" να κατανεμηθεί ισόρροπα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 01, 2011, 10:22:04 μμ »
Πρέπει κανείς να δει το εκπαιδευτικό σύστημα σε μια χώρα του εξωτερικού στο σύνολό της και να μην απομονώνει ένα κομμάτι.
Λέμε, α στην Αγγλία παίρνει ο εκπαιδευτικός 2300 λίρες, θέλουμε και εμείς!

Το ξέρετε ότι στην Αγγλία τα βιβλία τα παιδιά τα πληρώνουν στα σχολεία; Να λοιπόν πως παίρνουν 2300 λίρες!  :P
Εδώ στην Ελλάδα που τα έχουμε όλα τσάμπα και μας αρέσει να καταστρέφουμε και να βάφουμε τους τοίχους, που να βρεθούν χρήματα!

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 02, 2011, 11:19:58 πμ »
Εδώ στην Ελλάδα που τα έχουμε όλα τσάμπα και μας αρέσει να καταστρέφουμε και να βάφουμε τους τοίχους, που να βρεθούν χρήματα!

Τα παιδιά καταστρέφουν το σχολείο δείχνοντας την απέχθειά τους για τα σαραβαλιασμένα κτίρια που τσουβαλιάζονται ανά 25 & 30 άτομα, τα σπασμένα θρανία και τα βρώμικα κυλικεία! Πολλές φορές δε και την απάισια συμπεριφορά προς αυτά κάποιων "εκπαιδευτικών". Αν πάρεις τα ίδια παιδιά και τα βάλεις σε ένα σχολείο καινούριο, τακτοποιημένο, καθαρό με σωστούς δασκάλους θα δεις μια εντελώς άλλη στάση και εικόνα 8)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 02, 2011, 03:55:19 μμ »
μιας και είναι η περίοδος όπου μόλις έγινε η κρίση διευθυντών, θα ήθελα να συμπεριλάβω στην διοίκηση της εκπ/σης το γεγονός να μην επιτρέπεται κάποιος που δεν έχει ιδεα από υπολογιστές να είναι διευθντής σχολείου.

Δεν είναι δυνατόν διευθυντής να μην ξέρει να στείλει ένα Mail ή να γράφει ένα κείμενο, και για αυτά να πρήζει σε καθημερινή βάση τους υπόλοιπους καθηγητές.

Θα έπρεπε να είναι στα απαραίτητα προσόντα και όχι απλα να μοριοδοτείται.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 02, 2011, 05:17:03 μμ »
Υποτίθεται οτι έχουν επιμορφωθεί. Αλλά αυτό στην πράξη δυστυχώς δεν σημαίνει τίποτα!

Αποσυνδεδεμένος k_eleni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση...αυτή δεν ξέρω...
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 02, 2011, 08:55:24 μμ »
Υποτίθεται οτι έχουν επιμορφωθεί. Αλλά αυτό στην πράξη δυστυχώς δεν σημαίνει τίποτα!

Το ότι έχουν επιμορφωθεί είναι ένα άλλο ανέκδοτο! Ελάχιστοι είναι αυτοί που ασχολούνται με τον υπολογιστή... Ρωτήστε κι εμάς στα γραφεία που προσπαθούμε να τους πείσουμε να ενημερώσουν το σύστημα καταγραφής κάθε μήνα...και η ερώτηση πάντα είναι... ¨τι είπαμε ότι είναι αυτό το σουρβειιιιι???" (survey).  :P
Carpe diem...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 02, 2011, 11:01:09 μμ »
Εδώ στην Ελλάδα που τα έχουμε όλα τσάμπα και μας αρέσει να καταστρέφουμε και να βάφουμε τους τοίχους, που να βρεθούν χρήματα!

Τα παιδιά καταστρέφουν το σχολείο δείχνοντας την απέχθειά τους για τα σαραβαλιασμένα κτίρια που τσουβαλιάζονται ανά 25 & 30 άτομα, τα σπασμένα θρανία και τα βρώμικα κυλικεία! Πολλές φορές δε και την απάισια συμπεριφορά προς αυτά κάποιων "εκπαιδευτικών". Αν πάρεις τα ίδια παιδιά και τα βάλεις σε ένα σχολείο καινούριο, τακτοποιημένο, καθαρό με σωστούς δασκάλους θα δεις μια εντελώς άλλη στάση και εικόνα 8)

Με συγχωρείς αλλά θα διαφωνήσω. Τα θρανία δεν σπάνε μόνα τους, μάλιστα τα γνωστά θρανία και καρέκλες είναι όπως έχουμε δει μεγάλης αντοχής. Αν όμως ο μαθητής/τρια θέλει να το ζωγραφίσει, τρυπήσει, τσακίσει, γδάρει και γενικά ρημάξει έχει την ικανότητα να το κάνει. Οπότε τι θες να μου πεις ότι αφού τα σπάει ο πρώτος μαθητής και ρημάζει το σχολείο δικαιολογείτε και ο επόμενος μαθητής να συνεχίσει αφού είναι σαραβαλιασμένο το κτήριο ?
ε όχι, το 80% των φθορών στα σχολεία που έχω δει εγώ είναι από τους μαθητές, το υπόλοιπο από την φυσική φθορά. ΚΑΘΕ χρόνο το σχολείο προσπαθεί να έρθει στα ίσα του και κάθε χρόνο κάποια "παιδάκια" κάνουν την "διαμαρτυρία" που λες. Ε έλεος, τσακίστε τέτοιες συμπεριφορές συνάδελφοι, μην κάνετε τα στραβά μάτια και μην δικαιολογείτε με επιχειρήματα όπως το δικό σου sec. Αλλά αν υπάρχει τέτοια ΑΠΑΙΣΙΑ συμπεριφορά εκπαιδευτικών τότε δεν υπάρχει σωτηρία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 540

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.