*

Αποστολέας Θέμα: Οργανωση και διοικηση της εκπ/σης  (Αναγνώστηκε 14672 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #70 στις: Αυγούστου 09, 2011, 11:26:33 am »
Ξαναέγινε Διευθυντής αυτός?
εννοείται! αν είσαι με το κόμμα μέσα στο ΠΥΣΔΕ ότι θες γίνεσαι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:09:21 »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #71 στις: Αυγούστου 09, 2011, 11:27:02 am »
Σαν αναπληρωτρια και χρονια αποσπασμενη εχω γυρισει πολλα σχολεια. Η σωστη λειτουργια σχολειου ειναι θεμα διευθυντη.Σε ενα γυμνασιο τελευταια πραγματικα θα ηθελα να ειχα δικαιωμα να βιντεοσκοπησω τη λειτουργια του.Ο επιμερισμος της εργασιας δικαιος ,απουσιες συναδελφων μηδαμινες ,ολοι καθηγητες σεβοταν το διευθυντη.Συλλογος γινοταν εκτος ωραριου,κανεις ή σχεδον κανεις δε διαμαρτυροταν για αυτο,και ηταν ουσιαστικος.Ο Διευθυντης παρακινουσε με τους χειρισμους του μαθητες και καθηγητες να δωσουν το καλυτερο ευατο τους.Ηταν απο τις 7-3 καθημερινα στο σχολειο γνωστης της νομοθεσιας και των εκαστοτε εγκυκλιων.Κουδουνι στις 8.15 ,μετα τη προσευχη και τις ενημερωσεις σε τρια λεπτα νομιζες οτι δεν υπηρχαν μαθητες στο κτηριο.Ακομα και ιδιωτικα σχολεια θα ειχαν να ζηλεψουν  αυτό το συγκεκριμενο σχολειο μιας υποβαθμισμενης περιοχης .

συμφωνώ 100% ότι πανω από όλα είναι θέμα διευθυντή. Και ο λόγος είναι ότι με έναν καλό διευθυντή ξεπερνιούνται ακόμα και οι αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Η χειρότερη περίπτωση που μου έχει τύχει είναι ο διευθυντής να είναι κομματόσκυλο και συνδικαλιστής και να κάνει το παν για να μην λειτουργεί σωστά το σχολείο ώστε να πηγαίνει κόντρα στην κυβέρνηση και να βγαίνει στα τοπικά κανάλια και να λέει "να δεν λειτουργεί σωστά το σχολείο", χωρίς να αναρωτιέται τι έκανε ο ίδιος για να λειτουργήσει σωστά. Μιλάμε για άθλιο διευθυντή που όποτε έρχονταν γονείς για παράπονα του στυλ δεν υπάρχει θέρμανση κλπ αυτός να λέει "με τέτοια κυβέρνηση που έχουμε τι περιμένετε".

Ο διευθυντής πρέπει να είναι υπεράνω κομμάτων.

Σε αντιπαράθεση με αυτά που ανέφερε η angela1968, να πω και εγώ για τον άθλιο διευθυντή μου:
1. κατήργησε την πρωινή προσευχή αφού δεν μπορούσε να έρχεται πριν τις 11 στο σχολείο
2. τα κουδούνια χάλασαν και ούτε ενδιαφέρθηκε να τα φτιάξει με αποτέλεσμα αν μην χτυπάνε και μαθητές και καθηγητές να μπαίνουν όποτε τους καπνίσει για μάθημα
3. λόγω της απουσίας του τα πάντα πήγαιναν στραβά στο σχολείο, και κατηγορούσε εμας τους συναδέλφους ότι είμαστε άχρηστοι, και ξεσοπούσε πανω μας.
4. τηλέφωνα που χτυπούσαν, γονείς που ερχόνταν στο σχολείο, δεν έβρισκαν ποτε κανέναν, γιατί όπως καταλαβαίνετε αφού ο διευθυντής δεν πατούσε στο σχολείο κανείς δεν θα έβγαζε το φίδι από την τρύπα

Διαβάζοντας και τις δύο περιγραφές των δ/ντικών μοντέλων - το δεύτερο φυσικά είναι παράδειγμα προς αποφυγή - προς στιγμήν νόμιζα ότι έχω υπηρετήσει και στα δύο! Στα 7 έτη υπηρεσίας μου, ευτυχώς υπερίσχυσε το πρώτο. Για το δεύτερο έχω να σημειώσω: Οι σύλλογοι πρέπει να αναλαμβάνουν την ευθύνη τους. Τι είναι πιο συναδελφικό, να αναλώνεται κανείς σε πηγαδάκια και διατυπώσεις απόψεων που δεν οδηγούν πουθενά, ή με έντιμο, υπηρεσιακό τρόπο να αναφέρει στην διοίκηση τα κακώς κείμενα;
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 09, 2011, 11:33:18 am από cd »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #72 στις: Αυγούστου 09, 2011, 11:38:11 am »
συμφωνώ 100% ότι πανω από όλα είναι θέμα διευθυντή. Και ο λόγος είναι ότι με έναν καλό διευθυντή ξεπερνιούνται ακόμα και οι αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Η χειρότερη περίπτωση που μου έχει τύχει είναι ο διευθυντής να είναι κομματόσκυλο και συνδικαλιστής και να κάνει το παν για να μην λειτουργεί σωστά το σχολείο ώστε να πηγαίνει κόντρα στην κυβέρνηση και να βγαίνει στα τοπικά κανάλια και να λέει "να δεν λειτουργεί σωστά το σχολείο", χωρίς να αναρωτιέται τι έκανε ο ίδιος για να λειτουργήσει σωστά. Μιλάμε για άθλιο διευθυντή που όποτε έρχονταν γονείς για παράπονα του στυλ δεν υπάρχει θέρμανση κλπ αυτός να λέει "με τέτοια κυβέρνηση που έχουμε τι περιμένετε".

Ο διευθυντής πρέπει να είναι υπεράνω κομμάτων.

Σε αντιπαράθεση με αυτά που ανέφερε η angela1968, να πω και εγώ για τον άθλιο διευθυντή μου:
1. κατήργησε την πρωινή προσευχή αφού δεν μπορούσε να έρχεται πριν τις 11 στο σχολείο
2. τα κουδούνια χάλασαν και ούτε ενδιαφέρθηκε να τα φτιάξει με αποτέλεσμα αν μην χτυπάνε και μαθητές και καθηγητές να μπαίνουν όποτε τους καπνίσει για μάθημα
3. λόγω της απουσίας του τα πάντα πήγαιναν στραβά στο σχολείο, και κατηγορούσε εμας τους συναδέλφους ότι είμαστε άχρηστοι, και ξεσοπούσε πανω μας.
4. τηλέφωνα που χτυπούσαν, γονείς που ερχόνταν στο σχολείο, δεν έβρισκαν ποτε κανέναν, γιατί όπως καταλαβαίνετε αφού ο διευθυντής δεν πατούσε στο σχολείο κανείς δεν θα έβγαζε το φίδι από την τρύπα

Καλέ μου Killbill... από τη σκύλα στη Χάρυβδη!!!   :( μετά την ανεργία το χειρότερο είναι να έχεις χάλια εργασιακό περιβάλλον. Ευτυχώς που είμαστε εκπαιδευτικοί και μπαίνουμε στην τάξη... ;)
Together we stand!!! Divided we fall...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #73 στις: Αυγούστου 09, 2011, 12:38:24 pm »
Αν ήταν στο χέρι μου, θα εφάρμοζα 3 πράγματα, χωρίς να ξοδέψω ευρώ παραπάνω:
-επιλογή μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών με προϋπόθεση επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ.
-ΑΣΕΠ και στην επιλογή προϊσταμένων και κατάργηση των συνεντεύξεων.
-Πανελλαδικές έξω από το λύκειο
- υποχρεωτική συμμετοχή στις συνδικαλιστικές εκλογές.

ΥΓ: Ξέρω ότι θα πείτε πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε διασφαλίζουν την επιλογή των πιο αξιόλογων υποψηφίων. Τουλάχιστον, όμως, ο ΑΣΕΠ διασφαλίζει πως αυτός που θα επιλεγεί είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται με τίμια μέσα και δεν καταφεύγει σε λαμογιές τις οποίες θα συνεχίσει και μετά το διορισμό του στο δημόσιο σχολείο.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:09:21 »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #74 στις: Αυγούστου 09, 2011, 06:13:07 pm »
ελπίζω να μην έρθουν ποτε τα βιβλία!
..............
Τέλος, δεν αντέχω άλλο την σπατάλη να σκίζονται και να καίγονται τα βιβλία μόνο και μόνο επειδή διανέμονται δωρεάν.
Ποτέ να μην έρθουν!

Χριστός και Παναγία (και λοιπές αυταπάτες)!
Τι άλλο θα ακούσουμε...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #75 στις: Αυγούστου 09, 2011, 06:50:18 pm »
ελπίζω να μην έρθουν ποτε τα βιβλία!
..............
Τέλος, δεν αντέχω άλλο την σπατάλη να σκίζονται και να καίγονται τα βιβλία μόνο και μόνο επειδή διανέμονται δωρεάν.
Ποτέ να μην έρθουν!

Χριστός και Παναγία (και λοιπές αυταπάτες)!
Τι άλλο θα ακούσουμε...
και που είσαι ακόμα.
Ακόμα δεν έχεις ακούσει τίποτα.
Άνοιξε καλά τα αυτιά σου!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #76 στις: Αυγούστου 09, 2011, 07:45:50 pm »
Αν ήταν στο χέρι μου, θα εφάρμοζα 3 πράγματα, χωρίς να ξοδέψω ευρώ παραπάνω:
-επιλογή μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών με προϋπόθεση επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ.
-ΑΣΕΠ και στην επιλογή προϊσταμένων και κατάργηση των συνεντεύξεων.
-Πανελλαδικές έξω από το λύκειο
- υποχρεωτική συμμετοχή στις συνδικαλιστικές εκλογές.

ΥΓ: Ξέρω ότι θα πείτε πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε διασφαλίζουν την επιλογή των πιο αξιόλογων υποψηφίων. Τουλάχιστον, όμως, ο ΑΣΕΠ διασφαλίζει πως αυτός που θα επιλεγεί είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται με τίμια μέσα και δεν καταφεύγει σε λαμογιές τις οποίες θα συνεχίσει και μετά το διορισμό του στο δημόσιο σχολείο.

Επειδή έγραψες για 3 πράγματα.. το 4ο φαντάζομαι μπήκε εκ παραδρομής ε;  :)
Εξάλλου, πως θα υποχρέωνες κάποιων να συμμετέχει στις συνδικαλιστικές εκλογές; Δηλαδή αν δεν πήγαινε, τι; Δεν θα έπαιρνε διαβατήριο (όπως παλιά με τις εθνικές εκλογές, λέμε τώρα) ή κάτι άλλο;
Επίσης, ηθικά πως στέκει να υποχρεώσεις κάποιον να συμμετέχει σε κομματικές-συνδικαλιστικές εκλογές, με την εδραιωμένη σαπίλα που επικρατεί σε κομματικούς χώρους, οι οποίοι λυμαίνονται τον συνδικαλιστικό χώρο και δεν θα άφηναν κανέναν καθαρό να συμμετέχει ενεργά και ανεξάρτητα;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #77 στις: Αυγούστου 09, 2011, 07:55:04 pm »
Αν ήταν στο χέρι μου, θα εφάρμοζα 3 πράγματα, χωρίς να ξοδέψω ευρώ παραπάνω:
-επιλογή μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών με προϋπόθεση επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ.
-ΑΣΕΠ και στην επιλογή προϊσταμένων και κατάργηση των συνεντεύξεων.
-Πανελλαδικές έξω από το λύκειο
- υποχρεωτική συμμετοχή στις συνδικαλιστικές εκλογές.

ΥΓ: Ξέρω ότι θα πείτε πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε διασφαλίζουν την επιλογή των πιο αξιόλογων υποψηφίων. Τουλάχιστον, όμως, ο ΑΣΕΠ διασφαλίζει πως αυτός που θα επιλεγεί είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται με τίμια μέσα και δεν καταφεύγει σε λαμογιές τις οποίες θα συνεχίσει και μετά το διορισμό του στο δημόσιο σχολείο.

Επειδή έγραψες για 3 πράγματα.. το 4ο φαντάζομαι μπήκε εκ παραδρομής ε;  :)
Εξάλλου, πως θα υποχρέωνες κάποιων να συμμετέχει στις συνδικαλιστικές εκλογές; Δηλαδή αν δεν πήγαινε, τι; Δεν θα έπαιρνε διαβατήριο (όπως παλιά με τις εθνικές εκλογές, λέμε τώρα) ή κάτι άλλο;
Επίσης, ηθικά πως στέκει να υποχρεώσεις κάποιον να συμμετέχει σε κομματικές-συνδικαλιστικές εκλογές, με την εδραιωμένη σαπίλα που επικρατεί σε κομματικούς χώρους, οι οποίοι λυμαίνονται τον συνδικαλιστικό χώρο και δεν θα άφηναν κανέναν καθαρό να συμμετέχει ενεργά και ανεξάρτητα;

Μπορείς, π.χ. να αφαιρέσεις από κάποιον τη δυνατότητα να ψηφίζει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Δε νομίζω ότι όλοι οι συνδικαλιστές είναι σάπιοι. Αν όντως ισχύει ο ισχυρισμός σου, τότε αντανακλά το τι συμβαίνει και στον ίδιο τον κλάδο μας. Κι εμείς σάπιοι είμαστε, λοιπόν. Ο επαγωγικός συλλογισμός αυτό λέει.

Ναι, εκ παραδρομής ανέφερα τον αριθμό τρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 09, 2011, 08:53:53 pm από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #78 στις: Αυγούστου 10, 2011, 06:15:12 pm »
Ένα άλλο σημείο που πρέπει να αλλάξει κατά τη γνώμη μου είναι πέρα από την μείωση του αριθμού των μαθητών ανα τάξη (αυτό είναι δύσκολο να γίνει και μάλλον το αντίθετο συμβαίνει λόγω κρίσης), να γίνουν ομοιογενή τα τμήματα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλα τα φροντιστήρια διαφημίζουν συνεχως το "ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα", ενώ στη δημόσια εκπαίδευση τουλάχιστον το "ομοιογενή" δεν εφαρμόζεται.
Λέτε να κάνουν λάθος τα φροντιστήρια;

Εμένα μόνο πρόβλημα μου δημιουργεί να έχω μαθητές του 20 και μαθητές του 0 μαζί στην ίδια τάξη.
Ο νομοθέτης στο σημείο αυτό λέει "θα παραδειγματιστεί ο κακός μαθητής και θα προσπαθήσει να μοιάσει του μαθητή του 20". Σας έχει συμβεί ποτε αυτό; γιατί εμένα το αντίθετο μου συμβαίνει, δηλαδή να "χαλάει" και ο καλός μαθητής, να μην τον αφήνουν οι άλλοι να προσέξει, και να δημιουργούν πρόβλημα στην τάξη.

Και σε φροντιστήριο που δούλευα μου έχει συμβεί, για λόγους οικονομίας, να τους έχει όλους στο ίδιο τμήμα. Εκεί, επειδή πληρώνουν, είχαν επαναστατήσει 3-4 καλοί μαθητές και είπαν ότι αν δεν φύγουν από την τάξη κάτι χαβαλέδες που δεν επέτρεπαν να γίνεται μάθημα, τότε θα έφευγαν αυτοί. Η διοίκηση είχε να διαλέξει μεταξύ του να κρατήσει τους 3-4 καλούς ή του 10 χαβαλέδες! μεγάλο οικονομικό δίλημμα! γιατί και να τους χώριζε έπρεπε να πληρώσει επιπλέον καθηγητές

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #79 στις: Αυγούστου 10, 2011, 06:35:56 pm »
Αν ήταν στο χέρι μου, θα εφάρμοζα 3 πράγματα, χωρίς να ξοδέψω ευρώ παραπάνω:
-επιλογή μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών με προϋπόθεση επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ.
-ΑΣΕΠ και στην επιλογή προϊσταμένων και κατάργηση των συνεντεύξεων.
-Πανελλαδικές έξω από το λύκειο
- υποχρεωτική συμμετοχή στις συνδικαλιστικές εκλογές.

ΥΓ: Ξέρω ότι θα πείτε πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε διασφαλίζουν την επιλογή των πιο αξιόλογων υποψηφίων. Τουλάχιστον, όμως, ο ΑΣΕΠ διασφαλίζει πως αυτός που θα επιλεγεί είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται με τίμια μέσα και δεν καταφεύγει σε λαμογιές τις οποίες θα συνεχίσει και μετά το διορισμό του στο δημόσιο σχολείο.
Συμφωνώ με τον απεγκλωβισμό των πανελλαδικών από το Λύκειο και έχω ακόμη ένα ανέξοδο μέτρο:

Όσο όμως υπάρχουν οι Πανελλαδικές να τελειώνει η γενική παιδεία στην

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #80 στις: Αυγούστου 10, 2011, 06:39:25 pm »
Αν ήταν στο χέρι μου, θα εφάρμοζα 3 πράγματα, χωρίς να ξοδέψω ευρώ παραπάνω:
-επιλογή μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών με προϋπόθεση επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ.
-ΑΣΕΠ και στην επιλογή προϊσταμένων και κατάργηση των συνεντεύξεων.
-Πανελλαδικές έξω από το λύκειο
- υποχρεωτική συμμετοχή στις συνδικαλιστικές εκλογές.

ΥΓ: Ξέρω ότι θα πείτε πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε διασφαλίζουν την επιλογή των πιο αξιόλογων υποψηφίων. Τουλάχιστον, όμως, ο ΑΣΕΠ διασφαλίζει πως αυτός που θα επιλεγεί είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται με τίμια μέσα και δεν καταφεύγει σε λαμογιές τις οποίες θα συνεχίσει και μετά το διορισμό του στο δημόσιο σχολείο.
Συμφωνώ με τον απεγκλωβισμό των πανελλαδικών από το Λύκειο και έχω ακόμη ένα ανέξοδο μέτρο:

Όσο όμως υπάρχουν οι Πανελλαδικές να τελειώνει η γενική παιδεία στην
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #81 στις: Αυγούστου 10, 2011, 07:05:28 pm »
Αν ήταν στο χέρι μου, θα εφάρμοζα 3 πράγματα, χωρίς να ξοδέψω ευρώ παραπάνω:
-επιλογή μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών με προϋπόθεση επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ.
-ΑΣΕΠ και στην επιλογή προϊσταμένων και κατάργηση των συνεντεύξεων.
-Πανελλαδικές έξω από το λύκειο
- υποχρεωτική συμμετοχή στις συνδικαλιστικές εκλογές.

ΥΓ: Ξέρω ότι θα πείτε πως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε διασφαλίζουν την επιλογή των πιο αξιόλογων υποψηφίων. Τουλάχιστον, όμως, ο ΑΣΕΠ διασφαλίζει πως αυτός που θα επιλεγεί είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται με τίμια μέσα και δεν καταφεύγει σε λαμογιές τις οποίες θα συνεχίσει και μετά το διορισμό του στο δημόσιο σχολείο.
Συμφωνώ με τον απεγκλωβισμό των πανελλαδικών από το Λύκειο και έχω ακόμη ένα ανέξοδο μέτρο:

Όσο όμως υπάρχουν οι Πανελλαδικές να τελειώνει η γενική παιδεία στην

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #82 στις: Αυγούστου 10, 2011, 07:20:38 pm »
να υπάρχει και η δυνατότητα κάποιος να μην ακολουθήσει καμία από τις 3 κατευθύνσεις αν δεν τον ενδιαφέρει να σπουδάσει.
Αυτοί θα κάνουν απλά πιο γενικά μαθήματα σε πιο light μορφή.

Εγώ είχα ένα τμήμα όπου δίδασκα μαθηματικά τεχνολογικής κατεύθυνσης 5 ώρες την εβδομάδα, και μόνο 3 άτομα από την τάξη θα έδιναν πανελλήνιες. Οι υπόλοιποι έδωσαν ενδοσχολικά!
Πείτε μου τώρα τι νόημα είχε για αυτούς το σχολείο;
Γιατί να κάνουν υποχρεωτικά 5 ώρες μαθηματικά κατεύθυσνης χωρίς να τους ενδιαφέρει;

Το σχολείο θα πρέπει να είναι ευέλικτο και να ικανοποιεί τους μαθητές.
Και αυτούς που θέλουν να σπουδάσουν και αυτούς που δεν θέλουν.

Το σημερινό σύστημα επιβάλλει όλοι να επιλέγουν μια κατεύθυνση, όλοι να μπαίνουν σε μια σχολή. Λάθος!

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #83 στις: Αυγούστου 10, 2011, 08:27:54 pm »
...να γίνουν ομοιογενή τα τμήματα.


Θέλεις και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.