0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αποδεικνύεται περίτρανα ότι κάποιοι κλάδοι ασκούν πιέσεις όχι μόνο για να κρατηθούν ζωντανοί αλλά και για να πάρουν και οξυγόνο από τους άλλους.
Αγαπητοί Συνάδελφοιπέρα από τν απαισιοδοξία μπορούμε να διεκδικήσουμε άμεσα τα ακόλουθα:1. Να μπεί στα Μαθήματα Επιλογής το Μάθημα "Πολυμέσα-Δικτυα" που το κατάργησαν χωρις λόγο. Δεν επιρεάζει κανένα απο τους άλλους κλάδους. Αν θέλουν τα παιδια το επιλέγουν. Και το βασικό τα επιλογής που υπάρχουν στην Γ δεν έχουν καθηγητες και πέρνουν αναπληρωτές ή μένουν κενά μέχρι το Δεκέμβριο. Ο συμβούλος έλεγε ότι δεν είναι συμαντικό και εμείς του λέγαμε οτι είναι. Υπολογίστε να γίνει 1 τμήμα σε όλα τα Λύκεια και μετρήστε ώρες. Εγω στο δικό μου θα έκανα 2 γιατι έρχονται και με παρακαλανε τα παιδιά που θέλουν να πάνε Πολυτεχνεία και Πληροφορική.Και το βασικό μπορεί να στηριχθεί εύκολα στον Υπουργο ότι δίνει περισσότερες επιλογές στους μαθητές καιδεν πέρνουμε άμεσα ώρες απο κάποιο κλάδο και μπορεί να καλύπτει πιο εύκολα τα κενά.
Αγαπητοί Συνάδελφοιπέρα από τν απαισιοδοξία μπορούμε να διεκδικήσουμε άμεσα τα ακόλουθα:1. Να μπεί στα Μαθήματα Επιλογής το Μάθημα "Πολυμέσα-Δικτυα" που το κατάργησαν χωρις λόγο. Δεν επιρεάζει κανένα απο τους άλλους κλάδους. Αν θέλουν τα παιδια το επιλέγουν.
Έχουμε εικόνα σε πόσα δημοτικά σχολεια ανατέθηκε η πληροφορική σε δασκάλους με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων;
1. Να μπεί στα Μαθήματα Επιλογής το Μάθημα "Πολυμέσα-Δικτυα" που το κατάργησαν χωρις λόγο. Δεν επιρεάζει κανένα απο τους άλλους κλάδους. Αν θέλουν τα παιδια το επιλέγουν.
++Επιπλέον:1) Παρακολούθηση σε κάθε νομό (να βρεθεί ο τρόπος) των κενών σε πρωινό & ΟΛΟΗΜΕΡΟ όσο μακρινά και αν είναι αυτά τα κενά (περισυ σε συστεγαζόμενο ΕΑΕΠ δεν υπήρχε πληροφορικός όλη την χρονια και δεν ήξερα σε πιο όργανο να απευθυνθώ).2) Νομική προσβολή της τροπόλογίας της διδασκαλίας ΤΠΕ από πιστοποιημένους