0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ο συνάδερφος ilith λέει κάτι που είναι απαραιτήτως κακό: Τα εργαστήρια στην πρωτοβάθμια ήταν στα περισσότερα (επαρχιακά τουλάχιστον σχολεία) της κακιάς ώρας, ακόμα κι αν ήταν ΕΑΕΠ με αποτέλεσμα ακόμα και το ένα εργαστήριο να χρειάζεται πολλές ώρες συντήρησης προκειμένου να διεξάγεται ένα "σχετικά" αξιοπρεπές μάθημα. Μάλιστα, συνάντησα και ΕΑΕΠ τα οποία δεν είχε καν εργαστήριο, ούτε φορητούς υπολογιστές (όχι κάποτε παλιααααα, αλλά πέρυσι). Το να μοιράζεται ένας πληροφορικός σε τρία τουλάχιστον σχολεία και μάλιστα εξαθέσια και κάτω, τα οποία κόβω και το κεφάλι μου ότι έχουν κάτι σαν εργαστήριο με 2-3 υπολογιστές του 2000 στην καλύτερη ή τίποτα, πώς συμβάλλει στην αναβάθμιση του μαθήματος μας ή έστω στη "διάχυσή" του σε όλα τα σχολεία; Μπορεί ένας πληροφορικός να κάνει ένα αξιοπρεπές εργαστηριακό μάθημα μοιραζόμενος σε 3-4 σχολεία χωρίς υποδομές; Δεν είναι αυτό υποβάθμιση; Δεν θα έπρεπε ΧΘΕΣ να εναντιωθούμε στην απόφαση Φίλη για το νέο δημοτικό, το οποίο μας σκορπάει σε 2 τουλάχιστον σχολεία χωρίς υποδομές συχνότατα; Δεν είναι αυτό που λέει ο συνάδερφος ένα καλό επιχείρημα;
Δυο αναπληρωτές κατάφεραν και συνάντησαν σήμερα στο υπουργείο τον υπουργό. Αν και οι παράγοντες του υπουργείου στην αρχή αρνήθηκαν να μπουν μεσα αναπληρωτές, παρά μονάχα ο πρόεδρο της ΠΕΚΑΠ, ωστόσο οι συνάδελφοι που ήταν εκεί με τις φωνές και τις παραινέσεις τους κατάφεραν να βάλουν μέσα στη συνάντηση και δύο αναπληρωτές.
καταλαβαινεις ρε τι σου λεω;;;;;; δεν εχει να κανει με τις ωρες συντήρησης, αλλά με το γεγονός ότι θα μένει ο καθένας στο σχολείο του με 12 ώρες και δεν θα μπορούν να τον στείλουν στο διπλανό (ελεύθερο) για άλλες 12!!! Ξυπνα!!!!
Μόλις κοινοποιησε ο Μπράτης στο fb τα κενα ειδικοτητων στην α βαθμια. 276 κενα πληροφορικής. Πρώτη φάση 75 προσλήψεις !! Ποσοστό κάλυψης 27%.Έχει κοινοποιήσει και τις περιοχές σε πίνακες.
Και αν τις πάρουν αυτές τις 12 ώρες στο διπλανό σχολείο οι δάσκαλοι με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχουν χρήματα για επιπλέον προσλήψεις αναπληρωτών τι κάνουμε τότε. Θα πάρουμε τα χεράκια μας και θα βγάλουμε τα ματάμια μας.
Εγώ πάντως βλέπω ότι με τη λύση που προτείνεις ilith, αν το αποδεχτεί δηλαδή το υπουργείο, θα γεμίσουμε με αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου 5 ωρών (το μίνιμουμ) που θα αναλαμβάνουν υπεύθυνοι εργαστηρίου. Δε μπορεί απλά να υπάρξει 1 υπεύθυνος εργαστηρίου σε κάθε σχολείο, όταν δε συμπληρώνεις με τίποτα ωράριο. Δεν είναι όλα τα δημοτικά 12θέσια...
Να σου πω κάτι.Ας ισχύει και από 10θέσιο και πάνω το "ένα εργαστήριο-ένα σχολείο-ένας πληροφορικός".Και αυτο κέρδος είναι. Τεράστιο κέρδος, πιάσε μολύβι και χαρτί και υπολόγισέ το.
10 Ώρες βγάζει. 1 Ώρα Παραπάνω απο Ωρομισθία.
Το 10θέσιο δεν βγάζει μόνο 10 ώρες.Παραπάνω βγάζει, γιατί μπορείς να συπληρώσεις αρκετές ώρες από το ολοήμερο!Αν γίνουν δύο τμήματα ολοήμερου, και έχεις και σίτιση 5 μέρες, άλλες 15 ώρες βγάζει!
Αντε και 5 max ολοημερο και είσαι max 15 (ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ Μειωμένου). Οι άλλες 9 ώρες?