*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484672 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν πείθομαι,γιατί ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας να γίνεται από τη μία πλευρά,αφού οι δύο δομές στους μόνιμους βλέπονται ενιαία ως προς την προϋπηρεσία τους.Να ισχύει και στους αναπληρωτές δηλ να εξειδικεύονται με μεταπτυχιακά στην ειδική και να βάζουν και την προϋπηρεσία της γενικής στους πίνακες αναπληρωτών της ειδικής.Πού το παράλογο?Γιατί αυτή η διάκριση?Κάτι δεν παέι καλά....Αλλιώς έκαστος εφ ω ετάχθη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

sapore

  • Επισκέπτης

Ένα σχόλιο για την νέα μοριοδότηση Ε.Α.:

Αν είναι να μοριοδοτείται το κάθε κριτήριο (όποιο κι αν είναι αυτό) και όσο κι αν ήταν ή δεν ήταν μέσα στα αποκλειστικά κριτήρια της προηγούμενης μοριοδότησης, τότε θα έχουμε μια απ'τα ίδια.

Αν ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα της "Ειδικής Εκπαίδευσης" και όχι το βόλεμα όσων θέλουν να εργαστούν ("κουτσοί-στραβοί στον Αγ. Παντελεήμονα", αφού δεν μπορούν να πάνε αλλού!) πρέπει να δεχτούμε ότι οι μαθητές μας είναι ο "στόχος":

1. Δεν μπορεί όσοι απέκτησαν προϋπηρεσία στην "Ειδική" (με όποιο τρόπο) να θεωρούνται οι μόνοι "ειδικοί" για αυτό το έργο, όταν όσοι εργάζονται σε αυτό το χώρο γνωρίζουν την εκπαιδευτική πρακτική που ακολουθείται (ιδίως από δασκάλους-καθηγητές χωρίς επιπλέον μεταπτυχιακές σπουδές) , τον τρόπο "αντιμετώπισης" της "αναπηρίας"-δυσκολίας που εφαρμόζουν οι περισσότεροι (ακόμα και κάποιοι που έχουν μεταπτυχιακές σπουδές, ας αφήσουμε τα σεμινάρια) και εν τέλει την "αποτελεσματικότητα" της σχολικής "παραμονής" των συγκεκριμένων μαθητών στις συγκεκριμένες δομές (την οποία εξωραΐζουμε με κάθε λογής παρουσιάσεις και "βαθμούς") . Άρα η "ειδική προϋπηρεσία" δεν είναι το μόνο κριτήριο "αποτελεσματικότητας".

2. Η "Ειδική Εκπαίδευση" αποτελεί προέκταση της "Εκπαίδευσης" και πρέπει να έχει τη διάρκεια (για κάθε μαθητή που λαμβάνει αυτή την υπηρεσία) που θα καταλήγει στην ένταξή του στο "κανονικό πλαίσιο". Δεν μπορεί ο χώρος της "Ειδικής" να γίνεται χώρος ιδρυματοποίησης (μαθητών και δασκάλων-καθηγητών). Άλλωστε ο κάθε μαθητής θα "αναγκαστεί", αργά ή γρήγορα να ζήσει στον "φυσικό χώρο" και αυτό πρέπει να είναι ο στόχος. Η "προϋπηρεσία" στη Γενική είναι επιπλέον προσόν (όχι ικανό αλλά πρόσθετο) για την λίγο περισσότερο αποτελεσματική "Ειδική Εκπαίδευση", αφού ο δάσκαλος-καθηγητής που την έχει μπορεί να δει την προοπτική που επιθυμούμε να έχει ο "ειδικός μαθητής" και θα συμβάλλει στο στόχο της αποτελεσματικότητας.

Όσον αφορά την προϋπηρεσία, αν πρέπει να δεχτούμε κάποια κριτήρια επιλογής δασκάλων-καθηγητών για την αποτελεσματικότητα της "Ειδικής Εκπαίδευσης", και η "ειδική" και η "γενική" προϋπηρεσία πρέπει να αποτελούν προσόντα (αν και όχι ικανά). Όταν μάλιστα γνωρίζουμε τον τρόπο επιλογής των μαθητών που θα παρακολουθήσουν το "ειδικό" πρόγραμμα (πόσο επηρεάζει η στάση των γονέων-κηδεμόνων και η ολιγόωρη "αξιολόγηση" από τα ΚΕΔΔΥ), κάτι που είναι πολιτισμικά επηρεαζόμενο, βλέπουμε πόσο η γνώση της κατάστασης στη "γενική" εκπαίδευση είναι προσόν (αν και όχι ικανό).

Για όσους θα διαφωνήσουν για τα σχόλια μου πάνω στην αποτελεσματικότητα της τρέχουσας "ειδικής εκπαίδευσης" να τους πω ότι δεν θα διαφωνήσω μαζί τους από τη στιγμή που ακόμα δεν έχουμε συγκεκριμένους στόχους με τρόπους πραγματοποίησης που θα αποδείξουν αν είμαστε ή όχι αποτελεσματικοί  και ο καθένας κάνει και κρίνει "κατά βούληση".
Είναι η άποψή μου.
Το να δεχόμαστε, όμως, ότι οι "ειδικοί μαθητές" δεν έχουν δυνατότητες , εξ'ορισμού, και στόχος μας είναι η "συντήρησή" τους στην κοινωνία που θα ζήσουν μόνο το "πρόβλημα" δεν μειώνει.
Απλά μειώνει την ανεργία όσων ζητούν εργασία "ανάλογα με τα προσόντα που έχει ο καθένας".

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Εσυ καλα τα λες το θεμα ειναι να ακουνε και οσοι νομοθετουν....

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
sapore με συγχωρείς αλλά δεν κατάλαβα τι προτείνεις

έχεις ως βάση των όσων λες την αποτελεσματικότητα της ειδικής εκπαίδευσης και μετά το αυτοκαταργείς λέγοντας

Για όσους θα διαφωνήσουν για τα σχόλια μου πάνω στην αποτελεσματικότητα της τρέχουσας "ειδικής εκπαίδευσης" να τους πω ότι δεν θα διαφωνήσω μαζί τους από τη στιγμή που ακόμα δεν έχουμε συγκεκριμένους στόχους με τρόπους πραγματοποίησης που θα αποδείξουν αν είμαστε ή όχι αποτελεσματικοί  και ο καθένας κάνει και κρίνει "κατά βούληση".

και έχεις απόλυτο δίκιο γιατί η αποτελεσματικότητα είναι πολύ υποκειμενική έννοια ακόμα και για το γενικό σχολείο.
Οπότε όσα περιγράφεις για προϋπηρεσίες δεν έχουν κάποιο αντίκρισμα στο σύνολο αφού βασίζονται σε υποκειμενικά δεδομένα. Είναι η δική σου αλήθεια, σεβαστή αλλά μέχρι εκεί.

Την πρόταση δεν βλέπω πουθενά. Γιατί συσχετίζεις τους όρους πρόσληψης εκπαιδευτικών (π.χ. προϋπηρεσία) με την αποτελεσματικότητα δεν μπορώ το καταλάβω.

Από την μία μέμφεσαι σε προηγούμενο μήνυμα σου την νέα μοριοδότηση για το κάθε κριτήριο και από την άλλη αφήνεις να εννοηθεί ότι η προϋπηρεσία της γενικής μπορεί να είναι πρόσθετο κριτήριο. Ξανά συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

sapore

  • Επισκέπτης
sapore με συγχωρείς αλλά δεν κατάλαβα τι προτείνεις

έχεις ως βάση των όσων λες την αποτελεσματικότητα της ειδικής εκπαίδευσης και μετά το αυτοκαταργείς λέγοντας

Για όσους θα διαφωνήσουν για τα σχόλια μου πάνω στην αποτελεσματικότητα της τρέχουσας "ειδικής εκπαίδευσης" να τους πω ότι δεν θα διαφωνήσω μαζί τους από τη στιγμή που ακόμα δεν έχουμε συγκεκριμένους στόχους με τρόπους πραγματοποίησης που θα αποδείξουν αν είμαστε ή όχι αποτελεσματικοί  και ο καθένας κάνει και κρίνει "κατά βούληση".
Είναι η άποψή μου.


Εννοώ ότι δεν έχουμε ακόμα στην Ελλάδα κριτήρια αποτελεσματικότητας και ο καθένας κάνει και κρίνει "κατά βούληση" (το γράφω). Έχουμε "κριτήρια" -στόχους αποτελεσματικότητας ή να πιστώ από τις γενικόλογες εκφράσεις των πρώτων άρθρων κάθε νόμου για την Ε.Α. ή να αρκεστώ στον τρόπο υλοποίησης κάθε "προγράμματος" όπως ελέγχεται από Δ/ντες και Συμβούλους; Το γράφω, άλλωστε: Είναι η άποψή μου.


και έχεις απόλυτο δίκιο γιατί η αποτελεσματικότητα είναι πολύ υποκειμενική έννοια ακόμα και για το γενικό σχολείο.
Οπότε όσα περιγράφεις για προϋπηρεσίες δεν έχουν κάποιο αντίκρισμα στο σύνολο αφού βασίζονται σε υποκειμενικά δεδομένα. Είναι η δική σου αλήθεια, σεβαστή αλλά μέχρι εκεί.

Την πρόταση δεν βλέπω πουθενά. Γιατί συσχετίζεις τους όρους πρόσληψης εκπαιδευτικών (π.χ. προϋπηρεσία) με την αποτελεσματικότητα δεν μπορώ το καταλάβω.

Από την μία μέμφεσαι σε προηγούμενο μήνυμα σου την νέα μοριοδότηση για το κάθε κριτήριο και από την άλλη αφήνεις να εννοηθεί ότι η προϋπηρεσία της γενικής μπορεί να είναι πρόσθετο κριτήριο. Ξανά συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω.

Το ποιοί εργάζονται στην Ε.Α. επηρεάζει το στόχο της-αποτελεσματικότητά της γιατί είναι σημαντικότατη παράμετρος στο πως θα πραγματοποιηθούν αυτά.
Γράφω:

Όσον αφορά την προϋπηρεσία, αν πρέπει να δεχτούμε κάποια κριτήρια επιλογής δασκάλων-καθηγητών για την αποτελεσματικότητα της "Ειδικής Εκπαίδευσης", και η "ειδική" και η "γενική" προϋπηρεσία πρέπει να αποτελούν προσόντα (αν και όχι ικανά).



Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Αχ, καλύτερα ας μην το πιάσουμε το θέμα για το ποιος θα πρέπει κ ποιος όχι να ασχολείται με τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα λίγα χρόνια που βρίσκομαι στο χώρο της εκπαίδευσης, μιας και δε μετράω δεκαετίες στην καμπούρα μου, έχω δει ου και λίγα και δυστυχώς από ειδικούς παιδαγωγούς, που ναι, τέλειωσαν το τμημα Ειδικής Αγωγής και μπορεί να έχουν και Μεταπτυχιακό. Δε θέλω να είμαι απαξιωτική. Σαφώς σε κάθε κλάδο υπάρχουν πολλοί που κάνουν καλά τη δουλειά τους, όπως και κάποιοι που συνήθως αμαυρώνουν την προσπάθεια των υπολοίπων.

Εκεί πάντως που θέλω να καταλήξω είναι ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Έχει γίνει ένα μεγάλο μπαμ με αυτούς τους πίνακες της ΕΑ και τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ξεπετάγονται κάθε χρόνο σαν τα μανιτάρια και πολλές φορές είναι αμφιβόλου ποιότητας.

Δε θέλω να μακρυγορήσω. Συμφωνώ με το τελευταίο σου μήνυμα Sapore σε πολλά ζητήματα που εθεσες. Και για τους στόχους και τους διευθυντές και για τα προσόντα..

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Που ακούστηκε να κάνουν μάθημα σε παιδία με προβλήματα μάθησης εκπαιδευτικοί χωρίς το απαραίτητο πτυχίο;Τις αλχημείες του κυρίου Μπράτη στην ειδική αγωγή με τον διορισμό ανειδίκευτων δασκάλων της γενικής αγωγής τις γνωρίζει η κυρία Γκοτζαμάνη και αν δεν σταματήσει εδώ αυτό το αίσχος,θα υπάρξουν εξελίξεις και ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του!!!

Αποσυνδεδεμένος Διηνέκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω τα ζώα• ιδίως τα κούγκαρς!
    • Προφίλ
Όποιος έχει επιβαρυντικά στοιχεία, τα οποία παραβιάζουν το νόμο καθ' οιονδήποτε τρόπο, για οποιαδήποτε υπόθεση, κάνει ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία και προσκομίζει στη δικαιοσύνη τα στοιχεία που έχει. Οι άναρθρες κραυγές και οι έωλες, ασαφείς απειλές, που εκτοξεύονται από κάποιον ο οποίος καλύπτεται από το μανδύα της ανωνυμίας, είναι της πλάκας.
Λέγεται ότι πριν από τη μάχη, ένας Τραχίνιος είπε πως όταν οι Πέρσες τοξεύσουν και ρίξουν τα βέλη τους, θα είναι τόσα πολλά που θα κρύψουν τον ήλιο! Ο Διηνέκης τότε, εντελώς ατάραχος, απάντησε στον Τραχίνιο πως η είδηση που φέρνει αυτός ο ξένος είναι πολύ ευχάριστη, αφού αν οι Πέρσες έκρυβαν τον ήλιο στη μάχη, τόσο το καλύτερο διότι θα πολεμούσαν στη σκιά.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Συγγνώμη συνάδελφε, το μήνυμά σου σε μένα αναφέρεται;

Αποσυνδεδεμένος sofi64

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι / σες   πε60, πε60,50, πε70, πε70,50

με την απαράδεκτη  και εχθρική
 στάση της ΔΟΕ να υποστηρίζουν ένα  σχέδιο νόμου  το όποιο δεν αναγνωρίζει και καταργεί τις μεταπτυχιακές σπουδές πρέπει και εμείς να στείλουμε το δικο μας μήνυμα στον ΜΠΡΆΤΗ /απόφοιτος διετούς σχολής- χωρίς μεταπτυχιακό/και την παρέα του.
- Κανένας να μην πληρώνει  συνδρομή στη  ΔΟΕ
- Κανένας να μην ψηφίσει στις εκλογές τούς Μπράτη  και Μαντά

πρέπει να καταλάβουν επιτέλους ότι είναι εκεί  για όλους τους κλάδους και όχι να υποστηρίζουν κατά περίσταση  όπως τους βολεύει, ψηφοθηρικά,

Εχουμε την δύναμη δεν θα ψηφίσουμε  ξανά αυτούς που μας καταστρέφουν

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όποιος έχει επιβαρυντικά στοιχεία, τα οποία παραβιάζουν το νόμο καθ' οιονδήποτε τρόπο, για οποιαδήποτε υπόθεση, κάνει ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία και προσκομίζει στη δικαιοσύνη τα στοιχεία που έχει. Οι άναρθρες κραυγές και οι έωλες, ασαφείς απειλές, που εκτοξεύονται από κάποιον ο οποίος καλύπτεται από το μανδύα της ανωνυμίας, είναι της πλάκας.
Μην χτυπιέσαι,γιατί η καταγγελία έχει ήδη γίνει.Απλά η ελληνική δικαιοσύνη είναι λίγο αργή και θα περιμένεις λίγο για το αποτέλεσμα!

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Που ακούστηκε να κάνουν μάθημα σε παιδία με προβλήματα μάθησης εκπαιδευτικοί χωρίς το απαραίτητο πτυχίο;Τις αλχημείες του κυρίου Μπράτη στην ειδική αγωγή με τον διορισμό ανειδίκευτων δασκάλων της γενικής αγωγής τις γνωρίζει η κυρία Γκοτζαμάνη και αν δεν σταματήσει εδώ αυτό το αίσχος,θα υπάρξουν εξελίξεις και ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του!!!

Γνωρίζεις το τηλέφωνο της κυρίας Γκοτζαμάνη να μας ενημερώσει για την περίπτωσή σου;

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γνωρίζεις το τηλέφωνο της κυρίας Γκοτζαμάνη να μας ενημερώσει για την περίπτωσή σου;
Nα απειλούν οι νόμιμοι,να φοβηθούμε.Αλλά να μιλάνε και οι παράνομοι;Δε φταίει κανείς άλλος απο το παρακράτος του Παιδείας,που σας έχει δώσει αέρα.Αλλά θα κοπεί και σύντομα μάλιστα!

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Υπάρχουν οργανισμοί ΝΠΔΔ που ο μόνος λόγος ύπαρξης τους είναι να δίνουν χρήματα σε παιδιά χαϊδεμένα της κυβέρνησης. Γιατί δεν ασχολείσαι με αυτά τα ΝΠΔΔ εσύ και ο Πάγκαλος και ασχολείστε με τους εκπαιδευτικούς;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.