*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484674 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Που ακούστηκε να κάνουν μάθημα σε παιδία με προβλήματα μάθησης εκπαιδευτικοί χωρίς το απαραίτητο πτυχίο;Τις αλχημείες του κυρίου Μπράτη στην ειδική αγωγή με τον διορισμό ανειδίκευτων δασκάλων της γενικής αγωγής τις γνωρίζει η κυρία Γκοτζαμάνη και αν δεν σταματήσει εδώ αυτό το αίσχος,θα υπάρξουν εξελίξεις και ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του!!!

Ο νόμος προβλέπει ότι όταν εξαντληθούν οι πίνακες της ειδικής να μπορεί να πάρει από τον πίνακα αναπληρωτών της γενικής εφόσον έχει δηλωθεί από τον εκπαιδευτικό
αυτό ισχύει παρά πολλά χρόνια τώρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαμαρτύρεσαι.

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
σήμερα ολοι εχουν ενα χαρτι στην τσέπη που γραφει "ειδική αγωγή"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
σήμερα ολοι εχουν ενα χαρτι στην τσέπη που γραφει "ειδική αγωγή"

καλό είναι αυτό, σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος στον ένα ή άλλο βαθμό επιμορφώνεται και στην ειδική εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
ο,τι μαζευει κανεις καλο ειναι  ;)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ειδική αγωγή και εξειδίκευση εκπαιδευτικών πηγαίνουν μαζί . Μόνο έτσι θα ωφελούνται οι μαθητές.
Απαράδεκτο είναι αυτό που γινόταν και γίνεται στην α'θμια, όταν τελειώνουν οι πίνακες ειδικής να προσλαμβάνονται άτομα χωρίς εξειδίκευση.
Επομένως στο νέο νομοσχέδιο πρέπει να υπάρξουν αλλαγές σε αυτό το κομμάτι.
Βέβαια με τη μοριοδότηση ίσως βελτιωθεί η κατάσταση και σε αυτό το θέμα

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επειδή κάποιοι με κατηγορούν πως τα λέω μπερδεμένα,θα πω το ορθό:σε μονάδες ειδικής αγωγής δικαιώμα διδασκαλίας έχω μόνο όσοι διαθέτουν το σχετικό πτυχίο βάσης και κανένας άλλος.Το όποιο μεταπτυχιακό πρέπει να αφορά το πτυχίο βάσης αποκλειστικά.Εκπαιδευτικοί με σεμινάρια ή μεταπτυχιακά σε δίαφορο απο το πτυχίο βάσης στην ειδική αγωγή,μπορούν να διδάσκουν παιδιά με προβλήματα μάθησης,τα οποία βρίσκονται εντός κανονικής τάξης,εφόσον το σχολείο δεν διαθέτει πτυχιούχο εκπαιδευτικό της ειδικής αγωγής.Αυτό είναι το νόμιμο.Η επιμόρφωση πάντα θεωρείται προσόν σε κάθε δημόσιο υπάλληλο.Απλά,άλλο επιμόρφωση, άλλο ειδικότητα και άλλο ειδίκευση.Ειδικότητα και ειδίκευση έχουν μόνο οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής.Επιμόρφωση έχουν όλοι οι υπόλοιποι.Η νομοθεσία του υπουργείου Παιδείας δεν λαμβάνεται υπόψη νομικά.Το νομοθετικό πλαίσιο ανήκει στο υπουργείο Υγείας,το οποίο είναι αρμόδιο για όλο το δημόσιο.Η σχετική νομοθεσία είναι άμεσα διαθέσιμη στον ιστότοπο του Υπουργείου Υγείας,ο ενδιαφερόμενος ας προσφύγει για τις λεπτομέρειες.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@typos72  νομίζω δεν έχεις κάποια σχέση με την ειδική, τα περί νομοθεσίας του υπουργείου παιδείας που δεν λαμβάνεται υπόψη νομικά μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσει. Αν υπήρχε κάποια απόφαση ανωτάτου δικαστηρίου που δεν λαμβάνει την νομοθεσία του παιδείας στην ειδική αγωγή και την ακυρώνει είμαι σίγουρος ότι θα μας την είχες παραθέσει.

@energo η άποψη σου είναι σεβαστή αλλά υπάρχει και η άλλη που λέει ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει εκπαιδευτικός της ειδικής τότε καλύτερο από το τίποτα για το παιδί είναι και ο εκπαιδευτικός της γενικής. Ευτυχώς δεν θα αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Nα απειλούν οι νόμιμοι,να φοβηθούμε.Αλλά να μιλάνε και οι παράνομοι;Δε φταίει κανείς άλλος απο το παρακράτος του Παιδείας,που σας έχει δώσει αέρα.Αλλά θα κοπεί και σύντομα μάλιστα!
[/quo

AΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΜΕ

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Ειδικότητα και ειδίκευση έχουν μόνο οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής.

Συνάδελφε, δε θέλω να γενικεύσω αλλά το ανέφερα και πιο πάνω. Έχω δει δασκάλους να κάνουν φοβερή προσπαθεια κ να βοηθάνε παιδιά με ΔΕΠΥ ή δυσλεξία, και ειδικούς παιδαγωγούς να παίζουν με το κινητό και να μασάνε τσίχλα εν ώρα εκπαιδευτικής διαδικασίας. ΔΕΝ ΓΕΝΙΚΕΥΩ το ξαναλέω. Έχω γνωρίσει εκπληκτικούς δασκάλους της ειδικής αγωγής!

Δεδομένης της εκπαιδευτικής κατάστασης, οι πίνακες της ειδικής είναι η μόνη ελπίδα για πολλούς εκπαιδευτικούς με ειδικεύσεις, μεταπτυχιακά, σεμινάρια κτλ. Οι απόφοιτοι του τμήματος Ε.Α. του Βόλου έχουν κάθε δικαίωμα να προσπαθούν να κατοχυρώσουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και καλά κάνουν και αντιδρούν και διεκδικούν και αγωνίζονται για την αξία και την αναγνωρισιμότητα του πτυχίου τους και την εργασία τους. Αλλά θα το ξαναπώ, τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.

Πιο συγκεκριμένα, ένας απόφοιτος 22 χρονών του τμήματος ΕΑ σε σχεση με έναν δάσκαλο με μεταπτυχιακό στην ΕΑ θα κάνουν το ίδιο πράγμα στην παράλληλη στήριξη εντός τάξης ενός παιδιού με ΔΕΠΥ ή στο τμήμα ένταξης. Ή για να το θέσω ακόμα πιο σωστά, ο εκπαιδευτικός που αγαπάει αυτό που κάνει, που αγαπάει τη δουλειά του, τα παιδιά και θέλει να βοηθήσει θα το κάνει με επιτυχία έχοντας γνώσεις σχεδιασμού προγράμματος παρέμβασης και αξιολόγησης των δυσκολιών του παιδιού. Όποιος είναι αδιάφορος, και πτυχίο ΕΑ να έχει και μεταπτυχιακό και διαδακτορικό δε θα κάνει τίποτα.

Τα παραδείγματα αυτά τα φέρνω γιατί θεωρώ ότι είναι πολύ ουσιαστικό να τεθεί το θέμα σε άλλη βάση, που αυτή δεν είναι παρά μόνο η αγάπη του παιδαγωγού ως προς το παιδί. Τώρα όσον αφορά τη μοριοδότηση, θεωρώ ότι ο κόσμος επιμορφώνεται, εξελίσσεται, η ειδική αγωγή έχει εξελιχθεί ραγδαία και καλά κάνουν όσοι συνάδελφοι προσανατολίζονται και προς τα εκεί (και όσον αφορά την επιμόρφωση αλλά και τις πιθανότητες εργασίας).

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Γι'αυτο και τα μεταπτυχιακα αποτελουν τον κορμο της διαβιου μαθησης !!!!!

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
 Πιστεύω πως είναι αντιπαιδαγωγικό , όταν τελειώνουν οι πίνακες ειδικής να προσλαμβάνονται άτομα χωρίς εξειδίκευση στο χώρο της ε.α. Μόνο εξειδικευμένοι να προσλαμβάνονται και από τις 2 βαθμίδες. Επίσης ένα άλλο θέμα είναι τα ΕΕΕΕΚ που ενώ ανήκουν στη β'θμια το υπουργείο κάνει εκεί μαζικές προσλήψεις α'θμιων

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Πιστεύω πως είναι αντιπαιδαγωγικό , όταν τελειώνουν οι πίνακες ειδικής να προσλαμβάνονται άτομα χωρίς εξειδίκευση στο χώρο της ε.α. Μόνο εξειδικευμένοι να προσλαμβάνονται και από τις 2 βαθμίδες.

Ναι, έχεις δίκιο. Όταν εξαντληθούν οι απόφοιτοι της ε.α. θεωρώ πως θα πρέπει να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που να έχουν την αντίστοιχη εξειδίκευση.

Αποσυνδεδεμένος silver30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Το τελικο σχεδιο νομου συμφωνα με το esos (δεν ξερω αν υπαρχει καμια διαφορα με αυτο που ξερουμε ηδη)

Τη Δευτερα μαλλον στη βουλη

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-teliko-sxedio-nomoy-gia-thn-eidikh-agvgh-apokleistika-sto-esos

Μια διαφορα που βρηκα σε σχεση με την μοριοδοτηση που συζηταμε είναι η προσθηκη του χωριου

"εντάσσονται και κατατάσσονται στον παραπάνω πίνακα οι εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) διδακτικών μηνών στην ΕΕ"

Με αλλα λογια εικαζω πως οποιος εχει πανω απο 10 μηνες στην ειδικη και λιγοτερο απο 30 + σεμιναριο εντασσεται και κατατασσεται κανονικα και όχι στο τελος του πινακα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2014, 03:21:20 μμ από silver30 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Από ότι φαίνεται όντως δεν προτάσσει πλέον κανένα προσόν, όλα δίνουν τα μόρια που τους αντιστοιχούν, με την ελάχιστη προυπόθεση για να μπεις στον πίνακα να έχεις πάνω από 10 μήνες προυπηρεσία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2014, 04:49:27 μμ από Green »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.