*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484703 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όπου να'ναι θα εμφανιστεί και η "μαμά" κανενός παιδιού να πει για το πόσο καλή δουλειά κάνει ο ένας (κατοχος βασικου πτυχιου ή μεταπτυχιακός) και πόσο απαράδεκτος ήταν ο άλλος (κατοχος βασικού πτυχίου ή μεταπτυχιακός).

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2014, 02:06:31 πμ από elenidaskala »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος silver30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Ακομα ενα θυμα της παραπληροφορησης και γω, οντας μαθηματικος που δεν γνωριζω σε εκταση την παιδαγωγικη και παρόλο που δεν με συμφέρει ο νέος νόμος να πω πως με επεισαν τα επιχειρηματα και το υφος του περαστικου (μόνο κατ΄όνομα) και του κυναιγειρου. Καλά κανουν πάντως και αυτοί που διαμαρτύρονται γιατι τελικά κάτι θα κερδίσουν..Μακαρι παντως αυτό που θα προκύψει να είναι όσο το δυνατόν δικαιότερο για τους περισσότερους γιατι ο νόμος που προυπήρχε ηταν κατάφορα αδικος για κάποιους.

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παρομοιως εγω ανοιξα λογαριασμο γιατι δεν αντεχω τις στρεβλωσεις αυτων που υποστηριζεις ioanna2012 ,και αν εισαι μαθηματικος οπως λες και οχι ΠΕ71 ή πΕ61  θεωρω οτι δεν γνωριζεις σε εκταση την παιδαγωγικη γι'αυτο και επεσες τοσο ευκολα θυμα παραπληροφορησης .
Είμαι μαθηματικός και καμάρι μου!! τα λατρεύω ....Ευτυχώς δεν είμαι στην θέση σας να διδάσκω μαθήματα που δεν μου αρέσουν όπως συνήθως συμβαίνει με τους δασκάλους και τα μαθηματικά. Αλήθεια πόσο παιδαγωγικό είναι να διδάσκεις μαθηματικά που όταν πήγαινες σχολείο δεν ήθελες ούτε να τα ακούς???(υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια)
Και κάτι επιπλέον έχω μτπ, χρόνια στη γενική και την ειδική... Μήπως οι δάσκαλοι θα έπρεπε να προτάσονται και στην δευτεροβάθμια? Να κάνουν μαθηματικά και φιλολογικά!! Άλλωστε μπορείτε να κάνετε τα πάντα και είστε οι μόνοι με παιδαγωγική επάρκεια.
Συγνώμη αν ενόχλησα κάποιους αλλά όλα  έχουν και ένα όριο

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@ioanna2012
Θα ήθελα να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη! Για ποιες εξυπνάδες μιλάς? Παρέθεσε Link!!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
Χορτάσαμε γενικολογίες και αερολογίες εδώ μέσα!!!!
Αλλά σε καίνε οι πρόσφατες μεταθέσεις δασκάλων σε ΕΕΕΕΚ και παλινδρομείς!  ;D
Ή κάνω λάθος!  ::)
@silver 30
Και τον κατάφωρα προϋπάρχοντα νόμο για κάποιους, ας τον αντικαταστήσουμε με έναν εξίσου άδικο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το νέο νομοσχέδιο είναι πιο δίκαιο!!!

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φυσικά και είναι πιο δίκαιο. Τί πιο φυσιολογικό άλλωστε ένας 22χρονος πτυχιούχος δάσκαλος ειδικής αγωγής να είναι ανώτερος από τον σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής (που ενδεχομένως να τον αξιολογήσει) ή τον καθηγητή του πανεπιστημίου του, που του έκανε μάθημα πριν 1 μήνα;  ;D

ΥΓ1) Οι παραπάνω είναι δάσκαλοι (πε70) με εξειδικευση μεταπτυχιακή ή και διδακτορική στην ΕΑΕ. Εϊναι ικανοί να προετοιμάσουν ή να καθοδηγήσουν τους νέους συναδέλφους, αλλά αν υπήρχε 1 θέση δεν θα έπαιρναν αυτούς.

ΥΓ2) Βέβαια υπάρχει άλλο καθεστώς στους μόνιμους και άλλο στους αναπληρωτές και εδώ είναι το παράδοξο της όλης υπόθεσης. Ο μόνιμος δάσκαλος ή ακαδημαϊκός δάσκαλος φυσικά και θεωρείται πως μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του ως ειδικός παιδαγωγός. Ο νέος αναπληρωτής όμως και μεταδιδακτορικό (που λέει ο λόγος) να κάνει στην ΕΑΕ θα χάσει τη θέση του από τον 22χρονο του Βόλου ή του Πα.Μακ.

ΥΓ3) Το νομοσχέδιο μπάζει από παντού. Μοριοδότηση όλων των κριτηρίων και για όλους θα είναι το πιο δίκαιο. Δεν είναι δυνατόν 22χρονος που έβγαλε μόλις και μετα βιας το Πανεπιστήμιο με 5 να θεωρείται πως μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα από έμπειρο δάσκαλο με πόσα χρονια σπουδών, εξειδίκευση στην ΕΑΕ και προϋπηρεσία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2014, 11:48:37 πμ από elenidaskala »

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το άδικο που συνέβη και φέτος είναι πως όταν τέλειωσαν οι πίνακες ειδικής των δασκάλων έγιναν στη συνέχεια προσλήψεις από τον πίνακα γενικής για δομές της Ε.Α. Δηλαδή τοποθέτησαν άσχετους να βοηθήσουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επομένως η Ε.Α χρειάζεται βελτιώσεις και ένα νέο και πιο δίκαιο σύστημα προσλήψεων.

Αποσυνδεδεμένος sofi64

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το άδικο που συνέβη και φέτος είναι πως όταν τέλειωσαν οι πίνακες ειδικής των δασκάλων έγιναν στη συνέχεια προσλήψεις από τον πίνακα γενικής για δομές της Ε.Α. Δηλαδή τοποθέτησαν άσχετους να βοηθήσουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επομένως η Ε.Α χρειάζεται βελτιώσεις και ένα νέο και πιο δίκαιο σύστημα προσλήψεων.


energo   μη   λες  ότι   σου  ρθει.  οι γενικης  αγωγης είναι  δ α σ κ α λ ο ι    .  Στα   τ. ε.  δεν είναι  παιδια  με  μεγαλα προβλήματα  , είναι παιδια με μαθησιακες  δυσκολιες.....χρειαζονται  δασκαλο.   τι   θα  τα  διδαξει   ενας  πε71???????

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Φυσικά και είναι πιο δίκαιο. Τί πιο φυσιολογικό άλλωστε ένας 22χρονος πτυχιούχος δάσκαλος ειδικής αγωγής να είναι ανώτερος από τον σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής (που ενδεχομένως να τον αξιολογήσει) ή τον καθηγητή του πανεπιστημίου του, που του έκανε μάθημα πριν 1 μήνα;  ;D

γιατί θα πάει ο σύμβουλος και ο καθηγητής πανεπιστημίου για αναπληρωτής ? μάλλον δεν έχεις διαβάσει το τελευταίο προσχέδιο.

ΥΓ1) Οι παραπάνω είναι δάσκαλοι (πε70) με εξειδικευση μεταπτυχιακή ή και διδακτορική στην ΕΑΕ. Εϊναι ικανοί να προετοιμάσουν ή να καθοδηγήσουν τους νέους συναδέλφους, αλλά αν υπήρχε 1 θέση δεν θα έπαιρναν αυτούς.

δεν σε βλέπω να έχεις το ίδιο επιχείρημα σε έναν 23 χρονών δάσκαλο γενικής που έκανε μεταπτυχιακό στην ειδική και προηγείται με το σημερινό νομοσχέδιο από δάσκαλο ειδικής (με βασικό πτυχίο φυσικά) που δουλεύει 10 χρόνια τώρα αναπληρωτής.

ΥΓ2) Βέβαια υπάρχει άλλο καθεστώς στους μόνιμους και άλλο στους αναπληρωτές και εδώ είναι το παράδοξο της όλης υπόθεσης. Ο μόνιμος δάσκαλος ή ακαδημαϊκός δάσκαλος φυσικά και θεωρείται πως μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του ως ειδικός παιδαγωγός. Ο νέος αναπληρωτής όμως και μεταδιδακτορικό (που λέει ο λόγος) να κάνει στην ΕΑΕ θα χάσει τη θέση του από τον 22χρονο του Βόλου ή του Πα.Μακ.

ναι είναι ο συμβιβασμός και η μεταβατική περίοδος, στο τέλος αυτό θα γίνει και στους μόνιμους αυτό είναι σίγουρο. Αρκεί να μπουν οι συνάδελφοι με βασικό πτυχίο στην ειδική ως μόνιμοι και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.


ΥΓ3) Το νομοσχέδιο μπάζει από παντού. Μοριοδότηση όλων των κριτηρίων και για όλους θα είναι το πιο δίκαιο. Δεν είναι δυνατόν 22χρονος που έβγαλε μόλις και μετα βιας το Πανεπιστήμιο με 5 να θεωρείται πως μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα από έμπειρο δάσκαλο με πόσα χρονια σπουδών, εξειδίκευση στην ΕΑΕ και προϋπηρεσία.

δεν μπάζει καθόλου το νομοσχέδιο, απλά σπάει ένα κατεστημένο και όπως συμβαίνει όποτε κάτι πάει να σπάσει υπάρχει ζόρι. Όσο αφορά το αστείο επιχείρημα με τον βαθμό 5 να πούμε στο υπουργείο να βάλει την βάση στο 6, ε μα έλεος.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

energo   μη   λες  ότι   σου  ρθει.  οι γενικης  αγωγης είναι  δ α σ κ α λ ο ι    .  Στα   τ. ε.  δεν είναι  παιδια  με  μεγαλα προβλήματα  , είναι παιδια με μαθησιακες  δυσκολιες.....χρειαζονται  δασκαλο.   τι   θα  τα  διδαξει   ενας  πε71???????

μάλλον δεν ξέρεις ότι στα Τ.Ε. πάνε και παιδιά με μεγάλες δυσκολίες είτε γιατί
1. δεν υπάρχει ειδικό σχολείο κοντά τους
2. δεν θέλουν οι γονείς να πάνε σε ειδικό σχολείο

αααα και για την ιστορία και τα παιδιά με μεγάλα προβλήματα, δάσκαλο θέλουν και σου έχω ένα ακόμα νέο οι ΠΕ71 είναι δάσκαλοι και μάλιστα ειδικής αγωγής. Ενώ ο γενικής είναι απλά δάσκαλος.

Πολύ πανικός πάντως, κάποιοι χάνουν την ψυχραιμία τους.

Αποσυνδεδεμένος paschalitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μάλλον δεν ξέρεις ότι στα Τ.Ε. πάνε και παιδιά με μεγάλες δυσκολίες είτε γιατί
1. δεν υπάρχει ειδικό σχολείο κοντά τους
2. δεν θέλουν οι γονείς να πάνε σε ειδικό σχολείο

αααα και για την ιστορία και τα παιδιά με μεγάλα προβλήματα, δάσκαλο θέλουν και σου έχω ένα ακόμα νέο οι ΠΕ71 είναι δάσκαλοι και μάλιστα ειδικής αγωγής. Ενώ ο γενικής είναι απλά δάσκαλος.

Πολύ πανικός πάντως, κάποιοι χάνουν την ψυχραιμία τους.



Εγω βλεπω οτι την ψυχραιμια τους την χανουν οσοι υποστηριζουν οτι οι δασκλοι με μεταπτυχιακο δεν ειναι δασκαλοι ειδικης !!!

Επισης τα παιδια με σοβαρες δυσκολιες παλι εχουν αναγκη πρωτα τον δασκαλο και μετα τον ειδικο καθως καλουνται να εκπαιδευτουν συμφωνα με τις δυσκολιες τους στο περιβαλλον της κανονικης ταξης. Για να φιαξει καποιος προγραμματα παρεμβασης τετοιους ειδους στα Τ.Ε.πρεπει πρωτα να γνωριζει καλα την κανονικη εκπαιδευση και την εξελιξη ενος τυπικου παιδιου ωστε σταδιακα να συμπεριλαβει το ειδικο παιδι και σταδιακα να το οδηγησει να κατακτησει τους στοχους του προγραμματος του συμφωνα παντα με τις δυνατοτητες του.Οταν καποιος γνωριζει μονο το ειδικο κομματι δεν μπορει να ανταπεξελθει ουτε και στο ειδικο σχολειο....

Η εκτιμηση μου ειναι οτι η πολιτεια θα πρεπει να εκπαιδευσει τους κατοχους βασικων τιτλων ειδικης στην κανονικη εκπαιδευση ωστε να μπορουν να αντιμετωπισουν συνολικα τις δυσκολιες των παιδιων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2014, 01:09:35 μμ από paschalitsa »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Μεχρι στιγμης την ψυχραιμια του την χανουν οσοι υποστηριζουν οτι οι δασκλοι με ματαπτυχιακο δεν ειναι δασκαλοι ειδικης !!!

μπαααα θα έλεγα ότι χαρακτηριστικό του πανικού είναι ότι δεν διαβάζεις προσεχτικά τι γράφει ο άλλος.
Αντ' αυτού ο πανικόβλητος διαβάζει επιπόλαια και στο τέλος προβάλει στα γραφόμενα του άλλου τις δικές του φοβίες, καλή ώρα όπως εσύ ;)

Μιλάμε λοιπόν για δάσκαλο γενικής με καμία σχέση με την ειδική που μπήκε σε Τ.Ε. επειδή δεν υπήρχε στον πίνακας ειδικής άλλος (με κάποιο πτυχίο στην ειδική), για αυτό τον δάσκαλο μιλάμε.

Επίσης μην φοβάσαι πουθενά δεν είπα ότι ο συνάδελφος που είναι δάσκαλος γενικής και δεν έχει βασικό πτυχίο στην ειδική αλλά κάποιο άλλο προσόν ειδικής δεν τον λογίζω ως δάσκαλο ειδικής.

Επισης τα παιδια με σοβαρες δυσκολιες παλι εχουν αναγκη πρωτα τον δασκαλο και μετα τον ειδικο καθως καλουνται να εκπαιδευτουν συμφωνα με τις δυσκολιες τους στο περιβαλλον της κανονικης ταξης. Για να φιαξει καποιος προγραμματα παρεμβασης τετοιους ειδους στα Τ.Ε.πρεπει πρωτα να γνωριζει καλα την κανονικη εκπαιδευση και την εξελιξη ενος τυπικου παιδιου ωστε σταδιακα να συμπεριλαβει το ειδικο παιδι και σταδιακα να το οδηγησει να κατακτησει τους στοχους του προγραμματος του συμφωνα παντα με τις δυνατοτητες του.Οταν καποιος γνωριζει μονο το ειδικο κομματι δεν μπορει να ανταπεξελθει ουτε και στο ειδικο σχολειο....

Η εκτιμηση μου ειναι οτι η πολιτεια θα πρεπει να εκπαιδευσει τους κατοχους βασικων τιτλων ειδικης στην κανονικη εκπαιδευση ωστε να μπορουν να αντιμετωπισουν συνολικα τις δυσκολιες των παιδιων.

Πολύ ωραία όσα λες αλλά υπάρχει το εξής δομικό λάθος. Θεωρείς ότι οι συνάδελφοι του Βόλου δεν έχουν καμία σχέση με το γενικό κομμάτι. Σε προηγούμενες σελίδες έχει αναλυθεί και παρουσιαστεί ότι στο πανεπιστήμιο έχουν και πάρα πολλά μαθήματα γενικής αλλά και πάρα πολλές πρακτικές στο γενικό πλαίσιο. Τους έχει εκπαιδεύσει λοιπόν το κράτος μια χαρά. Δεν τους έχει δώσει όμως δικαίωμα να κάνουν μάθημα στην γενική τάξη. Πράγμα άδικο αν σκεφτείς ότι σε αναλογία έχει δώσει δικαίωμα για έναν δάσκαλο που έκανε ένα μονοετές μεταπτυχιακό να κάνει μάθημα σε κάθε ειδικό πλαίσιο και μάλιστα με πρόταξη.

Αυτή η απίστευτη ανισορροπία είναι που τώρα πρέπει να αποκατασταθεί και όταν έχει γείρει το καράβι τόσο από την μία πλευρά για τόσο μεγάλο διάστημα υπάρχει μεγάλη περίπτωση όταν θα πάει αναπόφευκτα από την άλλη κάποιοι να πέσουν στην θάλασσα.

Αποσυνδεδεμένος paschalitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.



Να μετεκπαιδευτουν στα κοινα παιδαγωγικα τμηματα και να γινουν πΕ70 και ΠΕ60. Δεν υπαρχει αλλη λυση.

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
kinegiros παραβλέπεις βέβαια το γεγονός πως ο δάσκαλος γενικής έχει παρακολουθήσει πόσα μαθήματα ειδικής στο βασικό πτυχίο του και ορισμένοι έχουν προχωρήσει και σε σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στην ΕΑΕ. Αυτός ο δάσκαλος λοιπόν σε 2-3 χρόνια (το πολύ) θα είναι εκτός δομών ειδικής αγωγής.

Κάτι ακόμα. Λες για 23χρονο δάσκαλο γενικής με μεταπτυχιακό που μπαίνει μπροστά από δασκάλα ειδικής με 10 χρόνια προϋπηρεσία. Σου απαντώ. Είναι λάθος. Τώρα όμως 22χρονος του Βόλου, θα πετάει απ'έξω αναπληρωτή δάσκαλο με μεταπτυχιακό και άλλα τόσα χρόνια προϋπηρεσίας. Αυτό είναι σωστό ή λάθος;

Το λάθος δεν διορθώνεται λοιπόν με νέο λάθος. Μοριοδότηση όλων των κριτηρίων και για όλους. Εκ του ασφαλούς βέβαια, όλα ωραία και δικαια είναι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.