0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@perastikos-kav Σε όλες τις χώρες, εκτός μάλλον από την Ελλάδα!
Το αν αυτα ειναι επιστημονικα ορθα δεν εχει σχεση, ειναι ενα διαφορετικο ζητημα.
@myrtTo θέμα μας, λοιπόν, είναι η απόλυτη πρόταξη κάποιων έναντι άλλων (υπήρξε παλαιότερα ως προς τα μεταπτυχιακά και καταργήθηκε). Η Ελλάδα γιατί πρωτοτυπεί? Από πότε ένα διδακτορικό έπεται ενός προπτυχιακού προγράμματος? Αυτό είναι το ερώτημά μας!Και χρήζει βαθιάς εξέτασης από τους ενδιαφερόμενους!Ήδη επιστημονικοί σύλλογοι έχουν τοποθετηθεί επ αυτού (πανελλήνια ένωση ειδικών παιδαγωγών, πανελλήνιος επιστημονικός σύλλογος ειδικής αγωγής, σύμβουλοι ΕΑΕ, κλπ)! Και σίγουρα δεν είναι αμελητέοι!
όταν λοιπόν τόσα χρόνια αδικούνται οι συνάδελφοι με βασικό τίτλο στην ειδική αγωγή είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να λέμε ότι δεν θέλουμε την πρόταξη κανενός. Δικαιούνται λοιπόν αυτοί να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα και να έπονται οι μη έχοντες βασικό τίτλο και αυτό είναι το ΔΙΚΑΙΟ και αλλά ΝΟΜΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ορθό.
Σας είπε ο perastikos ότι όλοι οι σύλλογοι που επικαλείστε ότι συμφωνούν με τις θέσεις σας είναι στην πραγματικότητα σύλλογοι που ανήκουν σε όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική και ότι πιο φυσικό να βγάζουν αποφάσεις υπέρ τους....
σας είπε ότι δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή επιταγή και ότι η κάθε χώρα κάνει τα δικά της και πια η απάντηση ? καμία το ίδιο τροπάρι..... σας λέει η myrt μια τρίτη ουδέτερη στο ίδιο θέμα αυτό που είπα και εγώ ότι δεν έχει σχέση η επιστημονικά ορθή θέση (γιατί είναι καθαρά υποκειμενική ανάλογα με την χώρα που είσαι)
σας είπε ο perastikos και άλλοι ότι το διδακτορικό σου δίνει εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο πράγμα και έφερε παράδειγμα τον εαυτό του αλλά όχι εκεί η καραμέλα ότι "πως μπορεί κάποιος με διδακτορικό είναι κάτω από έναν με βασικό πτυχίο"....ε μα έλεος....
Για δε τα πανεπιστήμια και αν πρέπει να υπάρχουν, έλεος, ΥΠΑΡΧΟΥΝ και δεν κλείνουν για κάποια συντεχνιακά συμφέροντα...στην ΕΛΛΑΔΑ η Ειδική Αγωγή στην Α/θμια ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Συμπερασματικά, όσο ήταν μέχρι τώρα σωστά επιστημονική η θέση να προτάσσονται οι μη έχοντες βασικό πτυχίο στην ειδική τόσο και περισσότερο είναι επιστημονικά σωστότερη η θέση να προτάσσονται οι έχοντες βασικό πτυχίο.
Οι συνάδελφοι της ειδικής με βασικό πτυχίο έκαναν έναν συμβιβασμό για να μην ισχύσουν αυτά που είχαν γραφτεί για τους μόνιμους για να εξασφαλίσουν αυτά για τους αναπληρωτές
Ελπίζω να δικαιωθούν γιατί πρέπει κάποια στιγμή να μπουν τα πράγματα στο σωστό δρόμο και ελπίζω να γίνει ΑΣΕΠ για να διοριστούν κάποια στιγμή στις θέσεις που υπηρετούν τόσα χρόνια.
1. δεν έχει καταργηθεί η πρόταξη των μεταπτυχιακών2. δεν είδα καμία διαμαρτυρία των μεταπτυχιακών για την πρόταξη τους, αντιθέτως έχουν μπει από πάνω από τους συνάδελφους με τον βασικό τίτλο στην ειδική, χρόνια τώρα και διορίζονται κατά προτεραιότηταόταν λοιπόν τόσα χρόνια αδικούνται οι συνάδελφοι με βασικό τίτλο στην ειδική αγωγή είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να λέμε ότι δεν θέλουμε την πρόταξη κανενός. Δικαιούνται λοιπόν αυτοί να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα και να έπονται οι μη έχοντες βασικό τίτλο και αυτό είναι το ΔΙΚΑΙΟ και αλλά ΝΟΜΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ορθό. Για την ιστορία είμαι ουδέτερος ή μάλλον ήμουν ουδέτερος, αλλά με κάνατε να πιστεύω ως ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ την θέση των βασικών πτυχίων γιατί δεν αντέχω την υποκρισία. Σας είπε ο perastikos ότι όλοι οι σύλλογοι που επικαλείστε ότι συμφωνούν με τις θέσεις σας είναι στην πραγματικότητα σύλλογοι που ανήκουν σε όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική και ότι πιο φυσικό να βγάζουν αποφάσεις υπέρ τους.... και τι απαντάμε ? τίποτα συνεχίζουμε να παπαγαλίζουμε την καραμέλα ότι οι σύλλογοι είναι υπέρ μας.....σας είπε ότι δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή επιταγή και ότι η κάθε χώρα κάνει τα δικά της και πια η απάντηση ? καμία το ίδιο τροπάρι..... σας λέει η myrt μια τρίτη ουδέτερη στο ίδιο θέμα αυτό που είπα και εγώ ότι δεν έχει σχέση η επιστημονικά ορθή θέση (γιατί είναι καθαρά υποκειμενική ανάλογα με την χώρα που είσαι) αλλά πουυυυυ.....σας είπε ο perastikos και άλλοι ότι το διδακτορικό σου δίνει εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο πράγμα και έφερε παράδειγμα τον εαυτό του αλλά όχι εκεί η καραμέλα ότι "πως μπορεί κάποιος με διδακτορικό είναι κάτω από έναν με βασικό πτυχίο"....ε μα έλεος....Για δε τα πανεπιστήμια και αν πρέπει να υπάρχουν, έλεος, ΥΠΑΡΧΟΥΝ και δεν κλείνουν για κάποια συντεχνιακά συμφέροντα...στην ΕΛΛΑΔΑ η Ειδική Αγωγή στην Α/θμια ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.Συμπερασματικά, όσο ήταν μέχρι τώρα σωστά επιστημονική η θέση να προτάσσονται οι μη έχοντες βασικό πτυχίο στην ειδική τόσο και περισσότερο είναι επιστημονικά σωστότερη η θέση να προτάσσονται οι έχοντες βασικό πτυχίο. Οι συνάδελφοι της ειδικής με βασικό πτυχίο έκαναν έναν συμβιβασμό για να μην ισχύσουν αυτά που είχαν γραφτεί για τους μόνιμους για να εξασφαλίσουν αυτά για τους αναπληρωτές.... έκαναν όμως ΛΑΘΟΣ! γιατί δεν το πήραν γραπτώς. Ελπίζω να δικαιωθούν γιατί πρέπει κάποια στιγμή να μπουν τα πράγματα στο σωστό δρόμο και ελπίζω να γίνει ΑΣΕΠ για να διοριστούν κάποια στιγμή στις θέσεις που υπηρετούν τόσα χρόνια.Αυτά. ΠΩΣ ΠEΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ;...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ... Πάει και το Α θερινό τμήμα της Βουλής. Έληξε την Πέμπτη 10 Ιουλίου και ουδέν νεώτερο για την τύχη των ρυθμίσεων του σχεδίου νόμου για την Ειδική Αγωγή, που αφορούν στους Αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, για τις οποίες το Υπουργείο Παιδείας είχε ανακοινώσει πως θα κατατεθούν ως Τροπολογία σε νομοσχέδιο στη Βουλή, ώστε να συντομευθεί ο χρόνος και να μπορέσουν να εκδοθούν έγκαιρα οι εγκύκλιοι πρόσληψης αναπληρωτών για το 2014-15. Όσον αφορά στο κυρίως σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει την πορεία του. Τι άλλαξε σε σχέση με το τελευταίο "τελικό σχέδιο"; Αν παραμένει ως είχε γιατί δεν προχωρούν οι διαδικασίες; Πότε θα ξαναδούμε ένα ακόμα "τελικό σχέδιο"; Ποιοί χειρίζονται τα του νομοσχεδίου τώρα μετά την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας; Προς ποία κατεύθυνση; Με ποιά φιλοσοφία; Πότε θα κατατεθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή; Θα προλάβουν να εφαρμοσθούν οι όποιες ρυθμίσεις του στην έναρξη της σχολικής χρονιάς;Και συνεχίζουμε: Τι το θέλατε το νέο σχέδιο για την Ειδική Αγωγή κύριοι του Υπουργείου Παιδείας; Γιατί το ξεκινήσατε χωρίς τη στοιχειώδη προετοιμασία; Γιατί αυτό που έως τώρα είδαμε μοιάζει με μια μεγάλη Τροπολογία περισσότερο παρά με σχέδιο νόμου; Γιατί οι περισσότεροι εκ των επαϊόντων περί την ειδική αγωγή πιστεύουν πως η εφαρμογή του σχεδίου αυτού θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα στο χώρο απ όσα θα επιλύσει;Και τέλος γιατί δεν επικεντρώνεται την προσοχή σας στο μείζον και ουσιώδες το οποίο δεν είναι άλλο από την εξεύρεση των πόρων που θα χρηματοδοτήσουν και θα "ποτίσουν" την έρημο της ειδικής αγωγής στη χώρα μας;(Πληροφοριακά, το Β θερινό τμήμα θα ξεκινήσει στις 22 Ιουλίου και θα διαρκέσει έως τις 7 Αυγούστου, οπότε θα διακόψει για 2 εβδομάδες και μετά θα συνεχίσει για 3 μέρες. Συγκεκριμένα θα ξεκινήσει εκ νέου στις 25 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί στις 28 Αυγούστου.)Βασίλης Βούγιας12/7/2014
@vickyNΆνοιξα λογαριασμό γιατί δεν άντεχα άλλο...Στα επιχειρήματα του perastikos-kav και σε αυτά που ανακαιφαλέωσε ο kinegeiros δεν απάντησες αλλά προσπάθησες με εξυπνάδες να του την πεις.Στο επιχείρημα του perastikos-kav(για τις ξανθιές) που εγώ ως μαθηματικός το κατανοώ, εσύ απάντησες πάλι με εξυπνάδες.Το ουσιαστικό είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές αν πρέπει να μπει ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία μπροστά από έναν απόφοιτο ειδικής αγωγής και δεύτερον δεν υπάρχουν έρευνες που να λένε ότι ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία είναι καλύτερος από έναν απόφοιτο ειδικής αγωγής ΚΑΙ το ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ!Έχουμε καταλάβει τις απόψεις σας και πιστεύω ότι στα ΕΕΕΕΚ θα πρέπει να παίρνουν ΜΟΝΟ ειδικής αγωγής και να προηγούνται έναντι των δασκάλων. Καταλήγοντας να προσθέσω ότι τα επιχειρήματα των ειδικών παιδαγωγών σχετικά με την πρόταξη τους με έχουν πείσει.