*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484593 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sofnik78

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οντως γι ´αυτο γνωρίζουμε κάτι?Θα ισχύουν και τα σεμινάρια μετά το 2010;;;;Γιατί πολλοί φορείς τα διοργανωνουν ακόμη!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
μετά θα μαλώνουν για τα ποσοστά, όπως ο πίνακας Α και ο Β.  Last year

Ενω προηγηθουν οι ΠΕ71 και ολοι οι αλλοι ειναι στον ιδιο πινακα δεν θα μαλωνουν για  τα ποσοστα - μορια? Ξεχωριστοι πινακες για να μην εχει κανεις προβλημα για τι ποιος προηγειται. Τελος ειναι η δικαιοτερη λυση.

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να καταργηθούν τα προπτυχιακά τμήματα ΕΑΕ. Επιστημονικά δεν μπορούν πλέον να υφίστανται.
Ειδικός παιδαγωγός είναι αυτός που πρωτίστως έχει βασικό πτυχίο και εμπειρία στη γενική αγωγή και ακολούθως μία αξιόλογη μετεκπαίδευση στην ειδική.
Ως αυτόνομη επιστήμη η ειδική αγωγή δεν υπάρχει. ΠΟΥΘΕΝΑ!
Κατά παρόμοιο τρόπο, ο καρδιολόγος σπούδασε πρώτα την ιατρική και μετά ειδικεύτηκε στην καρδιολογία!
Φοβερή πρόταση!!!!!!Τώρα που το σκέφτομαι καλό θα ήταν να καταργηθούν και οι σχολές των νηπιαγωγών, γιατί εννοείται ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν νήπια. Και εννοείται ότι πρέπει να καταργηθούν και οι σχολές ταν καθηγητών της Β/θμιας... δεν ξέρουν οι δάσκαλοι μαθηματικά, φυσική ή μήπως δεν ξέρουν γυμναστική;;;;Κατάργηση, λοιπόν, όλων των σχολών για να πάρουν τις θέσεις οι δάσκαλοι!!Γιατί πατάμε επί πτωμάτων για τα συμφέροντά μας!Γιατί δε μας ενδιαφέρει αν ένας κλάδος έχει προβλήματα...αρκεί να μην επηρεάζει εμάς!!
Χαίρομαι που κάποιοι μαθητές έχουν τέτοιους δασκάλους για να μάθουν τις αξίες της ζωής!!!!!

Λοιπόν, επειδή πολλά διαβάσαμε, ας ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα:
α)Αν δούμε τον οδηγό σπουδών αυτών των σχολών, θα μάθουμε ότι οι φοιτητές παρακολουθούν πλήθος παιδαγωγικών μαθημάτων, καθώς επίσης, για ένα ακαδημαϊκό έτος κάνουν εβδομαδιαία πρακτική σε γενικά σχολεία περνώντας από όλες τις τάξεις, μαθαίνουν το γενικό αναλυτικό πρόγραμμα και κάνουν σχέδια διδασκαλίας!
β)Η σύγκριση με χώρες του εξωτερικού(ότι πουθενά δεν υπάρχουν αυτές οι σχολές) είναι εντελώς άκυρη!!Πρώτα απ'όλα, επειδή δεν υπάρχουν αλλού, δε σημαίνει ότι επιστημονικά δεν υφίστανται! Έπειτα, στο εξωτερικό ένας δάσκαλος που κάνει μεταπτυχιακό πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες (γιατί υποτίθεται ότι τα μεταπτυχιακά εξειδικεύονται), το κράτος του, φροντίζει να τον τοποθετήσει σε θέση όπου θα διδάσκει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες!Στην ημεδαπή αν ένας δάσκαλος έχει κάνει αντίστοιχο μεταπτυχιακό τον τοποθετούν όπου τύχει...και μπορεί να τύχει σε μαθητή με αυτισμό!!Φυσικά, ας μην ξεχνάμε ότι και άλλες σχολές που έχει η χώρα μας δεν υπάρχουν στο εξωτερικό...όπως π.χ τα ΤΕΙ...αλλά αυτά δεν έρχονται αντιμέτωπα με τα συμφέροντά των δασκάλων, οπότε και δεν κάνουμε λόγο!
γ)Η περαιτέρω μόρφωση σαφώς και είναι σπουδαία!!Αλλά στον πίνακα των Π.Ε.70, γιατί η κατάταξη των αναπληρωτών γίνεται μόνο με βάση την προϋπηρεσία;;;Στους εν λόγω πίνακες δε μετράει η περαιτέρω μόρφωση;Και επίσης, αν ένας Π.Ε 71 κάνει μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής γιατί δεν μπαίνει στον πίνακα των δασκάλων γενικής αγωγής;;Και όσον αφορά τις παράλληλες στηρίξεις που μπαίνουν οι Π.Ε 70 με το κουτάκι, χωρίς καμία εξειδίκευση...δε βλέπω να γίνεται λόγος...αρκεί να βολευτούν τα παιδιά!!
Ας συντονιστούμε, λοιπόν...!!!

gesthimani

  • Επισκέπτης
Σκεφτείτε πάντως το εξής τραγελαφικό αν αντί της μοριοδότησης,  υπερισχύσουν πάλι οι ακραίες θέσεις τύπου πρόταξης, όπως ίσχυαν μέχρι τώρα, αλλά από την αντίθετη πλευρά: ένας διδάκτορας ή μεταπτυχιακός εκπαιδευτικός να πρέπει να επιστρέψει σε βασικές προπτυχιακές σπουδές ειδικής αγωγής! Λέτε να γίνονται όλα για τα κολέγια που αναγνωρίστηκαν τώρα τελευταία; Μπα...μάλλον έχω επηρεαστεί από το σκεπτικό των πληρωμένων μεταπτυχιακών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Φοβερή πρόταση!!!!!!Τώρα που το σκέφτομαι καλό θα ήταν να καταργηθούν και οι σχολές των νηπιαγωγών, γιατί εννοείται ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν νήπια. Και εννοείται ότι πρέπει να καταργηθούν και οι σχολές ταν καθηγητών της Β/θμιας... δεν ξέρουν οι δάσκαλοι μαθηματικά, φυσική ή μήπως δεν ξέρουν γυμναστική;;;;Κατάργηση, λοιπόν, όλων των σχολών για να πάρουν τις θέσεις οι δάσκαλοι!!Γιατί πατάμε επί πτωμάτων για τα συμφέροντά μας!Γιατί δε μας ενδιαφέρει αν ένας κλάδος έχει προβλήματα...αρκεί να μην επηρεάζει εμάς!!
Χαίρομαι που κάποιοι μαθητές έχουν τέτοιους δασκάλους για να μάθουν τις αξίες της ζωής!!!!!
Οι παραπάνω σχολές υπάρχουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ!
Λοιπόν, επειδή πολλά διαβάσαμε, ας ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα:
α)Αν δούμε τον οδηγό σπουδών αυτών των σχολών, θα μάθουμε ότι οι φοιτητές παρακολουθούν πλήθος παιδαγωγικών μαθημάτων, καθώς επίσης, για ένα ακαδημαϊκό έτος κάνουν εβδομαδιαία πρακτική σε γενικά σχολεία περνώντας από όλες τις τάξεις, μαθαίνουν το γενικό αναλυτικό πρόγραμμα και κάνουν σχέδια διδασκαλίας!
Τότε οι γενικοί παιδαγωγοί τί κάνουν?  ???
β)Η σύγκριση με χώρες του εξωτερικού(ότι πουθενά δεν υπάρχουν αυτές οι σχολές) είναι εντελώς άκυρη!!Πρώτα απ'όλα, επειδή δεν υπάρχουν αλλού, δε σημαίνει ότι επιστημονικά δεν υφίστανται! Έπειτα, στο εξωτερικό ένας δάσκαλος που κάνει μεταπτυχιακό πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες (γιατί υποτίθεται ότι τα μεταπτυχιακά εξειδικεύονται), το κράτος του, φροντίζει να τον τοποθετήσει σε θέση όπου θα διδάσκει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες!Στην ημεδαπή αν ένας δάσκαλος έχει κάνει αντίστοιχο μεταπτυχιακό τον τοποθετούν όπου τύχει...και μπορεί να τύχει σε μαθητή με αυτισμό!!Φυσικά, ας μην ξεχνάμε ότι και άλλες σχολές που έχει η χώρα μας δεν υπάρχουν στο εξωτερικό...όπως π.χ τα ΤΕΙ...αλλά αυτά δεν έρχονται αντιμέτωπα με τα συμφέροντά των δασκάλων, οπότε και δεν κάνουμε λόγο!
Δεν νομίζω ότι δεν πρέπει να εναρμονιζόμαστε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, από τη στιγμή μάλιστα που τα ΕΣΠΑ είναι ευρωπαϊκά προγράμματα! Οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό στο εξωτερικό τοποθετούνται παντού! Εκεί εξάλλου δεν υπάρχουν απόφοιτοι αυτοτελών τμημάτων ειδικής αγωγής (ελληνική πραγματικότητα).
γ)Η περαιτέρω μόρφωση σαφώς και είναι σπουδαία!!Αλλά στον πίνακα των Π.Ε.70, γιατί η κατάταξη των αναπληρωτών γίνεται μόνο με βάση την προϋπηρεσία;;;
Η κατάταξη στους πίνακες ΠΕ 70 γίνεται με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία!
Στους εν λόγω πίνακες δε μετράει η περαιτέρω μόρφωση;
Όχι!
Και επίσης, αν ένας Π.Ε 71 κάνει μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής γιατί δεν μπαίνει στον πίνακα των δασκάλων γενικής αγωγής;;
Δεν θα είχα αντίρρηση! Αλλά οι ΠΕ 71 γιατί να κάνουν μεταπτυχιακό, αφού κατά τη γνώμη σου είναι ικανοί να διδάξουν παντού?  ??? Τα κάνουν όλα και συμφέρουν  :D
Και όσον αφορά τις παράλληλες στηρίξεις που μπαίνουν οι Π.Ε 70 με το κουτάκι, χωρίς καμία εξειδίκευση...δε βλέπω να γίνεται λόγος...αρκεί να βολευτούν τα παιδιά!!
Δε συμφωνώ με αυτό! Εφόσον όμως καλύπτονται με επιμόρφωση μέσω ΕΣΠΑ..........!
Ας συντονιστούμε, λοιπόν...!!!
Εγώ βασικά συντονισμένη είμαι, τουλάχιστον προσπαθώ! Εσύ?  ;)

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν θες να εναρμονιζόμαστε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα να εναρμονιζόμαστε σε όλα, όχι μόνο όπου μας συμφέρει...(στο εξωτερικό υπάρχουν και άλλα μέτρα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, όπως π.χ συνεχής αξιολόγηση, δεν υφίσταται η μονιμότητα με τον τρόπο που ισχύει στην Ελλάδα κ.α.). Ακόμη, παγκοσμίως για να γίνεις π.χ καθηγητής μαθηματικών, πρέπει πρώτα να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση κι έπειτα να εξειδικευτείς στα μαθηματικά, στην Ελλάδα όμως, αρκεί να τελειώσεις τη συγκεκριμένη σχολή(αν δούμε τον οδηγό σπουδών των μαθηματικών, αλλά και άλλων καθηγητών της β/θμιας,φιλολόγων, φυσικών κλπ παρατηρούμε ότι έχουν μαθήματα μόνο πάνω στο αντικείμενό τους, δε διδάσκονται, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, τεχνικές διδασκαλίας, ψυχολογία του παιδιού κ.α.) Άρα σύμφωνα με εσένα πρέπει να καταργηθούν και αυτές οι σχολές για να εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα;;;
Επίσης, σου επισημαίνω και πάλι ότι επειδή οι συγκεκριμένες σχολές δεν υπάρχουν στο εξωτερικό (όπως και πολλές άλλες στην Ελλάδα) δε σημαίνει ότι δεν υφίστανται επιστημονικά. Η χώρα μας διαφέρει κατά πολύ και σε άλλους παράγοντες με τις χώρες του εξωτερικού. Οπότε μια μεμονωμένη σύγκριση πιθανόν να μην είναι ορθή.
Όσο για το τι κάνουν οι γενικοί παιδαγωγοί, δεν πρότεινε κανείς την κατάργηση των σχολών τους. Σαφώς και είναι απαραίτητοι για τα δημοτικά σχολεία της Α/θμιας. Οι ειδικοί παιδαγωγοί έχουν παιδαγωγική επάρκεια όχι για να σας πάρουν τη δουλειά και γιατί συμφέρουν, όπως λες, αλλά γιατί για να προχωρήσεις στην ειδική αγωγή πρέπει να έχεις τις απαραίτητες βάσεις. Και οι συγκεκριμένες σχολές αυτό το έχουν καλύψει.
Η κατάταξη των Π.Ε 70 γίνεται με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία τώρα..μέχρι το 2010 γινόταν μόνο με την προϋπηρεσία.
Οι Π.Ε 71 έχουν καταριστεί για πλήθος εκπαιδευτικών περιπτώσεων και όχι μόνο σε 1 (όπως τα μεταπτυχιακά)
Αν θεωρείς ότι η επιμόρφωση του ΕΣΠΑ είναι επαρκής(αν είναι δυνατόν.....!!!!!), τότε ας σταματήσουν όλοι τα μεταπτυχιακά και ας επιμορφωθούν με αυτόν τον τρόπο!!Αυτό να δεις πόσο συμφέρει το κράτος!!Και φυσικά αυτούς που ακριβοπληρώνουν τις σπουδές τους!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2014, 01:24:07 πμ από k_m »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
συμφωνω με k-m πληρως ....εδω στην Ελλαδα εφαρμοζουμε το .. εξωτερικο οπως μας συμφερει...επισης στο εξωτερικο αξιολογειται και η εθελοντικη προσφορα στην Ειδικη αγωγη...εδω
--- ΟΧΙ ..περιμενουμε τη  μοριοδοτηση...ως ανταποδοση
--οι εχοντες προσοντα σιγουρα δεν θα υποβαθμιστουν, μην ξεχνατε οτι πολλοι της δ/θμιας δουλεψαν σε καιρους που ουδεις δεν ηξερε τι ειναι η ΕΑ στην Ελλαδα απο τους πινακες της γενικης ,για να μας πουν για την προυπηρεσια στα δηθεν τμηματα ενταξης που βαζαν τους ..δυσκολους μαθητες για αυτην την προυπηρεσια κι αναθεμα κι αν ηξεραν πως επρεπε να τα δουλεψουν ,απλως περιμεναν να χτυπησει το κουδουνι. ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
μην ξεχνατε οτι πολλοι της δ/θμιας δουλεψαν σε καιρους που ουδεις δεν ηξερε τι ειναι η ΕΑ στην Ελλαδα απο τους πινακες της γενικης ,για να μας πουν για την προυπηρεσια στα δηθεν τμηματα ενταξης που βαζαν τους ..δυσκολους μαθητες για αυτην την προυπηρεσια κι αναθεμα κι αν ηξεραν πως επρεπε να τα δουλεψουν ,απλως περιμεναν να χτυπησει το κουδουνι. ;) ;) ;)

δηλαδή αυτοί οι πολλοί που λες ότι δεν ήξεραν πως να δουλέψουν στα Τ.Ε. (που τα λες και δήθεν) και περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι δεν ήξεραν καν το αντικείμενο τους  ε;. Τι μαθαίνει κανείς όμως στο φόρουμ. Αυτή η φοβερή απαξίωση του άλλου ρε παιδί μου, αυτών των άγνωστων πολλών, που ανάθεμα αν τους ξέρεις πόσο μάλλον τι έκαναν μέσα στην τάξη. Γενικεύουμε και όποιον πάρει ο χάρος και μετά όταν έρχονται κάποιοι σαν εσάς από την κοινωνία και λένε τα γνωστά "όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ρεμάλια, κάθονται, λουφαδόροι, ανίκανοι, σιγά την δύσκολη δουλειά που θέλουν, κάνουν διακοπές κλπ κλπ" σας πειράζει.

Κάτω η χούντα της γενίκευσης!

Ζαβαρακατρανέμια ζαβαρακτανέμια αλληλουιαα αλληλουια
Ζαβαρακατρανέμια ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια
λεως ίλεως ίλεως ίλεως νεμια
ίλεως ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια


Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Καλημέρα συνάδελφοι,
έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για την μοριοδότηση;
υπάρχει τελική απόφαση ή ακόμη είμαστε σε φάση σχεδιασμού;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Καλημέρα συνάδελφοι,
έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για την μοριοδότηση;
υπάρχει τελική απόφαση ή ακόμη είμαστε σε φάση σχεδιασμού;

Τελική απόφαση είναι μόνο το τελικό κείμενο του νόμου που θα ψηφιστεί στην Βουλή.

Το σχέδιο θα το δεις στην διαβούλευση σύντομα όπως είπαν.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@ k_m

1. Πλέον για να διοριστούν μόνιμοι καθηγητές, είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ ή παιδαγωγικών σχολών (ν. 3848/2010). Το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν γίνονται διορισμοί μονίμων μέσω ΑΣΕΠ.
2. Η αξιολόγηση δεν έχει σχέση με το θέμα μας.
3. Είναι δυνατόν να γίνει κάποιος καρδιολόγος χωρίς να έχει πρώτα τελειώσει γενική ιατρική/παθολογία? Γιατί να ισχύει το ίδιο για τους ειδικούς παιδαγωγούς? Υπάρχει μήπως σχολή καρδιολογίας στην Ελλάδα?
4. Η κατάταξη των ΠΕ 70 γινόταν πάντα μέσω ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία. Απλά επειδή οι θέσεις ήταν πάρα πολλές, διορίστηκαν και άτομα μόνο με προϋπηρεσία (60-40%).
5. Η σχολή του Βόλου δε δίνει πτυχίο κατεύθυνσης όσον αφορά το είδος της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης. Και γω π.χ. στη σχολή μπορεί να έχω κάνει μάθημα πληροφορικής, δεν είμαι όμως καθηγήτρια πληροφορικής.
6. Τέλος, δε θεωρώ ότι η επιμόρφωση ΕΣΠΑ είναι αρκετή, το θεωρούν όμως αυτοί που μας δίνουν τα λεφτά! Δυστυχώς!
7. Η λύση λοιπόν είναι μία : ξεχωριστές θέσεις για 61/71-60.50/70.50 σε ειδικά σχολεία και Τ.Ε.-παράλληλες στηρίξεις αντίστοιχα. Όπως είχαν βγει και οι θέσεις στον ΑΣΕΠ Ειδικής που δεν έγινε-500 θέσεις ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. Αυτό ισχύει για κάποιους κλάδους καθηγητών(αν δεν κάνω λάθος για τους καθ. πληροφορικής)...γνωρίζω φιλόλογους που και φέτος έκαναν τα χαρτιά τους για αναπληρωτές και δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ. Όπως και μαθηματικούς, φυσικούς κλπ γιατί τα συγκεκριμένα παν/μια έχουν κατοχυρώσει οι απόφοιτοι τους να μπορούν να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί σε σχολεία!
2. Την αξιολόγηση την έφερα ως παράδειγμα για να συνειδητοποιήσουμε ότι αν θέλουμε να "εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα" να εναρμονιζόμαστε πλήρως και όχι μόνο εκεί που μας συμφέρει.Η μεμονωμένη σύγκριση δεν είναι ορθή!
3.Και πάλι δε μου απάντησες στο ερώτημα "τι γίνεται αν ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στις μαθησιακές δυσκολίες τοποθετηθεί σε θέση όπου πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;" Και για να σου δώσω να το καταλάβεις και με το παράδειγμα των ιατρών, όπως κάποιος που έχει καρδιολογικό πρόβλημα δε θα πάει στον πλαστικό χειρούργο, έτσι και κάθε μαθητής έχει δικαίωμα να διδάσκεται από καταρτισμένο δάσκαλο και όχι από όποιον του λάχει!!!(γιατί οι πίνακες βασίζονται στο τι επέλεξε ο κάθε εκπαιδευτικός...)Και για πολλοστή φορά οι σχολές αυτές έχουν παιδαγωγική επάρκεια!!!
4.Η κατάταξη των Π.Ε 70 γίνεται με βάση την προϋπηρεσία!!!!Στον νομό που εργάζομαι τουλάχιστον 20 δάσκαλοι γενικής έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία και σε ολοήμερα δημοτικά χωρίς να έχουν δώσει ΑΣΕΠ.(μιλάω για αναπληρωτές και όχι για μόνιμους, μην μπερδεύεσαι).Κάθε χρονιά έτσι διορίζονται. Οι πίνακες των Π.Ε 70 έχουν κλειδώσει από το 2010, αλλά όσοι είχαν ήδη μπει τοποθετούνται με βάση την προϋπηρεσία...μην επιμένεις λοιπόν!!
5. Στη σχολή του Βόλου οι φοιτητές διδάσκονται πλήθος εκπαιδευτικών περιπτώσεων και δεν περιορίζονται σε μια κατεύθυνση. Γι'αυτό και βαρεθήκαμε να λέμε ότι είμαστε ειδικοί παιδαγωγοί(καλύπτουμε όλο το φάσμα της ειδικής αγωγής) και όχι παιδαγωγοί με μία εξειδίκευση.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
 k_m Πολυ προκατειλημμενος δεν εισαι με τους ΠΕ70 ? ΚΑΙ οι ΠΕ 71 δουλεουν αναπληρωτες χωρις καν να υπαρχει ΑΣΕΠ στον κλαδο τους αυτο δεν σε ενοχλει? Τουλαχιστον στους ΠΕ70 ο ΑΣΕΠ υπαρχει και οταν εξαντληθουν οι επιτυχοντες αντλει απο τους πινακες χωρι ΑΣΕΠ οπως ισχυει και στους καθηγητες οικιακης οικονομιας, πληροφορικαριους , αισθητικης αγωγης . θεατρολογους.... .

Να προσθεσω οτι οι ΠΕ71 εχουν κατευθυνση και εχω δει να αρνουνται να ασχοληθουν με αυτιστικο παιδι γιατι εχουν κατευθνση κωφους.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2014, 10:51:18 μμ από mendor »

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
δηλαδή αυτοί οι πολλοί που λες ότι δεν ήξεραν πως να δουλέψουν στα Τ.Ε. (που τα λες και δήθεν) και περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι δεν ήξεραν καν το αντικείμενο τους  ε;. Τι μαθαίνει κανείς όμως στο φόρουμ. Αυτή η φοβερή απαξίωση του άλλου ρε παιδί μου, αυτών των άγνωστων πολλών, που ανάθεμα αν τους ξέρεις πόσο μάλλον τι έκαναν μέσα στην τάξη. Γενικεύουμε και όποιον πάρει ο χάρος και μετά όταν έρχονται κάποιοι σαν εσάς από την κοινωνία και λένε τα γνωστά "όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ρεμάλια, κάθονται, λουφαδόροι, ανίκανοι, σιγά την δύσκολη δουλειά που θέλουν, κάνουν διακοπές κλπ κλπ" σας πειράζει.

Κάτω η χούντα της γενίκευσης!

Ζαβαρακατρανέμια ζαβαρακτανέμια αλληλουιαα αλληλουια
Ζαβαρακατρανέμια ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια
λεως ίλεως ίλεως ίλεως νεμια
ίλεως ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια

Εσυ τωρα kinegiros γιατι παρεξηγησε ???? Δεν μεροληπτεις υπερ των ΠΕ71 και κατακρινεις τιτλους σπουδων χωρις να εισαι ειδκος? Ακου τα τωρα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.