*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 521018 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sofnik78

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οντως γι ´αυτο γνωρίζουμε κάτι?Θα ισχύουν και τα σεμινάρια μετά το 2010;;;;Γιατί πολλοί φορείς τα διοργανωνουν ακόμη!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
μετά θα μαλώνουν για τα ποσοστά, όπως ο πίνακας Α και ο

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να καταργηθούν τα προπτυχιακά τμήματα ΕΑΕ. Επιστημονικά δεν μπορούν πλέον να υφίστανται.
Ειδικός παιδαγωγός είναι αυτός που πρωτίστως έχει βασικό πτυχίο και εμπειρία στη γενική αγωγή και ακολούθως μία αξιόλογη μετεκπαίδευση στην ειδική.
Ως αυτόνομη επιστήμη η ειδική αγωγή δεν υπάρχει. ΠΟΥΘΕΝΑ!
Κατά παρόμοιο τρόπο, ο καρδιολόγος σπούδασε πρώτα την ιατρική και μετά ειδικεύτηκε στην καρδιολογία!
Φοβερή πρόταση!!!!!!Τώρα που το σκέφτομαι καλό θα ήταν να καταργηθούν και οι σχολές των νηπιαγωγών, γιατί εννοείται ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν νήπια. Και εννοείται ότι πρέπει να καταργηθούν και οι σχολές ταν καθηγητών της

gesthimani

  • Επισκέπτης
Σκεφτείτε πάντως το εξής τραγελαφικό αν αντί της μοριοδότησης,  υπερισχύσουν πάλι οι ακραίες θέσεις τύπου πρόταξης, όπως ίσχυαν μέχρι τώρα, αλλά από την αντίθετη πλευρά: ένας διδάκτορας ή μεταπτυχιακός εκπαιδευτικός να πρέπει να επιστρέψει σε βασικές προπτυχιακές σπουδές ειδικής αγωγής! Λέτε να γίνονται όλα για τα κολέγια που αναγνωρίστηκαν τώρα τελευταία; Μπα...μάλλον έχω επηρεαστεί από το σκεπτικό των πληρωμένων μεταπτυχιακών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Φοβερή πρόταση!!!!!!Τώρα που το σκέφτομαι καλό θα ήταν να καταργηθούν και οι σχολές των νηπιαγωγών, γιατί εννοείται ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν νήπια. Και εννοείται ότι πρέπει να καταργηθούν και οι σχολές ταν καθηγητών της

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν θες να εναρμονιζόμαστε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα να εναρμονιζόμαστε σε όλα, όχι μόνο όπου μας συμφέρει...(στο εξωτερικό υπάρχουν και άλλα μέτρα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, όπως π.χ συνεχής αξιολόγηση, δεν υφίσταται η μονιμότητα με τον τρόπο που ισχύει στην Ελλάδα κ.α.). Ακόμη, παγκοσμίως για να γίνεις π.χ καθηγητής μαθηματικών, πρέπει πρώτα να έχεις παιδαγωγική κατάρτιση κι έπειτα να εξειδικευτείς στα μαθηματικά, στην Ελλάδα όμως, αρκεί να τελειώσεις τη συγκεκριμένη σχολή(αν δούμε τον οδηγό σπουδών των μαθηματικών, αλλά και άλλων καθηγητών της β/θμιας,φιλολόγων, φυσικών κλπ παρατηρούμε ότι έχουν μαθήματα μόνο πάνω στο αντικείμενό τους, δε διδάσκονται, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, τεχνικές διδασκαλίας, ψυχολογία του παιδιού κ.α.) Άρα σύμφωνα με εσένα πρέπει να καταργηθούν και αυτές οι σχολές για να εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα;;;
Επίσης, σου επισημαίνω και πάλι ότι επειδή οι συγκεκριμένες σχολές δεν υπάρχουν στο εξωτερικό (όπως και πολλές άλλες στην Ελλάδα) δε σημαίνει ότι δεν υφίστανται επιστημονικά. Η χώρα μας διαφέρει κατά πολύ και σε άλλους παράγοντες με τις χώρες του εξωτερικού. Οπότε μια μεμονωμένη σύγκριση πιθανόν να μην είναι ορθή.
Όσο για το τι κάνουν οι γενικοί παιδαγωγοί, δεν πρότεινε κανείς την κατάργηση των σχολών τους. Σαφώς και είναι απαραίτητοι για τα δημοτικά σχολεία της Α/θμιας. Οι ειδικοί παιδαγωγοί έχουν παιδαγωγική επάρκεια όχι για να σας πάρουν τη δουλειά και γιατί συμφέρουν, όπως λες, αλλά γιατί για να προχωρήσεις στην ειδική αγωγή πρέπει να έχεις τις απαραίτητες βάσεις. Και οι συγκεκριμένες σχολές αυτό το έχουν καλύψει.
Η κατάταξη των Π.Ε 70 γίνεται με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία τώρα..μέχρι το 2010 γινόταν μόνο με την προϋπηρεσία.
Οι Π.Ε 71 έχουν καταριστεί για πλήθος εκπαιδευτικών περιπτώσεων και όχι μόνο σε 1 (όπως τα μεταπτυχιακά)
Αν θεωρείς ότι η επιμόρφωση του ΕΣΠΑ είναι επαρκής(αν είναι δυνατόν.....!!!!!), τότε ας σταματήσουν όλοι τα μεταπτυχιακά και ας επιμορφωθούν με αυτόν τον τρόπο!!Αυτό να δεις πόσο συμφέρει το κράτος!!Και φυσικά αυτούς που ακριβοπληρώνουν τις σπουδές τους!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 15, 2014, 01:24:07 am από k_m »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
συμφωνω με k-m πληρως ....εδω στην Ελλαδα εφαρμοζουμε το .. εξωτερικο οπως μας συμφερει...επισης στο εξωτερικο αξιολογειται και η εθελοντικη προσφορα στην Ειδικη αγωγη...εδω
--- ΟΧΙ ..περιμενουμε τη  μοριοδοτηση...ως ανταποδοση
--οι εχοντες προσοντα σιγουρα δεν θα υποβαθμιστουν, μην ξεχνατε οτι πολλοι της δ/θμιας δουλεψαν σε καιρους που ουδεις δεν ηξερε τι ειναι η ΕΑ στην Ελλαδα απο τους πινακες της γενικης ,για να μας πουν για την προυπηρεσια στα δηθεν τμηματα ενταξης που βαζαν τους ..δυσκολους μαθητες για αυτην την προυπηρεσια κι αναθεμα κι αν ηξεραν πως επρεπε να τα δουλεψουν ,απλως περιμεναν να χτυπησει το κουδουνι. ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
μην ξεχνατε οτι πολλοι της δ/θμιας δουλεψαν σε καιρους που ουδεις δεν ηξερε τι ειναι η ΕΑ στην Ελλαδα απο τους πινακες της γενικης ,για να μας πουν για την προυπηρεσια στα δηθεν τμηματα ενταξης που βαζαν τους ..δυσκολους μαθητες για αυτην την προυπηρεσια κι αναθεμα κι αν ηξεραν πως επρεπε να τα δουλεψουν ,απλως περιμεναν να χτυπησει το κουδουνι. ;) ;) ;)

δηλαδή αυτοί οι πολλοί που λες ότι δεν ήξεραν πως να δουλέψουν στα Τ.Ε. (που τα λες και δήθεν) και περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι δεν ήξεραν καν το αντικείμενο τους  ε;. Τι μαθαίνει κανείς όμως στο φόρουμ. Αυτή η φοβερή απαξίωση του άλλου ρε παιδί μου, αυτών των άγνωστων πολλών, που ανάθεμα αν τους ξέρεις πόσο μάλλον τι έκαναν μέσα στην τάξη. Γενικεύουμε και όποιον πάρει ο χάρος και μετά όταν έρχονται κάποιοι σαν εσάς από την κοινωνία και λένε τα γνωστά "όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ρεμάλια, κάθονται, λουφαδόροι, ανίκανοι, σιγά την δύσκολη δουλειά που θέλουν, κάνουν διακοπές κλπ κλπ" σας πειράζει.

Κάτω η χούντα της γενίκευσης!

Ζαβαρακατρανέμια ζαβαρακτανέμια αλληλουιαα αλληλουια
Ζαβαρακατρανέμια ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια
λεως ίλεως ίλεως ίλεως νεμια
ίλεως ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια


Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Καλημέρα συνάδελφοι,
έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για την μοριοδότηση;
υπάρχει τελική απόφαση ή ακόμη είμαστε σε φάση σχεδιασμού;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Καλημέρα συνάδελφοι,
έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για την μοριοδότηση;
υπάρχει τελική απόφαση ή ακόμη είμαστε σε φάση σχεδιασμού;

Τελική απόφαση είναι μόνο το τελικό κείμενο του νόμου που θα ψηφιστεί στην

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@ k_m

1. Πλέον για να διοριστούν μόνιμοι καθηγητές, είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ ή παιδαγωγικών σχολών (ν. 3848/2010). Το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν γίνονται διορισμοί μονίμων μέσω ΑΣΕΠ.
2. Η αξιολόγηση δεν έχει σχέση με το θέμα μας.
3. Είναι δυνατόν να γίνει κάποιος καρδιολόγος χωρίς να έχει πρώτα τελειώσει γενική ιατρική/παθολογία? Γιατί να ισχύει το ίδιο για τους ειδικούς παιδαγωγούς? Υπάρχει μήπως σχολή καρδιολογίας στην Ελλάδα?
4. Η κατάταξη των ΠΕ 70 γινόταν πάντα μέσω ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία. Απλά επειδή οι θέσεις ήταν πάρα πολλές, διορίστηκαν και άτομα μόνο με προϋπηρεσία (60-40%).
5. Η σχολή του

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. Αυτό ισχύει για κάποιους κλάδους καθηγητών(αν δεν κάνω λάθος για τους καθ. πληροφορικής)...γνωρίζω φιλόλογους που και φέτος έκαναν τα χαρτιά τους για αναπληρωτές και δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ. Όπως και μαθηματικούς, φυσικούς κλπ γιατί τα συγκεκριμένα παν/μια έχουν κατοχυρώσει οι απόφοιτοι τους να μπορούν να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί σε σχολεία!
2. Την αξιολόγηση την έφερα ως παράδειγμα για να συνειδητοποιήσουμε ότι αν θέλουμε να "εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα" να εναρμονιζόμαστε πλήρως και όχι μόνο εκεί που μας συμφέρει.Η μεμονωμένη σύγκριση δεν είναι ορθή!
3.Και πάλι δε μου απάντησες στο ερώτημα "τι γίνεται αν ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στις μαθησιακές δυσκολίες τοποθετηθεί σε θέση όπου πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;" Και για να σου δώσω να το καταλάβεις και με το παράδειγμα των ιατρών, όπως κάποιος που έχει καρδιολογικό πρόβλημα δε θα πάει στον πλαστικό χειρούργο, έτσι και κάθε μαθητής έχει δικαίωμα να διδάσκεται από καταρτισμένο δάσκαλο και όχι από όποιον του λάχει!!!(γιατί οι πίνακες βασίζονται στο τι επέλεξε ο κάθε εκπαιδευτικός...)Και για πολλοστή φορά οι σχολές αυτές έχουν παιδαγωγική επάρκεια!!!
4.Η κατάταξη των Π.Ε 70 γίνεται με βάση την προϋπηρεσία!!!!Στον νομό που εργάζομαι τουλάχιστον 20 δάσκαλοι γενικής έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία και σε ολοήμερα δημοτικά χωρίς να έχουν δώσει ΑΣΕΠ.(μιλάω για αναπληρωτές και όχι για μόνιμους, μην μπερδεύεσαι).Κάθε χρονιά έτσι διορίζονται. Οι πίνακες των Π.Ε 70 έχουν κλειδώσει από το 2010, αλλά όσοι είχαν ήδη μπει τοποθετούνται με βάση την προϋπηρεσία...μην επιμένεις λοιπόν!!
5. Στη σχολή του

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
 k_m Πολυ προκατειλημμενος δεν εισαι με τους ΠΕ70 ? ΚΑΙ οι ΠΕ 71 δουλεουν αναπληρωτες χωρις καν να υπαρχει ΑΣΕΠ στον κλαδο τους αυτο δεν σε ενοχλει? Τουλαχιστον στους ΠΕ70 ο ΑΣΕΠ υπαρχει και οταν εξαντληθουν οι επιτυχοντες αντλει απο τους πινακες χωρι ΑΣΕΠ οπως ισχυει και στους καθηγητες οικιακης οικονομιας, πληροφορικαριους , αισθητικης αγωγης . θεατρολογους.... .

Να προσθεσω οτι οι ΠΕ71 εχουν κατευθυνση και εχω δει να αρνουνται να ασχοληθουν με αυτιστικο παιδι γιατι εχουν κατευθνση κωφους.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 15, 2014, 10:51:18 pm από mendor »

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
δηλαδή αυτοί οι πολλοί που λες ότι δεν ήξεραν πως να δουλέψουν στα Τ.Ε. (που τα λες και δήθεν) και περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι δεν ήξεραν καν το αντικείμενο τους  ε;. Τι μαθαίνει κανείς όμως στο φόρουμ. Αυτή η φοβερή απαξίωση του άλλου ρε παιδί μου, αυτών των άγνωστων πολλών, που ανάθεμα αν τους ξέρεις πόσο μάλλον τι έκαναν μέσα στην τάξη. Γενικεύουμε και όποιον πάρει ο χάρος και μετά όταν έρχονται κάποιοι σαν εσάς από την κοινωνία και λένε τα γνωστά "όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ρεμάλια, κάθονται, λουφαδόροι, ανίκανοι, σιγά την δύσκολη δουλειά που θέλουν, κάνουν διακοπές κλπ κλπ" σας πειράζει.

Κάτω η χούντα της γενίκευσης!

Ζαβαρακατρανέμια ζαβαρακτανέμια αλληλουιαα αλληλουια
Ζαβαρακατρανέμια ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια
λεως ίλεως ίλεως ίλεως νεμια
ίλεως ίλεως ίλεως λαμαλαμαναμανα νεμια
Αλληλουια Αλληλουια

Εσυ τωρα kinegiros γιατι παρεξηγησε ???? Δεν μεροληπτεις υπερ των ΠΕ71 και κατακρινεις τιτλους σπουδων χωρις να εισαι ειδκος? Ακου τα τωρα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182568
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 635
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.