0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στα 40 μορια κλειδωσε τελικα η μοριοδοτηση των μαστερ συμφωνα με εγκυρη πηγη και υποβαθμιζεται η πορουπηρεσια (μισο οριο ανα μηνα). Αρα μαλλον παλι προτασσονται τα μαστερ γιατι δεν υπαρχει ατομο που να ξεπερνα τα 40 μορια μονο με προυπηρεσια.
Είναι ποτε δυνατόν κάποιος που παρακολούθησε ένα 18μηνο ΜΠΣ εξ αποστάσεως να εχεις τις ίδιες ή περισσότερες γνώσεις με εκείνον που σπούδασε το συγκεκριμένο αντικείμενο 4 χρόνια;; Απλά και ξεκάθαρα: ΟΧΙ.
@ΛΩΡΑΜου αρεσει που παρουσιαζεις και την αλλη πλευρά του νομίσματος, χωρίς να γινεσαι ούτε στο ελάχιστο δεικτική!!Νομίζω ότι κατά γενική ομολογία συμφωνούμε στο γεγονός ότι μονάχα οι κάτοχοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών προγραμμάτων θα έπρεπε να μπαίνουν και ίσως να προτάσσονται στους πίνακες της ειδικής αγωγής, γιατι αυτο που γινεται σήμερα είναι ΑΔΙΚΟ και για τις 2 πλευρές (αποφοιτους Τμημάτων ειδικής αγωγης/ κατόχους σοβαρών μεταπτυχιακών προγραμμάτων). Και ναι, όταν γίνεται σωστή δουλεια, τότε είναι παραπάνω απο σίγουρο ότι δε μπορεί να συγκριθεί το περιεχόμενο και η γνωστική εμβάθυνση ενός προπτυχιακού κι ενός μεταπτυχιακού προγράμματος.
Επίσης παρατήρησα κάτι αλλο, που σχεδόν με έκανε να βαλω τα γελια. Το πανεπιστήμιο Λευκωσίας δινει λέει τη δυνατότητα, αντι για την εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας οι φοιτητές να πάρουν δυο επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα. Και ρωτάω εγώ: είναι δυνατόν να αποκτήσεις μεταπτυχιακό τίτλο, χωρίς να εκπονησεις διατριβή;; και ο επιστημονικός ρόλος της συγκεκριμένης βαθμίδας πως εξυπηρετείται;;Συνεπώς ο ΔΟΑΤΑΠ θα πρέπει να σοβαρευτεί λίγο, γιατι ο χώρος της παιδειας-εκπαίδευσης έχει καταλήξει να θυμίζει κρεαταγορά!!