*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484654 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ελεάνθη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
    • Προφίλ
εγω που εχω σεμιναριο 500 ωρων ειδικης αγωγης  μετα το 2010 θα ισχυει με το καινουργιο νομοσχεδιο?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μισό λεπτάκι να καταλάβω κάτι, γιατί σ' αυτή τη χώρα έχουμε την τάση να βαπτίζουμε το λογικό-παράλογο και το αντίστροφο:

Αν έχω επεξεργαστεί καλά τις "πληροφορίες" που διάβασα στις προηγούμενες σελίδες (χωρίς να θέλω να υποβαθμισω την εγκυρότητα τους), ένας απόφοιτος ειδικής αγωγής με 2 χρόνια προϋπηρεσίας και πάλι θα βρίσκεται πίσω απο έναν απόφοιτοι γενικής αγωγής, με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και αντίστοιχη προϋπηρεσία;; Αν ισχύει κατι τέτοιο, σε ποιο ακριβώς σημείο υφίσταται η νομοθετική μεταρρύθμιση και δεν τη βλέπω;; Επίσης, γενικά μιλώντας και ξέροντας πως θα αναστάτωση τους έχοντες προϋπηρεσία, πως στο καλό ειναι δυνατόν ένας απο φοιτος Ειδικής Αγωγής, χωρις προυπηρεσια, να βρίσκεται στους πίνακες πίσω απο οποιονδήποτε απόφοιτοι γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό,  που είχε την τύχη να δουλέψει 2 χρόνια λ.χ;; Εσείς δηλαδή το βρίσκεται λογικό;; Ειναι σα να λέμε στους συναδέλφους ΠΕ60-ΠΕ70, ότι ένας απόφοιτος ειδικής αγωγής με μεταπτυχιακο στις επιστήμες της αγωγής προηγείται στους πίνακες διορισμού, έναντι των γενικών παιδαγωγών. Θα το δεχόσασταν εσείς αυτό;; Τελικά δε θα σοβαρευτούμε ποτέ σ' αυτη τη χώρα.

Α, και για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις είμαι αποφοίτους Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, που απλά κατανοεί την αγανάκτηση των ειδικών παιδαγωγών.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Εχεις λαθος εικονα δασκαλε!!!! Στην γενικη αγωγη η καταταξη προσληψη γινεται με βαση τον βασικο τιτλο σπουδων γαιτι η φυση της δουλειας δεν απιτει ξειδικευμενες γνωσεις . Στην ειδικη αγωγη ομως προσων προσληψης ειναι το εσμιναριο ΕΑΕ η ο Βασικος τιτλος στην ΕΑΕ αλλα πρωτιστως η  ξειεδικυεση στην ΕΑΕ οπως το μεταπτυχιακο η το διδακτορικο.Προκειται για διαφορετικους παενεπιστημιακους  τιτλους με διαφορετικη βαρυτητα .Ενα σεμιναριο ή ενας βασικος τιτλος  δεν μπορει να μπει στην ιδια κατηγορια με ενα διδακτορικο( που ειναι καθαρα τιτλος εξειδικευσης) ή να προηγηθει γι' άυτο το λογο υπαρχει και η διαβαθμιση στην καταταξη.
  Να σου φερω και ενα ποιο απλο παραδειγμα Αν σε ενα χωριο που υπηρετει 10 χρονια παθολογος τοποθετηθει ενας ορθοπεδικος που μολις τελειωσε ειδικοτητα με 0 υπηρεσια και καποιος σπασει το ποδι του , ποιος απο τους δυο γιατρους θα προηγηθει για να τον γιατρεψει ως καταλληλα εξειδικευμενος?Δεν νομιζω ο παθολογος.

Τελος βασικος τιτλος στην ειδικη αγωγη δεν υπαρχει πουθενα στο εξωτερικο . Η Ειδικη αγωγη ειναι καθαρα εξειδικευδη και παρεχετε απο μαστερ η διδακτορικο. καλο ειναι λοιπον πριν παιρνεις οποιαδηποτε θεση στα φορουμ να μελετας για το τι ισχυει και  να αρχισεις συμμεριζεσαι και λιγο τους συναδελφους σου που ακολουθησαν τον δρομο της εξειδικευσης και αυτη την στιγμη καποιοι εχουν πανω απο δεκα χρονια σπουδων .

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Στα 40 μορια κλειδωσε τελικα η μοριοδοτηση των μαστερ συμφωνα με εγκυρη πηγη και υποβαθμιζεται η πορουπηρεσια (μισο οριο ανα μηνα). Αρα μαλλον παλι προτασσονται τα μαστερ γιατι δεν υπαρχει ατομο που να ξεπερνα τα 40 μορια μονο με προυπηρεσια.
Eπισης στα 140 το διδακτορικο και στα 1040 το μεταδιδακτορικο το οποιο σημειωτεον  οποιος το εχει συμφωνα με  επειγουσα εγκυκλιο του υπουργειου παιδειας δεν θα μπαινει στους πινακες αλλα θα συνταξιοδοτειται αμεσως δεδομενου οτι εχει συμπληρωσει ολα τα απαραιτητα χρονια υπηρεσιας...αυτα και αναμενουμε τα νεωτερα..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
@mendor
Καταρχάς ένα μεγάλο ευχαριστώ και μόνο που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις. Γνωρίζω επακριβώς την κατάσταση που επικρατεί στο εξωτερικό, ποτέ δε θα έφθανα στο σημείο να βγάλω αβίαστα συμπεράσματα. Απο τη στιγμή όμως που στην Ελλαδίτσα μας κάποιο μεγάλο μυαλό σκαρφίστηκε να δημιουργήσει προπτυχιακό τίτλο σπουδών στον τομέα της Ειδικής Αγωγής, τότε με κάποιο τρόπο πρέπει να υπερασπιστούν και τα δικαιώματα των συγκεκριμένων αποφοίτων. Έχω άδικο;; Γενικά πάντοτε αυτό ήταν το μεγάλο αγκάθι στην εκπαίδευση, το γεγονός ότι ο ένας προσπαθεί να φάει τον άλλο. Και όχι, δε στέκομαι απέναντι στους συναδέλφους με πολυετή εμπειρία στην ειδική αγωγή, που απο τη στιγμή που αποφοίτησαν απο το ΠΤΔΕ είναι γνωστές των διδακτικών θεωριών/προσεγγίσεων δεδομένης πάντα της κατάστασης (για την ακρίβεια υπερασπιζομαι το αντικείμενο μου και νιώθω περήφανος για τις σπουδές μου), αλλά απέναντι σε εκείνους που συμμετέχουν στην εμπορευματοποίηση της ειδικής αγωγής. Είναι ποτε δυνατόν κάποιος που παρακολούθησε ένα 18μηνο ΜΠΣ εξ αποστάσεως να εχεις τις ίδιες ή περισσότερες γνώσεις με εκείνον που σπούδασε το συγκεκριμένο αντικείμενο 4 χρόνια;; Απλά και ξεκάθαρα: ΟΧΙ.

Κατανοώ πλήρως την οπτική σου, απλά η δική μου προφανώς διαφέρει. Καλό είναι, άλλωστε, να ακούγονται διαφορετικές απόψεις, προωθείται ο διαλογος ;).

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
  Είναι ποτε δυνατόν κάποιος που παρακολούθησε ένα 18μηνο ΜΠΣ εξ αποστάσεως να εχεις τις ίδιες ή περισσότερες γνώσεις με εκείνον που σπούδασε το συγκεκριμένο αντικείμενο 4 χρόνια;; Απλά και ξεκάθαρα: ΟΧΙ.


Απλά να σου πω φίλε πως όλα τα μεταπτυχιακά δεν είναι το ίδιο...τα μεταπτυχιακά του Καποδιστριακού π.χ έχουν 700 ώρες πρακτικής...καθόλου αμελητέα εμπειρία νομίζω.... ???

Και επίσης οι σπουδές και οι εργασίες σε προπτυχιακό επίπεδο δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με το επίπεδο και την εμβάθυνση του μεταπτυχιακού....γι αυτό ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα γιατί η χρονική διάρκεια από μόνη της για μένα δεν λέει τίποτα και δεν είναι εχέγγυο εμπεριστατωμένης γνώσης!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2014, 09:36:46 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
@ΛΩΡΑ
Μου αρεσει που παρουσιαζεις και την αλλη πλευρά του νομίσματος, χωρίς να γινεσαι ούτε στο ελάχιστο δεικτική!!
Νομίζω ότι κατά γενική ομολογία συμφωνούμε στο γεγονός ότι μονάχα οι κάτοχοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών προγραμμάτων θα έπρεπε να μπαίνουν και ίσως να προτάσσονται στους πίνακες της ειδικής αγωγής, γιατι αυτο που γινεται σήμερα είναι ΑΔΙΚΟ και για τις 2 πλευρές (αποφοιτους Τμημάτων ειδικής αγωγης/ κατόχους σοβαρών μεταπτυχιακών προγραμμάτων). Και ναι, όταν γίνεται σωστή δουλεια, τότε είναι παραπάνω απο σίγουρο ότι δε μπορεί να συγκριθεί το περιεχόμενο και η γνωστική εμβάθυνση ενός προπτυχιακού κι ενός μεταπτυχιακού προγράμματος.

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@ΛΩΡΑ
Μου αρεσει που παρουσιαζεις και την αλλη πλευρά του νομίσματος, χωρίς να γινεσαι ούτε στο ελάχιστο δεικτική!!
Νομίζω ότι κατά γενική ομολογία συμφωνούμε στο γεγονός ότι μονάχα οι κάτοχοι συγκεκριμένων μεταπτυχιακών προγραμμάτων θα έπρεπε να μπαίνουν και ίσως να προτάσσονται στους πίνακες της ειδικής αγωγής, γιατι αυτο που γινεται σήμερα είναι ΑΔΙΚΟ και για τις 2 πλευρές (αποφοιτους Τμημάτων ειδικής αγωγης/ κατόχους σοβαρών μεταπτυχιακών προγραμμάτων). Και ναι, όταν γίνεται σωστή δουλεια, τότε είναι παραπάνω απο σίγουρο ότι δε μπορεί να συγκριθεί το περιεχόμενο και η γνωστική εμβάθυνση ενός προπτυχιακού κι ενός μεταπτυχιακού προγράμματος.
Παιδιά, ως εξωτερικός παρατηρητής (ειμαι εκπαιδευτικος αλλα δεν εχω καμία σχε΄ση με ειδικη αγωγή, τα μετατπυχιακά τύπου Ιταλία/Βουλγαρία ,Κυπρο τύπου:  είμαι –στην Ελλάδα αναπληρωτής και πηγαίνω στην Ιταλια την καθαρα Δευτερα και την 28η Οκτωβρίου με σημειώσεις από το φροντιστήριο που με έστειλε στα ελληνικα (γιατί δεν ξερω Ιταλικά και δεν μπορώ να γραψω εργασία ΚΑΝ στα αγγλικά) είναι μια ξεφτίλα σκέτη και δεν επρεπε καν να αναγνωρίζονται. Έχουν βρει φάμπρικα οι Ιταλοί οι Κυπριοι και οι Βούλγαροι και βγάζουν εύκολα λεφτά. Εχω δυστυχώς ΠΑΡΑ πολλούς φίλους που τα ‘εχουν κάνει και τα κανουν και τώρα και δασκαλους και νηπιαγωγούς και ακόμα και οι ίδιοι παραδέχονται ότι είναι γελόια. Για πότε αρχίζουν, για πότε τελείωνουν και ΠΩΣ γραφουν εργασιες ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΠΕΔΟΥ στα Ιταλικά, είναι απορίας άξιον?!? Για την ακρίβεια, πολύ κοντινός μου άνθρωπος ‘εγινε δεκτός στα Γιάννενα, αλλά για να μην χάσει την αναπλήρωση και για να είναι σιγουρη ότι θα εχει το μεταπτυχιακό σε 11 μηνακια max, προτίμησε να πάει στην Ιταλία. Και όπως αποδεικνύεται καλά έκανε, μια χαρά της βγήκε!?? Τσακ μπαμ είναι στο σπιτάκι της και δεν πληρώνει ουτε ενοίκια ουτε τίποτα. Κυρία!!!

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Παιδια το ΔΟΑΤΑΠ δεν κανει τις αναγνωρισεις των ξενοφερτων μτχ? Δεν ειναι επισημος κρατικος φορεας αναγνωρισης και πιστοποιησης επιστημονικης γνωσης του εκαστοτε πτυχιουχου? Με ποια κριτηρια καποιοι αποκαλουν τα μεταπτυχιακα  του εξωτερικου (εστω ορισμενα )χαμηλου επιπεδου και ερχονται σε αντπαραθεη με συναδελφους?

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού έχουν εδώ και πολλά χρόνια εφαρμόσει την εξ'απόστασης απόκτηση μεταπτυχιακών. Δεν μπορούμε να μιλάμε απαξιωτικά για πανεπιστήμια π.χ Ιταλίας. Τώρα το ότι στήνονται φάμπρικες και παιχνίδια ναι υπάρχουν αλλά αν ένας επιλέγεται π.χ να παρακολουθήσει αγγλoφωνο ή ιταλόφωνο μεταπτυχιακό και δεν είναι κάτοχος κάποιου επιπέδου γλωσσομάθειας αυτό πρέπει να το ελέγχει ο ΔΟΑΤΑΠ !!

Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι στη χώρα μας δεν είναι όλα αξιοκρατικά και ρόδινα στα ελληνικά μεταπτυχιακά

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
@mendor
Ο καθένας έχει δικαίωμα να κρίνει τα εκπαιδευτικά δρόμενα, με βαση παραδείγματα απο τον κύκλο του και το περιβάλλον. Τώρα το αν ο αναγνώστης θα επιλέξει να υιοθετήσει η όχι την κριτική στάση του συγγραφέα, αυτο είναι ένα αλλο ζήτημα... Προσωπικά, έχοντας δυο φίλες μου που παρακολουθούν μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή σε πανεπιστήμιο της Ιταλίας, χωρίς να έχουν γνωση της γλώσσας, διαβαζοντας και δινοντας κάποιες ενότητες στα ελληνικά, παραδίνοντας μεταπτυχιακή εργασία στα ελληνικά, που θα μεταφραστεί απο κάποιο φροντιστήριο και κάνοντας ταχυρυθμα μαθήματα Ιταλικών, απλα και μόνο για να καταφέρουν να την κουτσοπαρουσιασουν, έχω σχηματισει τη χειρότερη αποψη. Φυσικά υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις, το ΜΠΣ στη σχολική ψυχολογία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας φαίνεται να είναι μια απο αυτες, αλλα δεν παύουν να είναι εξαιρέσεις.

Επίσης παρατήρησα κάτι αλλο, που σχεδόν με έκανε να βαλω τα γελια. Το πανεπιστήμιο Λευκωσίας δινει λέει τη δυνατότητα, αντι για την εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας οι φοιτητές να πάρουν δυο επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα. Και ρωτάω εγώ: είναι δυνατόν να αποκτήσεις μεταπτυχιακό τίτλο, χωρίς να εκπονησεις διατριβή;; και ο επιστημονικός ρόλος της συγκεκριμένης βαθμίδας πως εξυπηρετείται;;

Συνεπώς ο ΔΟΑΤΑΠ θα πρέπει να σοβαρευτεί λίγο, γιατι ο χώρος της παιδειας-εκπαίδευσης έχει καταλήξει να θυμίζει κρεαταγορά!!

Αποσυνδεδεμένος melpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολλά μεταπτυχιακά εξωτερικού σου δίνουν τη δυνατότητα να πάρεις μαθήματα ειδικότητα. Επίσης γνωρίζω και στην Ελλάδα που δεν χρειάζεται να κάνεις διατριβή. Ο καθένας όταν είναι εκ των έσω μπορεί να κρίνει. Δηλαδή της Ιταλίας που κ καλά κάνουν μεταπτυχιακή και είναι μία βιβλιογραφική ανασκόπηση?? που τέτοιες σαν αυτές κάνουμε ένα κάρο στην Κύπρο κ δεν έχει καμία σχέση με έρευνα?? φάμπρικα δυστυχώς έχουμε κ εδώ. Το κακό σε αυτά τα μτχ είναι ότι παίρνουν πολύ κόσμο και αυτό δεν είναι κ τόσο καλό από πολλές απόψεις.

Αποσυνδεδεμένος ioanna-2012

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μεσα στον τρεχοντα μηνα ανακοινωνεται η μοριοδοτηση των μαστερ ειδικης, 24 μορια τουλαχιστον λενε οι πληροφοριες..
Στα 40 μορια κλειδωσε τελικα η μοριοδοτηση των μαστερ συμφωνα με εγκυρη πηγη και υποβαθμιζεται η πορουπηρεσια (μισο οριο ανα μηνα). Αρα μαλλον παλι προτασσονται τα μαστερ γιατι δεν υπαρχει ατομο που να ξεπερνα τα 40 μορια μονο με προυπηρεσια.

Οτι εγραψες το γνωριζα απο "μεσα" πριν ακομα ψηφιστει οπως γνωριζα και τοσα αλλα για τα οποια σας πληροφορησα εγκαιρα και εγκυρα

Από 194 γύρω στα 150 άτομα οι μαθηματικοί και 50 φυσικοί. Μην περιμένετε πριν τις 7-8.

Ειλικρινα η σταση καποιων εδω μεσα ειναι απαραδεκτη. Θελετε να σας πω και το ονοματεπωνυμο της φιλης μου απο το υπουργειο στην οποια υποχρεωνομαι για καμια πληροφορια;; Θεωρειστε οτι σας ειπα ακυρο και μη δινετε καμια σημασια. Ξυπνειστε μονο οσο ειναι νωρις γιατι οι δασκαλοι μας πηρανε φαλαγγι. Καλο σας βραδυ.

Τι να πούμε για την περίπτωσή σου!!!

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Παράθεση
Επίσης παρατήρησα κάτι αλλο, που σχεδόν με έκανε να βαλω τα γελια. Το πανεπιστήμιο Λευκωσίας δινει λέει τη δυνατότητα, αντι για την εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας οι φοιτητές να πάρουν δυο επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα. Και ρωτάω εγώ: είναι δυνατόν να αποκτήσεις μεταπτυχιακό τίτλο, χωρίς να εκπονησεις διατριβή;; και ο επιστημονικός ρόλος της συγκεκριμένης βαθμίδας πως εξυπηρετείται;;

Συνεπώς ο ΔΟΑΤΑΠ θα πρέπει να σοβαρευτεί λίγο, γιατι ο χώρος της παιδειας-εκπαίδευσης έχει καταλήξει να θυμίζει κρεαταγορά!!

Προφανώς αγαπητέ δεν ξέρεις καθόλου την ευρωπαική νομοθεσία και το σύστημα της Μπολόνιας. Ας τα ξαναπώ. Στην Κύπρο σχεδόν όλα τα πανεποστημια, αναμέσα τους και το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Κύπρου δίνει την δυνατότητα να τελειώσει κανείς το μαστερ του με δύο τρόπους: η με εκπόνηση διατριβής, ή χωρίς αλλά με επιπλέον μαθήματα. Αυτό γίνεται διότι ο φοιτητής έχει πάρει υποχρεωτικά μαθήματα μεθοδολογίας έρευνας και θεωρητικά σε όλα τα μαστερ της Κύπρου από οποιοδήποτε πανεπιστήμιο ξέρει να κάνει έρευνα.
Τώρα το γεγονός ότι οι έλληνες έχουν μια περίεργη αντίληψη ότι ένα μάστερ πρέπει να έχει διατριβή, σε διαβεβαιώνων ότι κανένας νόμος πουθενά στο κόσμο, κανένα σύμφωνο πουθενά στο κόσμο, κανένας ΔΟΑΤΑΠ πουθενά στο κόσμο δεν το λέει αυτό. Τα μαστερ απλά συνηθίζεται να έχουν διατριβή, αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό, μιας και δεν είναι διδακτορικά. Αυτό που ισχύει σύμφωνα με την Μπολόνια, ψηλά γράμματα για όσους δεν ξέρουν είναι να πληρούνται τα ECTS. Απλά οι έλληνες έχουν την αντίληψη οτι επειδή εδώ τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν όλα δατριβές, ότι επειδή το κάνει ο έλληνας εδώ, έτσι πρέπει να είναι και έξω και οτιδήποτε άλλο διαφορετικό είναι κακό. Κλασσική αντίληψη που έχουν και για ένα σωρό άλλα πράγματα....που όμως δεν ισχύει ούτε για τον ίδιο τον ΔΟΑΤΑΠ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159843
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 559
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.