*

Τελευταία νέα

  • Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
  • Έκδοση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31
  • Προσλήψεις 144 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Πρόσκληση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων
  • Προσλήψεις 30 μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 438246 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος random

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 57
      • Προφίλ
    Διαβάζω τα σχόλια όλων και μου κάνει κάτι εντύπωση: Δε σχολιάζει κανένας αρνητικά το γεγονός ότι "κόβουν" ή "πριμοδοτούν" την προϋπηρεσία! Άρθρο 22, 3ii): "Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται". Μόνο σε μένα φαίνεται άδικο και παράλογο;;;;

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

    Αποσυνδεδεμένος nero

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1600
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
     Πριν αρχισει να σου κανει εντυπωση καλο ειναι να ριχνεις μια ματια πιο πανω, το εχουμε σχολιασει και αρκετα μαλιστα..

    Αποσυνδεδεμένος random

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 57
      • Προφίλ
    Ο σχολιασμός που είδα στα προηγούμενα σχόλια αναφερόταν για το τι συμβαίνει με το =15 (που δεν είναι >15 ούτε <15). Αν μου διέφυγε κάτι πάω πάσο. Πέρα από αυτό, το θεωρείτε δίκαιο;

    Αποσυνδεδεμένος emily_

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 882
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Aυτο το κατω απο 30 μηνες προυπηρεσια σε ποιο σημειο  αναφερεται?

    Στο 1.6 του άρθρου 20 λέει ποια είναι τα τυπικά προσόντα των εκπαιδευτικών ΕΑΕ:

    Tων κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
    i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
    ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
    iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
    iv) Τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
    v) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο)
    vi) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010.

    Τα σεμινάρια δεν συμπεριλαμβάνονται στα τυπικά προσόντα (ενώ στον προηγούμενο νόμο το ανέφερε).
    « Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2014, 11:03:52 μμ από Winona »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

    Αποσυνδεδεμένος nero

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1600
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Ειναι λιγο μπερδεμενο ειναι η αληθεια...δηλ αναπληρωτης με σεμιναριο πριν το 2010 και 30 μηνες πραγματικης προυπηρεσιας χωρις μεταπτυχιακο η διδακτορικο εχει στον πινακα  6+1 =7 μορια   + την προσαυξηση του βαθμου πτυχιου. Σωστα??

    * το < ή  > 15 το εχουμε αναφερει ως αδικο ξαναδες το

    Αποσυνδεδεμένος emily_

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 882
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Σωστά  ;)

    Αποσυνδεδεμένος stefaniape11

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 9
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Υπάρχει κάποιος που να ανήκει στον κλάδο ΠΕ11; Τι γίνεται με την κύρια ειδικότητα; Η δευτερεύουσα ειδικότητα είναι 2 εξάμηνα, το ίδιο με την κύρια ειδικότητα. Γιατί διαχωρίζουν την κύρια από την δευτερεύουσα; Γιατί θεωρούν ότι αυτός που πήρε κύρια ειδικότητα (ενός έτους) είναι πιο καταρτισμένος από αυτόν που πήρε δευτερεύουσα ειδικότητα (ενός έτους) ή από αυτόν που έκανε μεταπτυχιακό στα τέσσερα τμήματα ΤΕΦΑΑ;

    Αποσυνδεδεμένος pb

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 31
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Όλα έχουν προβλεφθεί. Δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύψουν  την Αμερική...

    ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ- Ν.Π.Δ.Δ. ΚΑΙ ΟΤΑ
     Άρθρο 1
     1. Τα κατά κλάδους ή ειδικότητες προσόντα διορισμού μονίμου ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού σε θέσεις δημοσίων υπηρεσιών, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, συμπεριλαμβανομένων και των Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμίδας με την επιφύλαξη της παρ. 2 του άρθρου 30 του παρόντος και πρόσληψης τακτικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου των άρθρων 14 του ν. 2190/1994 (ΦΕΚ 28 Α) και 1 παρ. 3 του ν. 2527/1997 (ΦΕΚ 206 Α) όπως ισχύουν κάθε φορά, καθορίζονται στα επόμενα άρθρα του διατάγματος αυτού.
     Εφεξής άλλα ειδικά προσόντα διορισμού μπορεί, με τους οικείους οργανισμούς ή κανονισμούς, να καθορίζονται μόνο για τους κλάδους ή τις ειδικότητες των οποίων οι ανάγκες δεν καλύπτονται από τις ρυθμίσεις του διατάγματος αυτού.
     
    2. Πλέον των προσόντων που προβλέπονται από το διάταγμα αυτό ή από άλλες ισχύουσες διατάξεις ή κανονισμούς, μπορεί για ορισμένες ειδικότητες συγκεκριμένων υπηρεσιών ή νομικών προσώπων, να τεθούν στην προκήρυξη πρόσθετα προσόντα ύστερα από αίτημα του οικείου φορέα και σύμφωνη γνώμη του ΑΣΕΠ (άρθρο 18 παρ. 7 ν. 2190/1994, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 του ν. 2527/1997).
     
    3. Πρόσθετα προσόντα διορισμού σε θέσεις κλάδων ή ειδικοτήτων που προβλέπονται κατά τη δημοσίευση του παρόντος στους οργανισμούς ή κανονισμούς συγκεκριμένων υπηρεσιών εξακολουθούν να ισχύουν.
       
    Άρθρο 2
    Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό
     1. Για την πλήρωση θέσεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου απαιτείται:
     α) Πτυχίο ή Δίπλωμα ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, που καλύπτει το γνωστικό αντικείμενο της θέσης ή συναφές με αυτό γνωστικό πεδίο.
    β) Επιστημονική εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο της οικείας θέσης που αποδεικνύεται με:
     ι) Διδακτορικό δίπλωμα ελληνικού ΑΕΙ, ή αναγνωρισμένο της αλλοδαπής, ή
    ιι) μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών διάρκειας τουλάχιστον ενός ακαδημαϊκού έτους ελληνικού ΑΕΙ ή αναγνωρισμένο της αλλοδαπής και αντίστοιχη εμπειρία τουλάχιστον δύο ετών μετά την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου, ή
    ιιι) Αντίστοιχη εμπειρία τουλάχιστον τεσσάρων ετών μετά την απόκτηση του βασικού τίτλου σπουδών και μια τουλάχιστον δημοσίευση ή επιστημονική ανακοίνωση σε θέμα σχετικό με το περιεχόμενο της θέσης.
    Σε περίπτωση που μεταπτυχιακός τίτλος συμπληρώνει ή ενσωματώνεται στο βασικό τίτλο, δεν λογίζεται ως μεταπτυχιακός τίτλος για την εφαρμογή του παρόντος. Όταν ο διδακτορικός ή μεταπτυχιακός τίτλος που αποδεικνύει την επιστημονική εξειδίκευση για τη θέση χορηγείται και σε κατόχους διαφόρων βασικών πτυχίων, ο οικείος φορέας μπορεί να δέχεται τα βασικά αυτά πτυχία ως τυπικό προσόν διορισμού στη θέση.
    γ) Άριστη γνώση ή πολύ καλή γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας.
     
    2. Με την προκήρυξη πλήρωσης θέσεων ορίζονται τα σχετικά με την κάθε θέση αποδεκτά βασικά πτυχία ή διπλώματα. Μπορεί επίσης να ορίζεται η κατά περίπτωση απαιτούμενη ξένη γλώσσα ή και περισσότερες, το επίπεδο γλωσσομάθειας των τελευταίων, πρόσθετη εμπειρία για την περίπτωση που η εξειδίκευση αποδεικνύεται με διδακτορικό καθώς και για όλες ή μέρος των θέσεων να απαιτούνται επιλεκτικά ορισμένα μόνο από τα προσόντα ι, ιι, ιιι της παραγράφου 1β.

    Αποσυνδεδεμένος noname

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 460
      • Προφίλ
    Παραθέτω ένα παράδειγμα με βάση την  προηγούμενη μοριοδότηση που δείχνει τον παραλογισμό του νόμου που ίσχυε:
    Υποψήφιοι Α πίνακα: 20
    Υποψήφιοι Β πίνακα: 1000 (3 πολύτεκνοι, 30 γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες, 30 τρίτεκνοι)
    Σε 100 προσλήψεις αναπληρωτών είχαμε:
    20 (20% του Α πίνακα στο σύνολο των προσλήψεων)
    3 (πολύτεκνοι)
    16 (τρίτεκνοι 20% των προσλήψεων του Β πίνακα)
    Οι υπόλοιπες θέσεις  (61% τελικά δίνονταν σε όλους τους υπόλοιπους με τους γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες να προτάσσονται)
    Ο καινούργιος έχει επίσης πολλά παράδοξα και ακατανόητα που θα σχολιάσω σε επόμενο μήνυμα.

    Συνδεδεμένος baronos

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 148
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Υπάρχει κάποιος που να ανήκει στον κλάδο ΠΕ11; Τι γίνεται με την κύρια ειδικότητα; Η δευτερεύουσα ειδικότητα είναι 2 εξάμηνα, το ίδιο με την κύρια ειδικότητα. Γιατί διαχωρίζουν την κύρια από την δευτερεύουσα; Γιατί θεωρούν ότι αυτός που πήρε κύρια ειδικότητα (ενός έτους) είναι πιο καταρτισμένος από αυτόν που πήρε δευτερεύουσα ειδικότητα (ενός έτους) ή από αυτόν που έκανε μεταπτυχιακό στα τέσσερα τμήματα ΤΕΦΑΑ;


    Την ίδια απορία έχω και εγώ. Είναι δυνατόν να θεωρούν ειδικό παιδαγωγό, μόνο αυτόν που έχει πάρει κύρια ειδικότητα και να προτάσσεται έναντι των συναδέλφων με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό;

    Αποσυνδεδεμένος ipponoh

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 63
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Συνάδελφοι καλημέρα! θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο από το άρθρο 22..κάτοχος μεταπτυχιακού και σεμιναρίου θα μοριοδοτείται με ένα επιπλέον μόριο για το σεμινάριο?? Μου φαίνεται τελείως παράλογο να γίνει κάτι τέτοιο όταν μάλιστα για κάτοχο διδακτορικού και μεταπτυχιακού μαζί το μεταπτυχιακό όπως σαφώς αναφέρεται δε μετράει!! Ο μεταπτυχιακός τίτλος είναι ανώτερος του σεμιναρίου οπότε τι μας λένε τώρα?? Να πάμε όσοι έχουμε διδακτορικά και μεταπτυχιακά να κάνουμε και σεμινάριο για έξτρα μοριοδότηση?? Νομίζω ότι είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα που θα φέρει πολλές ανακατατάξεις στους πίνακες και κατά τη γνώμη μου αδικίες διότι τιμρούνται ουσιαστικά οι συνάδελφοι που δεν επέλεξαν να ξεκινήσουν με σεμινάριο ούτε να ασχοληθούν με αυτά αλλά πήγαν κατευθείαν για μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές! Πείτε μου τι σκέφτεστε εσείς για αυτό το θέμα. Καλές γιορτές σε όλους!!

    Αποσυνδεδεμένος noname

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 460
      • Προφίλ
    Να μην ξεχνάμε ότι τα σεμινάρια ξεκίνησαν από το πανεπιστήμιο του Βόλου.....

    Αποσυνδεδεμένος noname

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 460
      • Προφίλ
    Στα ακαδημαϊκά κριτήρια οι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ παίρνουν τρεις (3) μονάδες και οι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδες.
    Μπορεί να μου πει κάποιος σε ποιες περιπτώσεις αναφέρεται ή ποιους φωτογραφίζει.
    Τι σημαίνει διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο στην ΕΑ;
    (με δεδομένο ότι στο παρελθόν όπου υπήρχε παρόμοια μοριοδότηση υπήρχαν προβλήματα [διευθυντές, σχολ σύμβουλοι κλπ]
    Τα μεταπτυχιακά στο γνωστικό ή τη διδακτική δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται?
    « Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2014, 02:51:57 μμ από noname »

    Αποσυνδεδεμένος ipponoh

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 63
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Ενδεχομένως να πρέπει να μοριοδοτούνται ανάλογα το αντικείμενο αλλά εγώ δε μιλώ για ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Μιλώ για σεμινάρια τα οποία κάποιοι τα πήραν, δούλεψαν στην ειδική και απέκτησαν προυπηρεσία και τώρα που έκαναν και μεταπτυχιακό αν μοριοδοτηθούν και για το σεμινάριο θα ξεπεράσουν αρκετούς από αυτούς που ξεκίνησαν κατευθείαν με μεταπτυχιακό. Το θεωρώ παράλογο και πιστεύω ότι θα ξεκινήσει πάλι η υστερία με τα σεμινάρια…δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα πρέπει να κάνω και σεμινάριο για να μη χάσω τη θέση μου στον πίνακα!

     

    Pde.gr, © 2005 - 2022

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 31133
    • Τελευταία: Nikisara
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1108126
    • Σύνολο θεμάτων: 18499
    • Σε σύνδεση σήμερα: 536
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 32
    Επισκέπτες: 456
    Σύνολο: 488

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.