0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kinegiros,το παρακάτω άρθρο νομίζω απαντά στις αρνήσεις σου:Από την Ξανθή Τσιολπίδου- δασκάλα...............
Εσυ διαβαζεις αποσπασματικα και αυτα που σε συμφερουν γιατι υποστηριζεις συγκεκριμενα συμφεροντα, να ξαναψαξεις ολα τα Παιδαγωγικα τμηματα γιατι τα μαθηματα ειδικης αγωγης δεν τα ξεχωριζουν αλλα τα ενσωματωνουν στα παιδαγωγικα και τις διδακτικες . το ιδιο συμβαινει και με τις πρακτικες....η ειδικη ειναι προεκταση της γενικης και αναποσπαστο τμημα της . ακομη και τα αναλυτικα προγραμματα της γενικης το αναφερουν. Αλλα αφου δεν εισαι δασκαλος τι θες και κατακρινεις χωρις να γνωριζεις??? Οσο για την Αθηνα εκεινα τα παιδαγωγικα τμηματα πρωτα ξεκινησαν τις πρακτικες στην ΕΑ καθως και τα μαθηματα εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον.
Οι κωδικοί .50 πρέπει να καταργηθούν και στην α/θμια και στη β/θμια.
Και στη Δευτεροβάθμια ποιοι θα προσλαμβάνονται για τα ΤΕ και την παράλληλη στήριξη;;;
Kinegiros, διάβασε προσεκτικά το άρθρο,φυσικά και απαντά:" οι απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής , το οποίο τα 2 πρώτα έτη συνεκπαιδεύει τους ειδικούς της ΕΑ με τους κοινωνιολόγους με ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών και στα δύο τελευταία έτη προσφέρει μαθήματα ειδικής αγωγής και πρακτική σε ένα μόνο τύπο σχολείου".Σε όλα είσαι αρνητικός,εσύ τελικά τι ισχυρίζεσαι,για πες μας να μάθουμε κ εμείς.
@kinegeirosΣυμφωνώ και γω μαζί σου με μία μικρή ένσταση: η πληροφορική υπάρχει σαν αυτόνομος κλάδος και επιστήμη παντού. Αντίθετα, η ειδική αγωγή πουθενά (α! μόνο στην Ελλάδα). Επίσης, δε θα έδινα πάνω από δύο μόρια στους αποφοίτους των σχολών αυτών, καθώς σπουδάζουν 4 χρόνια, ενώ οι ΠΕ 70. 50 τουλάχιστον 5-10!