*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487148 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Γιατί οι ειδικές κατηγορίες που διαμαρτύρονται δεν εγείρουν και τα ίδια διακαιώματα στους πίνακες γενικής?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nantiapa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Homo Educandus
    • Προφίλ
Να ρωτησω κάτι. Ο βαθμός πτυχίου θα υπολογιστεί σε όλους; πχ και στους ΠΕ70,50 με προυπηρεσία και σε αυτους με μεταπτυχιακα;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Να ρωτησω κάτι. Ο βαθμός πτυχίου θα υπολογιστεί σε όλους; πχ και στους ΠΕ70,50 με προυπηρεσία και σε αυτους με μεταπτυχιακα;

ναι

Αποσυνδεδεμένος sofi64

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είναι αδικο για τους δασκαλους με ΜΑΣΤΕΡ να μην προηγούνται, τα τμηματα του Βολου κ Μακεδονιας ιδρυθηκαν με σκοπο να καλυψουν ειδικα σχολεια κ μονο. Τα τμηματα ενταξης κ παραλληλη στηριξη είναι για τους δασκαλοθς γενικης μεσα στο γενικο σχολειο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Είναι αδικο για τους δασκαλους με ΜΑΣΤΕΡ να μην προηγούνται, τα τμηματα του Βολου κ Μακεδονιας ιδρυθηκαν με σκοπο να καλυψουν ειδικα σχολεια κ μονο. Τα τμηματα ενταξης κ παραλληλη στηριξη είναι για τους δασκαλοθς γενικης μεσα στο γενικο σχολειο

υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο που να λέει κάτι τέτοιο ?

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ




Συμφωνα με  το καταστατικό λειτουργίας των συγκεκριμένων σχολών ΕΑ οι απόφοιτοι τους προορίζονται σε εργασία σε ιδρύματα και ειδικά σχολεία.

gesthimani

  • Επισκέπτης
Συμφωνα με  το καταστατικό λειτουργίας των συγκεκριμένων σχολών ΕΑ οι απόφοιτοι τους προορίζονται σε εργασία σε ιδρύματα και ειδικά σχολεία.
Αυτό πρέπει να το δούμε με τους νέους συλλόγους που έχουν δημιουργηθεί (καιρός ήταν).  Μου φαίνεται ότι το ΣΤΕ όπως προτείνεται στη διαβούλευση, είναι ο μόνος δρόμος.

Αποσυνδεδεμένος Li0

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 495
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
προσφυγή πρέπει να γίνει και για το ότι τοποθετούνται εκτός από τα ειδικά σχολεία που είναι στη δικαιοδοσία της πρωτοβάθμιας και στα εεεεκ που είναι στη δικαιοδοσία της δευτεροβάθμιας.

Ο νόμος πρέπει να διαχωρίσει το τι θα γίνει με τη δευτεροβάθμια

για αυτό και όλοι μαζί φυσικοί, μαθηματικοί, φιλόλογοι κα που θίγονται από την άδικη τοποθέτηση δασκάλων σε εεεεκ πρέπει να ενωθούν και να διεκδικήσουν δυναμικά τα δικαιώματά τους

επικοινωνήστε με συλλόγους και συνδικαλιστές άμεσα!

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Αυτό πρέπει να το δούμε με τους νέους συλλόγους που έχουν δημιουργηθεί (καιρός ήταν).  Μου φαίνεται ότι το ΣΤΕ όπως προτείνεται στη διαβούλευση, είναι ο μόνος δρόμος.



Εκει θα καταληξει στο ΣΤΕ μην σου πω στο Ευρωπαικο δικαστηριο ....

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Όπως και να χει θα υπάρξουν προσφυγές αν ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο, που αντιτίθεται με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, προτάσσει μία αυτόνομη σχολή (άραγε θα μου απαντήσει κάποιος γιατί ιδρύθηκε???) έναντι μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Και όσοι το κάνουν θα δικαιωθούν. Άντε! Πάλι χαρά για τους δικηγόρους!  :D

gesthimani

  • Επισκέπτης
προσφυγή πρέπει να γίνει και για το ότι τοποθετούνται εκτός από τα ειδικά σχολεία που είναι στη δικαιοδοσία της πρωτοβάθμιας και στα εεεεκ που είναι στη δικαιοδοσία της δευτεροβάθμιας.

Ο νόμος πρέπει να διαχωρίσει το τι θα γίνει με τη δευτεροβάθμια

για αυτό και όλοι μαζί φυσικοί, μαθηματικοί, φιλόλογοι κα που θίγονται από την άδικη τοποθέτηση δασκάλων σε εεεεκ πρέπει να ενωθούν και να διεκδικήσουν δυναμικά τα δικαιώματά τους

επικοινωνήστε με συλλόγους και συνδικαλιστές άμεσα!
Όταν θα αρχίσουν να γεμίζουν οι πίνακες της πρωτοβάθμιας, κάτι που έχει ήδη αρχίσει να γίνεται, τότε με το "υπερπτυχίο" τους, όπως πολύ επιτυχημένα έχει ειπωθεί, θα επεκταθούν και στην επόμενη βαθμίδα. Εξάλλου το ισχυρίζονται ήδη στη διαβούλευση, ότι δηλ. στη δευτεροβάθμια δεν χρειάζονται τόσο εξειδικευμένες γνώσεις του κάθε αντικειμένου, αλλά ο σωστός χειρισμός του παιδιού.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Συμφωνα με  το καταστατικό λειτουργίας των συγκεκριμένων σχολών ΕΑ οι απόφοιτοι τους προορίζονται σε εργασία σε ιδρύματα και ειδικά σχολεία.

Ενδιαφέρον! Πήγαν να το βρω αυτό που λες ότι ισχύει και κοίτα τι βρήκα

Από τον οδηγό σπουδών του Τμήματος Ειδικής Αγωγής στον Βόλο που μπορείς να δεις ΕΔΩ
λέει τα εξής

Παράθεση
1. ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής ιδρύθηκε με το Π.Δ. 177/28.4.1993 Π.Δ.

«Περί Μετονομασίας Σχολών – Ίδρυση – Οργάνωση και λειτουργία Σχολών και Τμημάτων στο

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας». Έδρα του Τμήματος, το οποίο εντάσ- σεται στη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών

Επιστημών, είναι η πόλη του Βόλου. Το Τμήμα άρχισε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο του 1998.

Αποστολή του Τμήματος είναι η κατάρτιση Ειδικών Παιδαγωγών για την Προσχολική και Σχολική

Εκπαίδευση. Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος δίνεται στους φοιτητές/τριες η δυνατότητα

εκπαίδευσης στις ακόλου- θες ομάδες μαθητών/τριών με ειδικές ανάγκες: α) νοητική υστέρηση, β) προβλήματα

ακοής, γ) προβλήματα όρασης, δ) αυτισμός και ε) μαθησιακές δυσκολίες.

πήγα λοιπόν να βρω το ΠΔ της ίδρυσης να δω μήπως λέει αυτό που είπες
το βρήκα ΕΔΩ και λέει το παρακάτω



αν βάλεις ότι κάνουν 4 προγράμματα πρακτικών (2 σε γενικά σχολεία και 2 σε ειδικά σχολεία όπως αναλυτικά γράφει στον οδηγό σπουδών),
Παράθεση
Αναλυτικότερα, οι πρακτικές ασκήσεις αφορούν σε εκπαιδευτικά πλαίσια Νηπιαγωγείου, Δημοτικών
Σχολείων Γενικής Αγωγής και Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.).

Δεν προκύπτει λοιπόν από όλα τα παραπάνω πουθενά αυτό που είπες.

Μπορείς σε παρακαλώ να δώσεις τα στοιχεία από τα οποία προκύπτει ο ισχυρισμός σου?

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Kinegiros,το παρακάτω άρθρο νομίζω απαντά στις αρνήσεις σου:
Από την Ξανθή Τσιολπίδου- δασκάλα

Χρόνια πριν η Πολιτεία έκανε ένα λάθος. Επέτρεψε, καινοτομώντας ίσως παγκοσμίως, την ίδρυση Πανεπιστημιακών Τμημάτων για την κατάρτιση «ειδικών» της Ειδικής Αγωγής, ύστερα ξέχασε αυτούς τους ειδικούς και τους ξαναθυμήθηκε τώρα στο νέο νομοσχέδιο με έναν τρόπο που μόνο προβλήματα δημιουργεί. Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι η Ειδική Αγωγή δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν κλάδος ξεχωριστός αλλά ως κομμάτι αναπόσπαστο της Γενικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Και θα εξηγήσω το γιατί:

Είναι διεθνώς αποδεκτό ότι ένα ποσοστό που άλλοτε αγγίζει κι άλλοτε ξεπερνά το 10% του μαθητικού δυναμικού εμφανίζει κάποιο είδος μαθησιακής δυσκολίας ή άλλης ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης. Η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των παιδιών φοιτούν βεβαίως στα γενικά σχολεία. Όπως φαίνεται και από τις εκθέσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ειδική Αγωγή, στην Ελλάδα έχουμε 36.011 διαγνωσμένους μαθητές εκ των οποίων οι 7.861 φοιτούν σε ειδικά σχολεία, οι 26.350 μέσα στα κανονικά σχολεία και οι 1.800 είναι μαθητές που λαμβάνουν παράλληλη στήριξη (στοιχεία για το 2012 στα οποία δεν περιλαμβάνεται ένας μεγάλος αριθμός μαθητών που ενώ αντιμετωπίζουν δυσκολίες δεν έχουν διαγνωσθεί.). Το καταλληλότερο λοιπόν άτομο για να σταθεί δίπλα σε αυτούς τους μαθητές είναι ο ίδιος ο δάσκαλος/δασκάλα της τάξης.

Κάθε μάχιμος εκπαιδευτικός γνωρίζει πως το σχολείο φτιάχτηκε για να αγκαλιάζει όλα τα παιδιά. Γνωρίζει επίσης τη μοναδικότητα στις ικανότητες και στις ανάγκες του κάθε μαθητή του. Ενσυνείδητα ή όχι ψάχνει τρόπους κι εφαρμόζει τεχνικές, όπως τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, για να προσεγγίσει το κάθε παιδί του ξεχωριστά. Γιατί τι άλλο κάνεις δάσκαλε όταν από την αρχή ακόμη της χρονιάς προγραμματίζεις, αλλάζεις σειρά στις ενότητες, ψάχνεις εποπτικό υλικό για να διδάξεις τα «απαράδεκτα» μαθηματικά της Β΄ ή της Ε΄ δημοτικού και να τα κάνεις προσβάσιμα σε όλους; Ή όταν κουβαλάς τα περιοδικά, τις κόλλες, τα ψαλίδια ή την άμμο στην τάξη για κείνους τους μαθητές που δυσκολεύονται να γράψουν ή να διαβάσουν; Γνωρίζεις δε ότι αν δεν το κάνεις εσύ αυτό, ένας «πολυπράγμων ειδικός» που θα μπει στην τάξη σου, θα αποφασίσει με μιας πως οι μισοί σου μαθητές έχουν μαθησιακές δυσκολίες και θα τους βάλει την αντίστοιχη «ταμπέλα».

Γίνεται λοιπόν πασιφανές ότι είναι εξαιρετικής σημασίας να εκπαιδεύονται κατάλληλα όλοι οι φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων αλλά και να επιμορφώνονται διαρκώς οι ενεργοί εκπαιδευτικοί για να είναι σε θέση να υποστηρίζουν καθημερινά και στο σύνολο του προγράμματος όλους τους μαθητές τους δυνατούς, τους αδύνατους και τους ξεχωριστούς.

Αντ΄ αυτού το Υπουργείο Παιδείας επέλεξε να «βγάλει» ειδικούς που δεν είναι όμως δάσκαλοι. Και ναι μεν το τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας είναι τουλάχιστο ένα Τμήμα Παιδαγωγικό κατά δήλωσή του. Το Τμήμα ωστόσο Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής , το οποίο τα 2 πρώτα έτη συνεκπαιδεύει τους ειδικούς της ΕΑ με τους κοινωνιολόγους με ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών και στα δύο τελευταία έτη προσφέρει μαθήματα ειδικής αγωγής και πρακτική σε ένα μόνο τύπο σχολείου , πώς νομιμοποιήθηκε να ονομάζει τους αποφοίτους του δασκάλους; Και πώς τώρα με το νέο νόμο οι απόφοιτοι αυτοί θεωρούνται ως οι πλέον κατάλληλοι για την ειδική αγωγή; Μα και η «μετεκπαίδευση» ήταν (γιατί δυστυχώς έπαψε να υπάρχει) διετής επιμόρφωση των ήδη καταρτισμένων παιδαγωγών σε θέματα ΕΑ. Και το μεταπτυχιακό είναι πολύωρα καθημερινά μαθήματα και πρακτική και εκπόνηση επίπονης διατριβής σε θέματα ΕΑ. Και το διδακτορικό εκπονείται μετά το μεταπτυχιακό και προϋποθέτει ενδελεχή μελέτη των θεμάτων της ΕΑ. Πώς λοιπόν δάσκαλοι με τέτοιο εμπλουτισμό γνώσης θεωρούνται ως ανεπαρκείς να σταθούν δίπλα σε παιδιά η πλειοψηφία των οποίων ήδη φοιτά ή θα έπρεπε τουλάχιστον, στα πλαίσια της «ένταξης» και της «συνεκπαίδευσης», να φοιτά στο γενικό σχολείο;

Κανείς δεν αμφισβητεί την ταλαιπωρία των αποφοίτων των Τμημάτων ΕΑ. Επειδή όμως πρώτο μας μέλημα οφείλει να είναι το καλό των παιδιών μας, πρώτη μας σκέψη οι ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές μας μέσα σε ένα ενιαίο, ανοιχτό και φιλόξενο σχολείο, θεωρώ ότι η Ειδική Αγωγή δεν πρέπει να αποκοπεί από την υπόλοιπη εκπαίδευση και να στελεχωθεί μόνο με «ειδικούς αποκλειστικής χρήσης». Θα χαθεί έτσι ο ισότιμος ενταξιακός της χαρακτήρας, θα χάσει ο χώρος πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό. Κανείς δεν περισσεύει στη μάχη για ένα καλύτερο σχολείο. Είναι κάτι που άλλωστε δεν το επιτρέπει ούτε η αντίστοιχη ευρωπαϊκή πολιτική και κουλτούρα, πόσο μάλλον ο σεβασμός στις ανθρώπινες αξίες.

Δυο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό λέει μια αγγλική παροιμία. Ας αποσυρθούν λοιπόν οι ρυθμίσεις εκείνες που καθιστούν το νέο νομοσχέδιο τροχοπέδη για ουσιαστικές αλλαγές και βελτιώσεις στον χώρο της Ενιαίας Εκπαίδευσης.

Δημοσίευση στην alfavita

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
 kinegiros Και οι ΠΕ70 και ΠΕ60 κανουν πρακτικη σε ειδικα  και μαθηματα ενταξης και αναπηριας  μηπως πρεπει να διοριζονται στην ΕΑΕ ?

Για διαβασε ξανα τον οδηγο προσεκτικα ..... και μαλιστα να βρεις αυτον του 1998 γιατι εχουν κανει πολλες αλλαγες ....

πολυ καλο αρθρο . επιτελους συφωνεις μαζι μου απαντωντας στον εαυτο σου....
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2014, 07:26:22 μμ από mendor »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.