0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απο το ΦΕΚ του 3848 για την τελικη καταταξη των αναπληρωτων Αντικαθιστά το β,γ,δ και όχι το α ,
ναι συνάδελφε ΑΛΛΑ μιλάει για την κατάταξη στον πίνακα ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ από ΑΣΕΠ όχι ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ειδικής. Τα περί αναπληρωτών για την ΕΙΔΙΚΗ καθορίζονται από το σχέδιο νόμου άρθρο 22.Διάβασε καλύτερα ξανά το προηγούμενη απάντηση που σου έδωσα. Εξηγώ πως ΔΕΝ επηρεάζεται ο τρόπος διορισμού ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ από τον 3848
Ναι καλά νομίζεις Η τελική κατάταξη μιλάει για τους αναπληρωτές και όχι για τους μόνιμους στο 3848 Αυτη είναι η ουσία Γιατί αντικαθιστά το β,γ,δ (δηλ τυράκι για να μαλώνουμε ) και όχι την τελική κατάταξη των αναπληρωτών απο τη στιγμή που θα γίνει βεβαίως ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ βάση του 3848 .Δες το καλύτερα αν και ξέρω ότι δεν σε ενδιαφέρει γιατί είσαι μόνιμος αλλά αυτό όλο που αναφέρεσαι είναι για ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 1ο ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ για την οποια ισχυρίζεσαι Εξάλλου ο 3848 δεν αναφέρεται καν σε λίστα μονίμων , δεν βγάζει καν θέσεις εκ των προτέρων για διοριστέους
2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας καιΔευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανάκλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οιανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στουςτελικούς πίνακες.
3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην ΚεντρικήΥπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της ΠρωτοβάθμιαςΕκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι καισυγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σεπερίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οιΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων τωνειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδιαπαρακάτω κριτήρια.
2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται με βάση πίνακες κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες του άρθρου 3 και τις δηλώσεις προτίμησής τους.
Σχετικά με τον Ασεπ...είναι κενό του νομοθέτη που δεν υπολογίζει τα μόρια του επερχόμενου Ασεπ ειδικής για την πρόσληψη αναπληρωτών;Δηλαδή ας υποθέσουμε ότι γίνεται ασεπ ειδικής το 2015 και κάποιος γράφει 15 μόρια, δεν θα τα χρησιμοποιήσει πουθενά; Έπρεπε να χει γράψει 20 για να διοριστεί; Αν δεν προσμετρηθεί η βαθμολογία του ασεπ ειδικής στον πίνακα αναπληρωτών, τότε θα πηγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι αναπληρωτές κάθε χρόνο, καμιά 500αριά και τα μεταπτυχιακά που πάνε να γίνουν χιλιάδες ( που έχουν πληρωθεί αδρά από εξωτερικό) πάνε καιάδα. Πιστεύω πως και τώρα να μην δέχονται τη βαθμολογία από επικείμενο ασεπ ειδικής, σε λίγα χρόνια θα τον βάλουν και αυτόν μέσα γιατί θα υπάρχουν διαμαρτυρίες. Ίσως τώρα θέλουν να σπρώξουν όλους όσους ασχολούνται με ειδική αγωγή σε διδακτορικά, 2α μεταπτυχιακά, σεμινάρια......και αργότερα βάζουν και τα μόρια ασεπ.
kinegiros, γιατί δεν συμφέρει ο ασεπ; όποιος δεν γράψει στον 2ο ασεπ τότε κρατά την προηγούμενη βαθμολογία. Δεν συμφέρει για αυτούς που δεν θα περάσουν τη βάση, συμφωνώ. (ξέρουμε πόσο υποκειμενικά είναι τα κριτήρια στους ασεπ) Το πρόβλημα είναι πως δεν γίνεται πια τακτικά κάθε 2 χρόνια ο ασεπ και δεν δίνεται η δυνατότητα ανανέωσης.
Συμφωνώ μαζί σου να υπολογίζεται ως επιπλέον μοριοδότηση, πάντως πρέπει να υπάρχουν μόρια και από ασεπ....αλλιώς ποιο το νόημα ενός νέου συναδέλφου να πάρει μεταπτυχιακό ειδικής κ να ασχοληθεί; εντάξει δεν μιλάω για ηθικούς λόγους περί ευαισθησίας (αυτό είναι δεδομένο ότι υπάρχει από τη στιγμή που εμπλέκεσαι στην ειδική εκπαίδευση) αλλά από άποψη βιοπορισμού...
Εμένα μου φαίνεται ξεκάθαρο, δεν υπολογίζεται ο ασεπ ειδικής στην πρόσληψη αναπληρωτών, αλλά μόνο για μόνιμους. Πάλι έκαναν δικό τους μόρφωμα . Τι δημιουργικότητα και τι φαντασία αυτό το υπουργείο........
...1ο) ο 3848 ΙΣΧΥΕΙ στην ειδική αγωγή και σύμφωνα πάντα με το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΜΟΝΑΧΑ όσο αφορά το κομμάτι του ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. Στο αρθρο 21 του σχεδίου παράγραφος 6 λέει για διαγωνισμό ΑΣΕΠ με βάση το άρθρο 2 και 3 του 3848 αλλά με αλλαγές στην μοριοδότηση όπου μπαίνουν τα γνωστά του σχεδίου.2ο) το σχέδιο νόμου περιγράφει ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ με βάση το άρθρο 22. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ (όπως αρχικά ισχυρίστηκες) ενώ δεν αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΛΕΕΙ2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας καιΔευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανάκλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οιανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στουςτελικούς πίνακες.κάθε χρόνο λοιπόν φτιάχνονται πίνακες, με βάση την μοριοδότηση όπως λέει η παράγραφος 2 του αρθρου 22 του σχεδίου νομουΠαράθεση3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην ΚεντρικήΥπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της ΠρωτοβάθμιαςΕκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι καισυγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σεπερίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οιΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων τωνειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδιαπαρακάτω κριτήρια.κάθε χρόνο λοιπόν φτιάχνονται πίνακες, με βάση την μοριοδότηση όπως λέει η παράγραφος 2 του αρθρου 22 του σχεδίου νομουΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ...
Πολύ καλές παρατηρήσεις kinegiros. Μερικές παρατηρήσεις κι από μένα: ...........Συμπέρασμα: πρόκειται για κακογραμμένες διατάξεις, με πολλά κενά. Πιθανόν να διορθωθούν και να ξεκαθαρίσουν όλες αυτές οι ασάφειες στο σχέδιο νομού που θα κατατεθεί στη βουλή. Ίδωμεν
Συνάδελφοι ΑΝ ποτέ γίνει ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής κρίνω ότι θα αφορά μόνο την πρωτοβάθμια. Αν το καλοσκεφτούμε πού μπορούν να ανοίξουν οργανικές ειδικής αγωγής; Στα ΕΕΕΕΚ, στα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής και στα ολοήμερα ειδικά δημοτικά και νηπιαγωγεία. Στα ΤΕ και στις ΠΣ της β/βαθμιας δεν νομίζω ότι μπορούν να προκηρυχτούν οργανικές. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη μας το γεγονός ότι στα ΕΕΕΕΚ μπορούν να πάνε οι ΠΕ71, τότε εμείς της β/θμιας για ποιες θέσεις θα διαγωνιστούμε;
Προφανώς για ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια και λύκεια (ακούγεται μάλιστα ότι θα ιδρυθούν κάποια νέα ειδικά λύκεια και στην Αιτ/νια τπυλάχιστον προωθείται πολύ το θέμα).