*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487169 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
ΑΣΦΑΛΩς ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΜΙΛΑΣ. ΕΧΕΙς ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΓΝΩΣΕΙΣ.....

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΝΕΥΡΙΑΖΟΥΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥΣ......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Τι θα πει ευρωπαϊκές επιταγές; και επιστημονικό υπόβαθρο;

έλα ντε και εγώ το διαβάζω ως επιχείρημα εδώ και καιρό και δεν το καταλαβαίνω και είμαι στον ίδιο χώρο.... και θες εσύ περαστικός πράμα να καταλάβεις ?

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Η κατανοηση εξαρταται απο το επιστημονικο υποβαθρο του καθενος και απο το ποσο ασχολειται σε βαθος με το αντικειμενο του.
Επιστημονικο υποβαθρο ειναι το μη συντεχνιακο, τα επιστημονικα συνεδρια, τα αποτελεσματα ερευνων και παρα πολλα αλλα ακομη....

Λυπαμαι που ανθρωποι που δουλευουν στην εκπαιδευση λενε οτι δεν γνωριζουν τι ειναι επιστημονκο υποβαθρο και κατα τα αλλα ασκουν κριτικη σε ατομα που κατεχουν ανωτερους ακαδημα'ι'κους τιτλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2014, 05:44:59 μμ από mendor »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav, kinegeiros
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε τις θέσεις επιστημονικών συλλόγων όπως ο πεσεα και ο πεεπ και θα καταλάβετε πολλά για ευρωπαϊκές επιταγές και επιστημονικό υπόβαθρο. Τα έχουμε γράψει πολλάκις σε αυτό το θέμα. Έχουμε ήδη ξεπεράσει τις 122 σελίδες! Τί δεν καταλαβαίνετε? Ή μάλλον τί δεν θέλετε να καταλάβετε?
http://www.pesea.gr/EkserxomenaDS.htm
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-uesh-ths-p-e-e-p-gia-to-sxedio-nomoy-gia-thn-eidikh-agvgh
http://www.european-agency.org/
Οι νόμοι γίνονται βάσει επιστημονικών δεδομένων και όχι για να καλύψουν συντεχνιακές ανάγκες, αλλιώς προσβάλλονται!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
και η συζήτηση για την μοριοδότηση συνεχίζεται....

http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=db903cf9-9f73-4deb-926c-503fecf2709a

νομίζω πιο σημαντικό από το διαφωνούμε σε αυτό το θέμα για το τι είναι ειδική αγωγή και τι όχι και ποιος είναι καλύτερος νομικός από τον άλλον.... αν του χρόνου δεν υπάρχουν θέσεις θα έχουμε άπλετο χρόνο για ακαδημαϊκές συζητήσεις...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@perastikos-kav, kinegeiros
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε τις θέσεις επιστημονικών συλλόγων όπως ο πεσεα και ο πεεπ και θα καταλάβετε πολλά για ευρωπαϊκές επιταγές και επιστημονικό υπόβαθρο. Τα έχουμε γράψει πολλάκις σε αυτό το θέμα. Έχουμε ήδη ξεπεράσει τις 122 σελίδες! Τί δεν καταλαβαίνετε? Ή μάλλον τί δεν θέλετε να καταλάβετε?
http://www.pesea.gr/EkserxomenaDS.htm
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-uesh-ths-p-e-e-p-gia-to-sxedio-nomoy-gia-thn-eidikh-agvgh
http://www.european-agency.org/
Οι νόμοι γίνονται βάσει επιστημονικών δεδομένων και όχι για να καλύψουν συντεχνιακές ανάγκες, αλλιώς προσβάλλονται!

εντάξει μην εξάπτεσαι, έχω γράψει και εγώ ένα σωρό ποστ απαντώντας στην συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, ακόμα δεν μπορώ να βρω γιατί έχετε περισσότερο δίκιο εσείς και όχι οι άλλοι. Ίσως να φταίει που δεν έχω ιδέα από "επιστημονικό υπόβαθρο" και κάνω κριτική σε ανθρώπους που κατέχουν "ανώτερους ακαδημαϊκούς τίτλους".
 

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
και η συζήτηση για την μοριοδότηση συνεχίζεται....

http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=db903cf9-9f73-4deb-926c-503fecf2709a

νομίζω πιο σημαντικό από το διαφωνούμε σε αυτό το θέμα για το τι είναι ειδική αγωγή και τι όχι και ποιος είναι καλύτερος νομικός από τον άλλον.... αν του χρόνου δεν υπάρχουν θέσεις θα έχουμε άπλετο χρόνο για ακαδημαϊκές συζητήσεις...

μιχάλη δεν είναι για μοριοδότηση ο σύνδεσμος που έβαλες

από αυτά που ακούω πιστώσεις θα έχει του χρόνου το θέμα είναι πότε θα ξεκινήσουν...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@perastikos-kav, kinegeiros
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε τις θέσεις επιστημονικών συλλόγων όπως ο πεσεα και ο πεεπ και θα καταλάβετε πολλά για ευρωπαϊκές επιταγές και επιστημονικό υπόβαθρο. Τα έχουμε γράψει πολλάκις σε αυτό το θέμα. Έχουμε ήδη ξεπεράσει τις 122 σελίδες! Τί δεν καταλαβαίνετε? Ή μάλλον τί δεν θέλετε να καταλάβετε?
http://www.pesea.gr/EkserxomenaDS.htm
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-uesh-ths-p-e-e-p-gia-to-sxedio-nomoy-gia-thn-eidikh-agvgh
http://www.european-agency.org/
Οι νόμοι γίνονται βάσει επιστημονικών δεδομένων και όχι για να καλύψουν συντεχνιακές ανάγκες, αλλιώς προσβάλλονται!
Πρώτα από όλα ο ΠΕΕΠ περισσότερο με συνδικαλιστικό όργανο μοιάζει παρά με επιστημονική ένωση. Δηλαδή ένα σωματείο των δασκάλων ειδικής αγωγής με μεταπτυχιακό υποστηρίζει τις θέσεις του, Ω! μα τι έκπληξη κι εγώ νόμιζα ότι σε μια έκρηξη ειλικρίνειας θα υποστήριζε τους "αντιπάλους".
Οι ευρωπαϊκές επιταγές και το επιστημονικό υπόβαθρο ότι οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής πρέπει να είναι πτυχιούχοι παιδαγωγικού με μεταπτυχιακό από που προκύπτει; από το ότι το υποστηρίζουν οι ίδιοι μέσω του συλλόγου τους;

Παραθέτεις και τον υπερσύνδεσμο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής; Ε και; που λέει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάτι σχετικό. Επειδή λοιπόν η όλη κουβέντα που κρατάει μήνες μου έδωσε ερέθισμα έχω διαβάσει όλα τα σχετικά κείμενα
1. Διακήρυξη της Σαλαμάνκα (και όχι συνθήκη όπως ψευδώς αναφέρθηκε). Πουθενά δεν βάζει προδιαγραφές για το διδακτικό προσωπικό. Η διακήρυξη είναι μία έκκληση, χωρίς καμία επίσημη ισχύ. Στην ουσία είναι μια παράκληση προς τις Κυβερνήσεις να δρομολογήσουν κάποιες εξελίξεις και να δώσουν προσοχή στην ειδική αγωγή. Αντίθετα στη διακήρυξη γίνεται σαφέστατη αναφορά ως ένας από τους 5 βασικούς στόχους σε αυτό που ανέφερα εγώ, δηλαδή την inclusive εκπαίδευση που σημαίνει κατάργηση των ειδικών σχολείων και ενσωμάτωση των μαθητών με Ε.Α. στα γενικά σχολεία.
Παραθέτω ακριβή σύνδεσμο και όχι γενικούς: http://www.unesco.org/education/pdf/SALAMA_E.PDF

2. Παραθέτω επίσημα πρακτικά από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο σχετικά με το θέμα: Συμπεράσματα του συμβουλίου της 12ης Μαΐου 2009 σχετικά με ένα στρατηγικό πλαίσιο για την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης («ΕΚ 2020»). Δηλαδή τι πρέπει να κάνουν τα κράτη μέλη μέχρι το 2020, άρα μάλλον μοιάζει πραγματικά για ευρωπαϊκές επιταγές:

Εκπαιδευόμενοι με ειδικές ανάγκες
:
Προαγωγή της χωρίς αποκλεισμούς και εξατομικευμένης εκπαίδευσης μέσω έγκαιρης στήριξης , έγκαιρου εντοπισμού των ειδικών αναγκών και καλώς συντονισμένων υπηρεσιών. Ένταξη σχετικών υπηρεσιών στην κανονική εκπαίδευση και αναζήτηση τρόπων που θα διευκολύνουν την περαιτέρω εκπαίδευση και κατάρτιση.

Που είναι ο ευρωπαϊκές επιταγές για τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά; το μόνο που την ενδιαφέρει την Ε.Ε. είναι η προώθηση της inclusive εκπαίδευσης, το αν θα τις προσφέρει τις υπηρεσίες ο πτυχιούχος του Βόλου ή ο κάτοχος μεταπτυχιακού δεν την ενδιαφέρει καθόλου την Ε.Ε. Άνθρακες ο θησαυρός των ευρωπαϊκών επιταγών. Τα κριτήρια επιλογής του προσωπικού είναι καθαρά εθνική υπόθεση.

Α ναι εγώ δίνω πάντα πραγματικούς υπερσυνδέσμους:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:52009XG0528(01)&from=EN


3. Και ένα πιο αναλυτικό κείμενο το αναλυτικότερο ίσως της ευρωπαϊκής επιτροπής για την ειδική αγωγή:
http://europa.eu/epic/studies-reports/docs/eaf_policy_brief_-_support_for_sen_children_final_version.pdf
Πρόκειται για έκθεση της ευρωπαϊκής επιτροπής για την ειδική εκπαίδευση και τα δικαιώματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Που προκύπτει ότι οι ευρωπαϊκές επιταγές δικαιώνουν τους κατόχους μεταπτυχιακού; πουθενά. Βέβαια για την inclusive εκπαίδευση υπάρχει ολόκληρη ενότητα και τονίζεται ότι η ευρωπαϊκή επιτροπή ενθαρρύνει την υιοθέτηση του μοντέλου.

4. Τέλος επιστημονική εργασία του Επιτρόπου για τα δικαιώματα του Παιδιού στην Κύπρο με θέμα: "Προσεγγίζοντας την εκπαίδευση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες μέσα από το πρίσμα της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού". Ολόκληρη η εργασία του αφιερώνεται στην inclusive εκπαίδευση, δηλαδή στην κατάργηση των ειδικών σχολείων.

Εγώ λοιπόν παραδέχομαι ότι δε γνωρίζω, γι' αυτό και παρόλο που η Ε.Ε. προωθεί την inclusive εκπαίδευση δεν μπορώ να ξέρω αν το κάνει γιατί είναι καλό, ή για λόγους οικονομίας και γι' αυτό δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά της κατάργησης τους. Ωστόσο όσα παραθέτω εγώ είναι πραγματικά, υπαρκτά και βασίζονται στις πραγματικές ευρωπαϊκές επιταγές και όχι σε ακάλυπτες επιταγές και σε επιστημονικά δεδομένα φορέων και ανθρώπων κύρους και χωρίς ιδιοτελές συμφέρον και όχι σε ενώσεις ανθρώπων που έχουν προσωπικό συμφέρον να ταχθούν με τη μία ή την άλλη πλευρά, όπως οι σύνδεσμοι που παρέθεσες. Από όσα παρέθεσα διαψεύδονται όλοι οι ισχυρισμοί σας για ευρωπαϊκές επιταγές και επιστημονικό υπόβαθρο και φαίνεται πως τελικά κάθε χώρα μπορεί να ακολουθήσει τον δικό της δρόμο και τη δική της πρακτική στα προσόντα που πρέπει να διαθέτει ένας ειδικός παιδαγωγός. Όταν δημιουργήθηκαν τα δύο τμήματα ειδικής αγωγής η Ελλάδα διάλεξε το δρόμο του βασικού πτυχίου, όπως και οι ΗΠΑ και άλλες χώρες στον κόσμο. Κάποιες άλλες χώρες για τους δικούς τους λόγους διάλεξαν άλλη οδό.

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η φιλοσοφία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης που προωθείται σήμερα, έρχεται σε αντίθεση με το ατομικό ελλειμματικό μοντέλο της Ειδικής Αγωγής που αφορά τις ατομικές ελλείψεις και μειονεξίες. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση σχετίζεται με τη θεωρία του κοινωνικού μοντέλου, που υποστηρίζει πως το ίδιο το περιβάλλον (φυσικό και κοινωνικό) είναι αυτό που θέτει περιορισμούς στους μαθητές, καθιστώντας τους ανίκανους να δράσουν μέσα στο πλαίσιο του. Βασίζεται στις αρχές των ίσων ευκαιριών στη διδασκαλία και τη μάθηση, την κοινή φοίτηση στο τυπικό/γενικό σχολείο και τη διδασκαλία από τους ίδιους εκπαιδευτικούς στο ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα.

Αυτή είναι η ουσία της συμπερίληψης και αρέσει δεν αρέσει αποτελεί μια πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα ποιος είναι πιο ικανός να διδάξει σε αυτό το πλαίσιο είναι θέμα υποκειμενικό ή μάλλον διεκδικήσεων και συμφερόντων (γιατί Ελλάδα είμαστε).

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ απολύτως Ελένη, έτσι όπως έθεσες και τα δύο ζητήματα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Βασίζεται στις αρχές των ίσων ευκαιριών στη διδασκαλία και τη μάθηση, την κοινή φοίτηση στο τυπικό/γενικό σχολείο και τη διδασκαλία από τους ίδιους εκπαιδευτικούς στο ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα.

εγώ θα σταθώ εδώ

δηλαδή ένα παιδί με  μέτρια νοητική υστέρηση του δίνουμε την ίση ευκαιρία στην διδασκαλία και την μάθηση αν τον βάλουμε στο γενικό σχολείο με τον ίδιο εκπαιδευτικό και το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα ? Γιατί στο Ελλάδα αυτό θα είναι το αποτέλεσμα. Εκτός και αν νομίζετε ότι αυτός ο μαθητής θα έχει στην τάξη του και ένα εκπαιδευτικό ειδικής να του κάνει διαφοροποιημένη διδασκαλία και θα έχει και τον ψυχολόγο του και κοινωνικό λειτουργό του....είπαμε στο Ελλάδα είμαστε.....
Ωραίες οι θεωρίες αλλά έχουμε χορτάσει....

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Μα αγαπητέ μου όταν καλούμαστε να διαβάσουμε ένα Link το ανοίγουμε πρώτα!  ;)
Ας ανοίξω, λοιπόν, μερικές από τις χώρες όπου μπορείς να διαβάσεις τις σπουδές ενός ειδικού παιδαγωγού στην Ευρωπαϊκή Ένωση! Πουθενά δεν αναφέρεται βασικό πτυχίο! Θεωρώ βέβαια δεδομένο πως γνωρίζεις αγγλικά  :)
http://www.european-agency.org/country-information/france/national-overview/teacher-training-basic-and-specialist-teacher-training
http://www.european-agency.org/country-information/italy/national-overview/teacher-training-basic-and-specialist-teacher-training
http://www.european-agency.org/country-information/switzerland/national-overview/teacher-training-basic-and-specialist-teacher-training
http://www.european-agency.org/country-information/netherlands/national-overview/teacher-training-basic-and-specialist-teacher-training
Όσο για τις ΗΠΑ, η τυχόν ύπαρξη βασικών πτυχίων δεν αναιρεί την δυνατότητα να γίνει κανείς ειδικός παιδαγωγός, εάν έχει πρώτο πτυχίο και στη συνέχεια αποκτήσει master στην ειδική αγωγή. Μάλιστα, όσα περισσότερα μαθήματα κάνει στη Γλώσσα (ελεύθερη μετάφραση reading) και στα μαθηματικά τόσο καλύτερα. Και ποιος προσφέρει τέτοια μαθήματα στην Ελλάδα: τα παιδαγωγικά τμήματα!  :)
http://www.wikihow.com/Become-a-Special-Education-Teacher-(USA)
Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι η απόλυτη πρόταξη των ΠΕ71 που επιχειρήθηκε με το αρχικό σχέδιο νόμου στις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων-ευτυχώς αυτό δεν πέρασε,και συνεχίζει να υφίσταται στους αναπληρωτές, όπως και η μετονομασία των οργανικών θέσεων στην ειδική αγωγή ως ΠΕ 71 με το νόμο 3966/2011, αποτελούν το λιγότερο παρατυπίες και ατασθαλίες, προχειρότητες και εξυπηρετούν συμφέροντα. Εύκολα μπορούν να προσβληθούν από αυτούς που παράνομα θίγονται.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Δυστυχώς, οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής είναι όμηροι τόσα χρόνια και τους καταλαβαίνω.
Αυτό όμως δεν τους δίνει το δικαίωμα να κάνουν τους κριτές μεταπτυχιακών προγραμμάτων και διδακτορικών (γι αυτό υπάρχει ο ΔΟΑΤΑΠ) και να προσπαθούν ύπουλα να διαχωρίσουν τους μονίμους σε πτυχιούχους Διδασκαλείου-Μεταπτυχιακού-Διδακτορικού (χωρίς βέβαια να γνωρίζουν πως με το κλείσιμο των Διδασκαλείων, οι περισσότεροι πλέον κατέχουν μεταπτυχιακό). Δηλαδή, για τους δικούς τους λόγους, που όλοι καταλαβαίνουμε, προσπαθούν να υποβαθμίσουν ένα διδακτορικό έναντι της επιμόρφωσης του Διδασκαλείου που αποτελούσε αδιαβάθμητη εκπαίδευση.
Είναι το λιγότερο κατάπτυστο αυτό που ύπουλα κάνουν. Προσπαθούν να οδηγήσουν σε απολύσεις μονίμους στην Ειδική Αγωγή!!!!!!  >:( 
Στη θέση τους, θα αναρωτιόμουν για τον λόγο ύπαρξης των τμημάτων τους και θα επιδίωκα την απορρόφησή τους από τα παιδαγωγικά τμήματα, έτσι ώστε ν' αποκτήσουν και το δικαίωμα με επιμόρφωση να διδάξουν και στη γενική αγωγή.
Αλήθεια, γιατί δεν επιδιώκουν κάτι τέτοιο πλέον? Μα γιατί η γενική αγωγή δεν έχει ψωμί!
Ας γίνουμε επιτέλους Ευρώπη! Όχι μόνο ν΄ αρμέγουμε το ΕΣΠΑ και να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα σύμφωνα με το συμφέρον μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.