*

Αποστολέας Θέμα: "Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική"  (Αναγνώστηκε 20690 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος  ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.

Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.

Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!
Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 10, 2011, 02:32:03 pm από marsa »
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
    • Προφίλ
marsa συμφωνώ σε όλα που έγραψες εκτός από ένα. Το ό,τι δεν υπήρχε ενδιαφέρον οφείλεται στο ότι το υπουργείο είχε κλείσει τον δρόμο λόγω της μη αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας και όχι στους τάχα καλούς μισθούς του ιδιωτικού τομέα.

xaan

  • Επισκέπτης
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.

Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.

Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!
Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος latifov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ούτε έτσι ακριβώς είναι.

Η δεύτερη ειδικότητα ισχύει για όσους έχουν δεύτερο πτυχίο, και ως επι το πλείστον όσοι διορίστηκαν ως πληροφορικοί δεν έχουν δεύτερο πτυχίο. Δεν μπορούν με όσα ισχύουν σήμερα να πάρουν τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς τους γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχουν την θέση που έχουν, και δεν μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».
Αυτά έτυχε να ακούσω στο υπουργείο καθώς μια φυσικός διορισμένη ως πληροφορικός ζητούσε μετάταξη ως φυσικός. Της εξηγούσαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί το πτυχίο της δεν θεωρείται δεύτερο αλλά ένα και με βάση αυτό κατέχει την θέση που κατέχει. Αν θέλει να διοριστεί ως φυσικός θα πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί κάθε άλλος που διεκδικεί διορισμό.

Τώρα αν αυτό αλλάξει δεν το ξέρω…


Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος latifov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Marsa, αυτό που λέω συνέβη την προηγούμενη Δευτέρα.
Έχεις δίκιο σ’  αυτό που λες.
Σαφώς με βάση την υπουργική απόφαση οι έχοντες δεύτερη ειδικότητα μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα αυτής όμως σύμφωνα με την ίδια:
9. Οι διορισμοί, οι μεταθέσεις, οι υπεραριθμίες και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται με βάση την κύρια ειδικότητα τους.
Κατ’ εξαίρεση σε λειτουργικά κενά που δεν είναι δυνατό να καλυφθούν με απόσπαση εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή της ίδιας ειδικότητας μπορεί να αποσπώνται, με βάση τη δεύτερη ειδικότητα τους, εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε σχολείο της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης όπου υπάρχουν τα κενά. Οι αποσπάσεις της περίπτωσης αυτής γίνονται μόνο ύστερα από αίτηση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών.


Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
billst, ο νόμος 2009/1992 που αναφέρει η Υπουργική Απόφαση, λέει αυτά ακριβώς που έγραψα παραπάνω για τους πίνακες "Δ".
Για του λόγου το αληθές στο παραθέτω: (θα το βρεις στη σελίδα 21 αν κάνεις τη σχετική αναζήτηση στο google γράφοντας "νόμος 2009 92")

'Άρθρο 30 :
1.   Ιδρύονται νέοι κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως εξής :
α.   Κλάδος ΠΕ 19 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Α.Ε.Ι.
β.   Κλάδος ΠΕ 20 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.
Οι Θέσεις των κλάδων αυτών είναι ενιαiες και οι διορισμοί γίνονται σε ποσοστό 60"% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 19 Πληροφορικής και σε ποσοστό 40% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 20 Πληροφορικής.
Τα προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό, καθώς και η σύσταση των Θέσεων στους ανωτέρω κλάδους καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 14 του νόμου 1566/1985.
Κατά την πρώτη εφαρμογή αυτού του νόμου στις συνιστώμενες Θέσεις των ανωτέρω κλάδων, μπορεί με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά από γνώμη του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, να μετατάσσονται μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ύστερα από αίτησή τους ως εξής:
α.   Στον Κλάδο ΠΕ 19 Πληροφορικής μπορούν να μετατάσσονται εκπαιδευτικοί, που διορίστηκαν στην εκπαίδευση με πτυχίο Α.Ε.Ι. οι οποίοι: - ή διαθέτουν, επιπλέον του πτυχίου διορισμού και κατά σειρά  προτεραιότητας, διδακτορικό δίπλωμα στην Πληροφορική, πτυχίο Α.Ε.Ι. των τμημάτων και κύκλων "Πληροφορικής, ή Επίσημης Ερεύνης" του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ενδεικτικό Ηλεκτρονικού Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών, MASTER ή ισότιμο τίτλο (αναγνωρισμένο από το ΔΙΚΑΤΣΑ) στην Πληροφορική Ιδρύματος της αλλοδαπής, πτυχίο Τ.Ε.Ι. τμημάτων Πληροφορικής. - ή 16μηνη τουλάχιστο διδακτική εμπειρία στην Πληροφορική σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. - ή εμπειρία για αντίστοιχο τουλάχιστο χρονικό διάστημα στο σχεδιασμό και την παρακολούθηση της εφαρμογής του προγράμματος της Πληροφορικής στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.


Οι επισημάνσεις είναι δικές μου.
Είσαι λοιπόν διορισμένος από τον πίνακα Δ3!
Σύμφωνα με την ΥΑ μπορείς να διεκδικήσεις την 2η ειδικότητα Μαθηματικού που σε ενδιαφέρει.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

xaan

  • Επισκέπτης
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη

Αποσυνδεδεμένος geo_martian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ



 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 534
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.