*

Αποστολέας Θέμα: "Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική"  (Αναγνώστηκε 18935 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος  ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.

Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.

Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!
Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;

Βεβαίως η ανάγκη του Υπουργείου για καθηγητές μεγάλωνε και η ανάγκη των άσχετων ειδικοτήτων για δουλειά μεγάλωνε επίσης. Και κάπως έτσι, μέσα από τις Ενώσεις των διαφόρων καθηγητικών ειδικοτήτων συμφωνήθηκε να προτάσσονται στους διορισμούς όλες οι άλλες ειδικότητες που -και καλά- είχαν παιδαγωγική επάρκεια. Τρίχες κατσαρές! Καμία παιδαγωγική επάρκεια δεν είχαν. Έχω παρακολουθήσει τόσα μαθήματα παιδαγωγικών στο Μαθηματικό όσα και ένας απόφοιτος πληροφορικής: δηλαδή κανένα!!!

Η πρόταξη αυτή δεν ενόχλησε κανέναν γιατί όπως ανέλυσα πριν,  δεν υπήρχε ενδιαφέρον από τους original Πληροφορικούς. Απλά εξυπηρετούσε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Πρόβλημα άρχισε να υπάρχει όταν πρώτες οι γυναίκες απόφοιτες σχολών Πληροφορικής είδαν ότι ο κόσμος της αγοράς είναι πολύ σκληρός και στο κάτω-κάτω της γραφής δε θέλανε να κάνουν καλά και ντε καριέρα! Μια δουλίτσα θέλανε... Ήταν οι πρώτες που μπήκαν στην αναμονή γα διορισμό και είδαν τις θέσεις "τους" να τις παίρνουν οι άσχετοι. Στη συνέχεια, επειδή αρχίσανε Πληροφορικοί να βγαίνουν από 502 σχολές, τίγκαρε η αγορά και οι μισθοί κατρακύλησαν. Και κάπως έτσι έγινε ξαφνικά η Εκπαίδευση δελεαστική ακόμα και για τους άντρες Πληροφορικούς!

Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Για να δείτε ότι δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Η αλήθεια είναι ως συνήθως κάπου στη μέση.
Τι γίνεται σήμερα;


Σήμερα, με την ίδια αρπα-κολλατζίδικη μέθοδο, το Υπουργείο αποφάσισε ότι θα πετάξει την Πληροφορική έξω από τα Ενιαία Λύκεια. Ήταν που ήταν ένα σωρό οι υπεράριθμοι Πληροφορικοί, τώρα θα γεμίσει ο τόπος! Και τι σκέφτηκαν; Να αποδώσουν δεύτερη ειδικότητα στους μαιμού Πληροφορικούς, ώστε να τους βάλουν να κάνουν μαθήματα της ειδικότητας που έχουν σπουδάσει, και να μπαλώσουν έτσι κενά στις βασικές ειδικότητες χωρίς να αναγκαστούν να κάνουν προσλήψεις! Εφυέστατο!
Και όσοι μείνουν υπεράριθμοι, ε, "Κρατικοί Υπάλληλοι" θα είμαστε όλοι πλέον οι εργαζόμενοι στον στενό Δημόσιο Τομέα, εύκολα τους τραβάνε μια μετάταξη για άλλο Υπουργείο που θα έχει ανάγκη...

Μην ελπίζει κανείς ότι η επιστροφή των "μαιμού" Πληροφορικών εκεί που ανήκουν θα γίνει για λόγους ηθικής αποκατάστασης της τάξης, ούτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν θέσεις διορισμού για νέους Πληροφορικούς. Δεν χρειάζονται νέοι Πληροφορικοί. Ανακατανομή προσωπικού κάνουν. Κάποιοι θα βολευτούνε και κάποιοι θα αδικηθούνε. Έτσι γίνεται πάντα. Το κριτήριο δεν αλλάζει ποτέ: Να κάνει το Υπουργείο τη δουλειά του με το λιγότερο κόστος. Όπως τότε διόρισε αυτούς που το βόλευαν, χωρίς ηθικά ή επιστημονικά κριτήρια, έτσι τώρα θα τους ανακατατάξει όπου το βολεύει. Κι αν ψάχνετε για δικαιοσύνη απευθυνθήτε σε καμιά άλλη χώρα καλύτερα!

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2011, 02:32:03 μμ από marsa »
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
marsa συμφωνώ σε όλα που έγραψες εκτός από ένα. Το ό,τι δεν υπήρχε ενδιαφέρον οφείλεται στο ότι το υπουργείο είχε κλείσει τον δρόμο λόγω της μη αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας και όχι στους τάχα καλούς μισθούς του ιδιωτικού τομέα.

xaan

  • Επισκέπτης
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.

Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.

Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!
Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;

Βεβαίως η ανάγκη του Υπουργείου για καθηγητές μεγάλωνε και η ανάγκη των άσχετων ειδικοτήτων για δουλειά μεγάλωνε επίσης. Και κάπως έτσι, μέσα από τις Ενώσεις των διαφόρων καθηγητικών ειδικοτήτων συμφωνήθηκε να προτάσσονται στους διορισμούς όλες οι άλλες ειδικότητες που -και καλά- είχαν παιδαγωγική επάρκεια. Τρίχες κατσαρές! Καμία παιδαγωγική επάρκεια δεν είχαν. Έχω παρακολουθήσει τόσα μαθήματα παιδαγωγικών στο Μαθηματικό όσα και ένας απόφοιτος πληροφορικής: δηλαδή κανένα!!!

Η πρόταξη αυτή δεν ενόχλησε κανέναν γιατί όπως ανέλυσα πριν,  δεν υπήρχε ενδιαφέρον από τους original Πληροφορικούς. Απλά εξυπηρετούσε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Πρόβλημα άρχισε να υπάρχει όταν πρώτες οι γυναίκες απόφοιτες σχολών Πληροφορικής είδαν ότι ο κόσμος της αγοράς είναι πολύ σκληρός και στο κάτω-κάτω της γραφής δε θέλανε να κάνουν καλά και ντε καριέρα! Μια δουλίτσα θέλανε... Ήταν οι πρώτες που μπήκαν στην αναμονή γα διορισμό και είδαν τις θέσεις "τους" να τις παίρνουν οι άσχετοι. Στη συνέχεια, επειδή αρχίσανε Πληροφορικοί να βγαίνουν από 502 σχολές, τίγκαρε η αγορά και οι μισθοί κατρακύλησαν. Και κάπως έτσι έγινε ξαφνικά η Εκπαίδευση δελεαστική ακόμα και για τους άντρες Πληροφορικούς!

Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Για να δείτε ότι δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Η αλήθεια είναι ως συνήθως κάπου στη μέση.
Τι γίνεται σήμερα;


Σήμερα, με την ίδια αρπα-κολλατζίδικη μέθοδο, το Υπουργείο αποφάσισε ότι θα πετάξει την Πληροφορική έξω από τα Ενιαία Λύκεια. Ήταν που ήταν ένα σωρό οι υπεράριθμοι Πληροφορικοί, τώρα θα γεμίσει ο τόπος! Και τι σκέφτηκαν; Να αποδώσουν δεύτερη ειδικότητα στους μαιμού Πληροφορικούς, ώστε να τους βάλουν να κάνουν μαθήματα της ειδικότητας που έχουν σπουδάσει, και να μπαλώσουν έτσι κενά στις βασικές ειδικότητες χωρίς να αναγκαστούν να κάνουν προσλήψεις! Εφυέστατο!
Και όσοι μείνουν υπεράριθμοι, ε, "Κρατικοί Υπάλληλοι" θα είμαστε όλοι πλέον οι εργαζόμενοι στον στενό Δημόσιο Τομέα, εύκολα τους τραβάνε μια μετάταξη για άλλο Υπουργείο που θα έχει ανάγκη...

Μην ελπίζει κανείς ότι η επιστροφή των "μαιμού" Πληροφορικών εκεί που ανήκουν θα γίνει για λόγους ηθικής αποκατάστασης της τάξης, ούτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν θέσεις διορισμού για νέους Πληροφορικούς. Δεν χρειάζονται νέοι Πληροφορικοί. Ανακατανομή προσωπικού κάνουν. Κάποιοι θα βολευτούνε και κάποιοι θα αδικηθούνε. Έτσι γίνεται πάντα. Το κριτήριο δεν αλλάζει ποτέ: Να κάνει το Υπουργείο τη δουλειά του με το λιγότερο κόστος. Όπως τότε διόρισε αυτούς που το βόλευαν, χωρίς ηθικά ή επιστημονικά κριτήρια, έτσι τώρα θα τους ανακατατάξει όπου το βολεύει. Κι αν ψάχνετε για δικαιοσύνη απευθυνθήτε σε καμιά άλλη χώρα καλύτερα!

Συμφωνώντας εν πολλοίς με τα γραφόμενά σου, θέλω απλώς να επισημάνω και να αποκαταστήσω επί το ορθόν, ότι "Δεύτερη ειδικότητα" ΔΕΝ αποδόθηκε μόνο στους μαϊμού Πληροφορικούς, αλλά σ΄όλους τους εκπαιδευτικούς που κατέχουν δεύτερο πτυχίο. (Αναγκαία η επισήμανση για να μη δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις). Να σημειωθεί επίσης ότι κραταιή ήταν και παραμένει η Πρώτη ειδικότητα και μ' αυτή γίνονταν και θα γίνονται αναθέσεις μαθημάτων, διορισμοί, τοππθετήσεις, αποσπάσεις, κλπ. Η δεύτερη ειδικότητα,  θα παίζει ρόλο για τη συμπλήρωση ωραρίου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος latifov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ούτε έτσι ακριβώς είναι.

Η δεύτερη ειδικότητα ισχύει για όσους έχουν δεύτερο πτυχίο, και ως επι το πλείστον όσοι διορίστηκαν ως πληροφορικοί δεν έχουν δεύτερο πτυχίο. Δεν μπορούν με όσα ισχύουν σήμερα να πάρουν τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς τους γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχουν την θέση που έχουν, και δεν μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».
Αυτά έτυχε να ακούσω στο υπουργείο καθώς μια φυσικός διορισμένη ως πληροφορικός ζητούσε μετάταξη ως φυσικός. Της εξηγούσαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί το πτυχίο της δεν θεωρείται δεύτερο αλλά ένα και με βάση αυτό κατέχει την θέση που κατέχει. Αν θέλει να διοριστεί ως φυσικός θα πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί κάθε άλλος που διεκδικεί διορισμό.

Τώρα αν αυτό αλλάξει δεν το ξέρω…


Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Βεβαίως Xaan η Υπουργική Απόφαση για την απονομή 2ης ειδικότητας λέει κι άλλα πολλά...αλλά δεν σχετίζονται με το παρόν τόπικ, γι΄αυτό και αναφέρθηκα στο κομμάτι αυτό που αφορά τους Πληροφορικούς και μόνο.

lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:
2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.
Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.

skynyrd για την εποχή που μιλάω, 2002 έως 2005, υπήρχε ο πίνακας μηδενικής προϋπηρεσίας στον οποίο γραφόταν ο οποιοσδήποτε είχε πτυχίο από ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφοαρικής κι επειδή δεν είχε πολύ κόσμο ο πίνακας αυτός, μόλις άρχιζαν να καλούν ωρομίθιους στα ολοήμερα Δημοτικά ο πίνακας εξαντλούνταν! Για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που προέρχονταν κυρίως από τα Δημοτικά, καλούσαν κι από έναν άλλο πίνακα που τον ονόμαζαν "Δ" και ήταν διαρθρωμένος σε Δ1, Δ2, Δ3, Δ4.

Οι πίνακες αυτοί περιείχαν τους εξής:
Δ1 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με διδακτορικό στην πληροφορική
Δ2 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό στην πληροφορική
Δ3 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με τουλάχιστον 16μηνη προϋπηρεσία σε σχολεία στην πληροφορική
Δ4 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με οποιαδήποτε προϋπηρεσία σε σχολεία ή σε δημόσια ΙΕΚ ή και με απλά σεμινάρια πληροφορικής 400 ωρών_και μάλιστα εγγράφονταν με στον Δ4 με αυτήν ακριβώς τη σειρά.

Ήταν τέτοια η έλλειψη, που έφτανε όταν καλούσαν ωρομίσθιους να εξαντλείται ΚΑΙ ο πίνακας Δ4!!!!
Ως το 2005 διόριζε και μόνιμους απ΄αυτούς τους πίνακες "Δ", μετά τους έπαιρνε μόνο αναπληρωτές/ωρομίσθιους.
Έγραψα τα παραπάνω για να δεις τι τρομερή ζήτηση υπήρχε! Οι original Πληροφορικοί που δεν είχαν παρά μόνο το πτυχίο τους, καλούνταν αναπληρωτές ΠΡΙΝ απ΄όοοοοολους αυτούς. Και έφτανε -κι εδώ είναι η ουσία- να έχουν δουλέψει ακόμη και 1 μόνο χρονιά ωρομίσθιοι σε Δημοτικά για να τους διορίσουν μόνιμους την επόμενη χρονιά!!!

Το 2005 κατήργησε τους πίνακες "Δ" και οι άνθρωποι που είχαν εγγράψει προϋπηρεσία ως Πληροφορικοί -χωρίς να είναι- είχαν το δικαίωμα να μεταφέρουν την προϋπηρεσία αυτή στο βασικό τους πτυχίο ή -αν ενδιάμεσα είχαν αποκτήσει πτυχίο πληροφορικής- είχαν δικαίωμα να επιλέξουν σε ποιό από τα 2 πτυχία θέλουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους. Από τότε και μετά και ίσως για να "εξυπηρετηθούν" οι πτυχιούχοι των άλλων ΑΕΙ που είχαν παράλληλα και το πτυχίο του Πληροφορικού, θέσπισαν το παραμύθι της "παιδαγωγικής επάρκειας".

Πίστεψέ με, ήταν ελάχιστοι τότε αυτοί που προέρχονταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές και παράλληλα είχαν πτυχίο Πληροφορικής. 5 ή 6 άτομα όλα κι όλα... Απλά στη συνέχεια, όταν αυξήθηκε το ενδιαφέρον για την Εκπαίδευση για τους λόγους που ανέλυσα στο προηγούμενο ποστ μου όσοι Πληροφορικοί ήθελαν όχι μόνο να διοριστούν, αλλά και να επιλέξουν πρώτοι τις περιοχές διορισμού, εφόσον είχαν τις άκρες (...) πήγαν και πήραν παιδαγωγική επάρκεια.

Κοντολογίς η παιδαγωγική επάρκεια, καθόριζε τον τρόπο που θα ταξινομούνταν οι original πληροφορικάριοι, προκειμένου να πάρουν σειρά διορισμού και τίποτε περισσότερο, αν βέβαια ήταν επαρκώς ενημερωμένοι επ΄αυτού δεν μπορώ να το ξέρω.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος latifov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Marsa, αυτό που λέω συνέβη την προηγούμενη Δευτέρα.
Έχεις δίκιο σ’  αυτό που λες.
Σαφώς με βάση την υπουργική απόφαση οι έχοντες δεύτερη ειδικότητα μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα αυτής όμως σύμφωνα με την ίδια:
9. Οι διορισμοί, οι μεταθέσεις, οι υπεραριθμίες και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται με βάση την κύρια ειδικότητα τους.
Κατ’ εξαίρεση σε λειτουργικά κενά που δεν είναι δυνατό να καλυφθούν με απόσπαση εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή της ίδιας ειδικότητας μπορεί να αποσπώνται, με βάση τη δεύτερη ειδικότητα τους, εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε σχολείο της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης όπου υπάρχουν τα κενά. Οι αποσπάσεις της περίπτωσης αυτής γίνονται μόνο ύστερα από αίτηση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών.


Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....
Βεβαίως Xaan η Υπουργική Απόφαση για την απονομή 2ης ειδικότητας λέει κι άλλα πολλά...αλλά δεν σχετίζονται με το παρόν τόπικ, γι΄αυτό και αναφέρθηκα στο κομμάτι αυτό που αφορά τους Πληροφορικούς και μόνο.

lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:
2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.
Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.

skynyrd για την εποχή που μιλάω, 2002 έως 2005, υπήρχε ο πίνακας μηδενικής προϋπηρεσίας στον οποίο γραφόταν ο οποιοσδήποτε είχε πτυχίο από ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφοαρικής κι επειδή δεν είχε πολύ κόσμο ο πίνακας αυτός, μόλις άρχιζαν να καλούν ωρομίθιους στα ολοήμερα Δημοτικά ο πίνακας εξαντλούνταν! Για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που προέρχονταν κυρίως από τα Δημοτικά, καλούσαν κι από έναν άλλο πίνακα που τον ονόμαζαν "Δ" και ήταν διαρθρωμένος σε Δ1, Δ2, Δ3, Δ4.

Οι πίνακες αυτοί περιείχαν τους εξής:
Δ1 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με διδακτορικό στην πληροφορική
Δ2 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό στην πληροφορική
Δ3 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με τουλάχιστον 16μηνη προϋπηρεσία σε σχολεία στην πληροφορική
Δ4 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με οποιαδήποτε προϋπηρεσία σε σχολεία ή σε δημόσια ΙΕΚ ή και με απλά σεμινάρια πληροφορικής 400 ωρών_και μάλιστα εγγράφονταν με στον Δ4 με αυτήν ακριβώς τη σειρά.

Ήταν τέτοια η έλλειψη, που έφτανε όταν καλούσαν ωρομίσθιους να εξαντλείται ΚΑΙ ο πίνακας Δ4!!!!
Ως το 2005 διόριζε και μόνιμους απ΄αυτούς τους πίνακες "Δ", μετά τους έπαιρνε μόνο αναπληρωτές/ωρομίσθιους.
Έγραψα τα παραπάνω για να δεις τι τρομερή ζήτηση υπήρχε! Οι original Πληροφορικοί που δεν είχαν παρά μόνο το πτυχίο τους, καλούνταν αναπληρωτές ΠΡΙΝ απ΄όοοοοολους αυτούς. Και έφτανε -κι εδώ είναι η ουσία- να έχουν δουλέψει ακόμη και 1 μόνο χρονιά ωρομίσθιοι σε Δημοτικά για να τους διορίσουν μόνιμους την επόμενη χρονιά!!!

Το 2005 κατήργησε τους πίνακες "Δ" και οι άνθρωποι που είχαν εγγράψει προϋπηρεσία ως Πληροφορικοί -χωρίς να είναι- είχαν το δικαίωμα να μεταφέρουν την προϋπηρεσία αυτή στο βασικό τους πτυχίο ή -αν ενδιάμεσα είχαν αποκτήσει πτυχίο πληροφορικής- είχαν δικαίωμα να επιλέξουν σε ποιό από τα 2 πτυχία θέλουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους. Από τότε και μετά και ίσως για να "εξυπηρετηθούν" οι πτυχιούχοι των άλλων ΑΕΙ που είχαν παράλληλα και το πτυχίο του Πληροφορικού, θέσπισαν το παραμύθι της "παιδαγωγικής επάρκειας".

Πίστεψέ με, ήταν ελάχιστοι τότε αυτοί που προέρχονταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές και παράλληλα είχαν πτυχίο Πληροφορικής. 5 ή 6 άτομα όλα κι όλα... Απλά στη συνέχεια, όταν αυξήθηκε το ενδιαφέρον για την Εκπαίδευση για τους λόγους που ανέλυσα στο προηγούμενο ποστ μου όσοι Πληροφορικοί ήθελαν όχι μόνο να διοριστούν, αλλά και να επιλέξουν πρώτοι τις περιοχές διορισμού, εφόσον είχαν τις άκρες (...) πήγαν και πήραν παιδαγωγική επάρκεια.

Κοντολογίς η παιδαγωγική επάρκεια, καθόριζε τον τρόπο που θα ταξινομούνταν οι original πληροφορικάριοι, προκειμένου να πάρουν σειρά διορισμού και τίποτε περισσότερο, αν βέβαια ήταν επαρκώς ενημερωμένοι επ΄αυτού δεν μπορώ να το ξέρω.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
billst, ο νόμος 2009/1992 που αναφέρει η Υπουργική Απόφαση, λέει αυτά ακριβώς που έγραψα παραπάνω για τους πίνακες "Δ".
Για του λόγου το αληθές στο παραθέτω: (θα το βρεις στη σελίδα 21 αν κάνεις τη σχετική αναζήτηση στο google γράφοντας "νόμος 2009 92")

'Άρθρο 30 :
1.   Ιδρύονται νέοι κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως εξής :
α.   Κλάδος ΠΕ 19 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Α.Ε.Ι.
β.   Κλάδος ΠΕ 20 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.
Οι Θέσεις των κλάδων αυτών είναι ενιαiες και οι διορισμοί γίνονται σε ποσοστό 60"% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 19 Πληροφορικής και σε ποσοστό 40% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 20 Πληροφορικής.
Τα προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό, καθώς και η σύσταση των Θέσεων στους ανωτέρω κλάδους καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 14 του νόμου 1566/1985.
Κατά την πρώτη εφαρμογή αυτού του νόμου στις συνιστώμενες Θέσεις των ανωτέρω κλάδων, μπορεί με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά από γνώμη του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, να μετατάσσονται μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ύστερα από αίτησή τους ως εξής:
α.   Στον Κλάδο ΠΕ 19 Πληροφορικής μπορούν να μετατάσσονται εκπαιδευτικοί, που διορίστηκαν στην εκπαίδευση με πτυχίο Α.Ε.Ι. οι οποίοι: - ή διαθέτουν, επιπλέον του πτυχίου διορισμού και κατά σειρά  προτεραιότητας, διδακτορικό δίπλωμα στην Πληροφορική, πτυχίο Α.Ε.Ι. των τμημάτων και κύκλων "Πληροφορικής, ή Επίσημης Ερεύνης" του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ενδεικτικό Ηλεκτρονικού Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών, MASTER ή ισότιμο τίτλο (αναγνωρισμένο από το ΔΙΚΑΤΣΑ) στην Πληροφορική Ιδρύματος της αλλοδαπής, πτυχίο Τ.Ε.Ι. τμημάτων Πληροφορικής. - ή 16μηνη τουλάχιστο διδακτική εμπειρία στην Πληροφορική σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. - ή εμπειρία για αντίστοιχο τουλάχιστο χρονικό διάστημα στο σχεδιασμό και την παρακολούθηση της εφαρμογής του προγράμματος της Πληροφορικής στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.


Οι επισημάνσεις είναι δικές μου.
Είσαι λοιπόν διορισμένος από τον πίνακα Δ3!
Σύμφωνα με την ΥΑ μπορείς να διεκδικήσεις την 2η ειδικότητα Μαθηματικού που σε ενδιαφέρει.
Βεβαίως ισχύει αυτό που έγραψε ο lativof: ότι αποσπάσεις, υπεραριθμίες, μεταθέσεις κλπ θα γίνονται με βάση την κύρια ειδικότητα.

Σε ελεύθερη μετάφραση -εγώ αυτό καταλαβαίνω, θα ήθελα και την γνώμη σας- σημαίνει ότι το Υπουργείο σου λέει:
"Αν θέλεις φίλε μου να δουλέψεις ως Μαθηματικός, όσο έχω έλλειψη από Μαθηματικούς είμαστε ok, κάντο. Αν πάψω να έχω έλλειψη σε στέλνω στην κύρια ειδικότητά σου. Και πού ΄σαι; Να μην ξεχνιώμαστε: Πληροφορικός παραμένεις κι ως τέτοιο θα μπορώ να σε διαθέσω αν μου βγεις υπεράριθμος"
Τώρα το πού μπορεί να σε διαθέσει δεν το ξέρω...

Εκτιμώ όμως, ότι οι τελευταίοι πληροφορικοί που θα εγκαταλείψουν την Εκπαίδευση αν υπάρξει μεγάλο περίσσευμα ΠΕ19-ΠΕ20 είστε εσείς. Η λογική αυτό λέει τουλάχιστον. Αν ήθελες να μετατάξεις κόσμο απ΄την Εκπαίδευση στο Υπουργείο Άμυνας για παράδειγμα ποιόν θα έπαιρνες; Έναν μαθηματικό/θεολόγο κλπ που έχει δουλέψει ως καθηγητής σε σχολείο, ή έναν original πληροφορικό που ξέρει από αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, δίκτυα, κι όλα όσα πρέπει τελοσπάντων να ξέρει ένας άνθρωπος της Πληροφορικής;

Η τελευταία παράγραφος αποτελεί καθαρά προσωπική μου εκτίμηση, ελπίζω να μη στεναχωρώ κάποιους συναδέλφους. Και πάλι λέω αυτό που μου υπαγορεύει η λογική στην περίπτωση που όλοι μας γίνουμε Κρατικοί Υπάλληλοι και καταργήσουν οργανικές κλπ όπως άκουσα πρόσφατα ότι θα γίνει. Αλλά ακόμη κι αν γίνει αυτό μην ξεχνιώμαστε: η λογική ποτέ δεν είχε σχέση με το Υπουργείο μας!
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

xaan

  • Επισκέπτης
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....
Βεβαίως Xaan η Υπουργική Απόφαση για την απονομή 2ης ειδικότητας λέει κι άλλα πολλά...αλλά δεν σχετίζονται με το παρόν τόπικ, γι΄αυτό και αναφέρθηκα στο κομμάτι αυτό που αφορά τους Πληροφορικούς και μόνο.

lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:
2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.
Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.

skynyrd για την εποχή που μιλάω, 2002 έως 2005, υπήρχε ο πίνακας μηδενικής προϋπηρεσίας στον οποίο γραφόταν ο οποιοσδήποτε είχε πτυχίο από ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφοαρικής κι επειδή δεν είχε πολύ κόσμο ο πίνακας αυτός, μόλις άρχιζαν να καλούν ωρομίθιους στα ολοήμερα Δημοτικά ο πίνακας εξαντλούνταν! Για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που προέρχονταν κυρίως από τα Δημοτικά, καλούσαν κι από έναν άλλο πίνακα που τον ονόμαζαν "Δ" και ήταν διαρθρωμένος σε Δ1, Δ2, Δ3, Δ4.

Οι πίνακες αυτοί περιείχαν τους εξής:
Δ1 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με διδακτορικό στην πληροφορική
Δ2 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό στην πληροφορική
Δ3 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με τουλάχιστον 16μηνη προϋπηρεσία σε σχολεία στην πληροφορική
Δ4 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με οποιαδήποτε προϋπηρεσία σε σχολεία ή σε δημόσια ΙΕΚ ή και με απλά σεμινάρια πληροφορικής 400 ωρών_και μάλιστα εγγράφονταν με στον Δ4 με αυτήν ακριβώς τη σειρά.

Ήταν τέτοια η έλλειψη, που έφτανε όταν καλούσαν ωρομίσθιους να εξαντλείται ΚΑΙ ο πίνακας Δ4!!!!
Ως το 2005 διόριζε και μόνιμους απ΄αυτούς τους πίνακες "Δ", μετά τους έπαιρνε μόνο αναπληρωτές/ωρομίσθιους.
Έγραψα τα παραπάνω για να δεις τι τρομερή ζήτηση υπήρχε! Οι original Πληροφορικοί που δεν είχαν παρά μόνο το πτυχίο τους, καλούνταν αναπληρωτές ΠΡΙΝ απ΄όοοοοολους αυτούς. Και έφτανε -κι εδώ είναι η ουσία- να έχουν δουλέψει ακόμη και 1 μόνο χρονιά ωρομίσθιοι σε Δημοτικά για να τους διορίσουν μόνιμους την επόμενη χρονιά!!!

Το 2005 κατήργησε τους πίνακες "Δ" και οι άνθρωποι που είχαν εγγράψει προϋπηρεσία ως Πληροφορικοί -χωρίς να είναι- είχαν το δικαίωμα να μεταφέρουν την προϋπηρεσία αυτή στο βασικό τους πτυχίο ή -αν ενδιάμεσα είχαν αποκτήσει πτυχίο πληροφορικής- είχαν δικαίωμα να επιλέξουν σε ποιό από τα 2 πτυχία θέλουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους. Από τότε και μετά και ίσως για να "εξυπηρετηθούν" οι πτυχιούχοι των άλλων ΑΕΙ που είχαν παράλληλα και το πτυχίο του Πληροφορικού, θέσπισαν το παραμύθι της "παιδαγωγικής επάρκειας".

Πίστεψέ με, ήταν ελάχιστοι τότε αυτοί που προέρχονταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές και παράλληλα είχαν πτυχίο Πληροφορικής. 5 ή 6 άτομα όλα κι όλα... Απλά στη συνέχεια, όταν αυξήθηκε το ενδιαφέρον για την Εκπαίδευση για τους λόγους που ανέλυσα στο προηγούμενο ποστ μου όσοι Πληροφορικοί ήθελαν όχι μόνο να διοριστούν, αλλά και να επιλέξουν πρώτοι τις περιοχές διορισμού, εφόσον είχαν τις άκρες (...) πήγαν και πήραν παιδαγωγική επάρκεια.

Κοντολογίς η παιδαγωγική επάρκεια, καθόριζε τον τρόπο που θα ταξινομούνταν οι original πληροφορικάριοι, προκειμένου να πάρουν σειρά διορισμού και τίποτε περισσότερο, αν βέβαια ήταν επαρκώς ενημερωμένοι επ΄αυτού δεν μπορώ να το ξέρω.

Ισχύουν δύο πράγματα:

1. Μπορείς να υποβάλλεις αίτηση μετάταξης (από κλάδο σε κλάδο), όπως κάνουν όσοι ενδιαφέρονται σχετικά. Αν υπάρχει οργανικό κενό στη ζητούμενη ειδικότητα τότε η αίτηση ικανοποιείται. Πάντως τα τελευταία δύο χρόνια γίνονται μετατάξεις με το σταγονόμετρο - μόλις 17 πέρυσι και 17 φέτος έναντι 250 το 2009, 300 το 2008, κ.ο.κ. Το αίτημα της Ενωσης Πληροφορικών για μαζικές μετατάξεις !!!) μαϊμούδων ΠΕ19 - 20 για να ικανοποιηθεί θα πρέπει να περικόψει (επί της ουσίας: να υφαρπάσει...) εκατοντάδες έως χιλιάδες οργανικές θέσεις από υποψηφίους για διορισμό εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων (με ποιό δικαίωμα άρα γε;)

2. Ενας τωρινός ΠΕ19 με αρχικό πτυχίο Μαθηματικού, μπορεί να αναγνωρίσει ως 2η την ειδικότητα του Μαθηματικού (ΠΕ03) και να συμπληρώνει το ωράριό του ως Πληροφορικός (1η και κύρια ειδικότητα) με μαθήματα ΠΕ03.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?

Αποσυνδεδεμένος geo_martian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?
Στο site έχουν μόνο την απάντηση σχετικά με τισ βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τους πολύτεκνους. Λογικά δεν θα ήταν κάν παρόν ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση...Αναμένουμε αν και χλωμό

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?
Στο site έχουν μόνο την απάντηση σχετικά με τισ βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τους πολύτεκνους. Λογικά δεν θα ήταν κάν παρόν ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση...Αναμένουμε αν και χλωμό
Μάλλον έκανε την ερώτηση έτσι για τα μάτια του κόσμου να πάρει μερικούς ψήφους μας. Θα δείξει ο χρόνος.

xaan

  • Επισκέπτης
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?
Στο site έχουν μόνο την απάντηση σχετικά με τισ βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τους πολύτεκνους. Λογικά δεν θα ήταν κάν παρόν ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση...Αναμένουμε αν και χλωμό
Μάλλον έκανε την ερώτηση έτσι για τα μάτια του κόσμου να πάρει μερικούς ψήφους μας. Θα δείξει ο χρόνος.

Mάλλον κατάλαβε την (πολιτική) γκάφα και άλλαξε ρότα....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159862
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 499
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.