0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.Το Υπουργείο, όταν αποφάσισε στην δεκαετία του '90 να βάλει την πληροφορική στα σχολεία, το έκανε όπως κάνει τα πάντα: με την μέθοδο άρπα-κόλλα. Έβγαλε τελάλη και κάλεσε όποιον ήξερε 5 πράματα ή δήλωνε πως ήξερε... τον επιμόρφωσε τάχα μου τάχα μου και τον έβαλε στην τάξη. Και βέβαια, οι μαθηματικοί-φυσικοί-φιλόλογοι-θεολόγοι κλπ απελπισμένοι από την αδιοριστία και τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, έτρεξαν να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια. Και έτσι ξεκίνησε η εποχή της Πληροφορικής στα σχολεία της σύγχρονης Ελλάδας... Μιλάμε για τα έτη ως και το 1996.Στη συνέχεια, η επετηρίδα καταργήθηκε και ήρθε ο ΑΣΕΠ. Και ενώ ο ανταγωνισμός σε όλες τις ειδικότητες χτύπαγε κόκκινο, στην Πληροφορική διοριζόσουνα αν έπιανες την βάση (50 ήταν τότε η βάση) σε ερωτήσεις του τύπου "είναι το ποντίκι μονάδα εισόδου ή εξόδου;" Δεν υπερβάλλω, τα θέματα του ΑΣΕΠ Πληροφορικών 2000 είναι διαθέσιμα σε όποιον επιθυμεί να τα δει!Αυτό συνέβαινε γιατί ο κόσμος των Πληροφορικών σνόμπαρε τότε την εκπαίδευση και δη την Πρωτοβάθμια. Ήταν οι εποχές που άνθιζε (ή έτσι νομίζαμε) η οικονομία μας και οι επιχειρήσεις προσλάμβαναν τους Πληροφορικούς για στελέχη με παχυλούς μισθούς. Ποιός θα πήγαινε να κάνει τον καθηγητή με τρεις και εξήντα; Κι ακόμα χειρότερα, ποιός θα πήγαινε στο ολοήμερα Δημοτικά ωρομίσθιος;Βεβαίως η ανάγκη του Υπουργείου για καθηγητές μεγάλωνε και η ανάγκη των άσχετων ειδικοτήτων για δουλειά μεγάλωνε επίσης. Και κάπως έτσι, μέσα από τις Ενώσεις των διαφόρων καθηγητικών ειδικοτήτων συμφωνήθηκε να προτάσσονται στους διορισμούς όλες οι άλλες ειδικότητες που -και καλά- είχαν παιδαγωγική επάρκεια. Τρίχες κατσαρές! Καμία παιδαγωγική επάρκεια δεν είχαν. Έχω παρακολουθήσει τόσα μαθήματα παιδαγωγικών στο Μαθηματικό όσα και ένας απόφοιτος πληροφορικής: δηλαδή κανένα!!!Η πρόταξη αυτή δεν ενόχλησε κανέναν γιατί όπως ανέλυσα πριν, δεν υπήρχε ενδιαφέρον από τους original Πληροφορικούς. Απλά εξυπηρετούσε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Πρόβλημα άρχισε να υπάρχει όταν πρώτες οι γυναίκες απόφοιτες σχολών Πληροφορικής είδαν ότι ο κόσμος της αγοράς είναι πολύ σκληρός και στο κάτω-κάτω της γραφής δε θέλανε να κάνουν καλά και ντε καριέρα! Μια δουλίτσα θέλανε... Ήταν οι πρώτες που μπήκαν στην αναμονή γα διορισμό και είδαν τις θέσεις "τους" να τις παίρνουν οι άσχετοι. Στη συνέχεια, επειδή αρχίσανε Πληροφορικοί να βγαίνουν από 502 σχολές, τίγκαρε η αγορά και οι μισθοί κατρακύλησαν. Και κάπως έτσι έγινε ξαφνικά η Εκπαίδευση δελεαστική ακόμα και για τους άντρες Πληροφορικούς!Γιατί τα λέω όλα αυτά;Για να δείτε ότι δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Η αλήθεια είναι ως συνήθως κάπου στη μέση.Τι γίνεται σήμερα;Σήμερα, με την ίδια αρπα-κολλατζίδικη μέθοδο, το Υπουργείο αποφάσισε ότι θα πετάξει την Πληροφορική έξω από τα Ενιαία Λύκεια. Ήταν που ήταν ένα σωρό οι υπεράριθμοι Πληροφορικοί, τώρα θα γεμίσει ο τόπος! Και τι σκέφτηκαν; Να αποδώσουν δεύτερη ειδικότητα στους μαιμού Πληροφορικούς, ώστε να τους βάλουν να κάνουν μαθήματα της ειδικότητας που έχουν σπουδάσει, και να μπαλώσουν έτσι κενά στις βασικές ειδικότητες χωρίς να αναγκαστούν να κάνουν προσλήψεις! Εφυέστατο! Και όσοι μείνουν υπεράριθμοι, ε, "Κρατικοί Υπάλληλοι" θα είμαστε όλοι πλέον οι εργαζόμενοι στον στενό Δημόσιο Τομέα, εύκολα τους τραβάνε μια μετάταξη για άλλο Υπουργείο που θα έχει ανάγκη...Μην ελπίζει κανείς ότι η επιστροφή των "μαιμού" Πληροφορικών εκεί που ανήκουν θα γίνει για λόγους ηθικής αποκατάστασης της τάξης, ούτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν θέσεις διορισμού για νέους Πληροφορικούς. Δεν χρειάζονται νέοι Πληροφορικοί. Ανακατανομή προσωπικού κάνουν. Κάποιοι θα βολευτούνε και κάποιοι θα αδικηθούνε. Έτσι γίνεται πάντα. Το κριτήριο δεν αλλάζει ποτέ: Να κάνει το Υπουργείο τη δουλειά του με το λιγότερο κόστος. Όπως τότε διόρισε αυτούς που το βόλευαν, χωρίς ηθικά ή επιστημονικά κριτήρια, έτσι τώρα θα τους ανακατατάξει όπου το βολεύει. Κι αν ψάχνετε για δικαιοσύνη απευθυνθήτε σε καμιά άλλη χώρα καλύτερα!
Βεβαίως Xaan η Υπουργική Απόφαση για την απονομή 2ης ειδικότητας λέει κι άλλα πολλά...αλλά δεν σχετίζονται με το παρόν τόπικ, γι΄αυτό και αναφέρθηκα στο κομμάτι αυτό που αφορά τους Πληροφορικούς και μόνο.lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.skynyrd για την εποχή που μιλάω, 2002 έως 2005, υπήρχε ο πίνακας μηδενικής προϋπηρεσίας στον οποίο γραφόταν ο οποιοσδήποτε είχε πτυχίο από ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφοαρικής κι επειδή δεν είχε πολύ κόσμο ο πίνακας αυτός, μόλις άρχιζαν να καλούν ωρομίθιους στα ολοήμερα Δημοτικά ο πίνακας εξαντλούνταν! Για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που προέρχονταν κυρίως από τα Δημοτικά, καλούσαν κι από έναν άλλο πίνακα που τον ονόμαζαν "Δ" και ήταν διαρθρωμένος σε Δ1, Δ2, Δ3, Δ4. Οι πίνακες αυτοί περιείχαν τους εξής:Δ1 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με διδακτορικό στην πληροφορικήΔ2 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό στην πληροφορικήΔ3 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με τουλάχιστον 16μηνη προϋπηρεσία σε σχολεία στην πληροφορικήΔ4 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με οποιαδήποτε προϋπηρεσία σε σχολεία ή σε δημόσια ΙΕΚ ή και με απλά σεμινάρια πληροφορικής 400 ωρών_και μάλιστα εγγράφονταν με στον Δ4 με αυτήν ακριβώς τη σειρά.Ήταν τέτοια η έλλειψη, που έφτανε όταν καλούσαν ωρομίσθιους να εξαντλείται ΚΑΙ ο πίνακας Δ4!!!!Ως το 2005 διόριζε και μόνιμους απ΄αυτούς τους πίνακες "Δ", μετά τους έπαιρνε μόνο αναπληρωτές/ωρομίσθιους.Έγραψα τα παραπάνω για να δεις τι τρομερή ζήτηση υπήρχε! Οι original Πληροφορικοί που δεν είχαν παρά μόνο το πτυχίο τους, καλούνταν αναπληρωτές ΠΡΙΝ απ΄όοοοοολους αυτούς. Και έφτανε -κι εδώ είναι η ουσία- να έχουν δουλέψει ακόμη και 1 μόνο χρονιά ωρομίσθιοι σε Δημοτικά για να τους διορίσουν μόνιμους την επόμενη χρονιά!!!Το 2005 κατήργησε τους πίνακες "Δ" και οι άνθρωποι που είχαν εγγράψει προϋπηρεσία ως Πληροφορικοί -χωρίς να είναι- είχαν το δικαίωμα να μεταφέρουν την προϋπηρεσία αυτή στο βασικό τους πτυχίο ή -αν ενδιάμεσα είχαν αποκτήσει πτυχίο πληροφορικής- είχαν δικαίωμα να επιλέξουν σε ποιό από τα 2 πτυχία θέλουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους. Από τότε και μετά και ίσως για να "εξυπηρετηθούν" οι πτυχιούχοι των άλλων ΑΕΙ που είχαν παράλληλα και το πτυχίο του Πληροφορικού, θέσπισαν το παραμύθι της "παιδαγωγικής επάρκειας". Πίστεψέ με, ήταν ελάχιστοι τότε αυτοί που προέρχονταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές και παράλληλα είχαν πτυχίο Πληροφορικής. 5 ή 6 άτομα όλα κι όλα... Απλά στη συνέχεια, όταν αυξήθηκε το ενδιαφέρον για την Εκπαίδευση για τους λόγους που ανέλυσα στο προηγούμενο ποστ μου όσοι Πληροφορικοί ήθελαν όχι μόνο να διοριστούν, αλλά και να επιλέξουν πρώτοι τις περιοχές διορισμού, εφόσον είχαν τις άκρες (...) πήγαν και πήραν παιδαγωγική επάρκεια.Κοντολογίς η παιδαγωγική επάρκεια, καθόριζε τον τρόπο που θα ταξινομούνταν οι original πληροφορικάριοι, προκειμένου να πάρουν σειρά διορισμού και τίποτε περισσότερο, αν βέβαια ήταν επαρκώς ενημερωμένοι επ΄αυτού δεν μπορώ να το ξέρω.
Τελικά τι ισχύει; κάποιος τωρινός ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού και την 16 μηνη προϋπηρεσία με την οποία διορίστηκε ως ΠΕ19 μπορεί να ζητήσει και να πάρει 2η ειδικότητα Μαθηματικού; Έλεος πια με αυτές τις αδικίες. από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις....Παράθεση από: marsa στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 09:08:00 μμΒεβαίως Xaan η Υπουργική Απόφαση για την απονομή 2ης ειδικότητας λέει κι άλλα πολλά...αλλά δεν σχετίζονται με το παρόν τόπικ, γι΄αυτό και αναφέρθηκα στο κομμάτι αυτό που αφορά τους Πληροφορικούς και μόνο.lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.skynyrd για την εποχή που μιλάω, 2002 έως 2005, υπήρχε ο πίνακας μηδενικής προϋπηρεσίας στον οποίο γραφόταν ο οποιοσδήποτε είχε πτυχίο από ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφοαρικής κι επειδή δεν είχε πολύ κόσμο ο πίνακας αυτός, μόλις άρχιζαν να καλούν ωρομίθιους στα ολοήμερα Δημοτικά ο πίνακας εξαντλούνταν! Για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που προέρχονταν κυρίως από τα Δημοτικά, καλούσαν κι από έναν άλλο πίνακα που τον ονόμαζαν "Δ" και ήταν διαρθρωμένος σε Δ1, Δ2, Δ3, Δ4. Οι πίνακες αυτοί περιείχαν τους εξής:Δ1 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με διδακτορικό στην πληροφορικήΔ2 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό στην πληροφορικήΔ3 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με τουλάχιστον 16μηνη προϋπηρεσία σε σχολεία στην πληροφορικήΔ4 απόφοιτοι οποιουδήποτε ΑΕΙ με οποιαδήποτε προϋπηρεσία σε σχολεία ή σε δημόσια ΙΕΚ ή και με απλά σεμινάρια πληροφορικής 400 ωρών_και μάλιστα εγγράφονταν με στον Δ4 με αυτήν ακριβώς τη σειρά.Ήταν τέτοια η έλλειψη, που έφτανε όταν καλούσαν ωρομίσθιους να εξαντλείται ΚΑΙ ο πίνακας Δ4!!!!Ως το 2005 διόριζε και μόνιμους απ΄αυτούς τους πίνακες "Δ", μετά τους έπαιρνε μόνο αναπληρωτές/ωρομίσθιους.Έγραψα τα παραπάνω για να δεις τι τρομερή ζήτηση υπήρχε! Οι original Πληροφορικοί που δεν είχαν παρά μόνο το πτυχίο τους, καλούνταν αναπληρωτές ΠΡΙΝ απ΄όοοοοολους αυτούς. Και έφτανε -κι εδώ είναι η ουσία- να έχουν δουλέψει ακόμη και 1 μόνο χρονιά ωρομίσθιοι σε Δημοτικά για να τους διορίσουν μόνιμους την επόμενη χρονιά!!!Το 2005 κατήργησε τους πίνακες "Δ" και οι άνθρωποι που είχαν εγγράψει προϋπηρεσία ως Πληροφορικοί -χωρίς να είναι- είχαν το δικαίωμα να μεταφέρουν την προϋπηρεσία αυτή στο βασικό τους πτυχίο ή -αν ενδιάμεσα είχαν αποκτήσει πτυχίο πληροφορικής- είχαν δικαίωμα να επιλέξουν σε ποιό από τα 2 πτυχία θέλουν να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους. Από τότε και μετά και ίσως για να "εξυπηρετηθούν" οι πτυχιούχοι των άλλων ΑΕΙ που είχαν παράλληλα και το πτυχίο του Πληροφορικού, θέσπισαν το παραμύθι της "παιδαγωγικής επάρκειας". Πίστεψέ με, ήταν ελάχιστοι τότε αυτοί που προέρχονταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές και παράλληλα είχαν πτυχίο Πληροφορικής. 5 ή 6 άτομα όλα κι όλα... Απλά στη συνέχεια, όταν αυξήθηκε το ενδιαφέρον για την Εκπαίδευση για τους λόγους που ανέλυσα στο προηγούμενο ποστ μου όσοι Πληροφορικοί ήθελαν όχι μόνο να διοριστούν, αλλά και να επιλέξουν πρώτοι τις περιοχές διορισμού, εφόσον είχαν τις άκρες (...) πήγαν και πήραν παιδαγωγική επάρκεια.Κοντολογίς η παιδαγωγική επάρκεια, καθόριζε τον τρόπο που θα ταξινομούνταν οι original πληροφορικάριοι, προκειμένου να πάρουν σειρά διορισμού και τίποτε περισσότερο, αν βέβαια ήταν επαρκώς ενημερωμένοι επ΄αυτού δεν μπορώ να το ξέρω.
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?
Παράθεση από: giak στις Σεπτέμβριος 15, 2011, 05:38:41 μμΣήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?Στο site έχουν μόνο την απάντηση σχετικά με τισ βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τους πολύτεκνους. Λογικά δεν θα ήταν κάν παρόν ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση...Αναμένουμε αν και χλωμό
Παράθεση από: georgekpl στις Σεπτέμβριος 15, 2011, 06:55:08 μμΠαράθεση από: giak στις Σεπτέμβριος 15, 2011, 05:38:41 μμΣήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?Στο site έχουν μόνο την απάντηση σχετικά με τισ βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τους πολύτεκνους. Λογικά δεν θα ήταν κάν παρόν ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση...Αναμένουμε αν και χλωμόΜάλλον έκανε την ερώτηση έτσι για τα μάτια του κόσμου να πάρει μερικούς ψήφους μας. Θα δείξει ο χρόνος.