0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική ζητάει
να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..
Παράθεση από: spidr στις Σεπτεμβρίου 09, 2011, 01:49:51 pmνα χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..Αυτό ακριβώς ισχύει. Συνάδελφοι ΠΕ19-20, το έχουμε δει το ίδιο έργο πολλές φορές, μην ψαρώνετε!
τι να σου πω xaan.πάντως οι πλαγιοφορικοί δεν ανήκουν στην πληροφορική. εσύ που λές ότι ανήκουν, αν όχι εκεί που τους ταιριάζει βάσει πτυχίου;αφού είναι μόνιμοι, η μετάταξη είναι η σωστότερη λύση.και λίγη λογική δεν έβλαψε.
Εχμ, αυτό που ακούμε τα τελευταία 2 χρόνια από το Υπουργείο μας δεν είναι ότι υπάρχουν ελλείψεις στις βασικές ιδιότητες?Και δεν έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τους υπεράριθμους Πληροφορικούς της
3) Στη επικριτική παρατήρησή ότι υπάρχουν άνθρωποι που διδάσκουν Πληροφορική χωρίς να έχουν καμμιά επιστημονική σχέση με το αντικείμενο, συμφωνώ. Θα προσέθετα, όμως, αρυόμενος του πνεύματος της σκέψεώς σας, ότι υπάρχουν και πολλοί (αυθεντικοί) Πληροφορικοί που έχουν διορισθεί σε θέσεις εκπαιδευτικών χωρίς να έχουν τη παραμικρή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ κατάρτιση (!!!). (ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ, κλπ.). Και το θέμα δεν είναι γιατί δεν είχαν (δεν είχαν γιατί οι Σχολές Πληροφορικής ΔΕΝ παράγουν εκπαιδευτικούς, αλλά επιστήμονες για την έρευνα και τη παραγωγή), αλλα γιατί, εφ΄ όσον αρκετοί άλλαξαν προσανατολισμό και στράφηκαν προς την Εκπαίδευση, τους αφήνουν ΧΩΡΙΣ παιδαγωγική κατάρτιση; Yπάρχει εξήγηση; (Υποθέτω ότι, συμφωνώντας και εσείς πως το σύνθημα "Πρώτα ο μαθητής" οφείλει να αποκτήσει εμπράγματη υπόσταση - και διάσταση - οφείλει το υπ. Παιδείας να μεριμνήσει το ταχύτερον για την παροχή πιστοποιημένης παιδαγωγικής κατάρτισης για όλους τους πτυχιούχους ΜΗ εκπαιδευτικών σχολών που διορίσθηκαν στη