*

Αποστολέας Θέμα: "Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική"  (Αναγνώστηκε 19069 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vgp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
"Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική ζητάει Βουλευτής"

http://www.pde.gr/index.php?page=3086
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2011, 12:58:22 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
"Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική ζητάει Βουλευτής"

http://www.pde.gr/index.php?page=3086
Ναι και κάτι έγινε... Η πρώτη φορά είναι; Για να το παίξει καλός σε όποιους τον πλησίασαν το έκανε. Επί της ουσίας τίποτα, άστα...
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

xaan

  • Επισκέπτης
....και (oργανικές) θέσεις τίνων προτείνει ο αξιότιμος κ. βολευτής να καταλάβουν οι νυν "μαϊμούδες" Πληροφορικοί  εκπαιδευτικοί (πτυχιούχοι φιλολογίας, θεολογίας, φυσικής, μαθηματικών, φυσικής αγωγής, κλπ) του κλάδου ΠΕ19-20;;;

Mήπως των κανονικών φιλολόγων, θεολόγων, φυσικών, μαθηματικών, γυμναστών, κλπ. που περιμένουν τόσα χρόνια υπομονετικά τον διορισμό στην ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ τους;   Δηλαδή, δηλαδή, να μεταταχθούν στους κλάδους θεολόγων, φυσικών, μαθηματικών, γυμναστών, κλπ. οι 1.200 πληροφορικοί "μαϊμού" καταλαμβάνοντας τις 1.200 θέσεις για τις οποίες υπομονετικά αναμένουν οι μη "μαϊμούδες" καθηγητές;

Λίγη ντροπή ποτέ δεν έβλαψε κανέναν..   

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
τι να σου πω xaan.
πάντως οι πλαγιοφορικοί δεν ανήκουν στην πληροφορική.
εσύ που λές ότι ανήκουν, αν όχι εκεί που τους ταιριάζει βάσει πτυχίου;
αφού είναι μόνιμοι, η μετάταξη είναι η σωστότερη λύση.
και λίγη λογική δεν έβλαψε.  :D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Δεν νομίζω ότι πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο ποτέ... πιο λογικό μου φαίνεται η αντικατάσταση τους όταν συνταξιοδοτηθούν παρά η μετάταξης τους στην ειδικότητα τους... να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..

μαϊμού ερώτημα μου φαίνεται αυτό  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2011, 01:52:11 μμ από spidr »
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
ρεαλιστικότατη προσέγγιση  ;)

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..

Αυτό ακριβώς ισχύει. Συνάδελφοι ΠΕ19-20, το έχουμε δει το ίδιο έργο πολλές φορές, μην ψαρώνετε!
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
να χαμε να λέγαμε μου μοιάζει αυτή η ερώτηση..

Αυτό ακριβώς ισχύει. Συνάδελφοι ΠΕ19-20, το έχουμε δει το ίδιο έργο πολλές φορές, μην ψαρώνετε!

Εννοείται......

xaan

  • Επισκέπτης
τι να σου πω xaan.
πάντως οι πλαγιοφορικοί δεν ανήκουν στην πληροφορική.
εσύ που λές ότι ανήκουν, αν όχι εκεί που τους ταιριάζει βάσει πτυχίου;
αφού είναι μόνιμοι, η μετάταξη είναι η σωστότερη λύση.
και λίγη λογική δεν έβλαψε.  :D

Σε κάθε περίπτωση φίλε μου ισχύει το "Ο τρώσας και ιάσεται", δηλ. αυτός που δημιούργησε τη πληγή καλείται να τη θεραπεύσει. Οχι όμως ανοίγοντας νέες πληγές, όπως πχ. μ΄αυτό το τραγελαφικό που προτείνεται να μεταταχθούν οι 1.200 "μαϊμούδες" Πληροφορικοί (πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων που διορίσθηκαν κάνοντας χρήση του Πιστοποιητικού κατάρτισης στη Πληροφορική, ως ΠΕ19 - 20) σε αντίστοιχες οργανικές θέσεις για τις οποίες αναμένουν υπομονετικά άλλοι το διορισμό τους σε ειδικότητα του κλάδου τους).

Nα μεταταχθούν οι διορισθέντες ως Πληροφορικοί μη Πληροφορικοί, ουδεμία αντίρρηση - αλλά όχι σε οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης. Ελεος, πια... Και οι διοριστέοι, οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, οι αναπληρωτές κλπ. , νομίζετε ότι θα μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια όταν κάποιοι επιχειρούν αναιδώς να υφαρπάσουν τις θέσεις τους;...

Αποσυνδεδεμένος remain

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Εχμ, αυτό που ακούμε τα τελευταία 2 χρόνια από το Υπουργείο μας δεν είναι ότι υπάρχουν ελλείψεις στις βασικές ιδιότητες?

Και δεν έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τους υπεράριθμους Πληροφορικούς της Β'θμιας?

Θέλει πολύ μυαλό και λογική να γίνει το αυτονόητο και να χρησιμοποιηθεί ένα ποσοστό από τους μη-πληροφορικούς με μετάταξη τους στην ειδικότητα που έχουν σπουδάσει?

Υγ. Υπάρχουν διοριστέοι και στην Πληροφορική που έχουν μείνει στον πάγο τα τελευταία 2 χρόνια ξέρετε. Και διορίζονται άλλοι από τις "βασικές ειδικότητες" όλων των κατηγοριών διοριστέων που νομικά έπονται των εναπομεινόντων Πληροφορικών...

Υγ. Η ουσία βέβαια είναι ότι διδάσκουν Πληροφορική ένα μεγάλο ποσόστο ανθρώπων που δεν έχουν καμμία σχέση με το αντικείμενο. Πάνω από όλα ο μαθητής είπαμε ε?

xaan

  • Επισκέπτης
Εχμ, αυτό που ακούμε τα τελευταία 2 χρόνια από το Υπουργείο μας δεν είναι ότι υπάρχουν ελλείψεις στις βασικές ιδιότητες?

Και δεν έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τους υπεράριθμους Πληροφορικούς της Β'θμιας?

Θέλει πολύ μυαλό και λογική να γίνει το αυτονόητο και να χρησιμοποιηθεί ένα ποσοστό από τους μη-πληροφορικούς με μετάταξη τους στην ειδικότητα που έχουν σπουδάσει?

Υγ. Υπάρχουν διοριστέοι και στην Πληροφορική που έχουν μείνει στον πάγο τα τελευταία 2 χρόνια ξέρετε. Και διορίζονται άλλοι από τις "βασικές ειδικότητες" όλων των κατηγοριών διοριστέων που νομικά έπονται των εναπομεινόντων Πληροφορικών...

Υγ. Η ουσία βέβαια είναι ότι διδάσκουν Πληροφορική ένα μεγάλο ποσόστο ανθρώπων που δεν έχουν καμμία σχέση με το αντικείμενο. Πάνω από όλα ο μαθητής είπαμε ε?

1) NΑΙ, όντως υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις στις βασικές ειδικότητες, για την κάλυψη των οποίων αναμένουν υπομονετικά εκατοντάδες έως χιλιάδες συνάδελφοί μας, διοριστέοι του ΑΣΕΠ, επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, με μεγάλες προϋπηρεσίες στο πίνακα Αναπληρωτών κ.ο.κ. Η λογική "να μετατάξω αυτούς" (τους μη πληροφορικούς που είναι διορισμένοι ως ΠΕ19 - 20, με Πιστοποιητικά επιμόρφωσης στη Πληροφορική), για να διορίσω δικούς μας (τους orizinal αδιόριστους Πληροφορικους ΠΕ19 - 20), είναι μια ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ και ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ "λογική", καθώς στον πυρήνα της προϋποθέτει την υφαρπαγή οργανικών θέσεων που δικαιωματικά ανήκουν σε άλλους  (τους διοριστέους του ΑΣΕΠ, τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, τους αναπληρωτές, κλπ).

2) Οι μετατάξεις στα 2 τελευταία χρόνια (επί Αννας Διαμαντοπούλου) είναι μετρημένες στα δάκτυλα - και πολύ σωστά (φέτος 17 μετατάξεις, πέρυσι επίσης 17, ενώ πρόπερυσι 250, παραπρόπερυσι 300, κ.ο.κ....)  Μετατάσσονται εκπαιδευτικοί σε ζητούμενες ειδικότητες στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά. Αν οι μη πληροφορικοί της Πληροφορικής επιθυμούν μετάταξη, ουδείς τους εμποδίζει να το αιτηθούν μέσω της υφισταμένης διαδικασίας.

3) Στη επικριτική παρατήρησή ότι υπάρχουν άνθρωποι που διδάσκουν Πληροφορική χωρίς να έχουν καμμιά επιστημονική σχέση με το αντικείμενο, συμφωνώ. Θα προσέθετα, όμως, αρυόμενος του πνεύματος της σκέψεώς σας, ότι υπάρχουν και πολλοί (αυθεντικοί) Πληροφορικοί που έχουν διορισθεί σε θέσεις εκπαιδευτικών χωρίς να έχουν τη παραμικρή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ κατάρτιση (!!!).  (ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ, κλπ.). Και το θέμα δεν είναι γιατί δεν είχαν (δεν είχαν γιατί οι Σχολές Πληροφορικής ΔΕΝ παράγουν εκπαιδευτικούς, αλλά επιστήμονες για την έρευνα και τη παραγωγή), αλλα γιατί, εφ΄ όσον αρκετοί άλλαξαν προσανατολισμό και στράφηκαν προς την Εκπαίδευση, τους αφήνουν ΧΩΡΙΣ παιδαγωγική κατάρτιση; Yπάρχει εξήγηση; (Υποθέτω ότι, συμφωνώντας και εσείς πως το σύνθημα "Πρώτα ο μαθητής" οφείλει να αποκτήσει εμπράγματη υπόσταση - και διάσταση -  οφείλει το υπ. Παιδείας να μεριμνήσει το ταχύτερον για την παροχή πιστοποιημένης παιδαγωγικής κατάρτισης για όλους τους πτυχιούχους ΜΗ εκπαιδευτικών σχολών που διορίσθηκαν στη Β/θμια εκπαίδευση. Θα συμφωνείτε, υποθέτω...)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2011, 12:08:49 μμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Προσωπικά διαφωνώ. Οι λεγόμενες παιδαγωγικές / καθηγητικές σχολές είναι σχολές με παιδαγωγική ταμπέλα, απλά, καθώς τα παιδαγωγικά μαθήματα είναι επιλογής (ειδικά στα τμήματα των θετικών επιστημών). Υπάρχουν λοιπόν απόφοιτοι τους που έχουν διοριστεί χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ή εξεταστεί σε κανένα μάθημα σχετικό με τα παιδαγωγικά.

Πολλά τμήματα πληροφορικής είναι ακριβώς στην ίδια θέση, με μαθήματα παιδαγωγικών κατ' επιλογήν, ενώ άλλα έχουν ενσωματώσει κάποια παιδαγωγικά ως βασικά μάθηματα ή έχουν δημιουργήσει ειδική κατεύθυνση και μάλιστα κάνουν και σχετική έρευνα. Οι απόφοιτοι τους λοιπόν είναι απόλυτα επαρκείς. Επίσης πολλοί έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ και έχουν εξεταστεί στα παιδαγωγικά όπου έχουν και αυτοί αποδειχθεί επαρκείς.

Το ότι τα τμήματα πληροφορικής δεν έχουν την παιδαγωγικά ταμπέλα οφείλεται καθαρά σε άρνηση του Υπουργείου να το υλοποιήσει, που κατά τη γνώμη μου προήρθε από τις προσπάθειες των γιαλαντζί πληροφορικών να εισαχθούν στον κλάδο ώστε να προσπεράσουν τους συναδέλφους τους στην επετηρίδα ή να πάρουν πιο γρήγορα μετάθεση(θυμηθείτε ότι στην δεκαετία του 90 είχαν την επίσημη συνδικαλιστική υποστήριξη). Τότε αυτό ξεμπλόκαρε αυτούς τους κλάδους και οδήγησε στο μπλοκάρισμα της πληροφορικής (what goes around comes around...)

Για μένα είναι θέμα ηθικής. Θα διαιωνίσουμε το ό,τι δηλώσεις είσαι;





« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2011, 12:39:04 μμ από skynyrd »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
3) Στη επικριτική παρατήρησή ότι υπάρχουν άνθρωποι που διδάσκουν Πληροφορική χωρίς να έχουν καμμιά επιστημονική σχέση με το αντικείμενο, συμφωνώ. Θα προσέθετα, όμως, αρυόμενος του πνεύματος της σκέψεώς σας, ότι υπάρχουν και πολλοί (αυθεντικοί) Πληροφορικοί που έχουν διορισθεί σε θέσεις εκπαιδευτικών χωρίς να έχουν τη παραμικρή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ κατάρτιση (!!!).  (ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ, κλπ.). Και το θέμα δεν είναι γιατί δεν είχαν (δεν είχαν γιατί οι Σχολές Πληροφορικής ΔΕΝ παράγουν εκπαιδευτικούς, αλλά επιστήμονες για την έρευνα και τη παραγωγή), αλλα γιατί, εφ΄ όσον αρκετοί άλλαξαν προσανατολισμό και στράφηκαν προς την Εκπαίδευση, τους αφήνουν ΧΩΡΙΣ παιδαγωγική κατάρτιση; Yπάρχει εξήγηση; (Υποθέτω ότι, συμφωνώντας και εσείς πως το σύνθημα "Πρώτα ο μαθητής" οφείλει να αποκτήσει εμπράγματη υπόσταση - και διάσταση -  οφείλει το υπ. Παιδείας να μεριμνήσει το ταχύτερον για την παροχή πιστοποιημένης παιδαγωγικής κατάρτισης για όλους τους πτυχιούχους ΜΗ εκπαιδευτικών σχολών που διορίσθηκαν στη Β/θμια εκπαίδευση. Θα συμφωνείτε, υποθέτω...)
Να σε ενημερώσω ότι το τμήμα της πληροφορικής ανήκει στη σχολή Θετικών επιστημών. Οι πληροφορικοί δηλαδή έχουν τα ίδια παιδαγωγικά μαθήματα με ένα μαθηματικό ή φυσικό .... Ο λόγος που δεν ήθελε το ΥΠΕΠΘ να θεωρούνται παιδαγωγικά καταρτισμένοι εκείνη την εποχή που έβγαλε τους νόμους, είναι ακριβώς για να προηγούνται οι μαϊμού πληροφορικοί.
Πάντως το πρόβλημα όχι μόνο δε θα λυθεί, αλλά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους. Πχ οι καθηγητές ξένων γλωσσών θα διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα. Από τη στιγμή που κάτι τέτοιο γίνεται εδώ και χρόνια με την ανοχή της ΟΛΜΕ στον κλάδο της πληροφορικής, είναι λογικό να γίνει σε όλους τους κλάδους.

Αποσυνδεδεμένος daskala

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος  ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.