0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και γω τα πρωτα μου αγγλικά τα εμαθα οταν ημουν 6 χρονων. Ηταν στη γειτονια μου η κορη, μολις 5 ετων αυτο, μιας αμερικανιδας. Πολυ ομορφο κοριτσακι! I love with her! Παιζαμε και την κυνηγουσα και αυτη μου ελεγε "don't,...don't "....και γω της ελεγα "στάκα μαν".....
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 15, 2011, 08:16:28 μμκαι γω τα πρωτα μου αγγλικά τα εμαθα οταν ημουν 6 χρονων. Ηταν στη γειτονια μου η κορη, μολις 5 ετων αυτο, μιας αμερικανιδας. Πολυ ομορφο κοριτσακι! I love with her! Παιζαμε και την κυνηγουσα και αυτη μου ελεγε "don't,...don't "....και γω της ελεγα "στάκα μαν"..... Για έτι μία φορά λοιπόν, αποδεικνύεται περίτρανα η άμεση σχέση κινήτρου και μάθησης! Και ο MARKOS είχε το καλύτερο κίνητρο.
Να παραθέσω κι εγώ τη δικιά μου εμπειρία: εδώ κι ένα μήνα κάνω αγγλικά στον γιο μου που πάει Β'δημοτικού. Η κατάσταση δεν είναι και πολύ καλή. Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα με μεγαλεπίβολα σχέδια του στυλ να κάνει Aj και Bj μαζί αυτή τη χρονιά! Είδα ότι δεν τραβάει και είπα "ΟΚ, ας κάνει μόνο Aj". Αλλά ούτε αυτό το βλέπω. Πέρσυ που κάναμε λεξούλες με Flashcards, τραγουδάκια κλπ όλα ήταν τέλεια. Φέτος, άρχισα με βιβλία και αυτό το στυλ διάβασε-κάνε ασκήσεις-αντιγραφή-ορθογραφία δεν του έκατσε καλά. Από την αρχή, βέβαια, είπα στον εαυτό μου και υποσχέθηκα στον ίδιο ότι αν δεν τραβάει, δε θα τον ζορίσω. Από τη στιγμή που και η μία φορά την εβδομάδα του φαίνεται βουνό, μάλλον θα σταματήσω και το πολύ πολύ να κάνουμε μόνο προφορικά κάποια πράγματα. Έχει και στο σχολείο τη δασκάλα που τους βάζει ορθογραφία στα αγγλικάκαι μάλλον μπούκωσε. Δεν είναι και του ζορίσματος.... Δε θέλει και πολύ..... Και να τονίσω ότι ήμουν από τις καθηγήτριες που όταν ζητούσαν τη συμβουλή μου για το πότε ν'αρχίσουν τα παιδιά τους αγγλικά, έλεγα "μετά την Γ' δημοτικού". Αλλά πέρσυ έβλεπα στο σχολείο που δούλευα τα Δευτεράκια να έχουν στο φροντιστήριο επαναληπτικά τεστς με have got κλπ και τρελάθηκα!!! Τι να πω.... Τελικά, μάλλον τα παιδιά μας οδηγούν.