0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
bitch σου απάντησα πώς αξιολογούν οι περισσότεροι γονείς τον καλό δάσκαλο και πώς μέσω αυτού επεμβαίνουν στο διδακτικό και αρκετές φορές παιδαγωγικό του τρόπο. Δεν θα ξεχάσω μητέρα συμμαθητή του γιού μου οταν είχαν έναν δάσκαλο που επεδίωκε την παραγωγή λόγου στην δ δημοτικού μέσω μαθημάτων όπως της ιστορίας ή την μελέτη περιβάλλοντος κι η αγωνία της ήταν πώς το παιδί θα εμπεδώσει τον παρακείμενο όταν δεν του βάζει 3-4 ρήματα καθημερινά να κλίνει. Είχε φτάσει στη σχολική σύμβουλο και στον δ/ντη πρωτοβάθμιας. Για τα συμβούλια διδασκόντων σαφώς και ο ρόλος τους δεν ήταν μόνο οι βαθμοί για αυτό δεν συνεδριάζουμε μόνο πριν τους ελέγχους αλλά σε πολύ πιο τακτική βάση και κάθε φορά που ενκύπτει ένα θέμα στη σχολική κοινότητα. Καλή ώρα τώρα με τα βιβλία που από όσο γνωρίζω πολλοί σύλλογοι αποφάσισαν τι στάση θα κρατήσουν. Του χρόνου θα τους έρθει το dvd και δεν θα έχουν δυνατότητα να αντιδράσουν.Και τέλος πάντων αυτή η λογική του πονάει δόντι (κακώς κείμενα) βγάζω δόντι μου είναι αποτρόπαιη.
οσο για τους μέχρι πρότινος συλλόγους διδασκόντων ας μη γελιόμαστε - οπως γράφτηκε και παραπάνω οι περισσότεροι ήταν τύπου "άντε να τελειώνουμε, μη ξημεροβραδιάσουμε εδώ πέρα κι έχουμε και δουλειές .." . Εξάλλου, τη στάση του ο σύλλογος μπορεί να την καθορίσει και με εσωτερική συννενόηση -δεν είναι ανάγκη να γίνει συμβουλιο για να αποφασίσει πώς θα χειριστεί ας πούμε το θέμα με τα βιβλία....
Φέρνω εδώ ένα μήνυμα που τοποθέτησα προηγουμένως σε λάθος τόπικ... Θα ήθελα να συζητήσουμε τις επιπτώσεις της 2ης παραγράφου του άρθρου 18 που αναφέρει πως:"Σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού η αναπλήρωση στα διδακτικά του καθήκοντα γίνεται με εντολή του διευθυντή από εκπαιδευτικό της ίδια Σχολικής Μονάδας, κατά προτίμηση ίδιας ή συναφούς ειδικότητας, που έχει κενό στο ημερήσιο διδακτικό ωράριο εργασίας του. Η άρνηση συμμόρφωσης στο ανωτέρω εκπαιδευτικό καθήκον συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα" Δηλαδή στην
μα και βέβαια έχει...όπως τώρα γράφεται πρακτικό συλλόγου έτσι και τότε μπορεί να γραφεί πρακτικό συνέλευσης. γιατί μπερδεύεις τη συνέλευση διδασκόντων με το σχολικο συμβούλιο;
μα και βέβαια έχει...όπως τώρα γράφεται πρακτικό συλλόγου έτσι και τότε μπορεί να γραφεί πρακτικό συνέλευσης. γιατί μπερδεύεις τη συνέλευση διδασκόντων με το σχολικο συμβούλιο; και στην τελική, καθ' ην στιγμήν, το σχολικό συμβούλιο απαρτίζεται ΚΑΙ απο τη συνέλευση διδασκόντων τότε φυσικά θα πρέπει να καταγράφονται και όλες οι αποψεις των μελών. Εξάλλου, ποιός είπε ότι το σχολικο συμβούλιο δε θα έχει πρακτικά; Και τώρα έχει...όπως και το συμβούλιο της τάξης.
θεωρώ ότι η πραγματικότητα δείχνει ότι στο πλείστο των περιπτώσεων ο εκάστοτε σύλλογος διδασκόντων έχει αποδυναμώσει ήδη το ρόλο του με την απαξίωση που επέδειξε σε διαδικασίες και πρακτικές. Άρα δεν φταίει τώρα το σχέδιο νόμου. Μπορεί να είναι κυνική άποψη αλλά εγώ ως "απ΄έξω" όλο αυτο το βλέπω σαν " βλέπουμε τα αγκάθια γύρω γύρω και αγνοούμε τα παλούκια στο μάτι μας"
τέλος, το νέο σχολικό συμβούλιο δεν αντικαθιστά παρά την τέως σχολική επιτροπή - όπου και πάλι δεν συμμετείχε σύσσωμος ο σύλλογος διδασκόντων....
και από ποτε θα ισχυσει και θα εφαρμοστεί όλο αυτό; μπορει κανεις να υπολογίσει;
Παράθεση από: aisana στις Σεπτεμβρίου 17, 2011, 09:02:28 pmκαι από ποτε θα ισχυσει και θα εφαρμοστεί όλο αυτό; μπορει κανεις να υπολογίσει;Σχέδιο νόμου είναι ακόμη...