*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207902 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Το πρώτο πράγμα είναι να γραφτούμε όλοι στην ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ. Συνεχίζουμε τον αγώνα εκεί και όχι μέσα από ένα φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Το πρώτο πράγμα είναι να γραφτούμε όλοι στην ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ. Συνεχίζουμε τον αγώνα εκεί και όχι μέσα από ένα φόρουμ.

Προσωπικά η τοπική πεκαπ δε με εκφράζει, έχω πάει σε συναντήσεις και απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Είδα πολλά στραβά και τραγικά πράγματα. Εν τέλει το αποτέλεσμα μετράει και η πεκαπ μέχρι στιγμής κρίνεται επιεικώς ανεπαρκής, έχει γίνει ήδη μεγάλη ζημιά.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Λοιπόν και εγώ είμαι της άποψης οτι η συμμετοχή σε ένα σύλλογο (ή και περισσότερους) είναι βασική. Και ο λόγος είναι ο εξής. Αν συμμετέχουν πολλοί αναπληρωτές/αδιόριστοι σε ένα σύλλογο μπορούν να διαμορφώσουν στις εκλογές ποια άτομα θέλουν να τους εκπροσωπούν. Και εμείς θέλουμε άτομα που ενδιαφέρονται και για εμάς και για το μέλλον της Πληροφορικής στα σχολεία. Ένα σύλλογο που θα έχει δυναμική και θα πιέζει. Απο οτι έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια, οι πολλοί και διαφορετικοί σύλλογοι δεν έχουν καταφέρει τίποτα.

Οι εντυπώσεις μου για τους συλλόγους είναι οι εξής: Είχα γραφτεί στην ΕΠΥ και πραγματικά δεν καταλάβαινα τον λόγο. Καμία ενημέρωση, καμία κινητικότητα. Σε κάποια φάση είχαν αδρανήσει τελείως. Είχαν να μου ζητήσουν συνδρομή 2 χρόνια, έστειλα ΕΓΩ mail για το τι πρέπει να πληρώσω και μου απάντησαν μετά απο κανά 6μηνο. Την έχω λοιπόν απορρίψει προσωπικά.

Απο την ΠΕΚΑΠ βλέπω μια αυξανόμενη κινητικότητα τελευταία. Δεν είμαι μέλος αλλά έχω γραφτεί στη mailing list και λαμβάνω mail καθημερινά. Βλέπω λοιπόν οτι οι συνάδερφοι ενδιαφέρονται για πολλά ζητήματα. Επειδή είναι όμως στην πλειοψηφία τους μόνιμοι...δεν υπάρχουν απο οτι έχω δει διεκδικήσεις για τους αδιόριστους. Σίγουρα το να προσπαθούν για διάφορα ζητήματα που αφορούν την ειδικότητα μας ωφελεί και εμάς. Όμως αν δεν κάνουμε βροντερό το παρόν μας δεν πρόκειται να μας προσέξει κανείς.

Για την ΕΠΕ θέλω να μου πείτε εσείς...Ποιες οι κινήσεις της τελευταία εκτός από κάποια δελτία τύπου; Συμφωνώ με τις διεκδικήσεις που αναφέρονται εδω http://www.epe.org.gr/,αλλά απο εκεί και πέρα τι; Έχει γίνει αναφορά σε αυτό το κείμενο που είχαμε παραθέσει πριν απι κάποιες βδομάδες που δίνει επίσημα τη δυνατότητα στους πιστοποιημένους δασκάλους να κάνουν το μάθημα; Ρωτάω για να ενημερωθώ. Δεν αποτελούν μομφή αυτά που λέω.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
...
Τρίωρη απαλλαγή στα δημοτικά απο φέτος κιόλας...
...
Καλός ο αγώνας αλλά αν πάμε με τέτοια αιτήματα θα φανούμε γραφικοί.
...

Από τη στιγμή που έχουμε τρίωρη απαλλαγή σε γυμνάσια και λύκεια, σε εργαστήρια δηλαδή στρωμένα με μόνιμο καθηγητή πληροφορικής, στα δημοτικά που δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος, που όλα τα μηχανήματα είναι παλιά και διαφορετικά μεταξύ τους, που δεν έχουν δίκτυο, κεντρικό εκτυπωτή, λογισμικά, ενημερωμένα προγράμματα και antivirus, που κάθε μήνα χαλάει και από ένα, που σε κάθε ώρα σβήνεται αλλοιώνεται και κάτι (φάκελοι, εργασίες αφού δεν υπάρχουν ανάλογα δικαιώματα σε χρήστες) δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για αυτά; Αν ναι, θα πρέπει να έχει ώρες απαλλαγής; Από πέρυσι έπρεπε να έχει γίνει αυτό.

Αν θέλετε να μας πάρουν στα σοβαρά πρέπει να πάμε με σοβαρές προτάσεις. Οι οργανικές στα δημοτικά νομίζω πρέπει να είναι ο στόχος μας σε αυτή τη φάση.

Οργανικές θέσεις, αν και όταν δοθούν, θα δοθούν σε όλες τις ειδικότητες (θεατρολόγους, εικαστικούς, ξενόγλωσσους). Εμείς μιλάμε για στόχους της ειδικότητας μας. Και πριν το νέο πρόγραμμα στα δημοτικά αξιολογηθεί και καθιερωθεί παντού, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να δοθούν οργανικές. Μέχρι να τελειώσει και το ΕΣΠΑ (το "τζάμπα" χρήμα που χρηματοδοτεί τα δημοτικά), κάθε κουβέντα για οργανικές είναι ουτοπική.

Το πρώτο πράγμα είναι να γραφτούμε όλοι στην ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ. Συνεχίζουμε τον αγώνα εκεί και όχι μέσα από ένα φόρουμ.

Δεν υπάρχει καμιά άλλη λύση από αυτή. Με μαζικές εγγραφές και στις δυο, τις αναγκάζουμε να δουν και τα δικά μας θέματα. Γιατί κάθε ένωση, προασπίζεται τα μέλη της, και όχι σκόρπιες φωνές ένθεν και ένθεν. 5.000 πληροφορικοί είμαστε στο e-aitisi στους πίνακες με ή χωρίς προϋπηρεσία. Πόσοι είμαστε γραμμένοι;

Προσωπικά η τοπική πεκαπ δε με εκφράζει, έχω πάει σε συναντήσεις και απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Είδα πολλά στραβά και τραγικά πράγματα. Εν τέλει το αποτέλεσμα μετράει και η πεκαπ μέχρι στιγμής κρίνεται επιεικώς ανεπαρκής, έχει γίνει ήδη μεγάλη ζημιά.

LEYTERIA η ΠΕΚΑΠ έχει εκλογές. Αυτά που δεν σε εκφράζουν, μπορεί να μην εκφράζουν πολλούς. Ας  βρούμε τους μόνιμους συναδέλφους να τους ψηφίσουμε και να τα αλλάξουν. Βέβαια όπως είπες πριν, με μόνο τους γνωστούς - άγνωστους  να συμμετέχουν κάθε φορά, κομματάκι δύσκολο. Τουλάχιστον προς το παρόν, δεν υπάρχει γκρίνια και μιζέρια. Είναι και αυτό μια κάποια νίκη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος melina_deu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
όταν συνειδητοποιήσουμε τί ΔΕΝ κάνουμε, θα μπορούμε να δούμε και τί κάνουμε...
ομοιοπαθής Γερμανικών
Τους συναδελφικούς μου χαιρετισμούς!
Η καλύτερη διδακτική μέθοδος είναι η αγάπη.

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αν θέλετε να μας πάρουν στα σοβαρά πρέπει να πάμε με σοβαρές προτάσεις. Οι οργανικές στα δημοτικά νομίζω πρέπει να είναι ο στόχος μας σε αυτή τη φάση.

Θα συμφωνήσω κ εγώ εδώ. Καλύτερα λίγοι και συγκεκριμένοι στόχοι. Επειδή όμως το να μπουν οργανικές στα δημοτικά λόγω της παρούσας οικονομικής κατάστασης είναι λιγάκι ανέφικτο για τα επόμενα χρόνια προτείνω να το θέσουμε διαφορετικά. Μετάταξη των Μαθηματικών - Φυσικών κτλ της Δ/θμιας στην ειδικότητα τους και καμία β' ανάθεση των μαθημάτων Πληροφορικής από άλλες ειδικότητες. Και εννοείται στην Α/θμια το μάθημα να διδάσκεται αποκλειστικά από Πληροφορικούς...
Η ουσία νομίζω βρίσκεται στο να κερδίσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας
Ότι κ αν είναι αυτές, ακόμα και "εποχιακές". Δυστυχώς πρέπει να "ξεχάσουμε" τη μονιμότητα στην παρούσα φάση. Και ούτε υπάρχει λόγος να απαιτήσουμε κάτι που δεν έχουμε, από τη στιγμή που κάποιοι άλλοι σήμερα το έχουν ήδη και το χάνουν ή θα το χάσουν.

Υ.Γ. Α να μην ξεχάσουμε να απαιτήσουμε να γίνονται όλα στην ώρα τους!Ποτέ ξανά αυτό το χάλι με φέτος...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Ας ξεκινήσουμε.
http://www.pekap.gr/Category.php?CatId=39
Εγγραφές άμεσα. Ενημερώστε όσο το δυνατόν περισσότερους.
Ότι κι αν γίνει φέτος εμείς πρέπει να μείνουμε αφοσιωμένοι στο σκοπό μας.
Στις ερχόμενες εκλογές αν έχουμε εκπρόσωπο ή αν έχουμε διεισδύσει τις αξιώσεις μας θα είναι σίγουρα κέρδος.
Όποιοι έχουν κάποια άλλη ιδέα να την παραθέσουν. Μην καθυστερούμε άλλο.
Σε όσους πάλι εργαστούν φέτος (μακάρι να είναι πολλοί) θα πρότεινα να δώσουν έκταση στα ζητήματα μας στις κατά τόπους τοπικές κοινωνίες, σε εκπαιδευτικούς συλλόγους και να ζητήσουν έμπρακτη συμπαράσταση κυρίως από τους συναδέλφους μας.

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Ας ξεκινήσουμε.
http://www.pekap.gr/Category.php?CatId=39
Εγγραφές άμεσα. Ενημερώστε όσο το δυνατόν περισσότερους.
Ωραία ξεκινάμε λοιπόν. Θα πρέπει επίσης να δούμε και ποιους πρέπει να ψηφίσουμε.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Ας ξεκινήσουμε.
http://www.pekap.gr/Category.php?CatId=39
Εγγραφές άμεσα. Ενημερώστε όσο το δυνατόν περισσότερους.
Ωραία ξεκινάμε λοιπόν. Θα πρέπει επίσης να δούμε και ποιους πρέπει να ψηφίσουμε.

Εννοείται...Αυτό είναι το πιο βασικό!

Αποσυνδεδεμένος f_efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Σας παραθέτω 2 επιστολές που έστειλε η ΕΠΕ στο υπουργειο Παιδείας:

Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης προς Υπ. Παιδείας για την υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και τη δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών Καθηγητών Πληροφορικής
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493


Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης προς Υπ. Παιδείας για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
-Έστω ότι ένα δημοτικό έχει περίπου 2+ τμήματα σε κάθε τάξη, αρά από 20 και πάνω ώρες πληροφορικής. Να ζητήσει αυτός που θα κληθεί ΑΚΩ και του λείπουν 1-2 ώρες, να τις συμπληρώνει με εργαστηριακή υποστήριξη και όχι να κάνει μάθημα μετά στο ολοήμερο. Έτσι θα βγουν νέα κενά για επόμενες φάσεις.

-Πέρυσι η πλειοψηφία των ΑΜΩ είχαν 14 ώρες. Να συνεννοηθούν πιο πριν με τον διευθυντή του σχολείου που θα έχουν τις περισσότερες, και σε αυτό να έχουν +1 ώρα για το εργαστήριο, ώστε να υπογράψουν για 15. Και αύξηση μισθού, και δεν χάνονται ώρες από συναδέλφους που βρίσκονται χαμηλότερα στους πινάκες.

Εργαστηριακή υποστήριξη (θέλουμε δεν θέλουμε) παρέχουμε και παρείχαμε για πολλά χρόνια. Δεν έχει νόημα πλέον να μην απαιτούμε τις ώρες μας.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
-Έστω ότι ένα δημοτικό έχει περίπου 2+ τμήματα σε κάθε τάξη, αρά από 20 και πάνω ώρες πληροφορικής. Να ζητήσει αυτός που θα κληθεί ΑΚΩ και του λείπουν 1-2 ώρες, να τις συμπληρώνει με εργαστηριακή υποστήριξη και όχι να κάνει μάθημα μετά στο ολοήμερο. Έτσι θα βγουν νέα κενά για επόμενες φάσεις.

-Πέρυσι η πλειοψηφία των ΑΜΩ είχαν 14 ώρες. Να συνεννοηθούν πιο πριν με τον διευθυντή του σχολείου που θα έχουν τις περισσότερες, και σε αυτό να έχουν +1 ώρα για το εργαστήριο, ώστε να υπογράψουν για 15. Και αύξηση μισθού, και δεν χάνονται ώρες από συναδέλφους που βρίσκονται χαμηλότερα στους πινάκες.

Εργαστηριακή υποστήριξη (θέλουμε δεν θέλουμε) παρέχουμε και παρείχαμε για πολλά χρόνια. Δεν έχει νόημα πλέον να μην απαιτούμε τις ώρες μας.

Αφού τόσο καιρό από καλή και μόνο διάθεση κάνουμε support και βγάζουμε διοικητική δουλειά, νομίζεις το υπουργείο ξαφνικά θα συγκινηθεί; Φυσικά και θα το απαιτήσουμε αλλά το βρίσκω δύσκολο. Εφόσον ανεχόμαστε να είμαστε γραμματείς και τεχνικοί αφιλοκερδώς, το υπουργείο πατάει πάνω στη φιλοτιμία μας.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Εδώ οι δάσκαλοι έχουν πάρει τις ώρες σίτισης ως διδακτική ώρα, ώστε να έχουμε ανάγκες από δασκάλους, παρόλο που σε αντίθεση με τους ΠΕ11 δεν έχουν καμία γνώση από πρώτες βοήθειες σε περίπτωση που κάποιο παιδί πνιγεί. Και λέτε ότι είναι δύσκολο να ζητήσουμε εμείς το αυτονόητο?  Μείωση ωρών για να φτιάξουμε / συντηρούμε τα εργαστήρια.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Παιδιά, δηλαδή αυτή είναι η κινητικότητά? Γραφτήκαμε 10 άτομα στην ΠΕΚΑΠ και τέλος; Λυπάμαι πραγμάτικα 1500 αναπληρωτές και κανένα ενδιαφέρον. Λοιπόν εφόσον δε βλέπω να γίνεται μια διαδικτυακή συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων όποιος είναι απο θεσσαλία ας στείλει pm ώστε να καταλήξουμε σε μια ώρα και μέρα συνάντησης που να βολεύει όλους. Πιστεύω ότι μέσα από τον εποικοδομητικό διάλογο μπορεί να βγει κάτι καλό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159819
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 355

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.