0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
apolyta swstosss!!!Παράθεση από: Kounavi στις Μάρτιος 06, 2012, 04:27:45 μμΑν δεν ανοίξουν οργανικές θέσεις στην Αβάθμια δεν πρόκειται να γίνουν μετατάξεις από την Ββάθμια σε δημοτικά...αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουν αν το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά θα το κάνουν μόνο ΠΕ19/20 ή και δάσκαλοι πιστοποιημένοι....και επιμένω σ αυτό γιατί πολλά ακούγονται και τίποτα δεν ξεκαθαρίζει τελικά....και υποτίθεται ότι από Σεπτέμβρη θα ανοίξουν οργανικές σε δημοτικά!Καλό λοιπόν θα ήταν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου μας να ζητήσουν απ το ΥΠΕΠΘ να ξεκαθαρίσει πλέον αυτό το θέμα....της ανάθεσης του μαθήματος..
Αν δεν ανοίξουν οργανικές θέσεις στην Αβάθμια δεν πρόκειται να γίνουν μετατάξεις από την Ββάθμια σε δημοτικά...αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουν αν το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά θα το κάνουν μόνο ΠΕ19/20 ή και δάσκαλοι πιστοποιημένοι....και επιμένω σ αυτό γιατί πολλά ακούγονται και τίποτα δεν ξεκαθαρίζει τελικά....και υποτίθεται ότι από Σεπτέμβρη θα ανοίξουν οργανικές σε δημοτικά!Καλό λοιπόν θα ήταν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου μας να ζητήσουν απ το ΥΠΕΠΘ να ξεκαθαρίσει πλέον αυτό το θέμα....της ανάθεσης του μαθήματος..
Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο.Μας δουλεύουν.Μας αξίζουν;Προδότες, αλήτες, δωσίλογοι. Η συνάντηση έγινε με τον διευθυντή του γραφείου του κ. Αρβανιτόπουλου,καθώς ο ίδιος απουσίαζε στο Υπουργείο Απασχόλησης& ΚοινωνικήςΠροστασίας. Εκ μέρους του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συμμετείχε ο πρόεδρος ΝίκοςΣκίκος, ο γενικός γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης και το μέλος ΒαγγέληςΚανίδης.Η αντιπροσωπεία της ΠΕΚΑΠ ανέπτυξε τις θέσεις του κλάδου μας και πήρετις ακόλουθες απαντήσεις.Η σύσταση των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχει πρόβλημαγιατί η Υπουργική Απόφαση δεν προέβλεπε θέσεις σε συγκεκριμένα σχολεία.Γίνονται προσπάθειες ώστε να βγει εκ νέου Υπουργική Απόφαση για τησύσταση του κλάδου πριν τις ερχόμενες εκλογές. Ένα δεύτερο πρόβλημα μετις μετατάξεις σχετίζεται με την αναγνώριση προϋπηρεσίας. Καθώς τοπρόβλημα είναι γενικότερο θα λυθεί συνολικά για όλες τις κατηγορίεςυπαλλήλων (Πανεπιστημιακοί, Δικαστικοί κ.λπ.).Για το Γυμνάσιο θα κληθούν μετά τις εκλογές οι ενώσεις των καθηγητών ναυποβάλλουν τις προτάσεις τους.Όσο για το Νέο Λύκειο και το Τεχνολογικό Λύκειο η διαδικασία αλλαγώνέχει παγώσει και θα γίνει εκ νέου μελέτη από την καινούργια κυβέρνησηπου θα προκύψει από τις εκλογές.-- Για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ,Ο Γενικός Γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης
το να αυξηθούν οι ώρες πληροφορικής στο Λύκειο, ή να μπουν νέα μαθήματα φαντάζει κάτι μακρυνό και δεν νομίζω ότι είναι στις προθέσεις του Υπουργείου.Το θέμα είναι αν μπορεί να γίνει κάτι άμεσα!Αυτό που μπορεί να γίνει είναι:1. Το project στην Α Λυκείου να αναθέτεται υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα στους καθηγητές πληροφορικής ως αντιστάθμισμα για την κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από την Α Λυκείου2. Να υπάρχει η δυνατότητα ο καθηγητής πληροφορικής να επιλέξει αν προτιμά να διατεθεί σε δεύτερο σχολείο ή να καλύπτει το ωράριό του με γραμματειακή υποστήριξη.3. Υποχρεωτική κάλυψη ωρών σε δεύτερο πτυχίο εφόσον αυτό υπάρχει από καθηγητή πληροφορικής, κατά προτεραιότητα. Γιατί δηλαδή να προσλαμβάνεται νέος αναπληρωτής πχ Μαθηματικών , αν ο πληροφορικός έχει και πτυχίο μαθηματικού και έχει μειωμένο ωράριο;4. Κατά προτεραιότητα και εφόσον το επιθυμεί να αναλαμβάνει περιβαλλοντική εργασία.Το 2ο καταλαβαίνω ότι ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου αφού χρόνια τώρα αίτημα ήταν ο καθηγητής πληροφορικής να μην είναι η γραμματέας του σχολείου.! Σωστά, αλλά αυτό το αίτημα ήταν εύλογο με δεδομένο ότι ο καθηγητής πληροφορικής έχει πλήρες ωράριο. Τώρα όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει αφού οι καθηγητές πληροφορικής έχουν 10-12 ώρες διδασκαλίας το πολύ.Εννοείται ότι κάποιος θα αντιδράσει στο σύνολο των παραπάνω και με το δίκιο του. Σου λέει πληροφορικός είμαι, γιατί να κάνω Project, περιβαλλοντικές κλπ. Τι εναλλακτική όμως υπάρχει άμεσα; Εκτός αν προτιμάει κάποιος να τρέχει σε 3 σχολεία για κάλυψη ωραρίου ή να ζει με τον κίνδυνο της εφεδρείας.Μακαρι να αυξανόταν οι ώρες και να έμπεναν νέα μαθήματα πληροφορικής! Πόσο εύκολο και εφικτό όμως είναι αυτό; Εγώ το βλέπω αδύνατον!