*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208088 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
apolyta swstosss!!!

Αν δεν ανοίξουν οργανικές θέσεις στην Αβάθμια δεν πρόκειται να γίνουν μετατάξεις από την Ββάθμια σε δημοτικά...αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουν αν το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά θα το κάνουν μόνο ΠΕ19/20 ή και δάσκαλοι πιστοποιημένοι....και επιμένω σ αυτό γιατί πολλά ακούγονται και τίποτα δεν ξεκαθαρίζει τελικά....και υποτίθεται ότι από Σεπτέμβρη θα ανοίξουν οργανικές σε δημοτικά!Καλό λοιπόν θα ήταν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου μας να ζητήσουν απ το ΥΠΕΠΘ να ξεκαθαρίσει πλέον αυτό το θέμα....της ανάθεσης του μαθήματος..


"Ήμουν νια και γέρασα" με αυτό το θέμα των οργανικών θέσεων των Πληροφορικών στην Α/θμια Εκπ/ση. Μόνο που τώρα έχει αλλάξει το "παραμύθι" : μιλάμε για μετατάξεις πλέον ...(πλεοναζόντων στην Β/μια ή μη), ανάθεση σε πιστοποιημένους δασκάλους στα ΤΠΕ κ.α. Τι άλλο θα ακούσουμε;;;;  Με την ίδια λογική και το μάθημα των Αγγλικών θα πρέπει να μπορούν να το διδάσκουν όσοι δάσκαλοι έχουν το Proficiency, τα καλλιτεχνικά πάλι οι δάσκαλοι γιατί φαντάζομαι θα είχαν στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής τους αντίστοιχα μαθήματα, τη γυμναστική γιατί το απόγευμα πηγαίνουν σε κάποιο γυμναστήριο της γειτονιάς τους και το χορό γιατί ξέρουν καλό "τσάμικο". Αυτά........

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Οπωσδήποτε, η (ενδεχόμενη) επιλεκτική αντιμετώπιση του μαθήματος των ΤΠΕ είναι απαράδεκτη. Εάν το αγαπητό ΥΠΕΠΘ έχει κάποιο σοβαρό επιχείρημα για το γιατί πρέπει να διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα (και) από πιστοποιημένους ΠΕ70, τότε αυτό πρέπει να εφαρμοστεί για όλες τις ειδικότητες του δημοτικού. Αν όχι, τότε μιλάμε (προφανώς) πάλι για απλά πασαλείματα και μπαλώματα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα δηλαδή, των "μεταρυθμίσεων της παιδείας" του Ελλληνικού κράτους, όπου η "μεταρύθμιση" σχεδιάζεται την Παρασκευή και εφαρμόζεται από Δευτέρα. Ε... κι αν μας λείπουν διάφορα συστατικά στοιχεία του σχεδίου, δεν πειράζει βρε αδερφέ! κάπως θα βρούμε να τα μπαλώσουμε!

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο.
Μας δουλεύουν.
Μας αξίζουν;
Προδότες, αλήτες, δωσίλογοι.

Η συνάντηση έγινε με τον διευθυντή του γραφείου του κ. Αρβανιτόπουλου,
καθώς ο ίδιος απουσίαζε στο Υπουργείο Απασχόλησης&  Κοινωνικής
Προστασίας. Εκ μέρους του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συμμετείχε ο πρόεδρος Νίκος
Σκίκος, ο γενικός γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης και το μέλος Βαγγέλης
Κανίδης.

Η αντιπροσωπεία της ΠΕΚΑΠ ανέπτυξε τις θέσεις του κλάδου μας και πήρε
τις ακόλουθες απαντήσεις.

Η σύσταση των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχει πρόβλημα
γιατί η Υπουργική Απόφαση δεν προέβλεπε θέσεις σε συγκεκριμένα σχολεία.
Γίνονται προσπάθειες ώστε να βγει εκ νέου Υπουργική Απόφαση για τη
σύσταση του κλάδου πριν τις ερχόμενες εκλογές. Ένα δεύτερο πρόβλημα με
τις μετατάξεις σχετίζεται με την αναγνώριση προϋπηρεσίας. Καθώς το
πρόβλημα είναι γενικότερο θα λυθεί συνολικά για όλες τις κατηγορίες
υπαλλήλων (Πανεπιστημιακοί, Δικαστικοί κ.λπ.).

Για το Γυμνάσιο θα κληθούν μετά τις εκλογές οι ενώσεις των καθηγητών να
υποβάλλουν τις προτάσεις τους.

Όσο για το Νέο Λύκειο και το Τεχνολογικό Λύκειο η διαδικασία αλλαγών
έχει παγώσει και θα γίνει εκ νέου μελέτη από την καινούργια κυβέρνηση
που θα προκύψει από τις εκλογές.

-- Για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ,
Ο Γενικός Γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο.
Μας δουλεύουν.
Μας αξίζουν;
Προδότες, αλήτες, δωσίλογοι.

Η συνάντηση έγινε με τον διευθυντή του γραφείου του κ. Αρβανιτόπουλου,
καθώς ο ίδιος απουσίαζε στο Υπουργείο Απασχόλησης&  Κοινωνικής
Προστασίας. Εκ μέρους του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συμμετείχε ο πρόεδρος Νίκος
Σκίκος, ο γενικός γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης και το μέλος Βαγγέλης
Κανίδης.

Η αντιπροσωπεία της ΠΕΚΑΠ ανέπτυξε τις θέσεις του κλάδου μας και πήρε
τις ακόλουθες απαντήσεις.

Η σύσταση των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχει πρόβλημα
γιατί η Υπουργική Απόφαση δεν προέβλεπε θέσεις σε συγκεκριμένα σχολεία.
Γίνονται προσπάθειες ώστε να βγει εκ νέου Υπουργική Απόφαση για τη
σύσταση του κλάδου πριν τις ερχόμενες εκλογές. Ένα δεύτερο πρόβλημα με
τις μετατάξεις σχετίζεται με την αναγνώριση προϋπηρεσίας. Καθώς το
πρόβλημα είναι γενικότερο θα λυθεί συνολικά για όλες τις κατηγορίες
υπαλλήλων (Πανεπιστημιακοί, Δικαστικοί κ.λπ.).

Για το Γυμνάσιο θα κληθούν μετά τις εκλογές οι ενώσεις των καθηγητών να
υποβάλλουν τις προτάσεις τους.

Όσο για το Νέο Λύκειο και το Τεχνολογικό Λύκειο η διαδικασία αλλαγών
έχει παγώσει και θα γίνει εκ νέου μελέτη από την καινούργια κυβέρνηση
που θα προκύψει από τις εκλογές.

-- Για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ,
Ο Γενικός Γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης

Μας δουλεύουν "ψιλό γαζί"...



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
έχουν παγώσει τα πάντα δηλαδή...

από το να κρατάμε μικρό καλάθι θα καταντήσουμε να μας πάρουν και το καλάθι...

 :-\

Αποσυνδεδεμένος cindy79

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
ως συνήθως δηλαδή...προεκλογικά δεν κάνουν τπτ...ή περνάνε τροπολογίες που συμφέρουν κάποιους...μετεκλογικά θέλουν χρόνο να δουν τι γίνεται...και μέχρι να αποφασίσουν πως και τι...θα φτάνουν οι επόμενες εκλογές...ΕΛΕΟΣΣΣΣ....ας μας λυπηθεί έστω και ένας πολιτικός...έχουμε και εμείς οικογένειες και παιδιά να ταϊσουμε....!!!

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
*για την Α' Λυκείου*: είναι όπως η φετινή, αλλά γίνεται η Ερευνητική Εργασία 2ωρο από 3ωρο, ενώ η 1 ώρα που προκύπτει από τη μείωση ωρών της ερευνητικής, μαζί με 1 ώρα που προστίθεται, δίνει ένα 2ωρο Αρχές Οικονομίας που δεν υπήρχε στο φετινό πρόγραμμα. Η διεκδίκησή μας έλεγε ότι στο φετινό σύνολο των 32 ωρών μαθήματος θα μπορούσε να προστεθεί ένα δίωρο για την Πληροφορική - το δίωρο δημιουργήθηκε, αλλά για άλλο μάθημα δυστυχώς.

*για την Β΄ Λυκείου*: στα μαθήματα Γενικής Παιδείας καταργείται η "Εισαγωγή στο Δικαιο και τους Πολιτικούς Θεσμούς" και στη θέση της μπαίνει η "Ερευνητική Εργασία", ενώ στα επιλογής τα 14 γίνονται 7, με νέο μάθημα το "Αρχές Οικονομίας". Ευτυχώς εδώ κρατάμε το "Εφαρμογές Υπολογιστών" (2ωρο). Υπάρχει όπως και τώρα το δικαίωμα για 1 μάθημα επιλογής στους μαθητές της Β' Λυκείου. Οι κατευθύνσεις είναι οι ήδη υπάρχουσες, με τα ίδια μαθήματα (και την περιβόητη "Τεχνολογία Επικοινωνιών"), με μόνη αλλαγή ότι στη Θεωρητική, ενώ τώρα υπήρχε το "Αρχές Φιλοσοφίας", στο νέο πρόγραμμα γίνεται "Αρχές Φιλοσοφίας ή Πολιτική και Δίκαιο".

Να θυμίσω ότι στο σχέδιο Διαμαντοπούλου στη Β' Λυκείου είχαμε 1 μάθημα "Επιστήμη Υπολογιστών" 2ωρο στη μια κατεύθυνση, και από ένα *διαφορετικό* επιλογής, 2ωρο, σε κάθε μία από τις 2 κατευθύνσεις ("Εμβάθυνση στην Επιστήμη Υπολογιστών" και "Εφαρμογές Υπολογιστών").
Συνολικά λοιπόν μειώνονται οι ώρες μας σε σχέση με το αρχικό σχέδιο του Νέου Λυκείου, αφού στην ουσία κρατάμε την παλιά Β΄Λυκείου, με την ταυτόχρονη κατάργηση του επιλογής μαθήματός μας της Α΄Λυκείου.

Έτσι που λέτε.
Την υγειά μας να 'χουμε γιατί δουλειές σίγουρα δε θα 'χουμε.
Κανένα θετικό νέο για τον κλάδο.
Κανένα θετικό σημάδι για την κοινωνία.
Begin
Μνημόνιο=οδοστρωτήρας!
Μνημόνιο=φρούδες υποσχέσεις!
ΠΑΣΟΚ=ΝΔ
ΝΔ=φρούδες υποσχέσεις!
ΠΑΣΟΚ=οδοστρωτήρας!
End
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Υπάρχει μια σκέψη να κάνουμε παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΔΒΜΘ τη Δευτέρα 9/4/2012/. Μπορούμε να μαζευτούμε αρκετοί;

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συνάδερφοι καλησπέρα. Δείτε και αυτά για να ενημερωθείτε:

http://www.pde.gr/index.php?page=4410
http://www.pde.gr/index.php?page=4409

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
το να αυξηθούν οι ώρες πληροφορικής στο Λύκειο, ή να μπουν νέα μαθήματα φαντάζει κάτι μακρυνό και δεν νομίζω ότι είναι στις προθέσεις του Υπουργείου.
Το θέμα είναι αν μπορεί να γίνει κάτι άμεσα!

Αυτό που μπορεί να γίνει είναι:
1. Το project στην Α Λυκείου να αναθέτεται υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα στους καθηγητές πληροφορικής ως αντιστάθμισμα για την κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από την Α Λυκείου

2. Να υπάρχει η δυνατότητα ο καθηγητής πληροφορικής να επιλέξει αν προτιμά να διατεθεί σε δεύτερο σχολείο ή να καλύπτει το ωράριό του με γραμματειακή υποστήριξη.

3. Υποχρεωτική κάλυψη ωρών σε δεύτερο πτυχίο εφόσον αυτό υπάρχει από καθηγητή πληροφορικής, κατά προτεραιότητα. Γιατί δηλαδή να προσλαμβάνεται νέος αναπληρωτής πχ Μαθηματικών , αν ο πληροφορικός έχει και πτυχίο μαθηματικού και έχει μειωμένο ωράριο;

4. Κατά προτεραιότητα και εφόσον το επιθυμεί να αναλαμβάνει περιβαλλοντική εργασία.

Το 2ο καταλαβαίνω ότι ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου αφού χρόνια τώρα αίτημα ήταν ο καθηγητής πληροφορικής να μην είναι η γραμματέας του σχολείου.! Σωστά, αλλά αυτό το αίτημα ήταν εύλογο με δεδομένο ότι ο καθηγητής πληροφορικής έχει πλήρες ωράριο.
Τώρα όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει αφού οι καθηγητές πληροφορικής έχουν 10-12 ώρες διδασκαλίας το πολύ.

Εννοείται ότι κάποιος θα αντιδράσει στο σύνολο των παραπάνω και με το δίκιο του. Σου λέει πληροφορικός είμαι, γιατί να κάνω Project, περιβαλλοντικές κλπ. Τι εναλλακτική όμως υπάρχει άμεσα; Εκτός αν προτιμάει κάποιος να τρέχει σε 3 σχολεία για κάλυψη ωραρίου ή να ζει με τον κίνδυνο της εφεδρείας.

Μακαρι να αυξανόταν οι ώρες και να έμπεναν νέα μαθήματα πληροφορικής! Πόσο εύκολο και εφικτό όμως είναι αυτό; Εγώ το βλέπω αδύνατον!

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
το να αυξηθούν οι ώρες πληροφορικής στο Λύκειο, ή να μπουν νέα μαθήματα φαντάζει κάτι μακρυνό και δεν νομίζω ότι είναι στις προθέσεις του Υπουργείου.
Το θέμα είναι αν μπορεί να γίνει κάτι άμεσα!

Αυτό που μπορεί να γίνει είναι:
1. Το project στην Α Λυκείου να αναθέτεται υποχρεωτικά και κατά προτεραιότητα στους καθηγητές πληροφορικής ως αντιστάθμισμα για την κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από την Α Λυκείου

2. Να υπάρχει η δυνατότητα ο καθηγητής πληροφορικής να επιλέξει αν προτιμά να διατεθεί σε δεύτερο σχολείο ή να καλύπτει το ωράριό του με γραμματειακή υποστήριξη.

3. Υποχρεωτική κάλυψη ωρών σε δεύτερο πτυχίο εφόσον αυτό υπάρχει από καθηγητή πληροφορικής, κατά προτεραιότητα. Γιατί δηλαδή να προσλαμβάνεται νέος αναπληρωτής πχ Μαθηματικών , αν ο πληροφορικός έχει και πτυχίο μαθηματικού και έχει μειωμένο ωράριο;

4. Κατά προτεραιότητα και εφόσον το επιθυμεί να αναλαμβάνει περιβαλλοντική εργασία.

Το 2ο καταλαβαίνω ότι ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου αφού χρόνια τώρα αίτημα ήταν ο καθηγητής πληροφορικής να μην είναι η γραμματέας του σχολείου.! Σωστά, αλλά αυτό το αίτημα ήταν εύλογο με δεδομένο ότι ο καθηγητής πληροφορικής έχει πλήρες ωράριο.
Τώρα όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει αφού οι καθηγητές πληροφορικής έχουν 10-12 ώρες διδασκαλίας το πολύ.

Εννοείται ότι κάποιος θα αντιδράσει στο σύνολο των παραπάνω και με το δίκιο του. Σου λέει πληροφορικός είμαι, γιατί να κάνω Project, περιβαλλοντικές κλπ. Τι εναλλακτική όμως υπάρχει άμεσα; Εκτός αν προτιμάει κάποιος να τρέχει σε 3 σχολεία για κάλυψη ωραρίου ή να ζει με τον κίνδυνο της εφεδρείας.

Μακαρι να αυξανόταν οι ώρες και να έμπεναν νέα μαθήματα πληροφορικής! Πόσο εύκολο και εφικτό όμως είναι αυτό; Εγώ το βλέπω αδύνατον!

H λύση είναι να επανέλθει το νέο πρόγραμμα του Λυκείου ή το παλαιό αλλά με τις Εφαρμογές Πληροφορικής όπως ακριβώς ήταν και πρόπερσι.

Δεν πρέπει να υποχωρούμε και να ζητάμε να διδάσκεται η Πληροφορική στο Λύκειο σε όλες τις τάξεις και σαν επιστήμη και σαν δεξιότητα

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Συμφωνώ με τα παραπάνω, αλλά δεν πρέπει στις διεκδικήσεις μας να ξεχνάμε και το δημοτικό. Και δεν αναφέρομαι στις οργανικές, αλλά στο ποιος δικαιούται να διδάξει το μάθημα στην πρωτοβάθμια. Είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθούν να δώσουν το μάθημα σε δασκάλους πιστοποιημένους σε ΤΠΕ και βλέπω ότι δεν υπάρχει η παραμικρή αντίδραση. Καταλαβαίνω ότι για τους μόνιμους συναδέλφους είναι προτεραιότητα το πρόγραμμα σπουδών στο λύκειο, αλλά υπάρχουν και μερικές χιλιάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που δουλεύουν εδώ και χρόνια στην πρωτοβάθμια και κινδυνεύουν να μείνουν άνεργοι!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Ναι βρε παιδιά συμφωνώ, και εγώ θα ήθελα να μπουν άλλα 10 μαθήματα πληροφορικής (δίκτυα, δομές δεδομένων, γραφικά...) και να γίνει η πληροφορική 5ωρο μάθημα σε κάθε τάξη!!

Αυτά που πρότεινα είναι μέτρα άμεσα, για το πως να σωθεί ένας πληροφορικός από το ναυάγιο της πληροφορικής.

Με συγχωρείτε αλλά το project δηλαδή που είναι και 3ωρο στην Α και 3ωρο στην Β Λυκείου (από το 2012-2013), τον χαλάει τον πληροφορικό να πάρει +6ωρίτσες? Εξάλλου στο project ότι θέλεις κάνεις. Μπορεί άνετα να κάνει κάποια εφαρμογή στην πληροφορική και να την παρουσιάσει στο τέλος! Μια χαρά μου ακούγεται.

Αυτό που μου δεν μαρεσει είναι που βλέπω πληροφορικό ο οποίος έχει μόλις 10 διδακτικές ώρες στο πρόγραμμα (στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι 3 ώρες υπεύθυνος εργαστηρίου!!) και
Δεν δέχεται να αναλάβει Project
Ενω έχει και 2ο πτυχίο μαθηματικού δεν το αναγνωρίζει για να καλύψει ώρες στο ίδιο του το σχολείο
Δεν έκανε καν αίτηση δήλωσης προτίμησης για να συμπληρώσει ώρες σε άλλο σχολείο ή υπηρεσία
Αρνείται να αναλάβει γραμματειακή υποστήριξη για να δικαιολογήσει κάποιες ώρες
Γκρινιάζει γιατί έχει 2 εφημερίες παραπάνω από τους άλλους
Έρχεται στο σχολείο κάθε μέρα στις 12 και φεύγει στις 13:30

.... και κανείς δεν τον κουνάει και δεν τον έχει πάρει χαμπάρι! ούτε έχει διατεθεί πουθενά ούτε τίποτα. Και να φανταστείτε στο σχολείο ήρθε αναπληρωτής τον Νοέμβρη για 8 ώρες Μαθηματικών που άνετα θα μπορούσε να καλύψει αυτός με το 2ο πτυχίο του.

Μια χαρά βολεύονται οι πληροφορικοί!


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 664

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.