0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: GERMANOS στις Οκτώβριος 21, 2011, 06:11:20 μμΠαράθεση από: tonik στις Οκτώβριος 21, 2011, 06:08:06 μμΝα διορθώσω μόνο... είναι ο Evants. Επίσης, να προσθέσω κάτι: στην κίνηση της Θεσσαλονίκης για τη β΄ανάθεση συμμετέχουμε λίγοι... ξέρω ότι ακόμα και εδώ στο φόρουμ υπάρχουν κι άλλοι, πόσο μάλλον και εκτός φόρουμ. Γιατί άραγε; Μάλλον ρητορικό το ερώτημα, αν και θα ήθελα να πάρω απάντηση... μαθαίνω ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην προσπάθεια για τη σύσταση συλλόγου... το ίδιο είχε γίνει και στην κίνηση για τους ΟΑΕΔίτες, το ίδιο γίνεται πάντα... Δεν έχουμε την πολυτέλεια να μένουμε αδρανείς και να αφήνουμε μια χούφτα ανθρώπους να "βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά" κάθε φορά... όσο δεν το συνειδητοποιούμε έμπρακτα αυτό, θα βλέπουμε πολλά σαν το θέμα της β΄ανάθεσης να πλήττουν τον έρμο κλάδο μας... Δεν νομίζω ότι έχει σημασία το νούμερο του συλλόγου όσο η δυναμικότητα του συλλόγου... Στο σύλλογο των ΟΑΕΔΙΤΩΝ ήταν πραγματικά λίγοι αυτοί που δραστηριοποιούνταν.. 2 άτομα το πολύ... Αλλά έχω να πω ότι εργάστηκαν....Επίτρεψε μου να διαφωνήσω. Ναι, μπορεί να έτρεξαν περισσότερο 2, 3, 4 ή 5 άτομα και τους ευχαριστούμε γι΄αυτό, αλλά μην ακυρώνουμε την προσπάθεια των 90 ατόμων που τελικά έφτασαν ως το τέλος, ξόδεψαν χρόνο και χρήματα, ενώ πολλοί που φώναζαν ακόμα και εδώ στο φόρουμ έκαναν τελικά πίσω, όταν έπρεπε να πληρώσουν. Και έχω την πεποίθηση ότι αν ήμασταν 1000 και όχι 90 μπορεί και η δικαστική απόφαση να ήταν διαφορετική. Τέλος πάντων, αυτό ανήκει πια στο παρελθόν, αλλά με 100 μέλη στο σύλλογο πάλι δε θα καταφέρουμε πολλά. Πρέπει να αφυπνιστούμε και να δραστηριοποιηθούμε όλοι, αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας... μακάρι να κάνω λάθος αλλά η εικόνα της διάθεσης συμμετοχής από τη Θεσσαλονίκη με απογοητεύει, γι' αυτό και κάνω αυτή την έκκληση για δραστηριοποίηση.
Παράθεση από: tonik στις Οκτώβριος 21, 2011, 06:08:06 μμΝα διορθώσω μόνο... είναι ο Evants. Επίσης, να προσθέσω κάτι: στην κίνηση της Θεσσαλονίκης για τη β΄ανάθεση συμμετέχουμε λίγοι... ξέρω ότι ακόμα και εδώ στο φόρουμ υπάρχουν κι άλλοι, πόσο μάλλον και εκτός φόρουμ. Γιατί άραγε; Μάλλον ρητορικό το ερώτημα, αν και θα ήθελα να πάρω απάντηση... μαθαίνω ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην προσπάθεια για τη σύσταση συλλόγου... το ίδιο είχε γίνει και στην κίνηση για τους ΟΑΕΔίτες, το ίδιο γίνεται πάντα... Δεν έχουμε την πολυτέλεια να μένουμε αδρανείς και να αφήνουμε μια χούφτα ανθρώπους να "βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά" κάθε φορά... όσο δεν το συνειδητοποιούμε έμπρακτα αυτό, θα βλέπουμε πολλά σαν το θέμα της β΄ανάθεσης να πλήττουν τον έρμο κλάδο μας... Δεν νομίζω ότι έχει σημασία το νούμερο του συλλόγου όσο η δυναμικότητα του συλλόγου... Στο σύλλογο των ΟΑΕΔΙΤΩΝ ήταν πραγματικά λίγοι αυτοί που δραστηριοποιούνταν.. 2 άτομα το πολύ... Αλλά έχω να πω ότι εργάστηκαν....
Να διορθώσω μόνο... είναι ο Evants. Επίσης, να προσθέσω κάτι: στην κίνηση της Θεσσαλονίκης για τη β΄ανάθεση συμμετέχουμε λίγοι... ξέρω ότι ακόμα και εδώ στο φόρουμ υπάρχουν κι άλλοι, πόσο μάλλον και εκτός φόρουμ. Γιατί άραγε; Μάλλον ρητορικό το ερώτημα, αν και θα ήθελα να πάρω απάντηση... μαθαίνω ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην προσπάθεια για τη σύσταση συλλόγου... το ίδιο είχε γίνει και στην κίνηση για τους ΟΑΕΔίτες, το ίδιο γίνεται πάντα... Δεν έχουμε την πολυτέλεια να μένουμε αδρανείς και να αφήνουμε μια χούφτα ανθρώπους να "βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά" κάθε φορά... όσο δεν το συνειδητοποιούμε έμπρακτα αυτό, θα βλέπουμε πολλά σαν το θέμα της β΄ανάθεσης να πλήττουν τον έρμο κλάδο μας...
Καλό θα είναι στις ενστάσεις που θα κάνετε να παραθέτετε κα τις διευκρινιστικές εγκυκλίους... ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με την αριθμ. 81504/Δ2/19-7-2011 υ.α (ΦΕΚ 1811 τ.Β΄ /11-8-2011)«Κριτήρια και διαδικασία απόδοσης δεύτερης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (ΑΔΑ: 4ΑΜΔ9-4ΛΖ). Με αφορμή ερωτήματα, που υποβλήθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με την εφαρμογή τηςανωτέρω υπουργικής απόφασης, διευκρινίζονται τα εξής:1. Από το συνδυασμό των διατάξεων των παρ. 1 και 2 προκύπτει ότι για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας απαιτείται άλλο πτυχίο, επιπλέον του πτυχίου διορισμού του εκπαιδευτικού.Εξαιρούνται μόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα,κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, που έχουν μεταταχθεί κατά την πρώτη εφαρμογή του ν.2009/1992 (Α 18) στις συνιστώμενες θέσεις των ανωτέρω κλάδων με τις προϋποθέσεις της παρ. 1 του άρθρου 30 του ίδιου νόμου. Οι ως άνω εκπαιδευτικοί μπορούν, για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας, να καταθέτουν το πτυχίο, με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός τους.2. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, που κατέχουν, επιπλέον του πτυχίουδιορισμού τους, δύο ή και περισσότερα ακόμη πτυχία, τα οποία αποτελούν προσόντα διορισμού σε κλάδους/ειδικότητες εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, οφείλουν να επιλέξουν μόνο ένα από αυτά για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας.3. Εκπαιδευτικός διορισμένος στην Α/θμια Εκπ/ση, κάτοχος πτυχίου που εντάσσεται σεκλάδο/ειδικότητα εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπ/σης ή και το αντίστροφο, μπορεί να αιτηθεί να του αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα μόνο όταν αυτή αφορά κλάδο/ειδικότητα της ίδιας βαθμίδας εκπ/σης,στην οποία είναι διορισμένος.4. Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί.5. Τα αναφερόμενα στην παρ. 7 ισχύουν και για τις ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04.6. Εκπαιδευτικός που είχε αξιοποιήσει, τα προηγούμενα έτη, το δεύτερο πτυχίο του, βάσει τηςοδηγίας επτά (7) της αριθμ. 119052/Γ2/17-9-2008 εγκυκλίου με θέμα «Οδηγίες σχετικά με τιςαναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ. Ε.», οφείλει, εφόσον το επιθυμεί και επιτρέπεται από τις νέες διατάξεις, να αιτηθεί την απόδοση δεύτερης ειδικότητας, δεδομένου ότι παύει η ισχύς της εν λόγω οδηγίας μετά την έκδοση της παρούσας απόφασης.
Πάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.
Αλήθεια είναι ότι το πλαφόν βγήκε μόνο για την δεύτερη ειδικότητα. Όταν ρώτησα μέσα στο υπουργείο μου είπαν με απορία: δεν βλέπεις το θέμα του εγγράφου:είναι για τη δεύτερη ειδικότητα. Αλλιώς πώς θα λειτουργούσε ένα σχολείο μικρό και απομακρυσμένο από τα υπόλοιπα σχολεία;
Αγαπητοί συνάδελφοι όλες αυτές τις ημέρες μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να καταγγείλω με έγγραφη ένσταση συναδέλφους θεολόγους, ξενόγλωσσους οι οποίοι υπερβαίνουν το όριο των 7 ωρών... Όμως τα όρια της ηθικής μου δεν μου το επιτρέπουν... Πολλοί από εσάς θα με κατηγορήσετε ότι τα όρια ηθικής μου μου επιτρέπουν ότι όλοι εμείς φέτος είμαστε άνεργοι... Πολύ σωστά. Και μία από εσάς είμαι και εγώ... άνεργη φιλόλογος μετά από τόσες προσπάθειες και τόσες θυσίες.. όπως όλοι εσείς.. βέβαια... Από την άλλη δεν είμαι εγώ η αρμόδια, η υπεύθυνη να επιβάλλω την τάξη... Δεν είμαι συνδικαλίστρια, δεν επιθυμώ να ηγηθώ κανέναν σύλλογο... αλλά είμαι μία φιλόλογος που έχει βαθειά επιθυμία να εργαστεί... όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί με το επάγγελμα που ασκώ είμαι ευτυχισμένη... (τα ίδια νιώθετε και εσεις... ) Δεν είμαι λοιπόν εγώ η αρμόδια να επιβάλλω την τάξη... καταγγέλοντας τους συναδέλφους και διώχνοντάς τους από το σχολείο.... γιατί και εκείνοι έχουν οικογένεια και προσωπική ζωή... Αυτοί όμως που πρέπει να επιβάλλουν την τάξη είναι το Υπουργείο Παιδείας, οι προιστάμενοι... Για αυτό άλλωστε και αμείβονται με περισσότερα χρήματα... αμείβονται για να επιβάλλουν την τάξη.. Έτσι αποφάσισα να γράψω μία ανθρώπινη επιστολή η οποία δεν θέλει να επιδείξει το συγγραφικό μου ταλέντο ούτε το γλωσσολογικό μου πλούτο αλλά να θίξει το καίριο θέμα που μας ταλανίζει όλες αυτές τις ημέρες... Καταστρατήγηση του ορίου των 7 ωρών... Διαβάστε την επιστολή μου... και όποιος θέλει να γραφτεί το όνομά του στην επιστολή με μεγάλη χαρά... Αν αποφασίστε να συμμετέχετε στην επιστολή στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα... όνομα, σειρά στον Ενιαίο, ειδικότητα (φαντάζομαι ότι θα είστε φιλόλογοι)... δεν ξέρω... ΌΝΟΜΑ……ΣειράΤηλ. Επικοινωνίας………….Διεύθυνση Κατοικίας:…………………..Τ.Κ. ……………. Προς: Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου Θέμα: Καταστρατήγηση του ορίου των 7 διδακτικών ωρών σε μαθήματα β΄ ανάθεσης σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Παρά τις διευκρινήσεις που δώσατε σχετικά με την προαναφερόμενη εγκύκλιο οι αυθαιρεσίες εκ μέρους των διευθυντών αλλά και των προϊσταμένων των δευτεροβάθμιων συνεχίζονται. Σε όλα σχεδόν τα σχολεία της Ελλάδας παρατηρείται το φαινόμενο ξενόγλωσσοι, θεολόγοι, κοινωνιολόγοι, νομικοί να διδάσκουν 10 -18 ώρες ιστορίας παραβιάζοντας το όριο που θέτει η εγκύκλιος (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Όταν επικοινωνούμε με τα γραφεία της δευτεροβάθμιας μας παραπέμπουν στη λύση της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ. Όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί προκειμένου να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα ο ένας εναντιώνεται στον άλλον. Θα παρακαλούσα να διασαφηνίσετε σε όλες τις δευτεροβάθμιες ή να τις ενημερώσετε με δεύτερη διευκρινιστική εγκύκλιο διότι οι περισσότεροι αυτή τη στιγμή ή αγνοούν τη διευκρινιστική εγκύκλιο ή την παρερμηνεύουν επικαλούμενοι την εγκύκλιο 17-9-2008. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσετε πώς πρέπει να αντιδρώ εγώ αλλά και οι συνάδελφοι μου κάθε φορά που διαπιστώνουμε ότι καταστρατηγείται το όριο των 7 ωρών στα μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Η μέθοδος της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ την κρίνω άδικη μεταξύ των συναδέλφων, η οποία δημιουργεί αντιπαλότητα και εχθρικό κλίμα σε μία περίοδο που η συνεργασία και η συναδελφικότητα είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Με εκτίμηση "Όνομα………….φιλόλογος, μέλος του προς σύσταση συλλόγου «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστοι Φιλόλογοι»
Παράθεση από: Patreas στις Οκτώβριος 22, 2011, 04:35:40 μμΠάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.Αγαπητέ μου συνάδελφε, έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν, όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες σαν τις περιπτώσεις που αναφέρεις, απλώς κάνουμε όλοι (και κυρίως οι Διευθυντές σχολείων και οι Πρϊστάμενοι Εκπαίδευσης...) ότι δεν βλέπουμε τίποτα... Εχεις σκεφθεί όμως ότι υπάρχουν και χειρότερα, όπως. π.χ. να ανατίθεται από τους διευθυντές (στη λογική του "όπως - όπως" - κι ας βολευτούμε...) σε καθηγητές η διδασκαλία μαθημάτων που ΔΕΝ τα έχουν ανάθεση; (π.χ. γεωπόνος να διδάσκει ...Γεωγραφία, οικονομολόγος ...Τεχνολογία, θεολόγος .."Κηποτεχνική" (ναί, συνέβη κι αυτό σε ΕΠΑΛ, προκειμένου ο συνάδελφος να συμπληρώσει ωράριο...)...
ΧΑΑΝ σε ευχαριστώ για τη διόρθωση... Πολύτιμη η συμβολή σου... Ναι ΧΑΑΝ τα έχω σκεφτεί όλα... και ότι συνάδελφος οδοντίατρος διδάσκει γεωγραφία... Τα έχω δει και αυτά στα σχολεία... Όμως πιστεύω ότι μέσα από την οικονομική παγκόσμια κρίση που ζούμε... θέλω να πιστεύω... ότι θα αρθούν και οι αδικές που γίνονται εις βάρος άλλων... Και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να γίνουμε mafia... Ξέρεις πώς ξεκίνησε η μαφία στην Ιταλία? Κάποιοι άνθρωποι θέλησαν να επιβάλλουν το δίκαιο... Κάποια στιγμή όμως έγιναν χειρότεροι από αυτούς που αδικούσαν.. Δεν είμαι εγώ αυτή που θα επιβάλλω το δίκαιο όμως μπορώ να προτείνω ποιο είναι το σωστό σε μία δημοκρατική πολιτεία... Και ποιο είναι το σωστό? Αυτό πάλι θα επιβληθεί σύμφωνα με το γενικό καλό και όχι σύμφωνα με το προσωπικό μου ατομικό συμφέρον....
Παράθεση από: GERMANOS στις Οκτώβριος 23, 2011, 02:55:26 μμ Αγαπητοί συνάδελφοι όλες αυτές τις ημέρες μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να καταγγείλω με έγγραφη ένσταση συναδέλφους θεολόγους, ξενόγλωσσους οι οποίοι υπερβαίνουν το όριο των 7 ωρών... Όμως τα όρια της ηθικής μου δεν μου το επιτρέπουν... Πολλοί από εσάς θα με κατηγορήσετε ότι τα όρια ηθικής μου μου επιτρέπουν ότι όλοι εμείς φέτος είμαστε άνεργοι... Πολύ σωστά. Και μία από εσάς είμαι και εγώ... άνεργη φιλόλογος μετά από τόσες προσπάθειες και τόσες θυσίες.. όπως όλοι εσείς.. βέβαια... Από την άλλη δεν είμαι εγώ η αρμόδια, η υπεύθυνη να επιβάλλω την τάξη... Δεν είμαι συνδικαλίστρια, δεν επιθυμώ να ηγηθώ κανέναν σύλλογο... αλλά είμαι μία φιλόλογος που έχει βαθειά επιθυμία να εργαστεί... όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί με το επάγγελμα που ασκώ είμαι ευτυχισμένη... (τα ίδια νιώθετε και εσεις... ) Δεν είμαι λοιπόν εγώ η αρμόδια να επιβάλλω την τάξη... καταγγέλοντας τους συναδέλφους και διώχνοντάς τους από το σχολείο.... γιατί και εκείνοι έχουν οικογένεια και προσωπική ζωή... Αυτοί όμως που πρέπει να επιβάλλουν την τάξη είναι το Υπουργείο Παιδείας, οι προιστάμενοι... Για αυτό άλλωστε και αμείβονται με περισσότερα χρήματα... αμείβονται για να επιβάλλουν την τάξη.. Έτσι αποφάσισα να γράψω μία ανθρώπινη επιστολή η οποία δεν θέλει να επιδείξει το συγγραφικό μου ταλέντο ούτε το γλωσσολογικό μου πλούτο αλλά να θίξει το καίριο θέμα που μας ταλανίζει όλες αυτές τις ημέρες... Καταστρατήγηση του ορίου των 7 ωρών... Διαβάστε την επιστολή μου... και όποιος θέλει να γραφτεί το όνομά του στην επιστολή με μεγάλη χαρά... Αν αποφασίστε να συμμετέχετε στην επιστολή στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα... όνομα, σειρά στον Ενιαίο, ειδικότητα (φαντάζομαι ότι θα είστε φιλόλογοι)... δεν ξέρω... ΌΝΟΜΑ……ΣειράΤηλ. Επικοινωνίας………….Διεύθυνση Κατοικίας:…………………..Τ.Κ. ……………. Προς: Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου Θέμα: Καταστρατήγηση του ορίου των 7 διδακτικών ωρών σε μαθήματα β΄ ανάθεσης σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Παρά τις διευκρινήσεις που δώσατε σχετικά με την προαναφερόμενη εγκύκλιο οι αυθαιρεσίες εκ μέρους των διευθυντών αλλά και των προϊσταμένων των δευτεροβάθμιων συνεχίζονται. Σε όλα σχεδόν τα σχολεία της Ελλάδας παρατηρείται το φαινόμενο ξενόγλωσσοι, θεολόγοι, κοινωνιολόγοι, νομικοί να διδάσκουν 10 -18 ώρες ιστορίας παραβιάζοντας το όριο που θέτει η εγκύκλιος (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Όταν επικοινωνούμε με τα γραφεία της δευτεροβάθμιας μας παραπέμπουν στη λύση της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ. Όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί προκειμένου να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα ο ένας εναντιώνεται στον άλλον. Θα παρακαλούσα να διασαφηνίσετε σε όλες τις δευτεροβάθμιες ή να τις ενημερώσετε με δεύτερη διευκρινιστική εγκύκλιο διότι οι περισσότεροι αυτή τη στιγμή ή αγνοούν τη διευκρινιστική εγκύκλιο ή την παρερμηνεύουν επικαλούμενοι την εγκύκλιο 17-9-2008. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσετε πώς πρέπει να αντιδρώ εγώ αλλά και οι συνάδελφοι μου κάθε φορά που διαπιστώνουμε ότι καταστρατηγείται το όριο των 7 ωρών στα μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Η μέθοδος της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ την κρίνω άδικη μεταξύ των συναδέλφων, η οποία δημιουργεί αντιπαλότητα και εχθρικό κλίμα σε μία περίοδο που η συνεργασία και η συναδελφικότητα είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Με εκτίμηση "Όνομα………….φιλόλογος, μέλος του προς σύσταση συλλόγου «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστοι Φιλόλογοι» Οι κοινωνιολόγοι (ΠΕ10) που αναφέρεις ΔΕΝ έχουν έχουν β΄ανάθεση Ιστορία.
Παράθεση από: xaan στις Οκτώβριος 23, 2011, 11:03:45 πμΠαράθεση από: Patreas στις Οκτώβριος 22, 2011, 04:35:40 μμΠάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.Αγαπητέ μου συνάδελφε, έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν, όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες σαν τις περιπτώσεις που αναφέρεις, απλώς κάνουμε όλοι (και κυρίως οι Διευθυντές σχολείων και οι Πρϊστάμενοι Εκπαίδευσης...) ότι δεν βλέπουμε τίποτα... Εχεις σκεφθεί όμως ότι υπάρχουν και χειρότερα, όπως. π.χ. να ανατίθεται από τους διευθυντές (στη λογική του "όπως - όπως" - κι ας βολευτούμε...) σε καθηγητές η διδασκαλία μαθημάτων που ΔΕΝ τα έχουν ανάθεση; (π.χ. γεωπόνος να διδάσκει ...Γεωγραφία, οικονομολόγος ...Τεχνολογία, θεολόγος .."Κηποτεχνική" (ναί, συνέβη κι αυτό σε ΕΠΑΛ, προκειμένου ο συνάδελφος να συμπληρώσει ωράριο...)...Συνάδελφε, το έχω δει να γίνεται κιόλας.Επίσης πρόσεξα ότι φέτος στο survey στις Ώρες Διδασκαλίας έχει 4 πεδία:ΠΡΩΤΗΣ (Α΄) ΑΝΑΘΕΣΗΣΔΕΥΤΕΡΗΣ (Β΄) ΑΝΑΘΕΣΗΣΑΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣΩΡΕΣ ΣΕΠ & ΠΡΟΣΘ.ΤΜΗΜ.και στο Συνοδευτικό Υλικό (http://survey.sch.gr/downloads/extramanualhelp2011_2012.pdf) λέει στη σελ.6:"β) «ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ» αναφέρονται σε ώρες μαθήματος που ελλείψει κατάλληλου εκπαιδευτικού έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικό, ο οποίος όμως δεν το έχει ούτε ως Α΄ ούτε ως Β΄ Ανάθεση."Άρα φαίνεται να είναι σχετικά εύκολο να εντοπιστούν αυτές οι περιπτώσεις, αρκεί να υπάρχει βούληση.