0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: xaan στις Οκτώβριος 23, 2011, 11:03:45 πμΠαράθεση από: Patreas στις Οκτώβριος 22, 2011, 04:35:40 μμΠάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.Αγαπητέ μου συνάδελφε, έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν, όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες σαν τις περιπτώσεις που αναφέρεις, απλώς κάνουμε όλοι (και κυρίως οι Διευθυντές σχολείων και οι Πρϊστάμενοι Εκπαίδευσης...) ότι δεν βλέπουμε τίποτα... Εχεις σκεφθεί όμως ότι υπάρχουν και χειρότερα, όπως. π.χ. να ανατίθεται από τους διευθυντές (στη λογική του "όπως - όπως" - κι ας βολευτούμε...) σε καθηγητές η διδασκαλία μαθημάτων που ΔΕΝ τα έχουν ανάθεση; (π.χ. γεωπόνος να διδάσκει ...Γεωγραφία, οικονομολόγος ...Τεχνολογία, θεολόγος .."Κηποτεχνική" (ναί, συνέβη κι αυτό σε ΕΠΑΛ, προκειμένου ο συνάδελφος να συμπληρώσει ωράριο...)...Συνάδελφε, το έχω δει να γίνεται κιόλας.Επίσης πρόσεξα ότι φέτος στο survey στις Ώρες Διδασκαλίας έχει 4 πεδία:ΠΡΩΤΗΣ (Α΄) ΑΝΑΘΕΣΗΣΔΕΥΤΕΡΗΣ (Β΄) ΑΝΑΘΕΣΗΣΑΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣΩΡΕΣ ΣΕΠ & ΠΡΟΣΘ.ΤΜΗΜ.και στο Συνοδευτικό Υλικό (http://survey.sch.gr/downloads/extramanualhelp2011_2012.pdf) λέει στη σελ.6:"β) «ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ» αναφέρονται σε ώρες μαθήματος που ελλείψει κατάλληλου εκπαιδευτικού έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικό, ο οποίος όμως δεν το έχει ούτε ως Α΄ ούτε ως Β΄ Ανάθεση."Άρα φαίνεται να είναι σχετικά εύκολο να εντοπιστούν αυτές οι περιπτώσεις, αρκεί να υπάρχει βούληση.
Παράθεση από: Patreas στις Οκτώβριος 22, 2011, 04:35:40 μμΠάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.Αγαπητέ μου συνάδελφε, έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν, όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες σαν τις περιπτώσεις που αναφέρεις, απλώς κάνουμε όλοι (και κυρίως οι Διευθυντές σχολείων και οι Πρϊστάμενοι Εκπαίδευσης...) ότι δεν βλέπουμε τίποτα... Εχεις σκεφθεί όμως ότι υπάρχουν και χειρότερα, όπως. π.χ. να ανατίθεται από τους διευθυντές (στη λογική του "όπως - όπως" - κι ας βολευτούμε...) σε καθηγητές η διδασκαλία μαθημάτων που ΔΕΝ τα έχουν ανάθεση; (π.χ. γεωπόνος να διδάσκει ...Γεωγραφία, οικονομολόγος ...Τεχνολογία, θεολόγος .."Κηποτεχνική" (ναί, συνέβη κι αυτό σε ΕΠΑΛ, προκειμένου ο συνάδελφος να συμπληρώσει ωράριο...)...
Πάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.
Συνάδελφε δεν είμαστε εμείς οι υπεύθυνοι να πάρουμε το νόμο στα χέρια μας ούτε να επιβάλλουμε την τάξη... Ο δικός μας ρόλος είναι να επιβάλλουμε την τάξη στους μαθητές μας...Το υπουργείο και οι προιστάμενοι είναι οι υπεύθυνοι ... όχι εμείς... νομίζω ότι σε αυτό το σημείο είναι που σφάλλουμε .... και είναι πολύ λογικό να δημιουργείται αντιπαλότητα μεταξύ μας...
Παράθεση από: xaan στις Οκτώβριος 23, 2011, 03:48:33 μμΠαράθεση από: GERMANOS στις Οκτώβριος 23, 2011, 02:55:26 μμ Αγαπητοί συνάδελφοι όλες αυτές τις ημέρες μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να καταγγείλω με έγγραφη ένσταση συναδέλφους θεολόγους, ξενόγλωσσους οι οποίοι υπερβαίνουν το όριο των 7 ωρών... Όμως τα όρια της ηθικής μου δεν μου το επιτρέπουν... Πολλοί από εσάς θα με κατηγορήσετε ότι τα όρια ηθικής μου μου επιτρέπουν ότι όλοι εμείς φέτος είμαστε άνεργοι... Πολύ σωστά. Και μία από εσάς είμαι και εγώ... άνεργη φιλόλογος μετά από τόσες προσπάθειες και τόσες θυσίες.. όπως όλοι εσείς.. βέβαια... Από την άλλη δεν είμαι εγώ η αρμόδια, η υπεύθυνη να επιβάλλω την τάξη... Δεν είμαι συνδικαλίστρια, δεν επιθυμώ να ηγηθώ κανέναν σύλλογο... αλλά είμαι μία φιλόλογος που έχει βαθειά επιθυμία να εργαστεί... όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί με το επάγγελμα που ασκώ είμαι ευτυχισμένη... (τα ίδια νιώθετε και εσεις... ) Δεν είμαι λοιπόν εγώ η αρμόδια να επιβάλλω την τάξη... καταγγέλοντας τους συναδέλφους και διώχνοντάς τους από το σχολείο.... γιατί και εκείνοι έχουν οικογένεια και προσωπική ζωή... Αυτοί όμως που πρέπει να επιβάλλουν την τάξη είναι το Υπουργείο Παιδείας, οι προιστάμενοι... Για αυτό άλλωστε και αμείβονται με περισσότερα χρήματα... αμείβονται για να επιβάλλουν την τάξη.. Έτσι αποφάσισα να γράψω μία ανθρώπινη επιστολή η οποία δεν θέλει να επιδείξει το συγγραφικό μου ταλέντο ούτε το γλωσσολογικό μου πλούτο αλλά να θίξει το καίριο θέμα που μας ταλανίζει όλες αυτές τις ημέρες... Καταστρατήγηση του ορίου των 7 ωρών... Διαβάστε την επιστολή μου... και όποιος θέλει να γραφτεί το όνομά του στην επιστολή με μεγάλη χαρά... Αν αποφασίστε να συμμετέχετε στην επιστολή στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα... όνομα, σειρά στον Ενιαίο, ειδικότητα (φαντάζομαι ότι θα είστε φιλόλογοι)... δεν ξέρω... ΌΝΟΜΑ……ΣειράΤηλ. Επικοινωνίας………….Διεύθυνση Κατοικίας:…………………..Τ.Κ. ……………. Προς: Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου Θέμα: Καταστρατήγηση του ορίου των 7 διδακτικών ωρών σε μαθήματα β΄ ανάθεσης σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Παρά τις διευκρινήσεις που δώσατε σχετικά με την προαναφερόμενη εγκύκλιο οι αυθαιρεσίες εκ μέρους των διευθυντών αλλά και των προϊσταμένων των δευτεροβάθμιων συνεχίζονται. Σε όλα σχεδόν τα σχολεία της Ελλάδας παρατηρείται το φαινόμενο ξενόγλωσσοι, θεολόγοι, κοινωνιολόγοι, νομικοί να διδάσκουν 10 -18 ώρες ιστορίας παραβιάζοντας το όριο που θέτει η εγκύκλιος (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Όταν επικοινωνούμε με τα γραφεία της δευτεροβάθμιας μας παραπέμπουν στη λύση της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ. Όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί προκειμένου να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα ο ένας εναντιώνεται στον άλλον. Θα παρακαλούσα να διασαφηνίσετε σε όλες τις δευτεροβάθμιες ή να τις ενημερώσετε με δεύτερη διευκρινιστική εγκύκλιο διότι οι περισσότεροι αυτή τη στιγμή ή αγνοούν τη διευκρινιστική εγκύκλιο ή την παρερμηνεύουν επικαλούμενοι την εγκύκλιο 17-9-2008. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσετε πώς πρέπει να αντιδρώ εγώ αλλά και οι συνάδελφοι μου κάθε φορά που διαπιστώνουμε ότι καταστρατηγείται το όριο των 7 ωρών στα μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Η μέθοδος της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ την κρίνω άδικη μεταξύ των συναδέλφων, η οποία δημιουργεί αντιπαλότητα και εχθρικό κλίμα σε μία περίοδο που η συνεργασία και η συναδελφικότητα είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Με εκτίμηση "Όνομα………….φιλόλογος, μέλος του προς σύσταση συλλόγου «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστοι Φιλόλογοι» Οι κοινωνιολόγοι (ΠΕ10) που αναφέρεις ΔΕΝ έχουν έχουν β΄ανάθεση Ιστορία.Ναι... αλλά παρόλα αυτά διδάσκουν ιστορία.... ίσως πρέπει να το διατυπώσω διαφορετικά για αυτούς...
Παράθεση από: GERMANOS στις Οκτώβριος 23, 2011, 02:55:26 μμ Αγαπητοί συνάδελφοι όλες αυτές τις ημέρες μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να καταγγείλω με έγγραφη ένσταση συναδέλφους θεολόγους, ξενόγλωσσους οι οποίοι υπερβαίνουν το όριο των 7 ωρών... Όμως τα όρια της ηθικής μου δεν μου το επιτρέπουν... Πολλοί από εσάς θα με κατηγορήσετε ότι τα όρια ηθικής μου μου επιτρέπουν ότι όλοι εμείς φέτος είμαστε άνεργοι... Πολύ σωστά. Και μία από εσάς είμαι και εγώ... άνεργη φιλόλογος μετά από τόσες προσπάθειες και τόσες θυσίες.. όπως όλοι εσείς.. βέβαια... Από την άλλη δεν είμαι εγώ η αρμόδια, η υπεύθυνη να επιβάλλω την τάξη... Δεν είμαι συνδικαλίστρια, δεν επιθυμώ να ηγηθώ κανέναν σύλλογο... αλλά είμαι μία φιλόλογος που έχει βαθειά επιθυμία να εργαστεί... όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί με το επάγγελμα που ασκώ είμαι ευτυχισμένη... (τα ίδια νιώθετε και εσεις... ) Δεν είμαι λοιπόν εγώ η αρμόδια να επιβάλλω την τάξη... καταγγέλοντας τους συναδέλφους και διώχνοντάς τους από το σχολείο.... γιατί και εκείνοι έχουν οικογένεια και προσωπική ζωή... Αυτοί όμως που πρέπει να επιβάλλουν την τάξη είναι το Υπουργείο Παιδείας, οι προιστάμενοι... Για αυτό άλλωστε και αμείβονται με περισσότερα χρήματα... αμείβονται για να επιβάλλουν την τάξη.. Έτσι αποφάσισα να γράψω μία ανθρώπινη επιστολή η οποία δεν θέλει να επιδείξει το συγγραφικό μου ταλέντο ούτε το γλωσσολογικό μου πλούτο αλλά να θίξει το καίριο θέμα που μας ταλανίζει όλες αυτές τις ημέρες... Καταστρατήγηση του ορίου των 7 ωρών... Διαβάστε την επιστολή μου... και όποιος θέλει να γραφτεί το όνομά του στην επιστολή με μεγάλη χαρά... Αν αποφασίστε να συμμετέχετε στην επιστολή στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα... όνομα, σειρά στον Ενιαίο, ειδικότητα (φαντάζομαι ότι θα είστε φιλόλογοι)... δεν ξέρω... ΌΝΟΜΑ……ΣειράΤηλ. Επικοινωνίας………….Διεύθυνση Κατοικίας:…………………..Τ.Κ. ……………. Προς: Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου Θέμα: Καταστρατήγηση του ορίου των 7 διδακτικών ωρών σε μαθήματα β΄ ανάθεσης σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Παρά τις διευκρινήσεις που δώσατε σχετικά με την προαναφερόμενη εγκύκλιο οι αυθαιρεσίες εκ μέρους των διευθυντών αλλά και των προϊσταμένων των δευτεροβάθμιων συνεχίζονται. Σε όλα σχεδόν τα σχολεία της Ελλάδας παρατηρείται το φαινόμενο ξενόγλωσσοι, θεολόγοι, κοινωνιολόγοι, νομικοί να διδάσκουν 10 -18 ώρες ιστορίας παραβιάζοντας το όριο που θέτει η εγκύκλιος (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Όταν επικοινωνούμε με τα γραφεία της δευτεροβάθμιας μας παραπέμπουν στη λύση της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ. Όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί προκειμένου να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα ο ένας εναντιώνεται στον άλλον. Θα παρακαλούσα να διασαφηνίσετε σε όλες τις δευτεροβάθμιες ή να τις ενημερώσετε με δεύτερη διευκρινιστική εγκύκλιο διότι οι περισσότεροι αυτή τη στιγμή ή αγνοούν τη διευκρινιστική εγκύκλιο ή την παρερμηνεύουν επικαλούμενοι την εγκύκλιο 17-9-2008. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσετε πώς πρέπει να αντιδρώ εγώ αλλά και οι συνάδελφοι μου κάθε φορά που διαπιστώνουμε ότι καταστρατηγείται το όριο των 7 ωρών στα μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Η μέθοδος της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ την κρίνω άδικη μεταξύ των συναδέλφων, η οποία δημιουργεί αντιπαλότητα και εχθρικό κλίμα σε μία περίοδο που η συνεργασία και η συναδελφικότητα είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Με εκτίμηση "Όνομα………….φιλόλογος, μέλος του προς σύσταση συλλόγου «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστοι Φιλόλογοι» Οι κοινωνιολόγοι (ΠΕ10) που αναφέρεις ΔΕΝ έχουν έχουν β΄ανάθεση Ιστορία.
Αγαπητοί συνάδελφοι όλες αυτές τις ημέρες μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να καταγγείλω με έγγραφη ένσταση συναδέλφους θεολόγους, ξενόγλωσσους οι οποίοι υπερβαίνουν το όριο των 7 ωρών... Όμως τα όρια της ηθικής μου δεν μου το επιτρέπουν... Πολλοί από εσάς θα με κατηγορήσετε ότι τα όρια ηθικής μου μου επιτρέπουν ότι όλοι εμείς φέτος είμαστε άνεργοι... Πολύ σωστά. Και μία από εσάς είμαι και εγώ... άνεργη φιλόλογος μετά από τόσες προσπάθειες και τόσες θυσίες.. όπως όλοι εσείς.. βέβαια... Από την άλλη δεν είμαι εγώ η αρμόδια, η υπεύθυνη να επιβάλλω την τάξη... Δεν είμαι συνδικαλίστρια, δεν επιθυμώ να ηγηθώ κανέναν σύλλογο... αλλά είμαι μία φιλόλογος που έχει βαθειά επιθυμία να εργαστεί... όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί με το επάγγελμα που ασκώ είμαι ευτυχισμένη... (τα ίδια νιώθετε και εσεις... ) Δεν είμαι λοιπόν εγώ η αρμόδια να επιβάλλω την τάξη... καταγγέλοντας τους συναδέλφους και διώχνοντάς τους από το σχολείο.... γιατί και εκείνοι έχουν οικογένεια και προσωπική ζωή... Αυτοί όμως που πρέπει να επιβάλλουν την τάξη είναι το Υπουργείο Παιδείας, οι προιστάμενοι... Για αυτό άλλωστε και αμείβονται με περισσότερα χρήματα... αμείβονται για να επιβάλλουν την τάξη.. Έτσι αποφάσισα να γράψω μία ανθρώπινη επιστολή η οποία δεν θέλει να επιδείξει το συγγραφικό μου ταλέντο ούτε το γλωσσολογικό μου πλούτο αλλά να θίξει το καίριο θέμα που μας ταλανίζει όλες αυτές τις ημέρες... Καταστρατήγηση του ορίου των 7 ωρών... Διαβάστε την επιστολή μου... και όποιος θέλει να γραφτεί το όνομά του στην επιστολή με μεγάλη χαρά... Αν αποφασίστε να συμμετέχετε στην επιστολή στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα... όνομα, σειρά στον Ενιαίο, ειδικότητα (φαντάζομαι ότι θα είστε φιλόλογοι)... δεν ξέρω... ΌΝΟΜΑ……ΣειράΤηλ. Επικοινωνίας………….Διεύθυνση Κατοικίας:…………………..Τ.Κ. ……………. Προς: Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου Θέμα: Καταστρατήγηση του ορίου των 7 διδακτικών ωρών σε μαθήματα β΄ ανάθεσης σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Παρά τις διευκρινήσεις που δώσατε σχετικά με την προαναφερόμενη εγκύκλιο οι αυθαιρεσίες εκ μέρους των διευθυντών αλλά και των προϊσταμένων των δευτεροβάθμιων συνεχίζονται. Σε όλα σχεδόν τα σχολεία της Ελλάδας παρατηρείται το φαινόμενο ξενόγλωσσοι, θεολόγοι, κοινωνιολόγοι, νομικοί να διδάσκουν 10 -18 ώρες ιστορίας παραβιάζοντας το όριο που θέτει η εγκύκλιος (Α.Π. 111528/Δ2 του Σεπτεμβρίου 2011) Όταν επικοινωνούμε με τα γραφεία της δευτεροβάθμιας μας παραπέμπουν στη λύση της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ. Όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί προκειμένου να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα ο ένας εναντιώνεται στον άλλον. Θα παρακαλούσα να διασαφηνίσετε σε όλες τις δευτεροβάθμιες ή να τις ενημερώσετε με δεύτερη διευκρινιστική εγκύκλιο διότι οι περισσότεροι αυτή τη στιγμή ή αγνοούν τη διευκρινιστική εγκύκλιο ή την παρερμηνεύουν επικαλούμενοι την εγκύκλιο 17-9-2008. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσετε πώς πρέπει να αντιδρώ εγώ αλλά και οι συνάδελφοι μου κάθε φορά που διαπιστώνουμε ότι καταστρατηγείται το όριο των 7 ωρών στα μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Η μέθοδος της ένστασης στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ την κρίνω άδικη μεταξύ των συναδέλφων, η οποία δημιουργεί αντιπαλότητα και εχθρικό κλίμα σε μία περίοδο που η συνεργασία και η συναδελφικότητα είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Με εκτίμηση "Όνομα………….φιλόλογος, μέλος του προς σύσταση συλλόγου «Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστοι Φιλόλογοι»
Πολύ σωστή η επισήμανση και η παρατήρησή σου. Πρόσεξες ότ εκεί που λέει ώρες συμπλήρωσης αναφέρεται και στη λεγόμενη "Γραμματειακή υποστήριξη"; Από ποιό νόμο αρα γε προβλέπεται η τοποθέτηση ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ώ ν σε θέσεις ...γραμματέων;...
Παράθεση από: Patreas στις Οκτώβριος 23, 2011, 03:53:18 μμΠαράθεση από: xaan στις Οκτώβριος 23, 2011, 11:03:45 πμΠαράθεση από: Patreas στις Οκτώβριος 22, 2011, 04:35:40 μμΠάντως συναφές με τον τίτλο του θέματος είναι και ένα άλλο ερώτημα:Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης;Διότι κάποιος που παίρνει >7 ώρες Β΄ Ανάθεσης, το πιο πιθανό είναι να έχει και <11 ώρες Α΄ Ανάθεσης, οπότε δημιουργούνται αρκετά θέματα.Αγαπητέ μου συνάδελφε, έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν, όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες σαν τις περιπτώσεις που αναφέρεις, απλώς κάνουμε όλοι (και κυρίως οι Διευθυντές σχολείων και οι Πρϊστάμενοι Εκπαίδευσης...) ότι δεν βλέπουμε τίποτα... Εχεις σκεφθεί όμως ότι υπάρχουν και χειρότερα, όπως. π.χ. να ανατίθεται από τους διευθυντές (στη λογική του "όπως - όπως" - κι ας βολευτούμε...) σε καθηγητές η διδασκαλία μαθημάτων που ΔΕΝ τα έχουν ανάθεση; (π.χ. γεωπόνος να διδάσκει ...Γεωγραφία, οικονομολόγος ...Τεχνολογία, θεολόγος .."Κηποτεχνική" (ναί, συνέβη κι αυτό σε ΕΠΑΛ, προκειμένου ο συνάδελφος να συμπληρώσει ωράριο...)...Συνάδελφε, το έχω δει να γίνεται κιόλας.Επίσης πρόσεξα ότι φέτος στο survey στις Ώρες Διδασκαλίας έχει 4 πεδία:ΠΡΩΤΗΣ (Α΄) ΑΝΑΘΕΣΗΣΔΕΥΤΕΡΗΣ (Β΄) ΑΝΑΘΕΣΗΣΑΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣΩΡΕΣ ΣΕΠ & ΠΡΟΣΘ.ΤΜΗΜ.και στο Συνοδευτικό Υλικό (http://survey.sch.gr/downloads/extramanualhelp2011_2012.pdf) λέει στη σελ.6:"β) «ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ» αναφέρονται σε ώρες μαθήματος που ελλείψει κατάλληλου εκπαιδευτικού έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικό, ο οποίος όμως δεν το έχει ούτε ως Α΄ ούτε ως Β΄ Ανάθεση."Άρα φαίνεται να είναι σχετικά εύκολο να εντοπιστούν αυτές οι περιπτώσεις, αρκεί να υπάρχει βούληση. Συνάδελφε δεν είμαστε εμείς οι υπεύθυνοι να πάρουμε το νόμο στα χέρια μας ούτε να επιβάλλουμε την τάξη... Ο δικός μας ρόλος είναι να επιβάλλουμε την τάξη στους μαθητές μας...Το υπουργείο και οι προιστάμενοι είναι οι υπεύθυνοι ... όχι εμείς... νομίζω ότι σε αυτό το σημείο είναι που σφάλλουμε .... και είναι πολύ λογικό να δημιουργείται αντιπαλότητα μεταξύ μας...
Παράθεση από: xaan στις Οκτώβριος 23, 2011, 04:13:07 μμΠολύ σωστή η επισήμανση και η παρατήρησή σου. Πρόσεξες ότ εκεί που λέει ώρες συμπλήρωσης αναφέρεται και στη λεγόμενη "Γραμματειακή υποστήριξη"; Από ποιό νόμο αρα γε προβλέπεται η τοποθέτηση ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ώ ν σε θέσεις ...γραμματέων;...Καλά, εννοείται ότι οι ώρες γραμματειακής υποστήριξης δεν μπορούν καν να αποτελέσουν ώρες συμπλήρωσης του ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ωραρίου. Εξάλλου πρόσεξε ότι τις ώρες γραμματειακής υποστήριξης δεν τις αθροίζουν (και σωστά) με τις ώρες διδασκαλίας τμημάτων.Ίσως να το έχουν βάλει για τις γνωστές και πάμπολλες περιπτώσεις εκπαιδευτικών με διαφόρων ειδών προβλήματα οι οποίοι δεν προσφέρουν διδακτικό έργο.
Ναι.. αλλά τουλάχιστον ως πολίτες μιας δημοκρατικής πολιτείας έχουμε το δικαίμωμα να το επισημάνουμε στην υπουργό παρόλο που το ξέρει καλύτερα από όλους μας....
ΧΑΑΝ διεύρυνε τη φαντασία μου... Ποια άλλη ειδικότητα μπορεί να διδάξει ιστορία? Δεν μπορών να σκεφτώ ειλικρινά... Γρίφος... χα..χα.. για να δούμε ποιος άλλος συνάδελφος μπορεί να το βρει? χα... χα..
Το έχεις δει ... το έχεις ακούσει ή το σκέφτηκες από μόνος σου? Ε...αν πραγματικά το έχεις δει... ειλικρινά η φαντασία μου δεν έφτανε μέχρι εκεί... χα..χα...