*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 3317643 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
παιδια τα σχολεια λειτουργουν ή ακομα οχι?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bettyboo18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ο joinJ ειπε οτι το παρακολουθησε περσυ, γι'αυτο ισως μπερδευτηκα, αν ισχυει κτ αλλο δωστε μου καμια πληροφορια αν μπορειτε  :)

Αποσυνδεδεμένος EK06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ


Α... δεν ξέρω αν προσέξατε...: το μεταπτυχιακό, που σε προγράμματα σπουδών υψηλού επιπέδου με απαιτήσεις διαρκεί και 2,5 χρόνια δουλειάς και όχι αστεία και copy paste εργασίες, πιάνει 5 μόρια, ενώ το πολύ super duper σεμινάριο για την εκπαίδευση ενηλίκων που παρακολουθήσαμε πέρυσι των 100 ωρών 2 μόρια . Μάλιστα, ορισμένοι που παρακολούθησαν το ίδιο σεμινάριο πριν κάποια χρόνια και κάνανε μία επανάληψη θα πάρουν εις διπλούν τα μόρια = 4 μόρια ..αν φυσικά έχεις κάνει και τα δύο επαναληπτικά σεμινάρια επιμόρφωσης στα σδε διάρκειας 25 ωρών το καθένα, έχεις + 3,4 μόρια.... αχ ποιος τα σκέφτηκε αυτά...αίσχος!


Το προσέξαμε και ...απορήσαμε ..
Και κάτι άλλο  σχετικό. Η συμμετοχή στην 9η παγκόσμια συνδιάσκεψη για την μετασχηματίζουσα μάθηση δεν μοριοδοτείται αν και εγώ προσωπικά αποκόμισα πολλές γνώσεις εκεί. Πολύ περισσότερες από αυτές που αποκόμισα στα σεμινάρια του ΙΔΕΚΕ... Τρεις μέρες γεμάτες από το πρωί έως το βράδυ με βιωματικά εργαστήρια , διαλέξεις κτλπ κτλπ.
Θα μου πείτε πως δεν μπορεί κανείς να αποδείξει ( με ακρίβεια σε ώρες)   την συμμετοχή του ...
Τεσπα ..αν ήταν η μοναδική "παραφωνία" καλά θα ήταν ..
 
 
Για την Catwoman : στην περιοχή μου όχι , δεν λειτουργεί το σχολείο. Υπάρχουν δυο μόνιμοι καθηγητές αλλά δεν άρχισαν τα μαθήματα.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bloom

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος pepita1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν πλεονάζουν,  δεν βλέπω ποιό λόγο θα έχουν για να προσλάβουν ωρομίσθιους. Και πέρυσι οι αποσπάσεις των μόνιμων έγιναν σε δύο φάσεις: στην πρώτη αποσπάστηκαν όσοι το είχαν ζητήσει με βάση τα μόριά τους και στη δεύτερη διατέθηκαν σε Σ.Δ.Ε. όσοι πλεόναζαν ή δεν συμπλήρωναν ωράριο, χωρίς φυσικά να έχουν κάνει σχετική αίτηση.
Πέρυσι, στο ΣΔΕ της περιοχής μου ο μόνιμος που ήρθε από τη Δευτεροβάθμια για να βοηθήσει ήταν μέχρι την παραμονή που πήγαν οι ωρομίσθιοι. Ήταν η δεύτερη φορά που έγινε έτσι.
Αγαπητή pepita1, ο άνθρωπος μου μίλησε για επιπλέον μόνιμους που θα καλύψουν ώρες  σε κάποιο γραμματισμό, ενώ πέρυσι πήραν δύο ωρομίσθιους για το γραμματισμό αυτό. Αν βρεθούν δύο μόνιμοι, δεν θα πάρουν ωρομίσθιους!!! Οπότε, σκέψου η επιλογή να δηλώσουμε ένα μόνο σδε, μπορεί να αποβεί μοιραία για το αν εργαστούμε ή όχι φέτος ή του χρόνου. Δες σε παρακαλώ τι γράφτηκε  στην προκήρυξη: "Το ΙΝΕΔΙ

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια.
Ο ανώτερος σκοπός όλων  αυτών των διαδικασιών,  υποτίθεται  (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή  συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι  είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά.
Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; 

υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε ::)

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
παιδια τα σχολεια λειτουργουν ή ακομα οχι?
Όπου υπάρχουν αρκετοί αποσπασμένοι απ' τη Δευτεροβάθμια λειτουργούν.

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
ο joinJ ειπε οτι το παρακολουθησε περσυ, γι'αυτο ισως μπερδευτηκα, αν ισχυει κτ αλλο δωστε μου καμια πληροφορια αν μπορειτε  :)
Σχεδόν όλα τα σεμινάρια για την εκπαίδευση ενηλίκων είναι με πληρωμή. Κατά καιρούς διάφοροι δημόσιοι φορείς (ΙΔΕΚΕ κ.α.) παρέχουν δωρεάν σεμινάρια, οπότε να έχεις το νου σου για σχετικές ανακοινώσεις. 

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια.
Ο ανώτερος σκοπός όλων  αυτών των διαδικασιών,  υποτίθεται  (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή  συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι  είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά.
Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; 

υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε ::)

Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει  τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία  έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.

Αποσυνδεδεμένος eleytheriakos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
 Ουγκαντα  ειμαστε....Πηγα να επικυρωσω την περσυνη προυπηρεσια ως συμβουλος ,σε ΚΕΠ  και μετα απο αρχικη αμηχανια τυπου τι κανουμε τωρα;ειναι ιδιωτικου δικαιου το ΙΝΕΔΙ

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Η σφραγίδα δεν μπήκε κατά λάθος. Το Ι.ΝΕ.ΔΙ.

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια.
Ο ανώτερος σκοπός όλων  αυτών των διαδικασιών,  υποτίθεται  (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή  συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι  είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά.
Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; 

υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε ::)

Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει  τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία  έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.

Συμφωνώ  μέχρι την τελευταία λέξη...
Και αφού μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια και θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δίνοντας ευκαιρίες σε όλους , προσέχοντας τους "αδύναμους " λίγο περισσότερο , δεν έχω πουθενά δει ένα κριτήριο που να αφορά την ηλικία. Όσοι είναι δηλαδή πάνω από 40 για παράδειγμα ...και δεν έχουν τόσο χρόνο μπροστά τους για κάποια περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη  ...δεν ευνοούνται πουθενά...
Είναι πολύ απογοητευτικό να παλεύεις μια ζωή και να είσαι στα αζήτητα ενώ ξέρεις και το έχεις αποδείξει πως η εκπαίδευση είναι η μοναδική απασχόληση που σε γεμίζει και  έχεις 100% απόδοση ...
Θα μου πείτε πως μέχρι τα 40 , κανονικά πρέπει να έχει βρει μια άκρη ο καθένας. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Ο καθένας "κουβαλάει"  την προσωπική του ιστορία.

Ουφφ λίγο εκτός τόπου και χρόνου είμαι μάλλον. 
Σε αυτή την ...ζούγκλα που ζούμε δεν υπάρχει τόπος για δικαιοσύνη και για ιδεαλισμούς ..

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια.
Ο ανώτερος σκοπός όλων  αυτών των διαδικασιών,  υποτίθεται  (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή  συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι  είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά.
Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; 

υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε ::)

Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει  τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία  έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.

Συμφωνώ  μέχρι την τελευταία λέξη...
Και αφού μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια και θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δίνοντας ευκαιρίες σε όλους , προσέχοντας τους "αδύναμους " λίγο περισσότερο , δεν έχω πουθενά δει ένα κριτήριο που να αφορά την ηλικία. Όσοι είναι δηλαδή πάνω από 40 για παράδειγμα ...και δεν έχουν τόσο χρόνο μπροστά τους για κάποια περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη  ...δεν ευνοούνται πουθενά...
Είναι πολύ απογοητευτικό να παλεύεις μια ζωή και να είσαι στα αζήτητα ενώ ξέρεις και το έχεις αποδείξει πως η εκπαίδευση είναι η μοναδική απασχόληση που σε γεμίζει και  έχεις 100% απόδοση ...
Θα μου πείτε πως μέχρι τα 40 , κανονικά πρέπει να έχει βρει μια άκρη ο καθένας. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Ο καθένας "κουβαλάει"  την προσωπική του ιστορία.

Ουφφ λίγο εκτός τόπου και χρόνου είμαι μάλλον. 
Σε αυτή την ...ζούγκλα που ζούμε δεν υπάρχει τόπος για δικαιοσύνη και για ιδεαλισμούς ..

Παυλίνα αυτοί που είναι πάνω από 40 έχουν συνήθως προυπηρεσία (αν όχι κ επιμόρφωση)... σε σχέση με κάποιον που ειναι π.χ. 25.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182537
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 643
Σύνολο: 655

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.