0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είμαι εναντίον στο να πάνε μόνιμοι στα σδε αυτό που με βγάζει εκτός εαυτού και το βρίσκω απλά άκρως απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι πάνε άτομα-μόνιμοι με μηδενικά προσόντα και ικανότητες σε αυτά τα σχολεία, μονό και μονό επειδή έχουν την ιδιότητα του μονίμου και τα έχουν δηλώσει. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένας έλεγχος και κόφτης για το ποιος μόνιμος έχει τα κατάλληλα προσόντα να πάει να υποστηρίξει αυτά τα ταλαιπωρημένα σχολεία. Όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ των προσόντων των απλών μονίμων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικευμένων ωρομισθίων των σδε, φτάνει να κάνει κάποιος μια απλή σύγκριση μεταξύ των πινάκων κατάταξης των μεν και των δε για διαπιστώσει το χάος που υπάρχει. Ναι, το 80% των μονίμων όχι μόνο δεν έχει καμιά απολύτως επιμόρφωση και εξειδίκευση πάνω στα σδε, δεν ξέρει καν τι είναι τα σδε! Επιπλέον δημιουργούν δυσεπίλυτα προβλήματα και καταστρέφουν το έργο των σδε.
Δεν αναφέρομαι σε σένα, ούτε γενίκευσα. Είναι προφανές νομίζω. Συμβαίνει και αυτό όμως σε κάποιους.
Η Mirto1987 ανέφερε ότι " Ενώ ο ωρομίσθιος ΄πληρωνεται όσες ώρες κάνει και κανενα χρόνο αργότερα!!!! Do the Math" το οποίο είναι αλήθεια, ενώ εσύ απάντησες ότι είναι μισή αλήθεια.Εγώ απλά ενίσχυσα το δίκιο της κοπέλας. Αφού δυο τρεις εξαιρέσεις δεν καθιστούν μια αλήθεια μισή
Sgdoup δεν θα σχολιάσω το σχεδόν εκτός θέματος υστερικό παραλήρημα σου, που αναδεικνύει κάποια εσωτερικά θέματα σου, που μάλλον τα οποία χρήζουν βοήθειας και αντιμετώπισης. Αλλά για να είμαι δίκαιος πρέπει να παραδεχτώ ότι όντως οι 2-3 παλιοί μόνιμοι στα σδε προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν αυτά τα σχολεία λειτουργικά. Όμως αυτοί έχουν κάνει πολλές επιμορφώσεις και βρίσκονται εκεί γιατί πραγματικά ΘΕΛΟΥΝ να προσφέρουν. Εν αντιθέσει, με την αγέλη των νεοφερμένων μονίμων που είναι παντελώς αδιάφοροι και το μόνο που προσφέρουν είναι προβλήματα και αρνητική διάθεση. Αυτό που έχω να προτείνω είναι να υπάρχουν κοινοί πίνακες με κοινή σειρά μεταξύ των μονίμων και των μη μονίμων που επιθυμούν να προσφέρουν στα σδε. Εκεί να σας δω επί ίσοις όροις.
Αυτά που γραφείς, αν ευσταθούν, είναι ποινικά αδικήματα και πρέπει να κάνεις καταγγελία αλλιώς είναι συκοφαντίες και είσαι συνένοχος, δεν είναι επιχειρήματα. Απλά ξαναλέω και τονίζω: Αυτό που έχω να προτείνω είναι να υπάρχουν κοινοί πίνακες με κοινή σειρά μεταξύ των μονίμων και των μη μονίμων που επιθυμούν να προσφέρουν στα σδε. Εκεί να σας δω επί ίσοις όροις.Επιπλέον χρειάζεται αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα και απομάκρυνση όσων δεν προσφέρουν είτε μόνιμων είτε ωρομίσθιων. Δεν το συνεχίζω γιατί είναι εκτός θέματος το όλο ζήτημα.
Έλα ρε φίλε μου. Σοβαρά ε? Πέφτεις από τα σύνεφα? Δεν τα γνωρίζεις αυτά? Δεν με εκπλήσσει που κάθε χρόνο διορίζεστε όλο και πιο αργά, με τα μυαλά που έχετε κάποιοι. ΞΥΠΝΗΣΤΕ. Τα παραγματικά σας προβλήματα είναι δύο: Ότι δεν υπάρχει και δεν χρησιμοποιείται μητρώο εκπαιδευτών ΣΔΕ (έστω μέσω του ΕΟΠΠΕΠ) και ότι δεν στελεχώνουν έγκαιρα τα σχολεία, από Σεπτέμβρη όπως θα έπρεπε.Θα έπρεπε να τα διεκδικείται δυναμικά, σε συνεργασία μάλιστα με τους μόνιμους. Αντ' αυτού το μόνο που κάνετε είναι να το παίζετε υπερεπιστήμονες και να διαλαλείται το πόσο ανώτεροι είσαστε από τους συναδέλφους σας. Και αυτό μέσω πληκτρολογίου. Τίποτε άλλο δεν κάνετε.
Νιώθω ότι το πρόβλημα στελέχωσης των ΣΔΕ είναι δυσεπίλυτο ως έχει, και ότι όλες οι πλευρές έχουν τα δίκια τους. Οι μόνιμοι δεν έχουν πολλά τυπικά προσόντα γιατί τη δεκαετία του 80 που σπούδαζαν διορίζονταν πιο εύκολα οπότε δεν ήταν απαραίτητο να κάνουν 2 μάστερ και 3 ξένες γλώσσες. Και βεβαίως η μονιμότητα λειτουργεί ή μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά/αποτρεπτικά προς περαιτέρω επιμόρφωση. Από την άλλη, εμείς οι ωρομίσθιοι, σπουδάσαμε γιατί το σύστημα έχει ανοίξει, η εκπαίδευση δεν είναι πια για λίγους, σπουδάσαμε γιατί μας αρέσει, σπουδάσαμε για να βρούμε μια καλή δουλειά, επειδή ξέρουμε ότι με απλό πτυχίο και lower δεν πάμε πουθενά (ακόμα και με δύο μπαρμπάδες στην Κορώνη), σπουδάσαμε επειδή οι βολεμένοι γονείς μας που ευθύνονται εν μέρει για τη σημερινή κρίση, που κατέστρεψαν τη σημερινή γενιά απομυζώντας αδίκως τους 14 παχυλούς μισθούς τους για δεκαετίες (γενικά μιλάω) και τους διέθεταν για να μας συντηρούν μέχρι τα 30 (με τη φωτεινή εξαίρεση των εργαζόμενων από ανάγκη φοιτητών) έβαλαν τις πλάτες για πολλές σπουδές. Με όλα τα παραπάνω θέλω να πω ότι αν θεωρητικά υπάρχουν δύο γενιές στα ΣΔΕ, οι ωρομίσθιοι (πιο νέοι) και οι μόνιμοι (πιο παλιοί) είναι και οι δύο προϊόντα της εποχής τους. Ποια η πιθανότητα να κάνω διδακτορικό αν διοριστώ μόνιμος στα 22; σημ.: τα παραπάνω χαρακτηριστικά των νέων και των παλαιών που περιγράφω είναι ιδεοτυπικά και ουχί προσωπικά.Όταν λοιπόν έχουμε ένα τέτοιο πρόβλημα και επειδή η συζήτηση είναι ατέρμονη για το ποιος το έχει μεγαλύτερο...το βιογραφικό και ποιανού είναι ποιοτικότερο το βιογραφικό, καλό θα ήταν να κοιτάξουμε να θέσουμε τις βάσεις για τη δημιουργία νέων όρων ενός προβλήματος που μπορεί να επιλυθεί. Αντί να τσακωνόμαστε για την υφιστἀμενη κατάσταση, να δημιουργήσουμε μια νέα κατάσταση. Και καταλήγω εκεί που από ώρα θέλω:Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ; Γιατί όχι να περάσουν τα ΣΔΕ στον κρατικό προϋπολογισμό ή τέλος πάντων σε ένα καθεστώς εξασφαλισμένης χρηματοδότησης;Γιατί όχι δημιουργία και άλλων 100 ΣΔΕ; Είδαμε πώς ένας ντὀπιος υφυπουργός φύτεψε 5 ΣΔΕ στη συμπρωτεύουσα, σχεδόν πιο πολλά από την Αττική. Με κατάλληλο σχεδιασμό προκύπτουν παντού ανάγκες και δημιουργούνται νέες. Στο ΕΑΠ κάνουν 40.000 ενήλικες αίτηση το χρόνο. Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ και χωριστός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τη στελέχωσή τους; Γιατί όχι και λύκειο ΣΔΕ; Αυτά θα έπρεπε να μας απασχολούν. Και όσοι πιστοί ας προσέλθουν.