*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2982107 φορές)

georgia06 και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν είμαι εναντίον στο να πάνε μόνιμοι στα σδε αυτό που με βγάζει εκτός εαυτού και το βρίσκω απλά άκρως απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι πάνε άτομα-μόνιμοι με μηδενικά προσόντα και ικανότητες σε αυτά τα σχολεία, μονό και μονό επειδή έχουν την ιδιότητα του μονίμου και τα έχουν δηλώσει.

Δεν υπάρχει δηλαδή κανένας έλεγχος και κόφτης για το ποιος μόνιμος έχει τα κατάλληλα προσόντα να πάει να υποστηρίξει αυτά τα ταλαιπωρημένα σχολεία.

Όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ των προσόντων των απλών μονίμων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικευμένων ωρομισθίων των σδε, φτάνει να κάνει κάποιος μια απλή σύγκριση μεταξύ των πινάκων κατάταξης των μεν και των δε για διαπιστώσει το χάος που υπάρχει.

Ναι, το 80% των μονίμων όχι μόνο δεν έχει καμιά απολύτως επιμόρφωση και εξειδίκευση πάνω στα σδε, δεν ξέρει καν τι είναι τα σδε! Επιπλέον δημιουργούν δυσεπίλυτα προβλήματα και καταστρέφουν το έργο των σδε.

Αν και λες μερικά καλά πράγματα, ειδικά στο τέλος, του άλλαξες τα φώτα.
Χαώδης διαφορά υπάρχει σίγουρα στα προσόντα των μόνιμων και ωρομίσθιων. Και αναφέρομαι στην ποιότητα.
Πλέον και με βαθμό κάτω από τη βάση περνάει κάποιος Πανεπιστήμιο και στο τέλος παίρνει πτυχίο ενώ με το ζόρι ξέρει την προπαίδεια. Παίρνει επίσης μεταπτυχιακό χωρίς να ξέρει ούτε τα βασικά του τομέα του. Παλαιότερα δεν υπήρχε αυτό το εμπόριο πτυχίων με τους τεράστιους τζίρους, ούτε και τα αμέτρητα φοιτητικά φροντιστήρια που ξεσκίζονται στη δουλειά, πουλώντας εργασίες και διπλωματικές. Έπρεπε να είναι κάποιος στο top 10% για να περάσει κάποιος το κατώφλι του Πανεπιστημίου. Χαώδης η διαφορά λοιπόν. Μην πιάσουμε τα γελοία σεμινάρια των ΚΕΚ που κυνηγάνε μόνο λεφτά.

Όσο για την καταστροφή των ΣΔΕ και τα δυσεπίλυτα προβλήματα, μπορεί κάποιος εύκολα να καταλάβει τι συμβαίνει αν συγκρίνει τη λειτουργία τους, πριν και μετά την πρόσληψη των ωρομίσθιων. Αρκετοί από τους ωρομίσθιους είναι μόνο για χαβαλέ και είναι παντελώς ακατάλληλοι να κάνουν σοβαρό μάθημα. Χαλάνε το σχολείο που κρατούν με νύχια και με δόντια οι 2-3 αποσπασμένοι του κάθε σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Δεν αναφέρομαι σε σένα, ούτε γενίκευσα. Είναι προφανές νομίζω. Συμβαίνει και αυτό όμως σε κάποιους.

Η Mirto1987 ανέφερε ότι " Ενώ ο ωρομίσθιος ΄πληρωνεται όσες ώρες κάνει και κανενα χρόνο αργότερα!!!! Do the Math"  το οποίο είναι αλήθεια,  ενώ  εσύ απάντησες ότι είναι μισή αλήθεια.
Εγώ απλά ενίσχυσα το δίκιο της κοπέλας.  Αφού δυο τρεις εξαιρέσεις δεν καθιστούν μια αλήθεια μισή  ;)
 

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ας χαλαρώσουμε όλοι λίγο και ας σεβαστούμε τουλάχιστον το τόπικ και αυτούς που μπαίνουν να μάθουν για αυτό!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η Mirto1987 ανέφερε ότι " Ενώ ο ωρομίσθιος ΄πληρωνεται όσες ώρες κάνει και κανενα χρόνο αργότερα!!!! Do the Math"  το οποίο είναι αλήθεια,  ενώ  εσύ απάντησες ότι είναι μισή αλήθεια.
Εγώ απλά ενίσχυσα το δίκιο της κοπέλας.  Αφού δυο τρεις εξαιρέσεις δεν καθιστούν μια αλήθεια μισή  ;)

Δεν είπα ότι είναι ο κανόνας, αλλά αν θέλεις να πιστεύεις ότι σε 1 χρόνο εγώ έπεσα σε όλες τις ελάχιστες 2-3 εξαιρέσεις που υπάρχουν, μπορείς να το πιστεύεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τέτοιο κόμπλεξ και ζόρι απο τους γνωστούς 2 που γίνανε 3 για να πείσουν τον κοσμο οτι αξίζουν τα λεφτά  που παίρνουν ειναι πρωτοφανές. Και μάλιστα σε θεμα που δεν τους αφορά. Αφήστε ρε παιδια τον κοςμο να εχει την άποψη του. Ξερει τι γινεται ο κοσμος από εσάς μέσα στο σχολείο σας.
Βγήκαν στα κανάλια μαθητές των ΣΔΕ και σας έκαναν ρόμπα.
 ;)

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Sgdoup δεν θα σχολιάσω το σχεδόν εκτός θέματος υστερικό παραλήρημα σου, που αναδεικνύει κάποια εσωτερικά θέματα σου, που μάλλον τα οποία χρήζουν βοήθειας και αντιμετώπισης.

Αλλά για να είμαι δίκαιος πρέπει να παραδεχτώ ότι όντως οι 2-3 παλιοί μόνιμοι στα σδε προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν αυτά τα σχολεία λειτουργικά. Όμως αυτοί έχουν κάνει πολλές επιμορφώσεις και βρίσκονται εκεί γιατί πραγματικά ΘΕΛΟΥΝ να προσφέρουν.

Εν αντιθέσει, με την αγέλη των νεοφερμένων μονίμων που είναι παντελώς αδιάφοροι και το μόνο που προσφέρουν είναι προβλήματα και αρνητική διάθεση. 

Αυτό που έχω να προτείνω είναι να υπάρχουν κοινοί πίνακες με κοινή σειρά μεταξύ των μονίμων και των μη μονίμων που επιθυμούν να προσφέρουν στα σδε. Εκεί να σας δω επί ίσοις όροις.

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Sgdoup δεν θα σχολιάσω το σχεδόν εκτός θέματος υστερικό παραλήρημα σου, που αναδεικνύει κάποια εσωτερικά θέματα σου, που μάλλον τα οποία χρήζουν βοήθειας και αντιμετώπισης.

Αλλά για να είμαι δίκαιος πρέπει να παραδεχτώ ότι όντως οι 2-3 παλιοί μόνιμοι στα σδε προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν αυτά τα σχολεία λειτουργικά. Όμως αυτοί έχουν κάνει πολλές επιμορφώσεις και βρίσκονται εκεί γιατί πραγματικά ΘΕΛΟΥΝ να προσφέρουν.

Εν αντιθέσει, με την αγέλη των νεοφερμένων μονίμων που είναι παντελώς αδιάφοροι και το μόνο που προσφέρουν είναι προβλήματα και αρνητική διάθεση. 

Αυτό που έχω να προτείνω είναι να υπάρχουν κοινοί πίνακες με κοινή σειρά μεταξύ των μονίμων και των μη μονίμων που επιθυμούν να προσφέρουν στα σδε. Εκεί να σας δω επί ίσοις όροις.

Παραλήρημα είναι κάτι που είναι γεμάτο χαρακτηρισμούς και στο οποίο δεν υπάρχει καμία επιχειρηματολογία.
Μπορείς να ξαναδιαβάσεις τα μηνύματα σου, όπως και του συναδέλφου σου jimpapas από πανω, αν θέλεις να καταλάβεις τι σημαίνει παραλήρημα.

Ποιο είναι εκτός θέματος που λες; Ότι τα δήθεν πολυπροσόντα που έχεις εσύ και χιλιάδες άλλοι σαν εσένα, στην πράξη δεν έχουν σχεδόν κανένα ουσιαστικό αντίκρισμα;
Φίλος με φοιτητικό φροντιστήριο μου έλεγε προχθές ότι έχει να παραδώσει 70 εργασίες μεταπτυχιακές και προπτυχιακές μέσω Internet.
Το γράφω και ολογράφως: ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ.
Και μιλάμε για ένα μόνο φροντιστήριο για χρονικό διάστημα λίγων ημερών.
Τι έχεις να πεις για τα χαμηλού επιπέδου πολυπροσόντα που διαθέτουν οι ΠΑΝΤΕΣ πλέον και αποκτούν με λίγο κόπο και αρκετό χρήμα?
Τι έχεις να πεις για τα σεμινάρια της πλάκας που διαθέτετε οι περισσότεροι εδώ μέσα και παριστάνετε τους υπερπολυπροσοντούχους? 400-500 ώρες βεβαιώσεις για δουλειά λίγων ωρών. Και αυτό ψέμα είναι ε?
Οι δικές σου ώρες από πού είναι? Από την ΕΕΕ που δεν κάνουν όλοι μικροδιδασκαλία και έχουν προεκτυπώσει τις βεβεαίωσεις ή μήπως από το ΚΕΚ Όραμα που είναι πιο κιμπάρηδες και me 400 Ευρώ τα στέλνουν με courier?
Εντάξει ξέρω. Εκτός θέματος παραλήρημα και αυτό, ανάξιο απάντησης.

Εντάξει τι να πεις και εσύ. Θα το χαρακτηρίσεις παραλήρημα και εκτός θέματος και τελείωσε.
Και θα συνεχίσεις να  ζεις με την φαντασίωση ότι θα υπάρξουν κοινοί πίνακες.
Κατά τα άλλα οι άλλοι χρήζουν βοήθειας  ;D

Η αλήθεια είναι ότι αν είχατε τις μισές ικανότητες από όσες διαλαλείτε ότι έχετε, θα κάνατε κάτι άλλο και δεν θα παρακαλούσατε για λίγες ώρες στα ΣΔΕ. Αυτή είναι η αλήθεια και η αλήθεια πάντα πονάει κάποιους και ειδικά κάποιους "υπερπολυπροσοντούχους επιστήμονες".

Αυτά. Και αρνούμαι πλέον να απαντήσω σε μηνύματα που έχουν μόνο χαρακτηρισμούς και στερούνται στοιχειώδους επιχειρηματολογίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 12:15:12 μμ από sgdoup »

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Αυτά που γραφείς, αν ευσταθούν, είναι ποινικά αδικήματα και πρέπει να κάνεις καταγγελία αλλιώς είναι συκοφαντίες και είσαι συνένοχος, δεν είναι επιχειρήματα.

Απλά ξαναλέω και τονίζω:

Αυτό που έχω να προτείνω είναι να υπάρχουν κοινοί πίνακες με κοινή σειρά μεταξύ των μονίμων και των μη μονίμων που επιθυμούν να προσφέρουν στα σδε. Εκεί να σας δω επί ίσοις όροις.

Επιπλέον χρειάζεται αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα και απομάκρυνση όσων δεν προσφέρουν είτε μόνιμων είτε ωρομίσθιων.

Δεν το συνεχίζω γιατί είναι εκτός θέματος το όλο ζήτημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2016, 01:06:29 μμ από balaoutis »

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κι ομως ειναι η ακριβής έννοια του παραληρήματος και του κομπλεξ κατωτεροτητας.  :)

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτά που γραφείς, αν ευσταθούν, είναι ποινικά αδικήματα και πρέπει να κάνεις καταγγελία αλλιώς είναι συκοφαντίες και είσαι συνένοχος, δεν είναι επιχειρήματα.

Απλά ξαναλέω και τονίζω:

Αυτό που έχω να προτείνω είναι να υπάρχουν κοινοί πίνακες με κοινή σειρά μεταξύ των μονίμων και των μη μονίμων που επιθυμούν να προσφέρουν στα σδε. Εκεί να σας δω επί ίσοις όροις.

Επιπλέον χρειάζεται αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα και απομάκρυνση όσων δεν προσφέρουν είτε μόνιμων είτε ωρομίσθιων.

Δεν το συνεχίζω γιατί είναι εκτός θέματος το όλο ζήτημα.

Έλα ρε φίλε μου. Σοβαρά ε? Πέφτεις από τα σύνεφα? Δεν τα γνωρίζεις αυτά?

Δεν με εκπλήσσει που κάθε χρόνο διορίζεστε όλο και πιο αργά, με τα μυαλά που έχετε κάποιοι.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ. Τα παραγματικά σας προβλήματα είναι δύο: Ότι δεν υπάρχει και δεν χρησιμοποιείται μητρώο εκπαιδευτών ΣΔΕ (έστω μέσω του ΕΟΠΠΕΠ) και ότι δεν στελεχώνουν έγκαιρα τα σχολεία, από Σεπτέμβρη όπως θα έπρεπε.
Θα έπρεπε να τα διεκδικείται δυναμικά, σε συνεργασία μάλιστα με τους μόνιμους.

Αντ' αυτού το μόνο που κάνετε είναι να το παίζετε υπερεπιστήμονες και να διαλαλείται το πόσο ανώτεροι είσαστε από τους συναδέλφους σας. Και αυτό μέσω πληκτρολογίου. Τίποτε άλλο δεν κάνετε.

Βάλτε το τραγουδάκι "Πρόβατα ξυπνάτε" και συνεχίστε τις φαντασιώσεις σας.
Και τόσο που ασχολήθηκα τον χρόνο μου έχασα. Τα ξαναλέμε του χρόνου που θα σας προσλάβουν κατά την πρωτομαγιά, με τα μυαλά που κουβαλάτε.

Κι ομως ειναι η ακριβής έννοια του παραληρήματος και του κομπλεξ κατωτεροτητας.  :)
;D ;D ;D ;D ;D Νά σαι καλά φίλε. Σε ευχαριστώ πολύ. Το γέλιο δίνει υγεία. ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο διορισμένος μόνιμος καθηγητής γυμνασίου λυκείου δεν εχει καμια δουκεια να κάνει μαθημα απο ρουσφέτι στα ΣΔΕ και στα ΙΕΚ. Όταν θα φανε την καταγγελία τους οι ειδήμονες στην ευρωπαϊκή ένωση θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει.

Αποσυνδεδεμένος pskouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 411
    • Προφίλ
Έλα ρε φίλε μου. Σοβαρά ε? Πέφτεις από τα σύνεφα? Δεν τα γνωρίζεις αυτά?

Δεν με εκπλήσσει που κάθε χρόνο διορίζεστε όλο και πιο αργά, με τα μυαλά που έχετε κάποιοι.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ. Τα παραγματικά σας προβλήματα είναι δύο: Ότι δεν υπάρχει και δεν χρησιμοποιείται μητρώο εκπαιδευτών ΣΔΕ (έστω μέσω του ΕΟΠΠΕΠ) και ότι δεν στελεχώνουν έγκαιρα τα σχολεία, από Σεπτέμβρη όπως θα έπρεπε.
Θα έπρεπε να τα διεκδικείται δυναμικά, σε συνεργασία μάλιστα με τους μόνιμους.

Αντ' αυτού το μόνο που κάνετε είναι να το παίζετε υπερεπιστήμονες και να διαλαλείται το πόσο ανώτεροι είσαστε από τους συναδέλφους σας. Και αυτό μέσω πληκτρολογίου. Τίποτε άλλο δεν κάνετε.

Βάλτε το τραγουδάκι "Πρόβατα ξυπνάτε" και συνεχίστε τις φαντασιώσεις σας.
Και τόσο που ασχολήθηκα τον χρόνο μου έχασα. Τα ξαναλέμε του χρόνου που θα σας προσλάβουν κατά την πρωτομαγιά, με τα μυαλά που κουβαλάτε.
 ;D ;D ;D ;D ;D Νά σαι καλά φίλε. Σε ευχαριστώ πολύ. Το γέλιο δίνει υγεία. ;D ;D ;D
Δουλεύω 6 χρονιά στα ΣΔΕ και την κάνω μόνο γιατί μου αρέσει (τα χρήματα είναι αστεία)
Η αλήθεια είναι ότι είναι 2η -3η  δουλειά για μένα αλλά και για την πλειοψηφία των ωρομισθίων που δουλεύουν εκεί.
Η αλήθεια επίσης είναι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ μόνιμος δεν ενδιαφέρθηκε για εμάς όλα αυτά τα χρονιά. Τους είχαμε πει για το ΤΕΒΕ, ότι πληρωνόμασταν 1 χρόνο μετά, κλπ και δεν ίδρωσε σε κανέναν το αυτάκι τους. Υπήρχαν επίσης περιπτώσεις οπού μας θεωρούσαν Β κατηγορίας.
Όλα αυτά τα χρόνια έχω δουλέψει με αρκετά κάλους μόνιμους(3 άτομα) αλλά και ωρομίσθιους. Μακράν όμως αρκετοί μόνιμοι (5-6) δεν ήξεραν που βρίσκονταν και τι έκαναν. Αυτό δεν ίσχυε για τους ωρομίσθιους (Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι δουλεύουμε σχεδόν όλοι αρκετά χρόνια.
Και επειδή μου αρέσει να μιλάω με νούμερα, δες λίγο τις πληρωμές μας να δεις πόσοι έχουν μεταπτυχιακό και διδακτορικό και πόσοι έχουν από τους μόνιμους;. Πιστεύεις αλήθεια ότι ένας ωρομίσθιος που βγάζει 2-3 χιλιάρικα το χρόνο έχει να δώσει χρήματα για να του κάνουν τις εργασίες κλπ. Αντίθετα εμένα (δουλεύω σε κάποιο ΑΕΙ) με έχουν προσεγγίσει πάρα πολύ μεγάλος αριθμός μονίμων (γιατί αυτοί έχουν να πληρώσουν) για να τους γράψω διατριβές κλπ (εγώ δεν κάνω τέτοια).
Το κακό με τους μόνιμους είναι ότι αρκετοί από αυτούς αρνούνται πεισματικά να εξελιχθούν, να μάθουν κάτι παραπάνω, κάτι νέο και το σημαντικότερο είναι ότι δεν έχουν συνειδητοποιήσει τι επικρατεί έξω αφού βρίσκονται στην ασφάλεια που τους προσφέρει ο διορισμός τους.
Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που ξέρω θα μπορούσαν να σταθούν ως ωρομίσθιοι ή στον ιδιωτικό τομέα.

Αποσυνδεδεμένος primus inter pares

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Νιώθω ότι το πρόβλημα στελέχωσης των ΣΔΕ είναι δυσεπίλυτο ως έχει, και ότι όλες οι πλευρές έχουν τα δίκια τους. Οι μόνιμοι δεν έχουν πολλά τυπικά προσόντα γιατί τη δεκαετία του 80 που σπούδαζαν διορίζονταν πιο εύκολα οπότε δεν ήταν απαραίτητο να κάνουν 2 μάστερ και 3 ξένες γλώσσες. Και βεβαίως η μονιμότητα λειτουργεί ή μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά/αποτρεπτικά προς περαιτέρω επιμόρφωση. Από την άλλη, εμείς οι ωρομίσθιοι, σπουδάσαμε γιατί το σύστημα έχει ανοίξει, η εκπαίδευση δεν είναι πια για λίγους, σπουδάσαμε γιατί μας αρέσει, σπουδάσαμε για να βρούμε μια καλή δουλειά, επειδή ξέρουμε ότι με απλό πτυχίο και lower δεν πάμε πουθενά (ακόμα και με δύο μπαρμπάδες στην Κορώνη), σπουδάσαμε επειδή οι βολεμένοι γονείς μας που ευθύνονται εν μέρει για τη σημερινή κρίση, που κατέστρεψαν τη σημερινή γενιά απομυζώντας αδίκως τους 14 παχυλούς μισθούς τους για δεκαετίες (γενικά μιλάω) και τους διέθεταν για να μας συντηρούν μέχρι τα 30 (με τη φωτεινή εξαίρεση των εργαζόμενων από ανάγκη φοιτητών) έβαλαν τις πλάτες για πολλές σπουδές. Με όλα τα παραπάνω θέλω να πω ότι αν θεωρητικά υπάρχουν δύο γενιές στα ΣΔΕ, οι ωρομίσθιοι (πιο νέοι) και οι μόνιμοι (πιο παλιοί) είναι και οι δύο προϊόντα της εποχής τους. Ποια η πιθανότητα να κάνω διδακτορικό αν διοριστώ μόνιμος στα 22; σημ.: τα παραπάνω χαρακτηριστικά των νέων και των παλαιών που περιγράφω είναι ιδεοτυπικά και ουχί προσωπικά.
Όταν λοιπόν έχουμε ένα τέτοιο πρόβλημα και επειδή η συζήτηση είναι ατέρμονη για το ποιος το έχει μεγαλύτερο...το βιογραφικό  και ποιανού είναι ποιοτικότερο το βιογραφικό, καλό θα ήταν να κοιτάξουμε να θέσουμε τις βάσεις για τη δημιουργία νέων όρων ενός προβλήματος που μπορεί να επιλυθεί. Αντί να τσακωνόμαστε για την υφιστἀμενη κατάσταση, να δημιουργήσουμε μια νέα κατάσταση. Και καταλήγω εκεί που από ώρα θέλω:Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ; Γιατί όχι να περάσουν τα ΣΔΕ στον κρατικό προϋπολογισμό ή τέλος πάντων σε ένα καθεστώς εξασφαλισμένης χρηματοδότησης;Γιατί όχι δημιουργία και άλλων 100 ΣΔΕ; Είδαμε πώς ένας ντὀπιος υφυπουργός φύτεψε 5 ΣΔΕ στη συμπρωτεύουσα, σχεδόν πιο πολλά από την Αττική. Με κατάλληλο σχεδιασμό προκύπτουν παντού ανάγκες και δημιουργούνται νέες. Στο ΕΑΠ κάνουν 40.000 ενήλικες αίτηση το χρόνο. Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ και χωριστός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τη στελέχωσή τους; Γιατί όχι και λύκειο ΣΔΕ; Αυτά θα έπρεπε να μας απασχολούν. Και όσοι πιστοί ας προσέλθουν.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Νιώθω ότι το πρόβλημα στελέχωσης των ΣΔΕ είναι δυσεπίλυτο ως έχει, και ότι όλες οι πλευρές έχουν τα δίκια τους. Οι μόνιμοι δεν έχουν πολλά τυπικά προσόντα γιατί τη δεκαετία του 80 που σπούδαζαν διορίζονταν πιο εύκολα οπότε δεν ήταν απαραίτητο να κάνουν 2 μάστερ και 3 ξένες γλώσσες. Και βεβαίως η μονιμότητα λειτουργεί ή μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά/αποτρεπτικά προς περαιτέρω επιμόρφωση. Από την άλλη, εμείς οι ωρομίσθιοι, σπουδάσαμε γιατί το σύστημα έχει ανοίξει, η εκπαίδευση δεν είναι πια για λίγους, σπουδάσαμε γιατί μας αρέσει, σπουδάσαμε για να βρούμε μια καλή δουλειά, επειδή ξέρουμε ότι με απλό πτυχίο και lower δεν πάμε πουθενά (ακόμα και με δύο μπαρμπάδες στην Κορώνη), σπουδάσαμε επειδή οι βολεμένοι γονείς μας που ευθύνονται εν μέρει για τη σημερινή κρίση, που κατέστρεψαν τη σημερινή γενιά απομυζώντας αδίκως τους 14 παχυλούς μισθούς τους για δεκαετίες (γενικά μιλάω) και τους διέθεταν για να μας συντηρούν μέχρι τα 30 (με τη φωτεινή εξαίρεση των εργαζόμενων από ανάγκη φοιτητών) έβαλαν τις πλάτες για πολλές σπουδές. Με όλα τα παραπάνω θέλω να πω ότι αν θεωρητικά υπάρχουν δύο γενιές στα ΣΔΕ, οι ωρομίσθιοι (πιο νέοι) και οι μόνιμοι (πιο παλιοί) είναι και οι δύο προϊόντα της εποχής τους. Ποια η πιθανότητα να κάνω διδακτορικό αν διοριστώ μόνιμος στα 22; σημ.: τα παραπάνω χαρακτηριστικά των νέων και των παλαιών που περιγράφω είναι ιδεοτυπικά και ουχί προσωπικά.
Όταν λοιπόν έχουμε ένα τέτοιο πρόβλημα και επειδή η συζήτηση είναι ατέρμονη για το ποιος το έχει μεγαλύτερο...το βιογραφικό  και ποιανού είναι ποιοτικότερο το βιογραφικό, καλό θα ήταν να κοιτάξουμε να θέσουμε τις βάσεις για τη δημιουργία νέων όρων ενός προβλήματος που μπορεί να επιλυθεί. Αντί να τσακωνόμαστε για την υφιστἀμενη κατάσταση, να δημιουργήσουμε μια νέα κατάσταση. Και καταλήγω εκεί που από ώρα θέλω:Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ; Γιατί όχι να περάσουν τα ΣΔΕ στον κρατικό προϋπολογισμό ή τέλος πάντων σε ένα καθεστώς εξασφαλισμένης χρηματοδότησης;Γιατί όχι δημιουργία και άλλων 100 ΣΔΕ; Είδαμε πώς ένας ντὀπιος υφυπουργός φύτεψε 5 ΣΔΕ στη συμπρωτεύουσα, σχεδόν πιο πολλά από την Αττική. Με κατάλληλο σχεδιασμό προκύπτουν παντού ανάγκες και δημιουργούνται νέες. Στο ΕΑΠ κάνουν 40.000 ενήλικες αίτηση το χρόνο. Γιατί όχι οργανικές θέσεις στα ΣΔΕ και χωριστός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τη στελέχωσή τους; Γιατί όχι και λύκειο ΣΔΕ; Αυτά θα έπρεπε να μας απασχολούν. Και όσοι πιστοί ας προσέλθουν.

Πολύ σωστός/ή ο φίλος/η.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.