0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδη θα με συμβουλευατε να μη πω τιποτα στη δασκαλα μας ;;και να αγνοω την γκρινια του μικρου μου..οκ ευχαριστω πολυ παιδια να στε καλα!! α! οταν τη ρωτησα για το προγραμμα και τους σκοπους μου απαντησε οτι δεν υπαρχει για το νηπιαγωγειο(βεβαια θεωρησα οτι μαλλον δεν καταλαβε γιατι εκεινη την ωρα ερχονταν τα πιτσιρικια )ετσι λοιπον εφυγα για μην ενοχλησω,την αλλη εβδομαδα εχουμε συγκεντρωση γονεων και ειχα σκοπο να το θιξω εκει το θεμα ...
Το νηπιαγωγείο λειτουργεί διαφοερτικά από όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης.Αρχικά δεν υπάρχει ύλη που πρέπει να βγει, όπως υπάρχει στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Υπάρχουν γενικές κατευθυντήριες γραμμές (Μπορείς να δεις το διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών και τον οδηγό νηπιαγωγού) και από εκεί και πέρα η κάθε νηπιαγωγός κάνει τη δουλειά της όπως θέλει μέσα στην τάξη. Θέτει στόχους ανάλογα με τα παιδιά που έχει στην τάξη και ανάλογα με τις δυνατότητες τους.Όσο για τα ποιήματα.... Η 28η είναι πολύ κοντά στην έναρξη του σχολέιου. Η δυναμική της τάξης δεν έχε φανεί ακόμα, τα παιδιά δεν έχουν εξοικειωθεί μεταξύ τους και με τη νηπαιγωγό. Δεν είναι συνήθως έτοιμα να πουν ένα ποιήμα μπροστά σε γονείς και πολλές φορές ούτε καν μπροστά στους συμμαθητές τους. Μπορεί το δικό σου παιδί να μην έχει απολύτως κανένα πρόβλημα (και μπράβο του), αλλά η νηπιαγωγός βλέπει την ομάδα των παιδιών και τη λειτουργία της. Άλλωστε στο νηπιαγωγείο οι γιοερτές δεν είνι αυποχρεωτικές αλλά στην ευχέρεια της νηπιαγωγού αν θα θα πραγματοποιηθούν. Υποχρεωτικό, όμως, είναι να αναφερθεί το νόημα της ημέρας στα παιδιά....Τέλος, αυτό που σε σένα και στο παιδί μπορεί να φαίνεται ως ζωγραφική, μπορεί κάλλιστα να είναι μια πολύ ωραία εκπαιδυετική δραστηριότητα.... π.χ. Μια ζωγραφιά της οικογένειας, μπορεί να προκαλέσει τερ΄παστια συζήτηση και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων για τη δομή της οικογένειας, για τους κανόνες, τη μορφή κλπ κλπ κλπ Μια κατασκευή, μπορεί να περιλαμβάνει στόχους λεπτής κινητικότητας, μαθηματικών, επικοινωνίας κλπ.....
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ...ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ...ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕς ΚΑΙ ΟΡΙΑ...ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ....ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ...ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΥΟΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ...
Παράθεση από: Αναστασια 76 στις Νοεμβρίου 01, 2011, 03:26:57 pmΔηλαδη θα με συμβουλευατε να μη πω τιποτα στη δασκαλα μας ;;και να αγνοω την γκρινια του μικρου μου..οκ ευχαριστω πολυ παιδια να στε καλα!! α! οταν τη ρωτησα για το προγραμμα και τους σκοπους μου απαντησε οτι δεν υπαρχει για το νηπιαγωγειο(βεβαια θεωρησα οτι μαλλον δεν καταλαβε γιατι εκεινη την ωρα ερχονταν τα πιτσιρικια )ετσι λοιπον εφυγα για μην ενοχλησω,την αλλη εβδομαδα εχουμε συγκεντρωση γονεων και ειχα σκοπο να το θιξω εκει το θεμα ... Το νηπιαγωγείο λειτουργεί διαφοερτικά από όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης.Αρχικά δεν υπάρχει ύλη που πρέπει να βγει, όπως υπάρχει στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Υπάρχουν γενικές κατευθυντήριες γραμμές (Μπορείς να δεις το διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών και τον οδηγό νηπιαγωγού) και από εκεί και πέρα η κάθε νηπιαγωγός κάνει τη δουλειά της όπως θέλει μέσα στην τάξη. Θέτει στόχους ανάλογα με τα παιδιά που έχει στην τάξη και ανάλογα με τις δυνατότητες τους.Για παράδειγμα, εγώ θέλω από τα νήπια στο τέος της χρονιάς να μάθουν να γράφουν το όνομα τους (μετά το Πάσχα και με πεζά), να το αναγνωρίζουν, να γράφουν και να αναγνωρίζουν το όνομα 2-3 φίλων τους, να αντιγράφουν διάφορες λέξεις που θα τους δίνονται, να αναγνωρίζουν γράμματα του ονόματος τους μέσα σε άλλες λέξεις κλπ Στα μαθηματικά θέλω να ξέρουν τους αριθμούς (ποσότητα) 0-10, να κάνουν πράξεις στη δεκάδα (κάποια παιδιά καταφέρνουν και διαίρεση και πολλαπλασιασμό), να μάθουν μεγέθη κλπ μαθηματικές έννοιες. Μεγάλο βάρος δίνω και στη συμπεριφορά και στην εκμάθηση κανόνων συμπεριφοράς και στην κοινωνικοποίηση. π.χ πώς συμπεριφερόμαστε στους διάφορους χώρους (σχολέιο, μουσείο, ταχυδρομείο κλπ).Τώρα, οι δραστηριότητες είναι πάνω σε αυτούς τους στόχους και είναι κοινές για νήπια και προνήπια. Απλά από τα προνήπια έχω πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις. Δεν θα απαιτήσω από προνήπιο π.χ. να χρησιμοποιήσει πεζά γράμματα ή να αναγνωρίζει το όνομα του πριν το Πάσχα... Αν το κάνει φυσικά μπράβο του, αλλά δεν το ζητώ.Όσο για τα ποιήματα.... Η 28η είναι πολύ κοντά στην έναρξη του σχολέιου. Η δυναμική της τάξης δεν έχε φανεί ακόμα, τα παιδιά δεν έχουν εξοικειωθεί μεταξύ τους και με τη νηπαιγωγό. Δεν είναι συνήθως έτοιμα να πουν ένα ποιήμα μπροστά σε γονείς και πολλές φορές ούτε καν μπροστά στους συμμαθητές τους. Μπορεί το δικό σου παιδί να μην έχει απολύτως κανένα πρόβλημα (και μπράβο του), αλλά η νηπιαγωγός βλέπει την ομάδα των παιδιών και τη λειτουργία της. Άλλωστε στο νηπιαγωγείο οι γιοερτές δεν είνι αυποχρεωτικές αλλά στην ευχέρεια της νηπιαγωγού αν θα θα πραγματοποιηθούν. Υποχρεωτικό, όμως, είναι να αναφερθεί το νόημα της ημέρας στα παιδιά....Τέλος, αυτό που σε σένα και στο παιδί μπορεί να φαίνεται ως ζωγραφική, μπορεί κάλλιστα να είναι μια πολύ ωραία εκπαιδυετική δραστηριότητα.... π.χ. Μια ζωγραφιά της οικογένειας, μπορεί να προκαλέσει τερ΄παστια συζήτηση και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων για τη δομή της οικογένειας, για τους κανόνες, τη μορφή κλπ κλπ κλπ Μια κατασκευή, μπορεί να περιλαμβάνει στόχους λεπτής κινητικότητας, μαθηματικών, επικοινωνίας κλπ.....
Ο λόγος που το παιδί παραπονιέται πως βαριέται είναι διότι προωθείται πιθανώς η αντίληψη εμμέσως ακόμα και άθελά σας , ότι όσα γίνονται στο νηπιαγωγείο είναι ασήμαντα μπροστά στον συλλαβισμό και την αλφάβητο.
ΠαράθεσηΟ λόγος που το παιδί παραπονιέται πως βαριέται είναι διότι προωθείται πιθανώς η αντίληψη εμμέσως ακόμα και άθελά σας , ότι όσα γίνονται στο νηπιαγωγείο είναι ασήμαντα μπροστά στον συλλαβισμό και την αλφάβητο.Δεν ισχυει κατι τετοιο ισα ισα που οταν μιλαμε για το σχολειο "του"παντα δειχνω οτι θαυμαζω τη δασκαλα του και λεω οτι εκεινη ξερει περισσοτερα απο τη μαμα.Ρε κοριτσια δεν υποτιμω ΚΑΘΟΛΟΥ το εργο σας τουναντιον θα ελεγα..εγω δεν θα τα εβγαζα περα με τοσα πιτσιρικια ομολογω θα εφευγα τρεχοντας!!! Απλα ειπα και στο αρχικο μνμ οτι σχετικα με το ποιημα σε αλλα σχολεια τα παιδακια ειπαν.κα ι γενικοτερα ακουω οτι εχουν προχωρησει περισσοτερο ...βεβαια ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι δουλεια γινεται μες τη ταξη ουτε θελω να γινω μια αγχωτικη...ρωτησα ωστε να ξερω τι πρεπει να περιμενω φετος ,την αλλη εβδομαδα εχουμε συγκεντρωση θεωρησα λοιπον σωστο να σας ρωτησω πρωτα και μετα αν κρινω οτι δεν...να συζητησουμε το θεμα με την δασκαλα αυτο ολο... Οσο για τον μικρο μου ΠΟΤΕ δεν του ειπα ελα να μαθουμε κατι παντα εκεινος ερχοταν προκειμενου να βλεπει τηλεοραση η να κατι κατι ασχετο,περα απο το παιχνιδι, θεωρησα σωστο να εκμεταλλευτω αυτη τη φυσικη περιεργεια του...Επειδη λοιπον καταλαβα αργοτερα οτι εκανα χαζομαρα με την αλφαβητα,προσπαθω να επανορθωσω . τωρα πλεον οταν γραφει τις λεξουλες και με ρωταει του λεω το αλφα α κλπκλπ ετσι ευχομαι να διορθωσω τη χαζομαρα μου..παντως φαινεται οτι καταλαβαινει τι του λεω ... ;)οταν του λεω α και οχι πλεον αλφα!Και παλι χιλια ευχαριστω βρε κοριτσια!!