*

Αποστολέας Θέμα: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012  (Αναγνώστηκε 165675 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #756 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:05:46 μμ »
Διορθωνω διαγωνισματα β τριμηνου με 800 ευρω μισθο, με ενοικιο μακρια απο το σπιτι μου,με ανδρα χωρια,με επιθυμια να κανω καποτε οικογενεια και με συναδελφους που δεν κληθηκαν αναπληρωτες να με κοιτουν με μισο ματι για την τυχη μου!Δε θα παρω του χρονου.Θα προτιμησω να ζησω φτωχα γιατι πολλα κερδισα φετος!

πιό "πλούσια" θα ζήσεις  ;)  Αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο ή μάλλον δεν ειναι μονον αυτό.
Ειναι που περιμένουμε τη Ζ΄φάση και αναρωτιέμαι άραγε γιατί? Για 3 μηνες δουλειά και να εχω τη δικαιολογία (και αραγε σε ποιον? στους άλλους? στον εαυτό μου? πως ....δουλεψα! πως ειμαι "κατι", πως έκανα "κατι", πως δεν εμεινα στον "ασσο", μια επιφαση της αξιας μου της προσωπικης και της επαγγελματικης!

το ιδιο ισχυει και με τους ΣΤ΄φαση τοποθετημένους, Γελια και φιλιά και ανταλλαγες ευχων και μια ενορχηστρωση καλα φτιαγμενη απο το ψυχικο αποθεμα που ηρθε και "ανθισε"....και σε λιγο θα γυρισουμε παραπονουμενοι για να δουμε τελικα πως μαλλον δεν θα επρεπε να μας κοιτουν με μισο ματι οι "αλλοι" αλλα και πως σκυλακια ημασταν με το ξεροκομματο που μας πεταξαν οι αφέντες μας ,

Αυτο το "του χρόνου" χιλιαδες ειπωμενο απο πολλους θελω να το "δω"... γιατι πάω στοιχημα πως και του χρονου τα ιδια ακριβως θα λεμε. Τελικα ο Κορνήλιος Καστοριάδης λεει μια μεγαλη αλήθεια: Φτανει ενας να αλλάξει τις επιθυμιες του και τοτε θα αλλάξει η κοινωνια. Γιατι κοινωνια σημαινει "επιθυμίες".....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2012, 06:08:02 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:51:44 »

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #757 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:15:54 μμ »
τι σου συμβαινει και γραφεις εκθεσεις ιδεων????????????????????????????

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #758 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:36:50 μμ »
Μάλλον θα κάνει τρίγωνο ο Ερμής του με τον Ποσειδώνα, δεν εξηγείται αλλιώς! :P
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #759 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:42:58 μμ »
Αξιοποιώντας το χρόνο που το Υπουργείο μου εξασφάλισε φέτος, καλώντας με να διδάξω τέλος Γενάρη και όχι αρχές Οκτώβρη, όπως πέρσι και άλλες χρονιές, εκτός των άλλων, έγραφα ..., κυρίως επιφυλλίδες και δοκίμια.
Το παρακάτω περιλαμβάνει κάποιες από τις σκέψεις μου για όσα, εύλογα, όλους μας απασχολούν.

Ευχαριστώ εκείνους που μου ευχήθηκαν για την, έστω καθυστερημένη κι ευτυχώς στον τόπο μου, κλήση κι εύχομαι, άμεση δικαίωση σε, δυνατόν, περισσότερους.


                                                 Ο εκπαιδευτικός, σε πείσμα των καιρών

                                                                                       “Η αποστολή του σύγχρονου εκπαιδευτικού δεν είναι
                                                                                          να εκχερσώνει ζούγκλες, αλλά να αρδεύει ερήμους”.

                                                                                               C.S. Lewis, Ιρλανδός συγγραφέας, 1898 – 1963.

   Κάποτε, ρόλος του εκπαιδευτικού ήταν η εξ αποστάσεως – αυτής που όριζε η χωροταξία μιας παραδοσιακής αίθουσας, αλλά και το γνωστικό χάος ανάμεσα στη δική του αυθεντία και την άγνοια των μαθητών του - μετάγγιση γνώσεων και πληροφοριών. Τον ασκούσε, ως επί το πλείστον, με επιμέλεια στον τύπο, με αυστηρότητα, μα και με περισσή ασφάλεια, αφού το ακροατήριό του δεν εδύνατο να του αντιτάξει το παραμικρό, από άγνοια, αλλά και φόβο.
   Κατά την – σε άλλα σημεία γοργή, σε άλλα όχι – μετεξέλιξη των κοινωνιών, η Παιδαγωγική επιστήμη μελέτησε και συνεχίζει, ως υποχρεούται, να μελετά το ρόλο, την αποστολή του εκπαιδευτικού, που και μπορεί και πρέπει να επηρεάζει καθοριστικά την όποια εξέλιξη. Σήμερα, βεβαίως, το ακροατήριό του δεν είναι βυθισμένο στην άγνοια, ευτυχώς ούτε και στο φόβο. Τα ηλεκτρονικά, πρωτίστως, μέσα, οι συνθήκες ελευθερίας, κάποτε κι ελευθεριότητας, οι κατακτήσεις του παρελθόντος, εκπαιδευτικές και μη, το καθιστούν ένα ακροατήριο ενήμερο, απαιτητικό και, τελικά, απαξιωτικό για εκείνον τον εκπαιδευτικό που εμμένει στον τύπο, καθαγιάζει την πειθαρχία, βολεύεται στης αυθεντίας την ασφάλεια. Άλλωστε, όταν τριγύρω τίποτα δεν κωλυσιεργεί, ποιο ακροατήριο – και μάλιστα νεανικό – ν’ ανεχτεί την κωλυσιεργία ή, καλύτερα, την ανεπάρκεια του απευθυνόμενου προς αυτό;
   Εντούτοις, η αυξημένη ενημέρωση ή και γνωστική κατάρτιση των νέων, στις μέρες μας, δεν τους καθιστά, αυτονόητα, πεπαιδευμένους. Μάλιστα, η πληθώρα των πηγών και η ανεξέλεγκτη χρήση τους, η απουσία ενός στοιχειώδους αξιακού υπόβαθρου, τα διαρκώς πολλαπλασιαζόμενα αδιέξοδα με τα οποία αδυνατούν να μετρηθούν, ο εφησυχασμός και η αποστασιοποίηση που, συχνά, προκρίνουν ως στάσεις προκαλούν επιφυλάξεις για το βαθμό και το είδος της παιδείας τους, αν όχι την πεποίθηση περί της απουσίας της. Δεν είναι, επομένως πρόδηλος, μήτε κι ευκολοδιάβατος ο δρόμος που καλείται να διανύσει ο σύγχρονος εκπαιδευτικός.
   Είναι, αναμφίβολα, καιρός να σταθεί ανάμεσα και όχι απέναντι στο, εν συγχύσει πλέον, ακροατήριό του. Να καλλιεργήσει διανοητικά και όχι να καπηλευτεί. Ν’ αναζητήσει αξίες, πρωτίστως μέσα του, και να φωτίσει με αυτές, πριν η ύλη κυριαρχήσει ανεπιστρεπτί. Να καταστήσει σαφές – και με τη δική του, αλίμονο, στάση – πως το μέγιστο αδιέξοδο είναι η δειλία και η συνακόλουθη παραίτηση.
   Δεν αξίζει, βέβαια, σε κανέναν εκπαιδευτικό η υποβάθμιση που βιώνει σήμερα – στο δοκιμαζόμενο, παντοιοτρόπως, τόπο μας – ο ίδιος και το έργο του. Παρά τις όποιες κυβερνητικές εξαγγελίες του παρελθόντος, η κρατική δαπάνη για την εκπαίδευση των παιδιών μας δεν υπήρξε ποτέ αξιόλογη, πια, με πρόσχημα την οικονομική δυστοκία, δεν είναι καν στοιχειώδης. Ανέκαθεν, ο Έλληνας εκπαιδευτικός αμειβόταν ελάχιστα σε σχέση με την πλειονότητα των συναδέλφων του, στην προηγμένη, τουλάχιστον, Δύση. Πλέον, ακόμη και η ελάχιστη αυτή αμοιβή περικόπτεται. Αν σε αυτά προστεθούν οι ελαστικές μορφές εργασίας που, σταδιακά και - καθώς φαίνεται – μεθοδευμένα, υποκαθιστούν τη μόνιμη και σταθερή εργασία, η απουσία ουσιαστικής μετεκπαίδευσης και, κατόπιν αυτής, αξιολόγησης, η θλιβερή εικόνα των υποδομών όπου τελείται το διδακτικό και όποιο παιδαγωγικό έργο, η σχεδόν ολοκληρωτική απουσία εποπτικών ή ηλεκτρονικών μέσων για την πλαισίωσή του και, κυρίως, οι νοοτροπίες βολέματος ή αποποίησης ευθυνών που διαρκώς αυξάνονται, το δημόσιο σχολείο – σήμερα - μοιάζει να «γράφει» την ύστατη σελίδα του.
   Σε πείσμα της κρατικής αδιαφορίας ή και παράλυσης, αλλά και της συντεχνιακής λογικής του «δικαιούμαι, ανεξάρτητα του τι και πόσο προσφέρω», ο Έλληνας εκπαιδευτικός οφείλει – όσο ποτέ – να σταθεί όρθιος, να αποδεχθεί και ν’ αναδείξει πως, είτε «σε ζούγκλα εκχερσώνοντας», είτε «σ’ έρημο αρδεύοντας», πάντως, πασχίζοντας, θα διασώσει εκείνο που, στο βάθος, υπήρξε ανέκαθεν η αποστολή του: το φως. Και όσο εντονότερη η περιρρέουσα σκοτεινιά, τόσο πιότερη η χρεία του.
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:51:44 »

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #760 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:47:58 μμ »
μα τι σας επιασε με την εκθεση ιδεων????????????????????????????????????θα γραψω και γω μια...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #761 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:54:39 μμ »
 ;D ;D ;D  ειναι που ελλειψα και σας τα χω μαζεμένα...χεχε
Ειναι που ο καλος φιλος και συναδελφος Άριστος  δεν διοριστηκε, οπως και πολλοι συναδελφοι,αρχες Οκτωβριου όπως κανονικά θα έπρεπε ,αλλα Φλεβαρη σχεδον !!! Ειναι που το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" απο παντου και που, οπως φαινεται, δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.

υ.γ. "άμεση δικαιωση" ονομαζεις τους διορισθεντες με τις κλησεις απο δω και πέρα? γιατι αλλιως το ονομαζω εγω.... ;D ;D
βρε, θα συνέλθετε ποτέ? ;D ;D  Αμα δεν αλλαξουμε εμεις, αυτοι ποτέ δεν θα αλλαξουν!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #762 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 07:35:39 μμ »
;D ;D ;D  ειναι που ελλειψα και σας τα χω μαζεμένα...χεχε
Ειναι που ο καλος φιλος και συναδελφος Άριστος  δεν διοριστηκε, οπως και πολλοι συναδελφοι,αρχες Οκτωβριου όπως κανονικά θα έπρεπε ,αλλα Φλεβαρη σχεδον !!! Ειναι που το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" απο παντου και που, οπως φαινεται, δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.

υ.γ. "άμεση δικαιωση" ονομαζεις τους διορισθεντες με τις κλησεις απο δω και πέρα? γιατι αλλιως το ονομαζω εγω.... ;D ;D
βρε, θα συνέλθετε ποτέ? ;D ;D  Αμα δεν αλλαξουμε εμεις, αυτοι ποτέ δεν θα αλλαξουν!

Το "άμεση" το χρησιμοποιώ σε σχέση με την παρούσα χρονική στιγμή, Μάρκο, εκτός και αν θαρρείς πως το έχασα!
Επιπλέον μια διόρθωση, ο αναπληρωτής, δυστυχώς, δε "διορίζεται", προσλαμβάνεται.
Τέλος, δεν επιθυμώ ν' αλλάξω, επιθυμώ αυτό που δικαιούμαι, που ποτέ δεν το έκλεψα από κάποιον και που είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω. Το γεγονός ότι το απαξίωσαν τόσο, αυτονόητα, πρέπει να προκαλέσει επανάσταση, η οποία άλλωστε έχει αργήσει δεκάδες χρόνια ...
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #763 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 08:20:53 μμ »
;D ;D ;D  ειναι που ελλειψα και σας τα χω μαζεμένα...χεχε
Ειναι που ο καλος φιλος και συναδελφος Άριστος  δεν διοριστηκε, οπως και πολλοι συναδελφοι,αρχες Οκτωβριου όπως κανονικά θα έπρεπε ,αλλα Φλεβαρη σχεδον !!! Ειναι που το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" απο παντου και που, οπως φαινεται, δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.

υ.γ. "άμεση δικαιωση" ονομαζεις τους διορισθεντες με τις κλησεις απο δω και πέρα? γιατι αλλιως το ονομαζω εγω.... ;D ;D
βρε, θα συνέλθετε ποτέ? ;D ;D  Αμα δεν αλλαξουμε εμεις, αυτοι ποτέ δεν θα αλλαξουν!

Το "άμεση" το χρησιμοποιώ σε σχέση με την παρούσα χρονική στιγμή, Μάρκο, εκτός και αν θαρρείς πως το έχασα!
Επιπλέον μια διόρθωση, ο αναπληρωτής, δυστυχώς, δε "διορίζεται", προσλαμβάνεται.
Τέλος, δεν επιθυμώ ν' αλλάξω, επιθυμώ αυτό που δικαιούμαι, που ποτέ δεν το έκλεψα από κάποιον και που είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω. Το γεγονός ότι το απαξίωσαν τόσο, αυτονόητα, πρέπει να προκαλέσει επανάσταση, η οποία άλλωστε έχει αργήσει δεκάδες χρόνια ...

Κατ'αρχας λεμε το ιδιο ακριβως. Τωρα, το "αμεση" τι θα πει? και μετα απο 2 μηνες "αμεση" θα το θεωρήσουμε?
Προσλαμβανεται ο αναπληρωτης και πολυ σωστα το επισημαινεις, μονο που ειναι διορισμος (χωρις μαλιστα εισαγωγικα) οχι ομως μονιμος, νομιζω πως συμφωνεις με αυτο.Η ετυμολογια της λεξhς, αν δεν κανω λαθος, αυτο μου λεει.
Επισης, δεν ειπα πως το "εκλεψες" απο κανεναν,αν αυτο καταλαβες λυπαμαι. Ισα ισα, που ειπα πως 1η Οκτωβριου θα επρεπε ολοι να βρισκονται στις θεσεις τους και απο κει και περα μονο οταν παραστει αναγκη να καλουν. Τα τελευταια χρονια το υπουργειο το εκανε συστημα και σα να το θεωρουμε και "λογικο ή φυσικό" με το να περιμενουμε τις ...φάσεις για να δουλεψουμε. Για ολα αυτα και αλλα πρεπει να γινει αγωνας που δυστυχως μονο λογια βλεπω και υποσχεσεις ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2012, 09:58:44 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #764 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 08:44:06 μμ »
Καλή τοποθέτηση στους συναδέλφους. Ας μην αγχωνόμαστε για το τι θα συμβεί του χρόνου..Άλλωστε μπορούσε κανείς πέρυσι να προβλέψει τα όσα συνέβησαν φέτος?..Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κλάδος κοιμάται...Όλη η χώρα κοιμάται...Αδίκως παινευόμασταν τόσα χρόνια πόσο "γατόνια" είμαστε σαν λαός. Ακόμη και τα αμερικανάκια πιο έντονα δραστηριοποιήθηκαν..Τελοσπάντων..Καλά να περάσετε όπου κι αν πάτε και...υπομονή..Με καλή διάθεση και αισιοδοξία ξεπερνιούνται όλα τα εμπόδια!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #765 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 09:33:57 μμ »
να ρωτησω κατι να μου δωσετε τα φωτα σας, αλλα μην με κοροιδεψετε...εκει στο μακρινο νοτο στην Κρητη που παω , δε ξερω αν θα ειμαι σε γυμνασιο ή λυκειο , να παρω βιβλια μαζι ή τσου????

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #766 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 09:38:36 μμ »
ο πινακας του υπουργειου γιατι δεν ανοιγει και υπαρχει μονο το δελτιο τυπου??

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #767 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 11:08:16 μμ »
Προσωπικά θα έπαιρνα κάποια βιβλία..ή σημειώσεις που έχεις από προηγούμενες χρονιές. Αυτές είναι πιο χρήσιμες και πιάνουν λιγότερο χώρο. Τα υπόλοιπα τα βρίσκεις εκεί. Ή αγοράζεις, ή βρίσκεις στο σχολείο ή ζητάς από συναδέλφους και φωτοτυπείς. Καλό ταξίδι..Βρε τι έπαθες κι εσύ με τη νήσο Φλεβάρη μήνα (σχεδόν...) :-\

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #768 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 11:09:44 μμ »
να ρωτησω κατι να μου δωσετε τα φωτα σας, αλλα μην με κοροιδεψετε...εκει στο μακρινο νοτο στην Κρητη που παω , δε ξερω αν θα ειμαι σε γυμνασιο ή λυκειο , να παρω βιβλια μαζι ή τσου????
εγώ κουβάλησα ένα σωρό και καταταλαιπωρήθηκα στο κουβάλημα μαζί με όλα μου τα προικιά!Τελικά,είχα φέρει τα αχρείαστα και δεν είχα όσα δεν είχαν πάρει τα παιδιά ακόμα-ως και τώρα που μιλάμε,να βράσω το νέο σχολείο τους.Θα σου πρότεινα να πάρεις το υλικό σου στον υπολογιστή ή σε στικάκι,κόρπους,φωτοτυπίες,όπως το έχεις τέλος πάντων και να μην κουβαλήσεις επιπλέον βάρος.Προσωπική  άποψη.

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: ΣΤ΄ Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2011-2012
« Απάντηση #769 στις: Ιανουάριος 22, 2012, 08:44:01 πμ »
;D ;D ;D  ειναι που ελλειψα και σας τα χω μαζεμένα...χεχε
Ειναι που ο καλος φιλος και συναδελφος Άριστος  δεν διοριστηκε, οπως και πολλοι συναδελφοι,αρχες Οκτωβριου όπως κανονικά θα έπρεπε ,αλλα Φλεβαρη σχεδον !!! Ειναι που το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" απο παντου και που, οπως φαινεται, δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.

υ.γ. "άμεση δικαιωση" ονομαζεις τους διορισθεντες με τις κλησεις απο δω και πέρα? γιατι αλλιως το ονομαζω εγω.... ;D ;D
βρε, θα συνέλθετε ποτέ? ;D ;D  Αμα δεν αλλαξουμε εμεις, αυτοι ποτέ δεν θα αλλαξουν!

Το "άμεση" το χρησιμοποιώ σε σχέση με την παρούσα χρονική στιγμή, Μάρκο, εκτός και αν θαρρείς πως το έχασα!
Επιπλέον μια διόρθωση, ο αναπληρωτής, δυστυχώς, δε "διορίζεται", προσλαμβάνεται.
Τέλος, δεν επιθυμώ ν' αλλάξω, επιθυμώ αυτό που δικαιούμαι, που ποτέ δεν το έκλεψα από κάποιον και που είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω. Το γεγονός ότι το απαξίωσαν τόσο, αυτονόητα, πρέπει να προκαλέσει επανάσταση, η οποία άλλωστε έχει αργήσει δεκάδες χρόνια ...

Κατ'αρχας λεμε το ιδιο ακριβως. Τωρα, το "αμεση" τι θα πει? και μετα απο 2 μηνες "αμεση" θα το θεωρήσουμε?
Προσλαμβανεται ο αναπληρωτης και πολυ σωστα το επισημαινεις, μονο που ειναι διορισμος (χωρις μαλιστα εισαγωγικα) οχι ομως μονιμος, νομιζω πως συμφωνεις με αυτο.Η ετυμολογια της λεξhς, αν δεν κανω λαθος, αυτο μου λεει.
Επισης, δεν ειπα πως το "εκλεψες" απο κανεναν,αν αυτο καταλαβες λυπαμαι. Ισα ισα, που ειπα πως 1η Οκτωβριου θα επρεπε ολοι να βρισκονται στις θεσεις τους και απο κει και περα μονο οταν παραστει αναγκη να καλουν. Τα τελευταια χρονια το υπουργειο το εκανε συστημα και σα να το θεωρουμε και "λογικο ή φυσικό" με το να περιμενουμε τις ...φάσεις για να δουλεψουμε. Για ολα αυτα και αλλα πρεπει να γινει αγωνας που δυστυχως μονο λογια βλεπω και υποσχεσεις ...

Ευχήθηκα άμεση δικαίωση, δε χαρακτήρισα πουθενά το 2 μήνες από σήμερα άμεσο!
Σύμφωνα με τα φτωχά ελληνικά μου: πρόσληψη= παροδική σχέση εργασίας - διορισμός= μόνιμη σχέση εργασίας.
Δεν κατάλαβα πως είπες ότι έκλεψα κάτι.
Εγώ τον αγώνα τον ονόμασα επανάσταση που έπρεπε να γίνει από χρόνια.
Πιστεύω, τώρα, να συνεννοηθήκαμε.

Καλημέρα.
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.