*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων  (Αναγνώστηκε 50410 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:09:16 am »
Η απαξίωση του εκπαιδευτικού είναι σε ευθεία αναλογία με την απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Και μιλάω από κάθε άποψη.
Απ’ το πώς μας βλέπουν οι μαθητές, οι γονείς, οι υπόλοιποι αλλά και πως βλέπουμε οι ίδιοι τον εαυτό μας…
Αποδίδεται άμεση ευθύνη στους καθηγητές  για την διάλυση που επικρατεί. Είναι που στο γυμνάσιο ή το λύκειο φαίνεται ολοκάθαρη η ανεπάρκεια…
Στην πραγματικότητα μιλάμε για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που έχει εκτροχιαστεί εδώ και καιρό. Ο  μαθητής δεν μαθαίνει τίποτα.
Δεν μπορεί να σκεφτεί πάνω σε ένα πρόβλημα , δεν μπορεί να επικοινωνήσει λεκτικά ή γραπτά, δεν μπορεί να συνθέσει ,δεν μπορεί να συνεργαστεί, δεν αντιλαμβάνεται  την σημασία της εκπαίδευσης  που του προσφέρεται , ούτε καν την αποδέχεται…
Όλα αυτά και πολλά άλλα με εξαιρέσεις   πίσω απ’ τις οποίες πάμε να κρύψουμε τον κανόνα…
Και το ερώτημα, που δεν έχει απαντηθεί,  είναι ποιος φταίει για όλο αυτό;
Ποιο είναι το μερίδιο ευθύνης του εκπαιδευτικού που ανέχεται αν όχι προκαλεί αυτή την κατάσταση; 
Ας μην κοροϊδευόμαστε αυτό το ερώτημα μας απευθύνουν οι άλλοι αλλά και εμείς προς τον εαυτό μας. Και δεν δίνουμε καμιά πειστική απάντηση.
Κάτω απ’ το βάρος της υποτιθέμενης ευθύνης κανείς δεν νοιώθει ότι έχει το ηθικό δικαίωμα να αντιδράσει. Για αυτό απουσιάζει η αντίδραση.
Αν οι εκπαιδευτικοί νιώθαμε πραγματικά ότι η εκπαίδευση τίθεται σε κίνδυνο  σίγουρα θα μπαίναμε μπροστά. Αλλά αν πιστεύουμε ότι τα πράγματα είναι σκατά εδώ και καιρό-άρα πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν-δεν υπάρχει το ουσιαστικό κίνητρο για αντίδραση.
Μένει μόνο το δευτερεύων,ο μισθός,  που για το ανύπαρκτο έργο με όσες περικοπές και να κάνουν είναι πάντα ικανοποιητικό. Άλλο ανεργία και άλλο αεργία υπαμειβόμενη με δυνατότητα  όμως ελεύθερου χρόνου για ότι άλλο ήθελε προκύψει…


Αυτό που πρέπει να κάνουμε και δεν το βλέπω ειλικρινά να συμβαίνει, είναι να αδράξουμε την ευκαιρία να τονίσουμε τον τεράστιο ρόλο της εκπαίδευσης για διέξοδο απ’ την κρίση. Να συντονιστούμε για να απαιτήσουμε μια πραγματική εκπαίδευση της προκοπής πέρα απ’ το προφανές που είναι η χρηματοδότηση.
Πως θα πειστεί ο άνεργος γονιός για τα δίκαιά μας όταν ανάμεσα στα άλλα έχει να σκεφτεί και για τα δίδακτρα στα φροντιστήρια;  Λέτε να πειστεί ότι απ’ την πλευρά μας κάνουμε ότι μπορούμε αλλά παρόλα αυτά πρέπει να πληρώνει για αγγλικά, κολυμβητήριο, μαθηματικά και γλώσσα απ’ την πρώτη γυμνασίου;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:56:10 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:24:40 am »
Συνάδελφε joapб δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις σε γενικές γραμμές.
Επισημαίνω δύο σημεία:
1) Γράφεις : "Κάτω απ’ το βάρος της υποτιθέμενης ευθύνης κανείς δεν νοιώθει ότι έχει το ηθικό δικαίωμα να αντιδράσει".
Επισημαίνω ότι αν η ευθύνη είναι πράγματι "υποτιθέμενη" και όχι "πραγματική", δεν θα έπρεπε να αισθάνεται η πλειοψηφία του κλάδου ότι δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να αντιδράσει. Αυτό, το λέω προς επίρρωσιν των όσων αναφέρεις.
2) Γράφεις: " τα πράγματα είναι σκατά εδώ και καιρό-άρα πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν".
Επισημαίνω ότι τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ μα πολύ χειρότερα για μας.
Μπορούμε κάλλιστα να δουλεύουμε εποχιακά πλέον γιατί.....
κυριάρχησε η άποψη

""Γιατί να ΜΗΝ είστε όλοι οι εκπαιδευτικοί εποχικοί υπάλληλοι για όσους μήνες γίνεται μάθημα? Ιούλιο-Αύγουστο-Χριστούγεννα-Καλοκαίρι που δεν έχει μάθημα, το σχολείο θα το ανοίγει διοικητικός Υπάλληλος ο οποίος θα μεταταγεί από κάποιο άλλο Υπουργείο ή κάποια ΔΕΚΟ όπου περισσεύει. Εσείς, είστε καθηγητές και σας χρειάζεται το κράτος ΜΟΝΟΝ τους μήνες που γίνεται μάθημα - άντε και ένα μικρό ποσοστό για βαθμολογήσεις άλλες 10-15 μέρες".

Και αυτό, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.

3) Γράφεις: "Πως θα πειστεί ο άνεργος γονιός για τα δίκαιά μας όταν ανάμεσα στα άλλα έχει να σκεφτεί και για τα δίδακτρα στα φροντιστήρια;  Λέτε να πειστεί ότι απ’ την πλευρά μας κάνουμε ότι μπορούμε αλλά παρόλα αυτά πρέπει να πληρώνει για αγγλικά, κολυμβητήριο, μαθηματικά και γλώσσα απ’ την πρώτη γυμνασίου;"
Σωστά.
Υπάρχει όμως και ερώτημα που δίνει "τροφή για σκέψη" στον γονιό:
Πριν διοριστώ με ΑΣΕΠ το 2007 ( ένας είμαι εγώ. Υπάρχουν χιλιάδες άλλοι) , ασκούσα το επάγγελμα του φροντιστή επί 12 σχεδόν έτη.
Ζούσα δηλαδή, επειδή κάποιοι έστελναν το παιδί τους στο κέντρο της Αθήνας για να ακούσουν το μάθημά μου ( το αυτό, ισχύει για πάρα πολλούς συναδέλφους).
Ερώτημα: Επειδή αποφάσισα να κόψω από τον ύπνο μου ( και να κοιμάμαι 3 ώρες την ημέρα επί 8-9 μήνες) προκειμένου να συμμετάσχω με κάποιες πιθανότητες στον ΑΣΕΠ , και επειδή κατάφερα να διοριστώ, έγινα "ρεμάλι" ξαφνικά?
Δεν λέω, πολλές φορές γίνεται και αυτό, όμως δεν θα πρέπει ο κλάδος μας να προβάλλει τα αυτονόητα προς τα έξω?
Αυτοί που αφήσαμε να αλωνίζουν επικοινωνιακά, έχουν κανένα ηθικό έρεισμα να συνθηματολογούν εκτοξεύοντας παρακμιακές ατάκες, και εμείς δεν μπορούμε να αντιτάξουμε ούτε την κοινή λογική?

Συνάδελφε νομίζω ότι έχουμε ηθική υποχρέωση απέναντι στους μαθητές μας και τον εαυτό μας, να υπερασπιστούμε την κοινή λογική ΚΑΙ την αξιοκρατία.

ΤΕΛΟΣ, ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:

Τη στιγμή που "όλη η Ελλάδα" έχει μπει στο Δημόσιο "από το παράθυρο", είναι ευκολότερο να απολύσουμε αυτούς που μπήκαν στο Δημόσιο "με μέσον", ή αυτούς που δεν μπήκαν "με μέσον"?
Ποιοι είναι περισσότεροι?
Ποιοι "κάνουν περισσότερο θόρυβο"?
Δεν πιστεύω να "περισσεύουν" οι ρουσφετολογηθέντες?

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΗ ( Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΜ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:35:28 am από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:30:47 am »
Μια παρατήρηση στην τοποθέτηση του συναδέλφου Joap, που περιγράφει εύστοχα την χρεοκοπία της δημόσιας παιδείας εδώ και χρόνια.
Η πλειοψηφία του εκπαιδευτικού κόσμου έχει βγει από αυτό το  στρεβλό εξετασιοκεντρικό σύστημα με το αποκορύφωμα των πανελληνίων εξετάσεων που  πριμοδοτεί κυρίως την παραπαιδεία. Αυτό είναι για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς, λοιπόν,  η κανονικότητα. Γι' αυτό και αδυνατούν να διαμορφώσουν μια συλλογική πρόταση βελτίωσης των πραγμάτων στον χώρο της παιδείας.
Η ακύρωση του Λυκείου από οργανωμένα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα είναι ο κανόνας εδώ και πολλά χρόνια και η εκπαιδευτική κοινότητα δεν κατάφερε να διαμορφώσει μια αποτελεσματική πρόταση βελτίωσης του υφιστάμενου πλαισίου. Υπάρχει δυστυχώς και μεγάλος βαθμός αδιαφορίας τελικά...  :(

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:35:55 am »
Συνάδελφε joapб δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις σε γενικές γραμμές.
Επισημαίνω δύο σημεία:
1) Γράφεις : "Κάτω απ’ το βάρος της υποτιθέμενης ευθύνης κανείς δεν νοιώθει ότι έχει το ηθικό δικαίωμα να αντιδράσει".
Επισημαίνω ότι αν η ευθύνη είναι πράγματι "υποτιθέμενη" και όχι "πραγματική", δεν θα έπρεπε να αισθάνεται η πλειοψηφία του κλάδου ότι δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να αντιδράσει. Αυτό, το λέω προς επίρρωσιν των όσων αναφέρεις.
2) Γράφεις: " τα πράγματα είναι σκατά εδώ και καιρό-άρα πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν".
Επισημαίνω ότι τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ μα πολύ χειρότερα για μας.
Μπορούμε κάλλιστα να δουλεύουμε εποχιακά πλέον γιατί.....
κυριάρχησε η άποψη

""Γιατί να ΜΗΝ είστε όλοι οι εκπαιδευτικοί εποχικοί υπάλληλοι για όσους μήνες γίνεται μάθημα? Ιούλιο-Αύγουστο-Χριστούγεννα-Καλοκαίρι που δεν έχει μάθημα, το σχολείο θα το ανοίγει διοικητικός Υπάλληλος ο οποίος θα μεταταγεί από κάποιο άλλο Υπουργείο ή κάποια ΔΕΚΟ όπου περισσεύει. Εσείς, είστε καθηγητές και σας χρειάζεται το κράτος ΜΟΝΟΝ τους μήνες που γίνεται μάθημα - άντε και ένα μικρό ποσοστό για βαθμολογήσεις άλλες 10-15 μέρες".

Και αυτό, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.

3) Γράφεις: "Πως θα πειστεί ο άνεργος γονιός για τα δίκαιά μας όταν ανάμεσα στα άλλα έχει να σκεφτεί και για τα δίδακτρα στα φροντιστήρια;  Λέτε να πειστεί ότι απ’ την πλευρά μας κάνουμε ότι μπορούμε αλλά παρόλα αυτά πρέπει να πληρώνει για αγγλικά, κολυμβητήριο, μαθηματικά και γλώσσα απ’ την πρώτη γυμνασίου;"
Σωστά.
Υπάρχει όμως και ερώτημα που δίνει "τροφή για σκέψη" στον γονιό:
Πριν διοριστώ με ΑΣΕΠ το 2007 , ασκούσα το επάγγελμα του φροντιστή επί 12 σχεδόν έτη.
Ζούσα δηλαδή, επειδή κάποιοι έστελναν το παιδί τους στο κέντρο της Αθήνας για να ακούσουν το μάθημά μου ( το αυτό, ισχύει για πάρα πολλούς συναδέλφους).
Ερώτημα: Επειδή αποφάσισα να κόψω από τον ύπνο μου ( και να κοιμάμαι 3 ώρες την ημέρα επί 8-9 μήνες) προκειμένου να συμμετάσχω με κάποιες πιθανότητες στον ΑΣΕΠ , και επειδή κατάφερα να διοριστώ, έγινα "ρεμάλι" ξαφνικά?
Δεν λέω, πολλές φορές γίνεται και αυτό, όμως δεν θα πρέπει ο κλάδος μας να προβάλλει τα αυτονόητα προς τα έξω?
Αυτοί που αφήσαμε να αλωνίζουν επικοινωνιακά, έχουν κανένα ηθικό έρεισμα να συνθηματολογούν εκτοξεύοντας παρακμιακές ατάκες, και εμείς δεν μπορούμε να αντιτάξουμε ούτε την κοινή λογική?

Συνάδελφε νομίζω ότι έχουμε ηθική υποχρέωση απέναντι στους μαθητές μας και τον εαυτό μας, να υπερασπιστούμε την κοινή λογική ΚΑΙ την αξιοκρατία.

ΤΕΛΟΣ, ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:

Τη στιγμή που "όλη η Ελλάδα" έχει μπει στο Δημόσιο "από το παράθυρο", είναι ευκολότερο να απολύσουμε αυτούς που μπήκαν στο Δημόσιο "με μέσον", ή αυτούς που δεν μπήκαν "με μέσον"?
Ποιοι είναι περισσότεροι?
Ποιοι "κάνουν περισσότερο θόρυβο"?
Δεν πιστεύω να "περισσεύουν" οι ρουσφετολογηθέντες?

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΗ ( Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΜ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:56:10 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:44:40 am »
Ας προσπαθήσουμε όλοι να διασώσουμε έστω την αξιοπρέπεια των ανθρώπων που προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους, και διασύρονται στα πλαίσια της προσπάθειας  διάσωσης της ρουσφετολογηθείσας κομματικής νομενκλατούρας, η οποία γίνεται με αιχμή προπαγανδιστικές απόψεις σας αυτήν που με ύπουλο τρόπο διαδίδεται ταχύτατα από τον Σεπτέμβριο και μετά ( και προανέφερα).

Θα είναι κρίμα οι Δάσκαλοι να μην προτάξουν την κοινή λογική, και αρχές όπως αξιοκρατία και συνέπεια λόγων και έργων, με σκοπό την διάσωση της κομματικής νομενκλατούρας.

Είναι κρίμα σε ηθικό επίπεδο.

ΘΥΜΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ:

"Γιατί να ΜΗΝ είστε όλοι οι εκπαιδευτικοί εποχικοί υπάλληλοι για όσους μήνες γίνεται μάθημα? Ιούλιο-Αύγουστο-Χριστούγεννα-Καλοκαίρι που δεν έχει μάθημα, το σχολείο θα το ανοίγει διοικητικός Υπάλληλος ο οποίος θα μεταταγεί από κάποιο άλλο Υπουργείο ή κάποια ΔΕΚΟ όπου περισσεύει. Εσείς, είστε καθηγητές και σας χρειάζεται το κράτος ΜΟΝΟΝ τους μήνες που γίνεται μάθημα - άντε και ένα μικρό ποσοστό για βαθμολογήσεις άλλες 10-15 μέρες".

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΘΕΙ Η ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΗΘΕΙΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 21, 2012, 12:46:34 am από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 09:50:49 am »
Γίνεται τόσες ώρες μία κουβέντα χωρίς νόημα. Είπε λέει κάποιος ότι πρέπει οι καθηγητές να δουλεύουν μόνο εποχιακά... Ακούσαμε τίποτα καινούριο; Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, δύο πράγματα θυμάμαι να λένε για τους εκπαιδευτικούς. Ότι τα αρπάζετε και από τα ιδιαίτερα και ότι κάθεστε 3 μήνες το χρόνο. Και εμείς ως μαθητές τα ίδια λέγαμε. Και εμείς τώρα τα ίδια λέμε για άλλους κλάδους, τα λαμόγια οι εφοριακοί, οι εκμεταλλευτές της ανθρώπινης ανάγκης οι γιατροί, οι φοροφυγάδες ελεύθεροι επαγγελματίες, οι αντιπαραγωγικοί στρατιωτικοί, οι μισθοφόροι της εξουσίας οι μπάτσοι...
Και το τραγικό ξέρετε ποιό είναι; Ότι τίποτα από τα παραπάνω, παρά τις υπερβολές των χαρακτηρισμών, δεν είναι χωρίς βάση και αιτία.
 
Εμείς βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας. Όταν ποτέ η εκπαιδευτική κοινότητα δεν αντιμετώπισε με ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα το θέμα της παραπαιδείας, δίναμε πάτημα να μας λένε διαπλεκόμενους και λαμόγια. Όταν ποτέ δεν έθεσε ουσιαστικό θέμα για το την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές και την αξιολόγηση του εκαπιδευτικού, εξωθώντας τους γονείς να πληρώνουν και δεύτερο καθηγητή το απόγευμα, τους δίναμε λαβή να μας λένε βολεμένους και άχρηστους.

Αυτές οι αντιλήψεις έχουν διαμορφωθεί στην ελληνική κοινωνία. Εδώ και δεκαετίες. Μόνο που δεν είδα κανέναν να τον απασχολούν ποτέ σοβαρά. Κατά σύμπτωση αρχίσαν να μας «θίγουν» τώρα που ετοιμάζονται αξιολογήσεις και απολύσεις. Άρα το θέμα δεν είναι το τι μας λένε οι άλλοι, αυτά που έλεγαν πάντα λένε. Το θέμα είναι ότι εμείς τρομοκρατούμαστε γιατί συνειδητοποιούμε πλέον ότι στη δύσκολη αυτή συγκυρία, ο κλάδος είναι απολύτως εκτεθειμένος από 10 μεριές. Και πως να δικαιολογήσεις τώρα τα αδικαιολόγητα δεκαετιών; Η μονή σπασμωδική αντίδραση που βλέπω προς το παρόν, είναι σενάρια σκοτεινών συνομωσιών που θέλουν να εκθέσουν τον εκπαιδευτικό στα μάτια της κοινωνίας και άλλα τέτοια χαριτωμένα...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 21, 2012, 09:54:02 am από Green »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:13:18 pm »
Συνάδελφε GREEN, συμφωνώ με το κύριο νόημα των όσων γράφεις.
Προς αποφυγήν παρανοήσεων, επισημαίνω ότι :
1) Το ζήτημα της ποιότητας της εκπαίδευσης ( αυτά που πολύ σωστά αναφέρεις για την πλήρη έλλειψη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και την ατταβιστική άρνηση συζήτησης του θέματος εκ μέρους του κλάδου εδώ και δεκαετίες), με απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια ( πάνω από 10). ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΜΟΝΟΝ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΥΣ ( ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ).
Θυμάμαι δε την στάση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων ( ΟΧΙ ΟΛΩΝ ΦΥΣΙΚΑ) οσάκις ανέφερα ότι χρειάζεται να διαμορφωθεί ένα σύστημα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου με στόχο την βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας στο Δημόσιο σχολείο. Την θυμάμαι, και θυμάμαι ότι αυτή μου γεννούσε την διάθεση να γελάσω και να κλάψω συνάμα.
2) Δεν είμαι λαμόγιο ούτε διαπλεκόμενος ( Το ξέρω ότι δεν είπες κάτι τέτοιο, αισθάνομαι όμως την ανάγκη να το πω μια και δεν είναι ίδιοι όλοι οι άνθρωποι). ΤΟ ΑΥΤΟ, ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ.
3) Δεν με τρομοκρατεί η σκέψη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου με στόχο την βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Δεν με τρομοκρατούσε η υποστήριξη αυτής της άποψης όταν σχεδόν όλοι οι συνδικαλιστές του κλάδου ( με την υποστήριξη της πλειοψηφίας) αναμασούσαν την καραμέλλα "όχι σε κάθε μορφή αξιολόγησης" καταγγέλλοντας κάθε αντίθετη άποψη, θα τρομοκρατηθώ τώρα που "έγινε της μόδας" να μιλάμε για τέτοια θέματα?
Όχι βέβαια!
Ας κάνουν αυτοκριτική όσοι εκτόξευαν καταγγελίες εδώ και εκεί, με στόχο την άρνηση κάθε τέτοιας διαδικασίας.
4) Δεν θέλω να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα ούτε 1 ημέρας, ούτε μερικών δεκαετιών. Δεν ήθελα να τα δικαιολογήσω την "εποχή των παχέων Αγελάδων" που ο κλάδος έκανε 1  πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την εβδομάδα επί οκτάμηνο ( π.χ. εποχή Γιαννάκου) "γιατί η αύξηση ήταν μικρή", θα θέλω να τα δικαιολογήσω τώρα? ( που είναι και "της μόδας" να μην τα δικαιολογούν οι πολλοί?).
5) Πράγματι, πολλοί έλεγαν αυτά τα πράγματα, και πολλοί συνεχίζουν να τα λένε.
ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ
Υπάρχουν κάποιες διαφορές.
Τώρα, υπάρχει μία προσπάθεια του πολιτικού συστήματος να διασώσουν τους κομματικούς τους πυρήνες εντός του Δημοσίου.
Γίνεται λυσσαλέος αγώνας γι' αυτό, και ας μην φαίνεται πολύ προς τα έξω.
Ο μέσος διοικητικός Υπάλληλος που διορίστηκε από το παράθυρο "με μέσον" ( οι περισσότεροι) δικαιούται να λείπει με άδεια περίπου 2 μήνες τον χρόνο.
Είναι τόσο δύσκολο σε αυτές τις "πονηρές" εποχές, να πούμε ότι ο εκπαιδευτικός ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, και ότι αυτή στα σίγουρα αντιστοιχεί στον 1 μήνα που κάθεται παραπάνω? ( που πολλές φορές δεν είναι παρά 15 μέρες περίπου).
Τόσο δύσκολο είναι να μιλήσουμε με συγκεκριμένα στοιχεία και με την γλώσσα της κοινής λογικής?
Πρέπει να αφήνουμε την συνθηματολογία να αλωνίζει?
Ή μήπως λέγοντας μερικά αυτονόητα πράγματα και αντιτασσόμενοι στην άθλια συνθηματολογία υποστηρίζουμε τα λαμόγια του κλάδου μας?
Στο κάτω-κάτω, "μαράζι" το έχω να μιλήσουμε μια φορά Δημόσια στην χώρα μας για τις εκατοντάδες χιλιάδες προσλήψεις "με μέσον", καθώς και το γιατί τώρα θα πρέπει ΟΛΟΙ να μπουν στο ίδιο τσουβάλι ( όλοι: αυτοί που μπήκαν και προχώρησαν με μέσον,. με τους υπόλοιπους).
Δεν λέω τίποτα σπουδαίο: Να συζητήσουμε Δημόσια εμείς οι Έλληνες, και αν αποφασίσουμε ότι πρέπει να προστατευθεί το ρουσφέτι ως κυρίαρχη αξία, ας γίνει και έτσι.
Αλλά να συζητήσουμε πρώτα συγκεκριμένα. Για να έχουν οι Έλληνες ενημέρωση και ευθύνη για ότι αποφασίσουν.

Θέλω να διευκρινήσω συνάδελφε, ότι τα παραπάνω δεν τα γράφω γιατί διαφωνώ επί της ουσίας με τα γραφόμενά σου, αλλά γιατί πιστεύω ότι:
1) Η ενοχή μερικών ( έστω και των περισσοτέρων) δεν μπορεί να βαρύνει το κάθε άτομο ξεχωριστά. Αυτή, βαρύνει το σύνολο, αλλά όχι τα άτομα. Τα άτομα, βαρύνονται με τις ενοχές που αντιστοιχούν στις δικές τους μόνον πράξεις και παραλείψεις.
2) Οφείλουμε να αντιδρούμε στην άθλια συνθηματολογία και τις παρακμιακές ατάκες , υπερασπιζόμενοι την κοινή λογική και την έννοια της αξιοκρατίας. Το οφείλουμε ως πολίτες και ως Δάσκαλοι.
Και κάτι τέτοιο φυσικά, ΔΕΝ σημαίνει υπεράσπιση των λαμόγιων του κλάδου ( ή και εκτός του κλάδου). Το αντίθετο μάλιστα.


ΤΕΛΟΣ, ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:

Τη στιγμή που "όλη η Ελλάδα" έχει μπει στο Δημόσιο "από το παράθυρο", είναι ευκολότερο να απολύσουμε αυτούς που μπήκαν στο Δημόσιο "με μέσον", ή αυτούς που δεν μπήκαν "με μέσον"?
Ποιοι είναι περισσότεροι?
Ποιοι "κάνουν περισσότερο θόρυβο"?
Δεν πιστεύω να "περισσεύουν" οι ρουσφετολογηθέντες?

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:18:42 pm από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:31:21 pm »
Αλήθεια η ψέμα;;

Προγραφές χιλιάδων εκπαιδευτικών

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_7117.html

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:33:58 pm »
@ΡΑ
Αν η εκπαιδευτική κοινότητα δεν καθαρίσει τον “οίκο" της, δεν κάνει την αυτοκριτική της  και δεν καταλήξει με ειλικρίνεια στο τι θέλει, δεν πρόκειται ούτε και τώρα να πετύχει τίποτα. Γιατί περιλαμβάνει διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικό τρόπο διορισμού, διαφορετικές αντιλήψεις περί δικαίου και διαφορετικά συμφέροντα από την διαιώνιση ή μη της ως τώρα κατάστασης.

Υ.Γ. Γνωρίζεις συνάδελφε ότι η άποψη του κόσμου για την απογευματινή δουλειά στο σπίτι των εκπαιδευτικών, την οποία και αμφισβητούν για πολλούς, είναι ότι αποτελεί αντιστάθμισμα για τις 21 μόνο ώρες που δουλεύουν την εβδομάδα, ενώ οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι δουλεύουν 40 (όταν γίνεται η σύγκριση και με τον ιδιωτικό υπάλληλο δεν θες να σου πω τι λένε...).

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:37:15 pm »
Αλήθεια η ψέμα;;

Προγραφές χιλιάδων εκπαιδευτικών

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_7117.html
Ψέμα με τόσο ακριβή νούμερα, δύσκολο μου φαίνεται να είναι.

Αποσυνδεδεμένος atem

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Thessaloniki
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:52:05 pm »
Αλήθεια η ψέμα;;

Προγραφές χιλιάδων εκπαιδευτικών

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_7117.html
Ψέμα με τόσο ακριβή νούμερα, δύσκολο μου φαίνεται να είναι.

Ανεξαρτητα εαν το παραπανω ειναι αληθες εχουμε να ζησουμε πρωτογνωρες στιγμες με τις απολυσεις 150.000 ΔΥ.Στην ουσια 1 στους 4 θα φυγει απο το δημοσιο.Ειναι δυνατον να μην πειραχθει η εκπαιδευση;
Και ολα αυτα αν ειμαστε μεσα στους στοχους του μνημονιου ειδαλλως...

ΥΓ Αλλα και στον ιδιωτικο τομεα ειναι καλυτερα; Η τραπεζα Πειραιως εχει ζητησει απο τους υπαλληλους της να δουλεουν ενα 2ωρο λιγοτερο την ημερα η μια ημερα λιγοτερο.Δηλαδη ουσιαστικα 4 ημερες την εβδομαδα.!!!
Αναστασιάδης η Τάνκς;
Δογματικώς ΠΕ03.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #95 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:52:46 pm »
το troktiko ως γνωστό φημίζεται για την αξιοπιστία του και την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση.Πιθανόν ο αριθμός να αντιστοιχεί σε κάτι άλλο και στην προσπάθεια να' δειχτούν' το μετέφρασαν κατά το δοκούν.Ο πανικός άλλωστε δημιουργεί δημοσιότητα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:55:47 pm »
Οι αριθμοί αναφέρονται σε αυτούς που δεν έχουν οργανική. Υπάρχουν όμως και τα λειτουργικά κενά. Παράδειγμα αναφέρονται 760 πλεοναζοντες φυσικοί. Αν είναι να απολύσει 760 τότε γιατι διόρισε 80 φυσικούς πέρσι, μεγάλο αριθμό για τα δεδομένα που βρισκόμαστε. Και γιατι πήρε 200+ αναπληρωτές? άρα με το σημερινό ωράριο δε μπορει να θεωρηθεί ότι πλεοναζουν 760 και μετα να προχωρήσει σε πρόσληψη αναπληρωτών. Οι συγχωνεύσεις που μπορει να γίνουν πλέον δεν θα είναι παρα πολλές μετα την περσινή αποτυχία και τα προβλήματα λόγω μετακινήσεων που προέκυψαν. Οι υπέραριθμιες βέβαια θα εκτοξεύθουν στα ύψη αν αυξηθεί το ωράριο, κάτι που φοβάμαι δεν θα αποφύγουμε.συμφωνα με το 3% που ανακοινώθηκε είναι περίπου 2500 και προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι μόνιμοι. Απο αυτούς βγάλει τις συντάξεις σίγουρα θα γίνει ένας αριθμός απολύσεων και στους εκπαιδευτικούς κυρίως ως ένδειξη καλής θέλησης και πολιτικής βουλησης.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 02:56:15 pm »
το troktiko ως γνωστό φημίζεται για την αξιοπιστία του και την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση.Πιθανόν ο αριθμός να αντιστοιχεί σε κάτι άλλο και στην προσπάθεια να' δειχτούν' το μετέφρασαν κατά το δοκούν.Ο πανικός άλλωστε δημιουργεί δημοσιότητα.
Το troktiko απλά το αναδημοσιεύει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182629
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 621
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.