*

Αποστολέας Θέμα: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας  (Αναγνώστηκε 7874 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 10, 2012, 03:50:26 μμ »
9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας

Τον Σεπτέμβριο του 2010 ο νέος υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης με άρθρο του διατύπωνε τις εξής απόψεις, οι οποίες αποτυπώνουν την πραγματικότητα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα:

Δεν μπορούμε (δεν θέλουμε;) σε αυτόν τον τόπο να αντιμετωπίσουμε, με σοβαρό και αποτελεσματικό τρόπο, μείζονα προβλήματα τής Παιδείας μας που «σέρνονται» επί χρόνια και γιατί δεν τολμούμε πολιτικοί και πολίτες, εκπαιδευτικοί και γονείς, η ελληνική κοινωνία γενικότερα, να αναλάβουμε τις ευθύνες που μάς αναλογούν, να πιέσουμε, να απαιτήσουμε, να φωνάξουμε να αλλάξει ριζικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα και να αποκτήσουμε επί τέλους κι εμείς μια παιδεία ουσίας και ποιότητας. Δεν τολμούμε να δούμε και να πούμε μερικές πικρές αλήθειες. Ετσι έχουμε, τελικά, την παιδεία που μάς αξίζει, που αξίζει στην αδιαφορία, την ολιγωρία και την ακηδία μας.

Αλήθεια πρώτη: Δεν καταλαβαίνουμε ότι έχουμε ένα σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια που έχει τινάξει στον αέρα την καίρια βαθμίδα τής Μέσης Εκπαίδευσης, το Λύκειο; Κι αν το καταλαβαίνουμε- που τώρα φαίνεται ότι έστω και αργά άρχισαν να το καταλαβαίνουν όλοι-, τι κάνουμε; Με αχρηστευμένο το Λύκειο πού πάμε;

Αλήθεια δεύτερη: Το υπαρκτό γνωστό πρόβλημα τού (λειτουργικού) αναλφαβητισμού, με αποφοίτους Μέσης Εκπαίδευσης που δεν μπορούν να εκφραστούν προφορικά και γραπτά, δεν το γνωρίζουμε; Μάλλιασε η γλώσσα των εκπαιδευτικών να το επισημαίνουν. Τώρα το καταλάβαμε με το προβοκατόρικο 0,9 (από κάποιον πλακατζή υποψήφιο...) που ανοήτως γενικεύθηκε κι έγινε σημαία απαιδευσίας, παραβλέποντας τις χιλιάδες των πραγματικά αναλφάβητων που συναντάμε γύρω μας;

Αλήθεια τρίτη: Οτι οι μαθητές των σχολείων μας απεχθάνονται το σχολείο, ότι δεν το αγαπούν, δεν τους τραβάει τίποτε στο σχολείο που τους έχουμε φτιάξει, δεν μάς λέει τίποτε;

Αλήθεια τέταρτη: Οτι έχουμε καθιερώσει ένα σύστημα που φορτώνει τους μαθητές με όγκους αναφομοίωτων πληροφοριών, προορισμένων εξ υπαρχής να περάσουν στα τάρταρα τής λήθης και τής απώθησης διά τής οδού τής αποστήθισης, πληροφοριών συχνά εξεζητημένων έως άχρηστων που ποτέ δεν θα γίνουν χρήσιμες επεξεργασμένες γνώσεις οι οποίες θα μείνουν, αυτό δεν μάς γεμίζει με οδύνη και τύψεις για τις ευθύνες μας;

Αλήθεια πέμπτη: Μπορούμε να αισθανόμαστε ήσυχοι, όταν οι ηγεσίες και βασικά στελέχη των πολιτικών κομμάτων και τού πολιτικού μας κόσμου γενικότερα (με πολύ λίγες εξαιρέσεις) ιεραρχούν την Εκπαίδευση, την Παιδεία και τον Πολιτισμό, το τρίπτυχο τής ουσιαστικής ύπαρξης και τής προοπτικής ανάπτυξης κάθε ορθοφρονούντος λαού, στο χαμηλότερο σκαλί τής έμπρακτης μέριμνας και τής πολιτικής τους;

Αλήθεια έκτη: Είναι δυνατόν να έχεις ποιότητα διδασκαλίας στα σχολεία σου με εκπαιδευτικούς ανεπαρκώς καταρτισμένους για την Εκπαίδευση, σκανδαλωδώς ανεπιμόρφωτους και προκλητικά αναξιολόγητους, αλλά και με εκπαιδευτικούς κακοπληρωμένους σε σχέση με το δύσκολο έργο που καλούνται να επιτελέσουν και κοινωνικά υποβαθμισμένους; Μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις χωρίς τις απαραίτητες προϋποθέσεις;

Αλήθεια έβδομη: Θα μπορέσουν ποτέ οι εκάστοτε υπουργοί Παιδείας να περάσουν από τις εξαγγελίες στην πράξη, να λάβουν γενναίες αποφάσεις, να ξεπεράσουν αυτό που- εσφαλμένα συνήθως- εκτιμούν ως πολιτικό κόστος (κυρίως για την προσωπική τους πολιτική καριέρα), να πείσουν με σωστά επιχειρήματα την κυβέρνησή τους και την κοινή γνώμη για ριζικές αλλαγές, να πολεμήσουν τα οργανωμένα συμφέροντα που αντιμάχονται τις αλλαγές και, τέλος, να αποτολμήσουν για μια φορά να παραιτηθούν, διαμαρτυρόμενοι όταν γίνονται όχημα και συνένοχοι για την παιδευτική υστέρηση ενός ολόκληρου λαού;

Αλήθεια όγδοη: Θα αντιληφθούν την ευθύνη τους οι ηγεσίες και τα στελέχη των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, ώστε - ξεπερνώντας τις κομματικές ιδεολογίες και στάσεις τους και τις προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες τους που προκαλούν την αγανάκτηση των ίδιων των εκπαιδευτικών (ιδίως των νέων) και τής κοινής γνώμης- να μπορέσουν να αρθρώσουν ουσιαστικό, πειστικό, ακομμάτιστο εκπαιδευτικό λόγο; Μπορούν ποτέ να πείσουν κανέναν για τις προθέσεις τους, όταν μονίμως στηρίζουν την ήσσονα προσπάθεια και βρίσκονται συνεχώς στην άρνηση για κάθε ουσιαστική αλλαγή στην Παιδεία μας από όπου και αν προέρχεται; Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι αυτοκαταργούνται στη συνείδηση τού κόσμου και απαξιώνουν εκ προοιμίου τον θεσμικό ρόλο τους;

Αλήθεια ένατη: Κι εμείς στα Πανεπιστήμια που μορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς θα αντιληφθούμε τον ρόλο και τις ευθύνες μας για το πόσο καλά ετοιμάζουμε τους αυριανούς εκπαιδευτικούς, όταν αρνούμαστε ή αποφεύγουμε επί χρόνια να εφαρμόσουμε την ψυχοπαιδαγωγική κατάρτιση και ένα ειδικό πρόγραμμα επιστημονικής προετοιμασίας όσων θέλουν να εργαστούν στην Εκπαίδευση; Μήπως πιστεύουμε ότι λύθηκε το πρόβλημα με το ΑΣΕΠ και με τους ειδικούς φροντιστές που έχουν πλέον αναλάβει- με το αζημίωτο- τον ρόλο τής προετοιμασίας των υποψηφίων για τις εξετάσεις τού ΑΣΕΠ, υποκαθιστώντας τα Πανεπιστήμια;

* * * Γνωστές πικρές αλήθειες που ενοχλούν, που απωθούνται, που καταπνίγονται, ενώ «ενός έστι χρεία...», να τις συνειδητοποιήσουμε όλοι και να τις υπερβούμε με πράξεις.

Τι μας λες ρε μεγάλε?  Ευτυχώς που ήρθες για να τα διαπιστώσεις όλα αυτά γιατί τα αγνοούσαμε...Εγώ μπορώ να σου γράψω ολόκληρο βιβλίο με διαπιστώσεις και αλήθειες. Να γίνω Υπουργός Παιδείας? Για αυτό θα πληρώνεται  για να κάνει διαπιστώσεις ο Μπαμπινιώτης?!! Δεν μπορούν επιτέλους να αλλάξουν κάτι χωρίς λόγια, λόγια και πάλι λόγια. Απλά να αλλάξουν κάτι προς το καλύτερο χωρίς βαρύγδουπες δηλώσεις....Μακάρι να γίνει κάτι για να αλλάξει η Παιδεία, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μείνουμε στις διαπιστώσεις και μετά τίποτα γιατί λεφτά δεν έχουμε και τα γνωστά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:51:15 »

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 10, 2012, 06:01:18 μμ »
Εmpedocles είναι και ευθύνη των καθηγητών. Έχει και ο κλάδος μας καλά "λουλούδια"
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος physikos4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 10, 2012, 06:04:28 μμ »
Πραγματικά σημαντική φωνή μέσα στην οχλαγωγία.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 10, 2012, 06:41:19 μμ »
lzdg  αν και σε γενικές γραμμές έχεις τα δίκια σου, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το σκεπτικό "ας κάνουν κάτι επιτέλους"....

Κυρίως γιατί δε γίνεται να παρακολουθούμε ως θεατές τα τεκταινόμενα και να αναλωνομαστε σε ευχολόγια...όπως λένε και οι Beatles - if you're not part of the solution, you're part of the problem.  :)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:51:15 »

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 10, 2012, 07:27:17 μμ »
Ωραία, συμφωνώ ότι είναι ΚΑΙ ευθύνη των καθηγητών ! Ομως οι καθηγητές δουλεύουν σε μια δεδομένη κοινωνία και σε πλαίσια που καθορίζονται από το υπουργείο παιδείας ! Δεν είναι δυνατόν πανελλαδικά να περνάνε οι μαθητές εύκολα και να φταίνε όλοι οι σύλλογοι μαζί ! Κάποιο πρόβημα υπάρχει στο σύστημα ! Το σύστημα θέλει να περνάνε όλοι εύκολα και μετά διαρρηγνύει τα ιμάτια του για το χαμηλό επίπεδο της εκπαίδευσης και για τους χαμηλούς εκπαιδευτικούς δείκτες ! Το σύστημα μέχρι πρότινος άνοιγε την πόρτα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μαθητές που όχι απλά δεν περνούσαν τη βάση αλλά δεν τη πλησίαζαν καν ! Στην Ελλάδα το δυσκολότερο ήταν να περάσεις το ... Γυμνάσιο ! Μετά άνοιγε ο δρόμος για την τριτοβάθμια, αν είχες να πληρώσεις για να πας !

Παράθεση
Εmpedocles είναι και ευθύνη των καθηγητών. Έχει και ο κλάδος μας καλά "λουλούδια"
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2012, 07:32:22 μμ από Empedocles »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 10, 2012, 08:13:49 μμ »
 :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2012, 07:53:20 μμ από ---- »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 10, 2012, 09:00:15 μμ »
Δείξε μου τον φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι.. λέει μια παροιμία  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 10, 2012, 09:11:23 μμ »
Παράθεση
"οι νέοι σήμερα σιχαίνονται την χειρονακτική εργασία, έχουν ξεχάσει να χρησιμοποιούν τα χέρια τους, τεμπελιάζουν κτλ κτλ"
Η απομάκρυνση του ανθρώπου από την χειρονακτική (και ιδιαίτερα από την επαναληπτική χειρονακτική) εργασία, είναι φυσική εξέλιξη που γίνεται όλο και περισσότερο πραγματικότητα από την εξέλιξη της επιστήμης. Είναι απόλυτα φυσικό να έρθει η μέρα όπου , αν όχι όλες, οι περισσότερες χειρονακτικές εργασίες θα γίνονται από μηχανές. Δεν είναι τυχαίο ότι από την απαρχή των ανθρώπινων κοινωνιών, οι χειρονακτικές εργασίες "φορτώνονταν" όπου υπήρχε η δυνατότητα σε άλλους , είτε αυτοί ήταν σκλάβοι, είτε πληρωμένοι υπηρέτες. Η (μερική έστω) απαλλαγή από την χειρονακτική εργασία είναι προϋπόθεση για την πνευματική και επιστημονική εξέλιξη μιας κοινωνίας (βλ. αρχαία Αθήνα) για τον απλούστατο λόγο ότι τέτοιες δουλειές είναι χρονοβόρες και κουραστικές και η καλλιέργια του μυαλού μας απαιτεί χρόνο και σωμα ξεκούραστο. Απλά πράματα. Οπότε οι νέοι δεν αποφεύγουν σήμερα την χειρονακτική εργασία. Την αποφεύγαν από πάντα σε όποιο χρόνο κι αν γεννηθήκαν. Το θέμα είναι να μπορούμε να συννειδητοποιήσουμε ότι ΔΕΝ έχουμε απαλλαχθεί ακόμα από αυτή, και να φροντίσουμε να κάνουμε όση χρειάζεται για να πάμε την κοινωνία μας μπροστά και να μπορέσουμε κάποια στιγμή να απαλλαχθούμε.

Παράθεση
"οι νέοι θεωρούν την χειρονακτική εργασία απαξιωτική και υποδεέστερη"
Ναι.... κοιτάχτε....... καπιταλισμός λέγεται. Όταν ζεις σε μια κοινωνία όπου η μόνη αξία και κινητήριος δύναμη είναι το χρήμα, τότε όλα τα μέλη της κοινωνίας αυτής (εκτός από αυτά που θέλουν να την αλλάξουν) προφανώς προσπαθούν να μοιάσουν σε αυτούς που διαθέτουν μπόλικη από αυτή την "αξία", δλδ μπόλικα λεφτά. Και τι κάνουν από την απαρχή του καπιταλισμού αυτοί που έχουν μπόλικα λεφτά; Κατ αρχήν, πληρώνουν άλλους για να κάνουν την χειρονακτική εργασία. Δεύτερον, μορφώνονται και κάνουν δουλειές που απαιτούν ανώτερη μόρφωση. Αυτές οι δουλειές δεν είναι χειρονακτικές. Τρίτον (και αυτό περισσότερο προς τα δικά μας χρόνια), ... τίποτα. Ένα μέρος του προτύπου του ανθρώπου που έχει μπόλικα λεφτά, είναι ο γνωστός μας "εισοδηματίας". Γιατί δεν κάνει τίποτα; Γιατί ΜΠΟΡΕΙ (βλ "φίλο επιχειρηματία του/της joap ;) )

Οπότε πείτε του Καργάκου να σκουπίσει τα δάκρυά του γιατί τζάμπα τα χύνει.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 11, 2012, 02:12:00 μμ »
Αν τα λόγια του Καργάκου προέρχονταν από κάποιον που όντως ασχολούνταν με χειρωνακτικές εργασίες π.χ. κάποιον αγρότη, τότε ίσως να είχαν κάποια αξία. Όταν προέρχονται από κάποιον που προφανώς δεν έχει ασχοληθεί ποτέ στη ζωή του με αυτού του είδους τις εργασίες χάνουν το νόημα τους. Στην ουσία είναι σαν να προτρέπει τους άλλους, τους κατώτερους του, να ασχοληθούν με τις εργασίες αυτές έτσι ώστε αυτός να συνεχίσει να απολαμβάνει την πλουσιοπάροχη ζωή του. Δεν τα λέει όλα αυτά δηλαδή για το καλό των νέων, αλλά στην ουσία για τη διασφάλιση της συνέχειας του τωρινού συστήματος. Ας δώσει το καλό παράδειγμα πρώτα αυτός πηγαίνοντας να ασχοληθεί με χειρωνακτικές εργασίες και στη συνέχεια ας προτρέψει και τους άλλους να ασχοληθούν με αυτές.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας.
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 11, 2012, 05:06:41 μμ »
lzdg  αν και σε γενικές γραμμές έχεις τα δίκια σου, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το σκεπτικό "ας κάνουν κάτι επιτέλους"....

Κυρίως γιατί δε γίνεται να παρακολουθούμε ως θεατές τα τεκταινόμενα και να αναλωνομαστε σε ευχολόγια...όπως λένε και οι Beatles - if you're not part of the solution, you're part of the problem.  :)

Έχεις απόλυτο δίκιο ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι και να μην τα περιμένουμε όλα από τους άλλους. Όμως οι βασικές αποφάσεις και το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορούμε να δράσουμε καθορίζεται πρώτα από ψηλά. Και δυστυχώς δεν έχουμε μάθει να διεκδικούμε πράγματα συλλογικά, γιατί είτε είμαστε μόνιμοι "βολεμένοι και δεν μας νοιάζει τίποτα" (που τώρα αυτό θα αλλάξει), είτε είμαστε ωρομίσθιοι - αναπληρωτές που δεν ξέρουμε αν και πότε και που θα δουλέψουμε του χρόνου. Βέβαια εμείς έτσι μάθαμε, μακάρι οι επόμενες γενιές να είναι καλύτερες (που θα είναι σίγουρα - έχει και τα καλά της η κρίση).

Αποσυνδεδεμένος tilesia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 12, 2019, 08:14:07 μμ »
Υπάρχει και μία άλλη  πικρή αλήθεια που δεν αναφέρεις,  που προφανώς δεν γνωρίζεις. Είναι το "χρηματοδοτούμενο" bullying σε στοχευμένους καθηγητές με ανεξέλεγκτες διαστάσεις  που ενισχύονται με μηχανισμούς προπαγάνδας, στην σχολική κοινότητα. Αυτού του είδους την ψυχολογική βία δεν μπορεί να αποδείξει το θύμα γιατί αυτά τα θέματα δεν πρέπει να βγαίνουν έξω από μία κλειστή κοινότητα, σε σημείο που και αν "πεθάνει" άνθρωπος μέσα ή έξω από αυτήν, κανείς δεν θα βγάλει την πραγματική αιτία. Θ




Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 12, 2019, 08:30:46 μμ »
Υπάρχει και μία άλλη  πικρή αλήθεια που δεν αναφέρεις,  που προφανώς δεν γνωρίζεις. Είναι το "χρηματοδοτούμενο" bullying σε στοχευμένους καθηγητές με ανεξέλεγκτες διαστάσεις  που ενισχύονται με μηχανισμούς προπαγάνδας, στην σχολική κοινότητα. Αυτού του είδους την ψυχολογική βία δεν μπορεί να αποδείξει το θύμα γιατί αυτά τα θέματα δεν πρέπει να βγαίνουν έξω από μία κλειστή κοινότητα, σε σημείο που και αν "πεθάνει" άνθρωπος μέσα ή έξω από αυτήν, κανείς δεν θα βγάλει την πραγματική αιτία. Θ

Επειδη πρώτη φορά διαβάζω κάτι παρόμοιο θα μπορούσες να αναφέρεις ένα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό;
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος tilesia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 14, 2019, 07:57:43 μμ »
Που βρίσκεται η ασάφεια προκειμένου να γίνει διόρθωση κατανόησης? Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 14, 2019, 08:00:36 μμ »
Που βρίσκεται η ασάφεια προκειμένου να γίνει διόρθωση κατανόησης? Ευχαριστώ.


Παράθεση
Είναι το "χρηματοδοτούμενο" bullying σε στοχευμένους καθηγητές με ανεξέλεγκτες διαστάσεις  που ενισχύονται με μηχανισμούς προπαγάνδας, στην σχολική κοινότητα.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158519
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.