0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Από ότι ξέρω όμως έχει ζήτηση και το πιάνεις δύσκολα, έτσι δεν είναι;
Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Είμαι μόνιμη εκπαιδευτικός, αποσπασμένη απο άλλο ΠΥΣΔΕ, και τοποθετούμαι σε δυσπρόσιτο σχολείο για 3 ημέρες/εβδομάδα με διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου σε μη δυσπρόσιτο σχολείο τις άλλες 2 ημέρες. Αν αυτό γίνει για 2η συνεχόμενη χρονιά, διπλασιάζω αναλογικά τα μόρια του δυσπρόσιτου για τις 3 ημέρες; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για όποια διευκρίνιση!
Η εγκύκλιος δίνει 2 τρόπους υπολογισμού των μορίων σε παράλληλη υπηρέτηση. Με βάση τις μέρες και με βάση τις ώρες. Δες τι σε συμφέρει πιο πολύ, αν και λογικά σε συμφέρει πιο πολύ με βάση τις ώρες, γιατί 3/5 είναι 60%. Για να σε βολεύει με βάση τις ώρες θα πρέπει να έχεις πάνω από το 60% των συνολικών ωρών σου στο δυσπρόσιτο.
4.2. Τρόπος υπολογισμού προϋπηρεσίας για Μ.Σ.Δ.Για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που υπηρέτησαν ταυτόχρονα σε δύο ή περισσότερα σχολεία με διαφορετικές μονάδες συνθηκών διαβίωσης, ο υπολογισμός των μονάδων θα γίνει αναλογικά με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών. Δηλαδή, κάθε εβδομάδα θα θεωρείται 5/5 και οι μονάδες θα επιμερίζονται στην κάθε θέση.Σε κάθε περίπτωση μετατρέπονται οι ώρες σε μέρες και ο υπολογισμός γίνεται με βάση ημέρες εργασίας και όχι ώρες. Στις υπηρετήσεις αυτές, όταν υπάρχει αντικειμενική δυσκολία υπολογισμού των Μ.Σ.Δ. με βάση τον πραγματικό τρόπο παράλληλης υπηρέτησης (μη αναφορά στις εκδοθείσες αποφάσεις συμπλήρωσης ωραρίου σε ημέρες υπηρέτησης, μη διατήρηση προγραμμάτων στα σχολεία κ.λ.π.) η μετατροπή σε ημέρες εργασίας μπορεί να γίνει σύμφωνα με τον τύπο:ώρες εργασίας Χ 5 (ημέρ. εβδ) /εβδομαδιαίο ωράριοαναγράφοντας στις ώρες εργασίας τις ώρες που αναφέρει η απόφαση, ώστε να έχουμε τις ημέρες υπηρέτησης των εκπαιδευτικών με δεκαδικό υπολογισμό αντί ακεραίου, όπως συνήθως έχουμε για κάθε σχολική μονάδα.Επισημαίνουμε πάνω στην εφαρμογή του τύπου αυτού:α) Για τον όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο υπολογισμού θα πρέπει να διατηρούνται τα δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία, στρογγυλοποιώντας, όπου είναι απαραίτητο, με βάση το τρίτο δεκαδικό ψηφίο.β) Στο ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρισης των αιτήσεων μετάθεσης κάθε χρονικό διάστημα υπηρέτησης υπολογίζεται στα 5/5. Θα πρέπει, επομένως, το σύνολο των υπηρετήσεων για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να είναι οπωσδήποτε σε κάθε περίπτωση 5/5, ώστε να υπάρξει αυτοματοποίηση του υπολογισμού.π.χ. Εκπαιδευτικός εργάζεται ταυτόχρονα σε τρία σχολεία διαφορετικών κατηγοριών, οι ώρες απασχόλησης είναι 8, 10 και 5 και το υποχρεωτικό του ωράριο 23:Υπολογισμός: 8 Χ 5/23 = 1,7410 Χ 5/23 = 2,175 Χ 5/23 = 1,09Το σύνολο 1,74, 2,17 και 1,09 μας δίνει 5 ημέρες υπηρέτησης.
Η τελευταία εγκύκλιος λέει ότι ο υπολογισμός γίνεται αναλογικά με βάση τις ημέρες.
Τα μόρια λέγονται "μόρια δυσμενών συνθηκών". Η μοριοδότηση γίνεται με τις ημέρες γιατί έχει σημασία ότι πήγες στο συγκεκριμένο τόπο (που είναι δυσπρόσιτο ή με πολλά μόρια τέλος πάντων) οπότε αφού πήγες δικαιούσαι για εκείνη την ημέρα τα "ΜΔΣ". Αυτό σε ευνοεί αν πηγαίνεις έστω και μία ώρα.