*

Αποστολέας Θέμα: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού  (Αναγνώστηκε 14859 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 09, 2012, 02:38:15 πμ »
  • Αρχικά, το ΠΥΣΔΕ δεν βγάζει κανένα κενό!

Η αρχικη ηταν η σωστη αποφαση, διοτι διευθυντες σε τρια διαφορετικα σχολεια μου εχουν πει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ (κι οχι οπως γινεται στην πραξη για να βολευτουν οι καθηγητες) για δημιουργια οργανικης θεσης πρεπει να υπολογιζεται το πληρες ωραριο (21). Διαφορετικα, αν υπολογιζεται το μειωμενο ωραριο του καθενος, οι ωρες βγαινουν λειψες σε περιπτωση μεταθεσης, αποσπασης, συνταξιοδοτησης, κλπ.

Γι'αυτο τοσα χρονια τα σχολεια εχουν γεμισει διορισμενους σε ανυπαρκτα οργανικα κενα, οι οποιοι διδασκουν λιγες ωρες και τις υπολοιπες παιρνουν προγραμματα για να καλυψουν ωραριο. (πλασματικα προγραμματα, κιολας)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:15:30 »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 09, 2012, 09:30:08 πμ »

Η αρχικη ηταν η σωστη αποφαση, διοτι διευθυντες σε τρια διαφορετικα σχολεια μου εχουν πει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ (κι οχι οπως γινεται στην πραξη για να βολευτουν οι καθηγητες) για δημιουργια οργανικης θεσης πρεπει να υπολογιζεται το πληρες ωραριο (21). Διαφορετικα, αν υπολογιζεται το μειωμενο ωραριο του καθενος, οι ωρες βγαινουν λειψες σε περιπτωση μεταθεσης, αποσπασης, συνταξιοδοτησης, κλπ.

Γι'αυτο τοσα χρονια τα σχολεια εχουν γεμισει διορισμενους σε ανυπαρκτα οργανικα κενα, οι οποιοι διδασκουν λιγες ωρες και τις υπολοιπες παιρνουν προγραμματα για να καλυψουν ωραριο. (πλασματικα προγραμματα, κιολας)
Είσαι σίγουρος για το 21 ώρες; Γιατίξέρω διευθυντἐς που υπολογίζουν τα κενά βάζοντας σε όλους υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες, ενώ κανένας δεν έχουν. Και βγάζουν κενά χωρίς να υπάρχουν, και κάνουν έγγραφα και ξανά έγγραφα μέχρι να ξεφύγει από κάποιον και να το δώσουν το κενό.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 09, 2012, 08:08:28 μμ »
Γιατίξέρω διευθυντἐς που υπολογίζουν τα κενά βάζοντας σε όλους υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες, ενώ κανένας δεν έχουν. Και βγάζουν κενά χωρίς να υπάρχουν, και κάνουν έγγραφα και ξανά έγγραφα μέχρι να ξεφύγει από κάποιον και να το δώσουν το κενό.

Μα ακριβως αυτο ειπα: οτι διαφορετικοι διευθυντες μου ειχαν εξηγησει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ πρεπει να γινεται ετσι, αλλά δε γινεται στην πραξη. (για να εξυπηρετηθουν οι καθηγητες)

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 09, 2012, 09:14:24 μμ »

Η αρχικη ηταν η σωστη αποφαση, διοτι διευθυντες σε τρια διαφορετικα σχολεια μου εχουν πει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ (κι οχι οπως γινεται στην πραξη για να βολευτουν οι καθηγητες) για δημιουργια οργανικης θεσης πρεπει να υπολογιζεται το πληρες ωραριο (21). Διαφορετικα, αν υπολογιζεται το μειωμενο ωραριο του καθενος, οι ωρες βγαινουν λειψες σε περιπτωση μεταθεσης, αποσπασης, συνταξιοδοτησης, κλπ.

Γι'αυτο τοσα χρονια τα σχολεια εχουν γεμισει διορισμενους σε ανυπαρκτα οργανικα κενα, οι οποιοι διδασκουν λιγες ωρες και τις υπολοιπες παιρνουν προγραμματα για να καλυψουν ωραριο. (πλασματικα προγραμματα, κιολας)
Είσαι σίγουρος για το 21 ώρες; Γιατίξέρω διευθυντἐς που υπολογίζουν τα κενά βάζοντας σε όλους υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες, ενώ κανένας δεν έχουν. Και βγάζουν κενά χωρίς να υπάρχουν, και κάνουν έγγραφα και ξανά έγγραφα μέχρι να ξεφύγει από κάποιον και να το δώσουν το κενό.

Στην πραγματικοτητα τα κενα τα υπολογιζουν οι Δ/νσεις βασει των στοιχειων που καταχωρουν οι διευθυντες των σχολειων, συμφωνα με την εκαστοτε εγκυκλιο για τον υπολογισμο των κενων και πλεονασματων που εκδιδει το υπουργειο καθε χρονο. Επι του προκειμενου, οι διευθυντες των σχολειων πρεπει να καταγραψουν το εβδομαδιαιο υποχρεωτικο ωραριο των εκπαιδευτικων του σχολειου, δηλαδη ποσες ωρες διδασκει ο καθε εκπαιδευτικος συμφωνα με τα ετη υπηρεσιας του, οι οποιες αθροιζονται συνολικα κατα κλαδο και ειδικοτητα για την εν λογω σχολικη μοναδα. 
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:15:30 »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 09, 2012, 09:53:46 μμ »

Στην πραγματικοτητα τα κενα τα υπολογιζουν οι Δ/νσεις βασει των στοιχειων που καταχωρουν οι διευθυντες των σχολειων, συμφωνα με την εκαστοτε εγκυκλιο για τον υπολογισμο των κενων και πλεονασματων που εκδιδει το υπουργειο καθε χρονο. Επι του προκειμενου, οι διευθυντες των σχολειων πρεπει να καταγραψουν το εβδομαδιαιο υποχρεωτικο ωραριο των εκπαιδευτικων του σχολειου, δηλαδη ποσες ωρες διδασκει ο καθε εκπαιδευτικος συμφωνα με τα ετη υπηρεσιας του, οι οποιες αθροιζονται συνολικα κατα κλαδο και ειδικοτητα για την εν λογω σχολικη μοναδα. 
Θυμάμαι να συμπληρώνονται διάφοροι πίνακες μέσα στη χρονιά. ένας από αυτούς είχε μέσα και προγράμματα, πρότζεκτ κτλ. Επίσης, στην περίπτωση των ΠΕ04, πώς ξέρει η διεύθυνση ποιον να στείλει, αφού δεν φαίνεται  ποιες ώρες τελικά β ανάθεσης κάνουν αυτοί που είναι ήδη μέσα στο σχολείο; Εγώ θυμάμαι ένα φυσικό να παίρνει κάθε χρόνο βιολογίες και γεωγραφίες, γιατί τις θεωρούσε πιο εύκολες και ζητούσαν αναπληρωτή φυσικό για τις φυσικές.
 Και τις ιστορίες τις θυμάμαι μονίμως σε ξενόγλωσσους, με αποτέλεσμα άλλοτε να χάνεται μια θέση φιλόλογου και άλλες φορές να έρχεται φιλόλογος και να μένουν χωρίς ώρες οι μόνιμοι ξενόγλωσσοι. Υπάρχει κάποιος κανόνας για το πώς τελικά ρυθμίζεται το θέμα με τις β αναθέσεις;

Αποσυνδεδεμένος ioanol

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 181
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε0401
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 11, 2012, 09:50:38 πμ »
από πότε οι τοποθετήσεις σε οργανικά κενά γίνονται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία?

θυμάμαι από το 2007-2008 ως αναπληρωτές μας έπαιρναν χωριστά αλλά το 2009 και το 2010 σε κάποιες διευθύνσεις οι τοποθετήσεις σε οργανικά έγιναν ενιαία.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 11, 2012, 11:07:58 πμ »
[...] Εγώ θυμάμαι ένα φυσικό να παίρνει κάθε χρόνο βιολογίες και γεωγραφίες, γιατί τις θεωρούσε πιο εύκολες και ζητούσαν αναπληρωτή φυσικό για τις φυσικές.
 Και τις ιστορίες τις θυμάμαι μονίμως σε ξενόγλωσσους, με αποτέλεσμα άλλοτε να χάνεται μια θέση φιλόλογου και άλλες φορές να έρχεται φιλόλογος και να μένουν χωρίς ώρες οι μόνιμοι ξενόγλωσσοι. Υπάρχει κάποιος κανόνας για το πώς τελικά ρυθμίζεται το θέμα με τις β αναθέσεις;

Αναφορικά με το πρώτο παράδειγμα που φέρατε, εάν ο Δ/ντης δεν έπαιρνε θέση, θα έπρεπε να λάβει θέση το σώμα του συλλόγου διδασκόντων, μια που η ανάθεση ωρών και μαθημάτων εγκρίνεται και από το Σύλλογο. Οπότε... εμφανίζεται εκ νέου το ζήτημα της ατομικής - συλλογικής ευθύνης..

Αναφορικά με το δεύτερο, είμαι Ξενόγλωσση και πέρυσι έδωσα αγώνα σε υψηλούς τόνους και με καθημερινές οχλήσεις σε Δ/θμια και Π/θμια Εκπ/ση. Επιζητούσα να συμπληρώσω ωράριο στο αντικείμενό μου στο Δημοτικό της περιοχής μου και πληροφορήθηκα ότι εάν ο Δ/ντης το απαιτήσει μπορεί να με κρατήσει στη σχολ. μονάδα της Δ/θμιας να συμπληρώσω με Ιστορία όπως προαναφέρατε, ή με Γεωγραφία...

Γενικότερα.. οι εντολές που υπάρχουν αρχής εκδηλουμένης της κρίσης είναι να συμπληρώνουν πρώτα οι ενυπάρχοντες εκπ/κοι του σχολείου ωράριο (α' β ακόμη και γ' ανάθεση) και κατόπιν να προσφεύγει η μονάδα στη Δ/νση για τοποθέτηση αναπληρωτή. Μπορούμε να αντιληφθούμε βέβαια τι αντίκτυπο αυτό έχει και στην ποιότητα της διδακτικής διαδικασίας και στα επαγγελματικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.

Έχω υπηρετήσει σε σχολείο που η εκπ/κος της Μουσικής δίδασκε Βιολογία Α΄Γυμνασίου.. Και το συμβάν αυτό.. πριν ακόμη η κρίση μπει στο λεξιλόγιό μας...

Τέλος, σχετικά με:
Παράθεση
Επίσης, στην περίπτωση των ΠΕ04, πώς ξέρει η διεύθυνση ποιον να στείλει, αφού δεν φαίνεται  ποιες ώρες τελικά β ανάθεσης κάνουν αυτοί που είναι ήδη μέσα στο σχολείο;

Υπάρχει ένα απογραφικό σύστημα με όνομα survey, εκεί φαίνονται λεπτομερώς τα υπηρεσιακά στοιχεία του εκπ/κου (Υποχρεωτικό ωράριο, αναθέσεις, συμπληρώσεις), συμπληρώνεται με ευθύνη του εκάστοτε Δ/ντη και οι Δ/νσεις έχουν ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία για τον καθένα από εμάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2012, 11:22:28 πμ από cd »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2008
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 11, 2012, 11:57:13 πμ »
Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται ο υπολογισμός των κενών των εκπαιδευτικών χωρίς ενιαία εφαρμογή κάποιων ΣΑΦΩΝ κανόνων, αλλά να στηρίζεται στις κατά τόπους ερμηνείες του κάθε ΠΥΣΔΕ. Και δεν μπορεί αυτό να θεωρείται ευελιξία! Ειδικά στις μέρες μας όπου η (μη) κατοχή οργανικής θέσης είναι κάτι που απασχολεί ιδιαιτέρως όλους τους εκπαιδευτικούς.

Άλλο ΠΥΣΔΕ δίνει οργανικό κενό στις 11 ώρες (κάποια και με λιγότερες), άλλο το δίνει με αστεράκι ( ότι δεν είναι πλήρες, αλλά και τι με αυτό; ), άλλο το δίνει στις 16 ώρες, άλλο στις 18 (όπως στον Πίνακα Β των μεταθέσεων) και άλλο στις 21. Ό,τι να 'ναι το καθένα.

Άλλο εξετάζει πρώτα τη Β' Ανάθεση της 1ης ειδικότητας και άλλο την Α' Ανάθεση της 2ης ειδικότητας ( αλήθεια, στα ΠΥΣΔΕ σας τι ισχύει γι' αυτό το θέμα; )

Άλλο εφαρμόζει πιστά την http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%98%CE%919-%CE%A5%CE%99 και άλλο όχι ακριβώς, στο περίπου.

Έχει ξεχειλώσει το θέμα με τις εγκυκλίους που εκδίδονται ανάλογα με τα κέφια του κάθε ΓΓ (π.χ. άνετα θα μπορούσε ένας άλλος ΓΓ να καταργήσει την ανωτέρω εγκύκλιο με μια δική του και να λέει ότι στο ΠΕ04 δε θα γίνονται ενιαία οι υπολογισμοί) και όπως αντιλαμβάνεται/επιθυμεί ο εκάστοτε αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο Υπουργείο στο τμήμα Γ!

Προσωπική μου άποψη, χρειάζεται ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ Προεδρικό Διάταγμα που να αντιμετωπίζει συνολικά το θέμα (και όχι αποσπασματικά, όπως οι κατά καιρούς εγκύκλιοι). Μέχρι την έκδοσή του (αργούν κάπως αυτά), να προηγηθεί Δημόσια Διαβουλευση 15/30 ημερών επί του θέματος (να γίνει περίπου η δουλειά που έγινε με την ομάδα για τη μοριοδότηση των αποσπάσεων που τέλος πάντων κάτι χειροπιαστό απέδωσε).

Αλλά ποιος από τους διοικητικά ανάπηρους του Υπουργείου Παιδείας είναι σε θέση να προχωρήσει μια τέτοια διαδικασία;

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 11, 2012, 07:23:59 μμ »
Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται ο υπολογισμός των κενών των εκπαιδευτικών χωρίς ενιαία εφαρμογή κάποιων ΣΑΦΩΝ κανόνων, αλλά να στηρίζεται στις κατά τόπους ερμηνείες του κάθε ΠΥΣΔΕ. Και δεν μπορεί αυτό να θεωρείται ευελιξία! Ειδικά στις μέρες μας όπου η (μη) κατοχή οργανικής θέσης είναι κάτι που απασχολεί ιδιαιτέρως όλους τους εκπαιδευτικούς.

Άλλο ΠΥΣΔΕ δίνει οργανικό κενό στις 11 ώρες (κάποια και με λιγότερες), άλλο το δίνει με αστεράκι ( ότι δεν είναι πλήρες, αλλά και τι με αυτό; ), άλλο το δίνει στις 16 ώρες, άλλο στις 18 (όπως στον Πίνακα Β των μεταθέσεων) και άλλο στις 21. Ό,τι να 'ναι το καθένα.

Άλλο εξετάζει πρώτα τη Β' Ανάθεση της 1ης ειδικότητας και άλλο την Α' Ανάθεση της 2ης ειδικότητας ( αλήθεια, στα ΠΥΣΔΕ σας τι ισχύει γι' αυτό το θέμα; )

Άλλο εφαρμόζει πιστά την http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%98%CE%919-%CE%A5%CE%99 και άλλο όχι ακριβώς, στο περίπου.
Τι θα πει πιστή εφαρμογή του παραπάνω:πώς ερμηνεύεις ότι οι υπεραριθμίες κρίνονται ενιαία;
ότι υπεράριθμος βγαίνει ο νεότερος, ανεξάρτητα ειδικότητας ή ότι βγαίνει υπεράριθμος αυτός που στην ειδικότητά του έχει τις λιγότερες ώρες;
Όσον αφορά στο β πτυχίο, επειδή δεν έχει βαρύτητα στις μεταθέσεις, αποσπάσεις και υπεραριθμίες, μπαίνει σε β μοίρα σε σχέση με το α πτυχίο. Αλλά πάλι δεν ξέρω. πἀντως δημιοὐργησε και αυτό προβλήματα:καθηγήτρια οικιακής οικονομίας με 3 χρόνια προϋπηρεσία πήγε με ελάχιστα μόρια σε αστικό κέντρο και τώρα με  δεύτερο πτυχίο νομικής λέει ότι προηγείται από το φιλόλογο του σχολείου στο μάθημα εισαγωγή στο δίκαιο, γιατί είναι παλιότερη στο λύκειο (ένα χρόνο νωρίτερα από το φιλόλογο) και το έχει α ανάθεση. Ο φιλόλογος ήρθε πέρισυ στο λύκειο και μένει με λιγότερες ώρες.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2008
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 11, 2012, 09:42:35 μμ »
Τη λέξη "πιστά" την προσέθεσα την τελευταία στιγμή, αλλά δε θα αποφύγω να απαντήσω στο ερώτημα που μου θέτεις. Κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να βγει υπεράριθμος ο ΠΕ04 που έχει τοποθετηθεί τελευταίος στη σχολική μονάδα.

Το θέμα, όμως δεν είναι η δική μου προσωπική άποψη και ερμηνεία. Το θέμα είναι να υπάρχει ένα συγκεκριμένο, σαφές σε όλους, πλαίσιο με παραδείγματα που δεν θα αφήνουν καμία αμφιβολία στο τι ισχύει (σύγκρινε τις 5 γραμμών εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας με τις 20 σελίδων εγκυκλίους του Διοικητικής Μεταρρύθμισης).

Και αυτό είναι εμφανές και από το παράδειγμα που παραθέτεις. Κάποτε ήταν πιο απλά τα πράγματα. Έκτοτε θεσμοθετήθηκαν καινούρια "φρούτα", αλλά κανείς στο Υπουργείο Παιδείας δεν μπήκε στον κόπο να σκεφτεί τις επιπτώσεις και να βάλει σε μια σειρά όλα τα σχετικά θέματα.

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 11, 2012, 10:17:44 μμ »
να ρωτήσω έχω από το 2006 οργανική αλλά λόγω μείωσης τμήματος έχω  5 διδακτικές συν 3 ώρες υπεύθυνη Σ.Ε.Π.Ε.Υ. Στην περιοχή διορισμού μου δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις και ένας άλλος συνάδελφος που κάνει τις δικές μου ώρες επειδή αποσπάστηκα εγώ και πήγα σε άλλο σχολείο φέτος έχει ζητήσει βελτίωσης θέσης. Υπάρχει περίπτωση να συγχωνευθουν κάποιες σχολικές μονάδες και τι γίνεται στην περίπτωση αυτή επειδή κατέχω την τελευταία οργανική θέση παραμένω στο σχολείο μου,ακόμη  αν έχω λιγότερα μόρια από άλλους συναδέλφους  οι οποίοι έχουν περισσότερα, σε ποια εγκύκλιο το αναφέρει αυτό μπορεί να μου πει την εγκύκλιο που το λέει και επίσης μια δεύτερη ερώτηση που θέτω  γνωρίζει κανείς πότε θα αλλάξουν τα  τωρινά αναλυτικά προγράμματα σπουδών σε  νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών; 

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 12, 2012, 01:28:31 πμ »
να ρωτήσω έχω από το 2006 οργανική αλλά λόγω μείωσης τμήματος έχω  5 διδακτικές συν 3 ώρες υπεύθυνη Σ.Ε.Π.Ε.Υ. Στην περιοχή διορισμού μου δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις και ένας άλλος συνάδελφος που κάνει τις δικές μου ώρες επειδή αποσπάστηκα εγώ και πήγα σε άλλο σχολείο φέτος έχει ζητήσει βελτίωσης θέσης. Υπάρχει περίπτωση να συγχωνευθουν κάποιες σχολικές μονάδες και τι γίνεται στην περίπτωση αυτή επειδή κατέχω την τελευταία οργανική θέση παραμένω στο σχολείο μου,ακόμη  αν έχω λιγότερα μόρια από άλλους συναδέλφους  οι οποίοι έχουν περισσότερα, σε ποια εγκύκλιο το αναφέρει αυτό μπορεί να μου πει την εγκύκλιο που το λέει και επίσης μια δεύτερη ερώτηση που θέτω  γνωρίζει κανείς πότε θα αλλάξουν τα  τωρινά αναλυτικά προγράμματα σπουδών σε  νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών;
Λίγο μπερδεύτηκα με τις λίγες ώρες και την αποσπαση και τον άλλο συνάδελφο.
Πάντως σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων, βγαίνει υπεράριθμος ο τελευταίος που τοποθετήθηκε στα δύο σχολεία. Εκτός αν ζητήσουν πολλοί να βγουν υπεράριθμοι, οπότε τότε βγαίνει υπεράριθμος αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια. http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html
 ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Π.Δ.50/1996 - (ΦΕΚ.45 τ.Α)
Άρθρο 14, Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν
α) ίδρυση σχολικής μονάδας,
β) κατάργηση σχολικής μονάδας
γ) συγχώνευση σχολικών μονάδων
δ) μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις
ε) μείωση των τμημάτων των μαθητών ή
δ) άλλη αιτία.

Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.

3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ

ιι) από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.

Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα.

Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. Ειδικά οι εκπαιδευτικοί, που τοποθετήθηκαν στα ιδρυθέντα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 6 του Ν.2640/1998 (ΦΕΚ 206 Α`), και προέρχονται από τα τέως Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια (Τ.Ε.Λ.) και τα τέως Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια (Ε.Π.Λ.), λογίζονται τοποθετηθέντες σε αυτά από την αρχική τους τοποθέτηση στα τέως Τ.Ε.Λ. και Ε. Π.Λ., που μετατράπηκαν σε Ενιαία Λύκεια κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α")

4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: περίπτωση πιθανού οργανικού κενού
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 12, 2012, 11:34:16 πμ »
Επίσης  επειδή ο  συγκεκριμένος συνάδελφος ζήτησε βελτίωσης θέσης δεν γνωρίζω τον λόγο, θέλω να ρωτήσω, αν έλθει στη θέση του, άλλος/η συνάδελφος/φισσα και αυτή έχει περισσότρα μόρια μετάθεσης και το συγκεκριμένο σχολείο συγχωνευτεί μπορεί αυτός/η να ζητήσει τοποθέτηση στην σχολική μονάδα που έχω εγώ τοποθετηθεί από το 2006  με λιγότερα μόρια μετάθεσης αλλά δεν υπάρχουν διδακτικές ώρες να καλύψει αφού στην συγκεκριμένη μονάδα λόγω ότι τα τμήματα ειναι λίγα λόγω μείωσης μαθητών ;
β)Όταν τοποθετήθηκα το 2006 έιχα οργανική γιατί τα τμήματα ήταν περισσότερα και γιατι ο νόμος αυτός που ψηφίστηκε το 2011 με τις 11 ώρες να έχεις οργανική θέση δεν ίσχυε  τότε.Στην περίπτωση που είμαστε δύο στην ίδια σχολική μονάδα φεύγει, ποιός ή ποιά που έχει τα λιγότερα μόρια αφου εγώ είμαι η τελευταια που κατέχω την οργανική θέση και έχω τα λιγότερα μόρια συγκριτικά με άλλους συναδέλφους και στην περιοχή δεν υπάρχουν  οργανικές θέσεις  ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 664
Σύνολο: 664

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.