0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχει καταντήσει γελοίο κάποιοι συνάδελφοι να ισχυρίζονται ακόμα ότι υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες στα σχολεία απο ειδ/τες όπως πε02, πε03 και καποιες άλλες ( βασικες οπως τις ονομαζουν ) έναντι άλλων ειδ/των. Τόσα χρόνια φιλόλογοι με μειωμενο ωράριο έβλεπα, μαθηματικους το ιδιο, φυσικους, χημικους το ιδιο και όταν δεν ήταν ζορικα τα πράγματα έβγαινε η χρονια με αρκετες ωρες μειον. Οταν αρχισαν να ζοριζουν τα πράγματα άρχισε ο καθενας να κοιταει να καλυψει τον κ....ο του. Οι 02, ετρεχαν να παρουν προγραμματα (όχι φυσικά την ιστορία αυτη είναι νεο φρούτο το ανακαλύψαμε τα τελευταια 2-3 χρόνια γιατι αραγε;), οι 04 να γίνουν υπεύθυνοι εργαστηριων και αλλα διαφορα κολπακια να φαινομαστε με ωρες. Ας σταματησει λοιπον η καραμελα οτι έχουμε έλλειμμα από 02, 03, 04, όταν πχ χρειάζονται τόσους αναπληρωτες ξενογλωσσους .Όσο για τις αποσπασεις σε φορεις πιστευετε δηλαδη οτι έγιναν για τις αναγκες των φορεων και οχι σαν δικαιολογια να πανε καπου τα βύσματα οπου και εκει υπεραριθμοι ειναι;;
ή αναλαμβάνουν τα οικονομικά των καθηγητών, για κάλυψη ωρών
εχουν φαγωθει καποιοι με τους χιλιαδες αναπληρωτες ξενογλωσσους οι οποιοι κανουν ιστορια..η πλειοψηφια αυτων ειναι στην αθμια (εσπα κ προυπολογισμου) οποτε δυο τινα συμβαινουν:ή καποιοι δεν ξερουν τι (τους) γινεται κ συνεχιζουν το ιδιο παραμυθι ή οι ξενογλωσσοι κανουν ιστορια κ στο δημοτικο..κλεβουν δηλαδη θεσεις ΚΑΙ απο τους δασκαλους..οι ατιμοι..
Παράθεση από: golum στις Αυγούστου 13, 2012, 05:40:31 pmεχουν φαγωθει καποιοι με τους χιλιαδες αναπληρωτες ξενογλωσσους οι οποιοι κανουν ιστορια..η πλειοψηφια αυτων ειναι στην αθμια (εσπα κ προυπολογισμου) οποτε δυο τινα συμβαινουν:ή καποιοι δεν ξερουν τι (τους) γινεται κ συνεχιζουν το ιδιο παραμυθι ή οι ξενογλωσσοι κανουν ιστορια κ στο δημοτικο..κλεβουν δηλαδη θεσεις ΚΑΙ απο τους δασκαλους..οι ατιμοι..Θελω να πιστευω ειναι γενικη η παρατηρηση σου για την ασχετοσυνη. Δεν ξέρω τι θεωρεις κλεψιά. Θα σου πω όμως κάτι. Αλλάζουν οι καιροί και γυρνάνε κάποιοι στα σκουπίδια (εκει που πεταγαν την ιστορια ) για να καβατζόσουν πλέον τη θεσουλα τους. Δεν το θεωρω παραλογο. Παραλογο θεωρω να ξεχναμε το παρελθον μας συναδελφε. Και το παρελθον εδειξε τι εκαναν οι 02, οσο και αν δεν το παραδεχονται (ως προς το θεμα της ιστοριας παντα).Και προς αποφυγη παρεξηγησεων και εμεις οι 03, καναμε τα κολπακια μας.
Παράθεση από: crimson στις Αυγούστου 12, 2012, 01:42:24 pmΣυνάδελφε, όπως ανέφερα σέβομαι την επιθυμία σου να εργασθείς στην Εκπ/σκ και αντιλαμβάνομαι πλήρως την αγωνία σου αλλά και την αίσθηση πιθανής αδικίας που έχεις. Διορίσθηκα μεσω του ΑΣΕΠ του 2004 έχοντας παράλληλα 3 έτη ωρομισθίας και θυμάμαι την οργή που νοιώθαμε οι ΑΣΕΠίτες για τους 30 μηνίτες και 24 μηνίτες που έχοντας δημιουργήσει ένα κλειστό κύκλωμα προσλήψεων ( στην ουσία αναπαραγωγή των ίδιων ατόμων με αδιαφανή και ελεγχόμενη ενίοτε πρώτη πρόσληψη ) δεν είχανε αφήσει θέση για θέση. Εκ των υστέρων όμως πρέπει να σου πω ότι αυτή η στάση αντιπαλότητας είναι λάθος. Οι εκάστοτε υπουργοί, σύμβουλοι υπουργών και διάφοροι γραμματείς γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο πιο εύκολος τρόπος για να διαλύσεις το κλάδο είναι να τον διασπάσεις σε διάφορες μικρές ομάδες τεχνητά αντικρουόμενων συμφερόντων. Θα μου πεις ότι μπορώ να μιλάω και να φιλοσοφώ τώρα εκ του ασφαλούς, αλλά πρέπει να σου πω ότι, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, ο τρόπος διορισμού σε ακολουθεί και σε επηρεάζει θετικά ή αρνητικά και ενδουπηρεσιακά. Όταν διοριστώ κι εγώ δε θα κάνω συνέχεια ζήτημα το πώς διορίστηκε ο καθένας και αν μπήκε με ΑΣΕΠ ή όχι.Δεν ξέρω αν είναι μεμπτό να διοριζόμαστε με ΑΣΕΠ. Σε λίγο όλοι με ΑΣΕΠ θα διορίζονται...αν θα διορίζονται πια άλλοι μετά από τους τελευταίους αδιόριστους ασεπίτες! Δηλαδή αν διοριστεί κάποιος με δικαστική απόφαση, τον επηρεάζει αρνητικά αυτός ο τρόπος διορισμού μετά ενδοϋπηρεσιακά; Με δικαστικές αποφάσεις έχουν διοριστεί άτομα από όλες τις κατηγορίες διορισμού... Δεν καταλαβαίνω γιατί να δημιουργείται πρόβλημα.
Συνάδελφε, όπως ανέφερα σέβομαι την επιθυμία σου να εργασθείς στην Εκπ/σκ και αντιλαμβάνομαι πλήρως την αγωνία σου αλλά και την αίσθηση πιθανής αδικίας που έχεις. Διορίσθηκα μεσω του ΑΣΕΠ του 2004 έχοντας παράλληλα 3 έτη ωρομισθίας και θυμάμαι την οργή που νοιώθαμε οι ΑΣΕΠίτες για τους 30 μηνίτες και 24 μηνίτες που έχοντας δημιουργήσει ένα κλειστό κύκλωμα προσλήψεων ( στην ουσία αναπαραγωγή των ίδιων ατόμων με αδιαφανή και ελεγχόμενη ενίοτε πρώτη πρόσληψη ) δεν είχανε αφήσει θέση για θέση. Εκ των υστέρων όμως πρέπει να σου πω ότι αυτή η στάση αντιπαλότητας είναι λάθος. Οι εκάστοτε υπουργοί, σύμβουλοι υπουργών και διάφοροι γραμματείς γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο πιο εύκολος τρόπος για να διαλύσεις το κλάδο είναι να τον διασπάσεις σε διάφορες μικρές ομάδες τεχνητά αντικρουόμενων συμφερόντων. Θα μου πεις ότι μπορώ να μιλάω και να φιλοσοφώ τώρα εκ του ασφαλούς, αλλά πρέπει να σου πω ότι, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, ο τρόπος διορισμού σε ακολουθεί και σε επηρεάζει θετικά ή αρνητικά και ενδουπηρεσιακά.
Να αποφορτίσω λίγο το κλίμα?Στον ενιαίο πίνακα διορισμών εμφανίζονται σε κάποιον οι κλάδοι ΠΕ 02,03,04 ?
Αγαπητέ ξαναδιάβασε προσεκτικά αυτό που έχω γράψει. Το θέμα μου δεν είναι, αν είναι δίκαιο να διορίζεται κάποιος μέσω διαγωνισμού, προυπηρεσίας ή δικαστικών αποφάσεων. Το πρόβλημα είναι η ρίξη της συναδελφικής αλληλεγύης και η διάσπαση, στην οποία μας οδηγούν πολύ πριν μπούμε στα σχολεία να δουλέψουμε. Δευτερευόντως το τρόπο διορισμού σε σχέση με την ενδουπηρεσιακή πορεία τον ανέφερα για να προλάβω, πιθανή αρνητική αντίδραση σου - που δυστυχως είχες - επειδή μπορώ να μιλάω εκ του ασφαλούς. Σε δικαιολογώ γιατί δε μπορείς γνωρίζεις τι σημαίνει ο τρόπος διορισμού. Ο τρόπος διορισμού , αν και δε ξέρω αν ισχύει ακόμα, σημαίνει προτεραιότητα στη σειρά κλήσης διορισμών - τοποθετήσεων. Εμένα προσωπικά μου έχει στοιχίσει τη μη δυνατότητα επιλογής της βαθμίδας που επιθυμώ να διδάξω από τη στιγμή που κλήθηκαν όλες οι άλλες κατηγορίες διορισμού πριν από τη δική μου ( ΑΣΕΠ ) ,πρώτη τοποθέτηση σε ένα από τα πιο απομονωμένα σχολεία της χώρας , μη δυνατότητα εύρεσης οργανικής θέσης ( ειδικά σε κάποιες ειδικότητες μέχρι κάποιο έτος οι 30 μηνιτες είχαν έστω και μικρή πιθανότητα να βρουν οργανικό κενό ). Το τελευταίο εύχομαι να μη ισχύσει στα κριτήρια πιθανών απολυσεων, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αλλάζοντας σχολεία κάθε χρόνο. Όπως και να έχει όμως η απάντηση δεν είναι να τρωγόμαστε μεταξύ μας αφού εκεί θέλουνε να μας οδηγήσουν.
Στόχος μου δεν είναι να έρθω σε ρήξη με κανέναν συνάδελφο, μέχρι τη στιγμή που οι άλλοι αρχίζουν να καταπατούν τα δικά μου συμφέροντα. Ξέρω ότι οι υψηλά ιστάμενοι θέλουν να μας διασπάσουν, αλλά δε θα κάθομαι να σκέφτομαι ότι πετυχαίνουν το στόχο τους αν εγώ διεκδικήσω τα δικαιώματά μου...που άλλοι σκόπιμα και μεθοδικά μου στερούν (εξασφαλίζοντας διορισμό για τις δικές τους "βασικές" ειδικότητες με πιέσεις κλπ).Δε γίνεται να δεχτώ να διορίζεται το 24μηνο, αφήνοντάς με τρίτη χρονιά αδιόριστο!Γνωρίζω καλά τη σειρά με την οποία επιλέγουμε τοποθέτηση όταν κάνουμε αίτηση για διορισμό.Στην ειδικότητά μου δεν έχουμε 30μηνο και 24μηνο από πάνω μας. Μόνο το 40% έχουμε, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί η δική μας ειδικότητα δεν είναι υπεράριθμη. Οι μεταθέσεις που είχαμε ήταν πάρα πολλές σε σχέση με μεταθέσεις άλλων ειδικοτήτων. Μπορείς με πολύ χαμηλή βάση μορίων να βρεθείς στην ηπειρωτική Ελλάδα και να βρεις και οργανική.Άρα το πρόβλημα δεν το έχω με άτομα στην ειδικότητά μου που διορίζονται από άλλη κατηγορία.Το πρόβλημα είναι ότι αντί να διορίζουν 60-40 εκεί όπου υπάρχει ακόμα, επιλέγουν να διορίσουν άτομα από ειδικότητες στις οποίες το 60-40 τελείωσε και αυτή η λογική δε θα μας δώσει ποτέ σειρά για διορισμό!Αν θέλεις πες μας την ειδικότητα σου για να έχουμε πλήρη εικόνα για το πώς βλέπεις το ζήτημα.
Είμαι πε11 ( Φυσικής Αγωγής ). Υποθέτω ότι ανήκω σε μια από τις ειδικότητες εκείνες που η πολυδιάσπαση της σε συντεχνιακής λογικής ομάδες που κοίταζαν μόνο τη πάρτη τους, έκανε όχι κακό όχι μόνο στη ίδια αλλά και σε άλλες ειδικότητες. 'Ενας λόγος παραπάνω να θεωρώ ότι το να δρας μόνος και διασπαστικά έχει πολλές αδυναμίες.